Boss Sushi & Grill

7,2

Jouw recensie over het restaurant Boss Sushi & Grill

Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten is opzich prima, maar de
bediening is erg slordig. Regelmatig worden er dingen vergeten, of je moet erg lang wachten.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen hierover kunnen klagen. Het concept is veel voor weinig. Sommige mensen verwachten een sterren restaurant voor onder de 30 euro. De kwaliteit is prima, mals vlees en heerlijke sushi. Als je naar een all inclusive restaurant gaat voor deze prijs zal er altijd rumoer zijn. Wij komen er heel graag omdat je er simpelweg heerlijk kunt eten!
waiman L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Ik vond het tegenvallen. De sushi vond ik wel lekker, weinig rijst. Lamsvlees was taai, eendenborst was droog. Komkommer te zuur. Het ijs was hard en verwaterd weer gekoeld leek wel. Weet niet hoe ik het precies kan omschrijven. Bediening was snel en vriendelijk. Geen aanrader wat mij betreft.
Bernd B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vandaag voor de 2e keer deze week hier geweest en het was weer fantastisch. Complimenten voor de bediening die er altijd weer een feestje van weten te maken. Verheugen ons nu alweer op de volgende keer. Dank jullie wel
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Afgelopen maanden zeker 4 keer bij Boss geweest, en elke keer denk ik weer: wat heb ik heerlijk gegeten! Elke keer zat de zaak behoorlijk vol. Wanneer je in de aparte ruimte achter in het restaurant zit is het op drukke avonden niet heel comfortabel: druk, lawaaierig, warm, benauwd en weinig bewegingsruimte. In de 'primaire ruimte' van het restaurant is het op die drukke dagen wel goed vertoeven met frisse lucht en voldoende ruimte om je stoel te verschuiven zonder dat je je buren tot last bent. Maar ondanks alle drukte verliep het uitserveren van de gerechten elke keer prima. Bestellen gaat via een tablet en binnen een redelijke wachtperiode worden de gerechten stuk voor stuk gebracht. Alle gerechten zijn vers, kort van te voren klaargemaakt, de warme gerechten zijn warm en de koude zijn koud. Lekkere sushi!
Noxplode .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gister hier geweest op advies uit mijn omgeving. Ging er heen zonder al te veel verwachtingen maar moet zeggen dat het mij best mee viel. De kwaliteit van de sushi vond ik wel wat onder de maat. Helaas vind ik dit wel het belangrijkste onderdeel van een japans ayce restaurant. Echter de overige gerechten, met name het vlees was van prima kwaliteit. Vond de tablet redelijk onoverzichtelijk qua layout. Bediening was snel en wat je van een ayce kan verwachten. Al met al prijs kwaliteit verhouding is mijn inziens in orde.
J C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Eten was lekker voor een ayce restaurant, niks mis mee. Kwam een paar keer gerechten dubbel, maar dat kan wel eens gebeuren.
Bediening weet niet wat het woord 'service' betekent. Eten werd neergeploft op tafel. Gerechten en drankjes werden over mijn zoontje van één jaar oud heen geserveerd (zelfs heet water!!). Zelfs nadat wij hebben gevraagd om dat niet meer te doen... Daarbij voelde het alsof wij zelf aan het werk waren, bordjes moesten we zelf aangeven. I.p.v " Zal ik de lege bordjes meenemen?" was het iedere keer "Mag ik de lege bordjes en kommetjes?". Het was heel duidelijk dat ze geen basistraining hebben gehad.
Aan het decor hebben ze niet veel moeite gedaan.
Prijs/ kwaliteit verhouding was mooi.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zeer leuk restaurant met goede sushi en grill. Prijs is inclusief drinken en eten (2,5 uur). Bij het drinken ook gewoon wijn en bier te bestellen. Alle bestellingen gaan via een tablet en worden snel bij de tafel gebracht.

Sushi is erg lekker, niet te grote porties wat ik persoonlijk fijn vind. Zijn hier al meerdere malen geweest, zowel met kleine als grote groepen, door de weeks en in het weekend.

