Boss Sushi & Grill

Meer informatie over restaurant Boss Sushi & Grill

6,7
EdPrince .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij kwamen er regelmatig. Met de nadruk op kwamen. Wat een slechte service! Totaal geen gevoel en medeleven met de klanten. Dit is het derde akkefietje en wij zij er nu klaar mee. Er werd zojuist iemand misselijk en spuugte naast onze tafel alles onder. Onze eetlust was direct verdwenen. Het personeel wist totaal niet met de situatie om te gaan maar de eigenaresse ook niet. Ze lieten de boel lang liggen. Wij wilden daarna weg maar moesten de volle rekening betalen. Ook na aangeven dat we nog niet op de helft waren van ons eten en dat we alleen wolden betalen wat we gegeten hadden stuite op veel verzet. Uiteindelijk 30 % korting gekregen. Natuurlijk kan een restaurant er niets aan doen als er iemand niet lekker wordt maar een calimiteitenplan en training van het personeel is het minste wat je mag verwachten.

Een andere keer moeten betalen voor een kind welke niets had gegeten enwaarvoor eigen babyvoeding was meegenomen.

Voor ons nooit meer Boss!
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Vanavond hadden we ineens zin in sushi, dus aangeschoven bij Boss. Bij binnenkomst om kwart over zes was het al best druk in de zaak. De ontvangst was vriendelijk. Het personeel is goed getraind, attent en vriendelijk, je glas staat niet lang leeg. De kaart is zeer uitgebreid, misschien zelfs iets te uitgebreid. Dingen als bitterballen, papat, spareribs en frikadellen verwacht ik niet op de kaart van een sushi restaurant. Evenals het totaal overbodige mandje brood met kruidenboter wat je vooraf krijgt. Dit past totaal niet bij de ervaring die je verwacht in een sushi restaurant.
De service verloopt bijzonder snel, maar wel rommelig. Zo kregen we een bestelling dubbel en in een andere ronde een bestelling niet. Van andere tafels hoorden we ook regelmatig 'dit hebben wij niet besteld'. Je zit er redelijk dicht op elkaar gepakt.
De sushi is zeer middelmatig tot af en toe slecht te noemen. Grote hompen slecht versneden vis van matige kwaliteit, bruine avocado en de sushi waren steeds wisselend van grootte. Om acht uur was de rijst blijkbaar bijna op, de sushi werden steeds kleiner. Daarna werden sushi met warme rijst opgediend...
Kleffe tempura, misu soep met kapot gekookte zeewier en tofu... De bestelde oester zat nog vast in de schelp en zat vol zand en stukjes schelp. De gefrituurde garnalen smaakten naar oud vet. Erg jammer. We begrepen niet zo goed dat de zaak afgeladen vol zat. Voor ons in ieder geval nooit meer naar Boss.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
6 september hier gegeten met 2 vriendinnen. We waren vroeg ( 17.00 ) en het was nog rustig. De verschillende gerechtjes zijn snel op tafel. De bediening is vriendelijk en hoewel er soms iets op tafel komt wat niet besteld is, zeer kundig. Er is heel veel keus op de kaart.....sushi, garnalen, biefreepjes.......goed van smaak. Het werd erg druk terwijl het een dinsdagavond was. Een intieme sfeer is er niet doordat het gauw rumoerig is. Wanneer je jezelf niet bedwingt moet je rollend de deur uit! Prijs kwaliteit is prima!
Maritjekkers .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wij zijn vaste klant bij Boss. Het eten is heerlijk en door de All you van eat formule kan jong en oud met wie wij daar zijn wezen eten, kiezen wat ze lekker vinden of willen proberen. Wij vieren er veel momenten die er te vieren vallen, vieren excuses om een x niet te koken en vieren dat het sfeertje rond de tafel blijft, ook al zit het vol. Lieve dames(voornamelijk) en een enkele galante heer zorgen dat de bediening vlot en soepel gaat, ook al is het druk. Vanavond zitten we er weer en vanwege onze verhuizing voorlopig voor het laatst. Wat zullen we vieren? "Ons vertrek"? "Ons gemis"? Want zullen we Boss zeker. Of vieren dat elk moment dat we in de buurt zijn toch weer aanschuiven? Ik denk het laatste. Dames, heren, Sushi en sashimi koks hartelijk bedankt voor deze heerlijke gerechten, altijd smaakvol en vers! Groet Frans en Marit
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Vanavond met 6 personen bij Boss gegeten. Tafel was aan de krappe kant, er werd ons een andere tafel aangeboden maar dit aanbod hebben we afgeslagen. Leuke sfeer, vriendelijk personeel en heerlijke gerechtjes. Keuze genoeg en ook voor kids friet met frikandel. De beefspiesjes, gebakken banaan, kip ketjap en de beef teriyaki waren echt heerlijk. Alles was vers en ruime porties. Ook heerlijke desserts zoals ijs, brownie, almondtaart en crème brulee. Wij hebben genoten!
Neni .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Bij binnenkomst bleek het een goede zet te zijn om van te voren te reserveren. De zaak zat stampvol. Meteen valt op dat het er erg rumoerig is en dat de tafeltjes hutje mutje tegen elkaar aan staan. Zoveel mogelijk mensen proppen in een ruimte is niet aantrekkelijk en doet je denken aan een ordinaire vreetschuur. De bediening is gehaast, bijna schichtig. Snel heen en weer rennen en moeilijk contact mee te krijgen. De bordjes worden in het voorbijgaan op je tafel geslingerd. Gelukkig werd wel regelmatig om gevraagd of er nog iets te drinken kon worden geserveerd. Na 9 uur gaat de versnelling hard achteruit en verzameld de brigade zich achter de bar om uit te puffen en op te ruimen. In de zaak zitten dan nog genoeg mensen. Niet verslappen dus!

