Boss Sushi & Grill

Erg voordelig
Erg kort
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Onlangs gegeten bij Boss in Assendelft. Prima sushi voor een goede prijs. Verse ingrediënten en veel keuze van de kaart. Bestellen via de tablet is ook zeer goed te doen. Al met al een prima restaurant!
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk eten, leuke locatie die niet massaal aandoet, drinken en eten voor een zeer aantrekkelijke vaste prijs (all-in) en ontzettend leuke en vriendelijke mensen. Boss Assendelft is een van onze favoriete restaurants.
Tjps12 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteren heb ik samen met mijn man hier gegeten. We kregen een tablet en het werkte uitstekend, het eten was goed kwam snel en de service top ! Mijn zwarte peper beef wou ik graag door gebakken ik vroeg het aan de manager. En die had het in no time geregeld. De bediening is erg vriendelijk en beleefd vroegen na elk gerecht hoe het had gesmaakt. Zeker een aanrader voor de lief hebbers van sushi en grill.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Vanavond wezen eten met een vriendin. Voor ons als sushi kenners spannend om iets nieuws te proberen.. werken met tablet werd goed uitgelegd en opzich heb je het snel door. Sommige sushi's waren naar mijn mening iets klein klaargemaakt, maar niet storend want je kunt 2,5 uur zoveel bestellen als je maar wilt. Wij vonden alle gerechten vers bereid en het werd snel geserveerd aan tafel. (Maandagavond dus wel rustiger dan in het weekend bijvoorbeeld ). Erg aardige bediening. 1e en zeker niet laatste keer! Dit wordt vaste stek.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ik sta versteld van de slechte recensies. Ik heb heerlijk gegeten in dit restaurant. Je kan zien dat er een jong team aan het werk is maar dat deze goed worden aangestuurd door de leidinggevende. Het eten smaakt goed en de drankjes worden snel gebracht. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat het op een zaterdag zo immens druk is. Hierdoor kom ik lekker doordeweeks eten bij Boss.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We waren hier voor de derde keer. Eerste keer was prima, tweede keer was heel rommelig. Ze hadden toen net een extra zaal geopend en de bediening kon het niet aan, ondanks ze hard liepen. Afgelopen dinsdag weer hier gegeten. Omdat het eten goed is en de prijs incl drankjes en toetjes is. Zeker met een grote groep een aanrader. Het voordeel is dat alles aan tafel wordt gebracht, je heeft niet zelf te halen. Dus kunt gezellig believed zitten.
Tip voor de bediening: Ik zou wel vaker lege glazen/bordjes weghalen, want het stapelt aardig op op tafel.
Tjps12 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
gisteren kwam ik met acht man een hapje eten, Het eten was heerlijk ! De bediening was aardig en hielp ons goed, wanneer we de tablets niet snapten. Er hing een leuke sfeer. En heb een heerlijke avond gehad ! Restaurant boss assendelft is een aanrader. Sushi is goed vers en de grill gerechten zijn heerlijk Binnen no time kreeg ik mijn eten we hoefden helemaal niet lang te wachten. We werden vriendelijk bediend. Meer wil ik niet als ik uiteten ga ! Super restaurant
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Veel goeds over gehoord dus op naar Boss,
Het eten was redelijk maar wat warm moest zijn was gewoon koud en we moesten op sommige dingen zo lang wachten dat het eigenlijk irritant werd!
Ook de bordjes stapelde en stapelde zich op de dames liepen af en aan maar zonder iets mee te nemen .
Ik vond het rommelig en kwa kwaliteit van het eten niet super!
Hemadame .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Samen met een collega hier gegeten.
Het principe van bestellen met een tablet vind ik erg leuk. Ook het concept waarbij drank bij de all in prijs zit is prettig. Het eten was erg onder de maat. De sushirijst smaakte chemisch. De vis in de sushi was veel te weinig. Aan gefrituurde dingen viel te proeven dat het vet oud was. De vis rook sterk en smaakte raar, deze heb ik niet meer durven bestellen. Ik vond dit erg jammer en ga zeker niet nog eens terug naar Boss in Assendelft.