In het weekend iets langer wachten maar alsnog top service.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Onlangs gegeten bij Boss in Assendelft. Prima sushi voor een goede prijs. Verse ingrediënten en veel keuze van de kaart. Bestellen via de tablet is ook zeer goed te doen. Al met al een prima restaurant!
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk eten, leuke locatie die niet massaal aandoet, drinken en eten voor een zeer aantrekkelijke vaste prijs (all-in) en ontzettend leuke en vriendelijke mensen. Boss Assendelft is een van onze favoriete restaurants.
Tjps12 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteren heb ik samen met mijn man hier gegeten. We kregen een tablet en het werkte uitstekend, het eten was goed kwam snel en de service top ! Mijn zwarte peper beef wou ik graag door gebakken ik vroeg het aan de manager. En die had het in no time geregeld. De bediening is erg vriendelijk en beleefd vroegen na elk gerecht hoe het had gesmaakt. Zeker een aanrader voor de lief hebbers van sushi en grill.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Vanavond wezen eten met een vriendin. Voor ons als sushi kenners spannend om iets nieuws te proberen.. werken met tablet werd goed uitgelegd en opzich heb je het snel door. Sommige sushi's waren naar mijn mening iets klein klaargemaakt, maar niet storend want je kunt 2,5 uur zoveel bestellen als je maar wilt. Wij vonden alle gerechten vers bereid en het werd snel geserveerd aan tafel. (Maandagavond dus wel rustiger dan in het weekend bijvoorbeeld ). Erg aardige bediening. 1e en zeker niet laatste keer! Dit wordt vaste stek.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik sta versteld van de slechte recensies. Ik heb heerlijk gegeten in dit restaurant. Je kan zien dat er een jong team aan het werk is maar dat deze goed worden aangestuurd door de leidinggevende. Het eten smaakt goed en de drankjes worden snel gebracht. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat het op een zaterdag zo immens druk is. Hierdoor kom ik lekker doordeweeks eten bij Boss.
carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We waren hier voor de derde keer. Eerste keer was prima, tweede keer was heel rommelig. Ze hadden toen net een extra zaal geopend en de bediening kon het niet aan, ondanks ze hard liepen. Afgelopen dinsdag weer hier gegeten. Omdat het eten goed is en de prijs incl drankjes en toetjes is. Zeker met een grote groep een aanrader. Het voordeel is dat alles aan tafel wordt gebracht, je heeft niet zelf te halen. Dus kunt gezellig believed zitten.
Tip voor de bediening: Ik zou wel vaker lege glazen/bordjes weghalen, want het stapelt aardig op op tafel.
Tjps12 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
gisteren kwam ik met acht man een hapje eten, Het eten was heerlijk ! De bediening was aardig en hielp ons goed, wanneer we de tablets niet snapten. Er hing een leuke sfeer. En heb een heerlijke avond gehad ! Restaurant boss assendelft is een aanrader. Sushi is goed vers en de grill gerechten zijn heerlijk Binnen no time kreeg ik mijn eten we hoefden helemaal niet lang te wachten. We werden vriendelijk bediend. Meer wil ik niet als ik uiteten ga ! Super restaurant
christina H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Veel goeds over gehoord dus op naar Boss,
Het eten was redelijk maar wat warm moest zijn was gewoon koud en we moesten op sommige dingen zo lang wachten dat het eigenlijk irritant werd!
Ook de bordjes stapelde en stapelde zich op de dames liepen af en aan maar zonder iets mee te nemen .
Ik vond het rommelig en kwa kwaliteit van het eten niet super!
Hester N.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Samen met een collega hier gegeten.
Het principe van bestellen met een tablet vind ik erg leuk. Ook het concept waarbij drank bij de all in prijs zit is prettig. Het eten was erg onder de maat. De sushirijst smaakte chemisch. De vis in de sushi was veel te weinig. Aan gefrituurde dingen viel te proeven dat het vet oud was. De vis rook sterk en smaakte raar, deze heb ik niet meer durven bestellen. Ik vond dit erg jammer en ga zeker niet nog eens terug naar Boss in Assendelft.
ToscaMaria .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het was een domper. Slechte sushi, slechte bediening en ongezellig. Het eten smaakte gewoon vies, hele kleine porties en de bediening is onervaren. Het enige handige is het menu inclusief drankjes. Ik kom hier niet meer terug.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een heel leuk restaurant, waar je alles kunt bestellen via de tab. Heel futuristisch. Er is keus genoeg. Voor elk wat wils. Wij houden niet zo van Japans, maar de andere gerechten waren heerlijk. Eten en drinken voor 1 prijs. Prijs-kwaliteit verhouding prima. Echt een aanrader. We komen er zeker nog een keer terug.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik snap de negatieve recensies niet zo. Het was echt heerlijk eten en een super veiendelijke attente bediening. Het arrangement onbeperkt eten en drinken is geweldig en het systeem om met een eigen tablet je bestelling door te geven super makkelijk en innovatief. Echt heerlijk gegeten, super lekkere gerechtjes. We komen terug.