Het eten viel tegen. Bij binnenkomst stond al een mandje met stokbrood en kruidenboter (!!!) op tafel. Mijn partner en ik raakten in verwarring, dit was toch een sushi restaurant?? De kaart is nauwelijks uitgebreid te noemen, als je alle vette happen als patat, bitterballen en frikandellen eraf haalt. Weinig verse sushi helaas. De sushi zelf was matig, klein en slecht belegd.

Hoewel er een paar uitschieters waren (o.a. handrolls) was de kwaliteit onder de maat. In combinatie met de drukte en weinig privacy is dit geen plek voor mij om naartoe terug te komen.
BM350 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Normaal blijf ik het liefst uit de buurt van een restaurant waar 'all you can eat' op staat. Maar dit keer was het op uitnodiging.
En ik moet wat restaurant Boss betreft echt mijn vooroordeel bijstellen.
Het decor is niet om over naar huis te schrijven. Een grote zaal waar 300+ mensen in kunnen zonder echt Japanse uitstraling. Eerste indruk geeft je echt het idee van ' veel voor weinig'. Onterecht bleek later.

Bediening was beleefd, snel en leuk spontaan.

Het bestelsysteem werkt goed. Je bestelt per persoon 5 kleine gerechtjes per ronde. Na deze ronde kan je er weer 5 bestellen, etc. Tot 5 rondes aan toe. Knappe eter die 5 rondes vol krijgt.
Het mooie is: Als je meer bestelt dan je op kan/wil eten krijg je er 'boete'. Onaangeroerde bordjes die vol terug gaan betaal je dan extra voor. Goed systeem om verspilling tegen te gaan en mensen gaan dan eerder nadenken of er wel zo veel bestelt moet worden.

Het eten was de grote meevaller. Veel echt lekkere Japanse gerechten, waar goede kwaliteit ingrediënten gebruikt worden. Zowel warm als koud. Heerlijk malse zalm en tonijn wordt er gesneden. Je merkt wel dat de Japanse keuken met gerechten als friet en frikadellen soms wat geweld aangedaan wordt, maar niet iedereen lust rauwe vis, dat valt dan wel te verdedigen.