ToscaMaria .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het was een domper. Slechte sushi, slechte bediening en ongezellig. Het eten smaakte gewoon vies, hele kleine porties en de bediening is onervaren. Het enige handige is het menu inclusief drankjes. Ik kom hier niet meer terug.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een heel leuk restaurant, waar je alles kunt bestellen via de tab. Heel futuristisch. Er is keus genoeg. Voor elk wat wils. Wij houden niet zo van Japans, maar de andere gerechten waren heerlijk. Eten en drinken voor 1 prijs. Prijs-kwaliteit verhouding prima. Echt een aanrader. We komen er zeker nog een keer terug.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik snap de negatieve recensies niet zo. Het was echt heerlijk eten en een super veiendelijke attente bediening. Het arrangement onbeperkt eten en drinken is geweldig en het systeem om met een eigen tablet je bestelling door te geven super makkelijk en innovatief. Echt heerlijk gegeten, super lekkere gerechtjes. We komen terug.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ik ben helemaal om, wat een heerlijk restaurant. Het eten komt snel en is heerlijk.
De vis is zalig en vers. De oesters waren voortreffelijk en de tamaki was knapperig zoals hij hoort te zijn, dus vers gemaakt. De gyoza waren de lekkerste die ik ooit gegeten heb. De bediening is vriendelijk en in het restaurant zaten wij heerlijk intiem en knus. Parkeren , gratis voor de deur. Voor mij geen japans all you can eat restaurant meer in de stad.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wij hebben een gezellige avond gehad en de bediening was prima,Je besteld met een tablet dat was voor ons een nieuwe ervaring!
Het eten vonden wij uitgebreid en lekker
Leuke tent met vriendelijk personeel ..zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Meerdere keren hier gegeten en de kwaliteit van het eten is prima. Komen er niet voor niets terug. Bediening is wel zeer matig. Jong team dat maar wat doet en een gebrek aan leiderschap denk ik. Eigenaren spreken ook slecht Nederlands.
FalcoV .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Erg teleurgesteld. Sushi was van slechte kwaliteit, in verhouding veels te weinig vis en behoorlijk slecht van smaak. Geen enkel visgerecht smaakte vers. Bediening slecht geregeld, ieder had zijn eigen taak waardoor je soms werd doorverwezen naar een collega. Onervaren en een jong team. Decor was matig, er is duidelijk in geïnvesteerd maar het interieur en de decoraties passen niet bij elkaar wat het erg rommelig maakt.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Heerlijk eten ,sushi is allemaal vers goeie service soms een beetje druk maar dat wil ook weer zeggen dat het lekker en goed is .
Wessel J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
al twee keer hier gegeten, eten en de sushi is heerlijk en vers !! veel en ruime keuze om te eten,
verse producten, verse sushi die zelf met sommige gerechten nog warm geserveerd wordt.
Het restaurant kan wat remoerig zijn als het wat drukker is, ook ziet het er wat oud(er) en gebruikter uit, een klein minpuntje. Maar dat maakt het lekkere eten, fijne service en bediening weer goed!
Ons zullen jullie zeker vaker terug zien !
Michele V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Eten smaakt wel, vis heeft echter een geur (die verse vis niet hoor te hebben) en ook wordt er in de sushi relatief te weinig vis verwerkt (meer een rijsthap dus).. Bediening is erg wisselend (over het algemeen wel vriendelijk) maar veel onervaren personeel, ook heeft ieder een eigen taak waardoor je steeds wordt doorgestuurd naar een ander voor bijvoorbeeld drinken of de rekening. Het decor is opzich prima maar niet helemaal mijn smaak. Beetje ouderwets hoewel ik het moderne bij dergelijke andere sushirestaurants veel frisser vind staan.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Op zaterdagavond hier gegeten. Was erg druk. We hebben lang op onze drankjes moeten wachten en ook lang op ons eten. Na dit hebben aangekaart kregen we een drankje van het huis. Het eten is redelijk, het vlees droog. Sushi's zijn ok, maar heb ze veel beter geproefd. Meiden uit de bediening zijn jong en onervaren. Zeggen ook geen gedag. Laten je tafel vol staan met lege borden en glazen. Gevraagd aan een meisje of ze deze mee wilde, dit kon ze niet omdat zij 'van de glazen was'. Paar keer ging de bestelling van de drankjes ook niet goed en werden er dingen vergeten. Ook met het eten gebeurde dit. Zal hier niet zo snel meer komen. Daarnaast was op een gegeven moment ook de rijst op .... Serieus?! Zelfs de toetjes waren ondermaats. Om onze rekening hebben we 3 x moeten vragen.