Ik blijf nog steeds met een boog om andere 'all you can eat' restaurants heen lopen, maar bij Boss in Zuidoost Beemster kom ik zeker nog eens terug
Brenro .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Typisch voorbeeld van een vreetschuur. Het feit dat er frikandellen, kroketten en patat geserveerd wordt zegt al genoeg. De kwaliteit van de sushi is beneden peil. De vlees gerechten waren redelijk goed. De beef was mals.
Bediening nam niet de moeite om de schaaltjes rustig uit te serveren. Werd op de hoek van de tafel neergezet en door naar de volgende tafel.
Sfeer oud bollig en ongezellig.
Voor mij nooit meer. Ik ga wel naar de all you can eat sushi waar de kwaliteit wel goed is.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteravond wederom een keer bij boss gegeten, voor ons niet in de buurt maar als wij dan al you can eat willen is dit toch een aanrader.
Genoeg keuze op de kaart van biefstuk tot gamba's ook toetjes heb je meer keuze dan anders. Denk bijvoorbeeld aan een wafel of brownie.
Het is wel altijd druk een beetje te druk ,maar personeel kan hier goed mee om gaan.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Was onze eerste keer dat we dit restaurant bezochten, en bij aan / binnenkomst was het even een beetje rommelig, Het was namelijk valentijns dag en heel erg druk bezet. Omdat de gasten van de eerste eet-lichting tot 20.00 uur nog uit moesten en de tweede groep vanaf 20.00 uur erin, stonden de nieuwe gasten dan ook tot buiten aan toe (in de regen) te wachten. Ook de parkeerplaats is hierdoor overvol omdat er nu twee maal de maximale bezettingscapaciteit van het restaurant tegelijk aanwezig is.
Je moet dan als gast van de z.g. tweede ronde ook wat verder van het restaurant (wat al iets afgelegen ligt) af parkeren omdat de eigen parkeerplaats al helemaal vol is. Op dat moment zie je ook even geen gastvrouw of heer die de nieuwe gasten opvangt of wat uitleg komt geven waarom je niet meteen naar binnen kunt om aan je gereserveerde tafel te kunnen plaatsnemen. Maar met enige vertraging en eenmaal binnen en plaatsgenomen aan een van de vele tafels loopt het alles tegen verwachting in toch redelijk soepel en ook de tafel bediening is vriendelijk en neemt even de tijd om het keuze menu uit te leggen. Het concept is dat je een x aantal gangen 5 gerechtjes p.p. mag selecteren. En de keuze op de kaart is zeer ruim, en gevarieerd met zowel sushi, als vlees en vis gerechten. Ook de nasi & bami of friet ontbraken hier niet :-) en uiteraard ben je vrij om onderling ook gerechtjes op te delen.
Alle gerechtjes zijn zeer goed van smaak en qua portie ruim voldoende. Ook hebt u de mogelijkheid om de laatste ronden voor een dessert selectie te gebruiken.
En dat alles voor een redelijk all in prijs met een maximale besteltijd van 2 uur vanaf binnenkomst.
(* de drankjes en eventuele koffie/thee dienen wel apart afgerekend te worden)
Al met al en even afgezien van de aankomst hier toch goed en lekker gegeten en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
R. U.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Soms heb je zomaar niet zo'n zin om zelf te koken en dan wordt er heel democratisch gestemd waar we gaan eten (budget is wel belangrijk in deze: uitgeven mag maar met mate). Het werd dus Boss in de Beemster. Wij waren niet de enige blijkbaar want de zaak zat bijna vol. De sfeer is stemmig donkerrood en het licht staat op de spaarstand met een zicht van net 2 meter. Dit etablissement hanteert een formule van maximaal 2,5 uur eten en drinken in vijf gangen. Hierbij kan je kiezen uit verschillende (105!) gerechten van de kaart. Variërend van sushi tot en met patat en frikadel.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit hier weer eens ga tafelen en ik deel met u graag mijn bevindingen. Zo is de bediening (naast erg jeugdig) op zich wel vriendelijk maar ook uiterst afstandelijk. Wel wordt er zeer snel uitgeserveerd, zodra je je keus hebt gemaakt en dit laat blijken door je formulier aan de zijkant van je tafel te leggen. De snelheid van het serveren van de gerechten maakt mij duidelijk dat er 'vers' van tevoren wordt bereid. De sushi was niet echt slecht te noemen maar zeker ook niet top. Een gerecht waar ik mij op verheugde was de ribeye. Ik vond deze ribeye (zonder de vraag medium of rare trouwens) erbarmelijk. Een ervaring die ik hier op de site ook teruglas. En als je dan als afsluiter Jasmijn-thee besteld wil je dit natuurlijk ook proeven! En graag ook een zeefje om de losse thee op te vangen? Formule-restaurants zijn leuk voor grote gezelschappen en groepen, maar niet aan te bevelen voor het gezin.
Rody D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij komen uit leiden en zijn hier met onze vrienden uit purmerend gaan eten. Wij vonden de bediening erg aardig en het eten was gewoon heerlijk al met al een top avond gehad bedankt
Carabus .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Redelijk geprijsde sushi en smakelijk. Toetjes zijn beperkt, maar die mis ik nauwelijks.
De indeling van het restaurant geeft het een beetje een zaal idee, dat kan gezelliger.
Vriendelijk personeel. En genoeg tijd tussen de gangen.
TheoTV .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Voor het eerst bij Boss gegeten. De menukaart is ruim, van sushi tot indisch, chinees en hollands (frikandel en patat). Het personeel is vlot en netjes, maar wel wat introvert. De porties zijn ruim en overwegend is de kwaliteit redelijk tot goed. Er zijn wel wat minpunten waardoor ons bezoek eenmalig is geweest. Veel gerechten zijn te veel gezoet waardoor het de overhand kreeg. Een aantal sushi werd gepresenteerd met mayonaise, cocktailsaus of gesmolten kaas. (Bij het afrekenen vertelde de manager dat ze de smaken aanpassen op de wens van de klant). De rib eye was matig, de manager beaamde dit en vertelde dat een nieuwe leverancier wordt gezocht. Dat zal dan worden opgelost, maar haal het dan tijdelijk van de kaart.
Onze conclusie; het restaurant past zich aan aan de wens van de klant, dat is op zich goed. Maar voor klanten die van oorspronkelijke smaken en licht eten houden is dit restaurant minder geschikt.
LeonTeakhout .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Over het eten en de bediening is niets op aan te merken bij Boss in Assendelft.
Wel is duidelijk merkbaar dat er slecht met personeel wordt omgegaan, steeds nieuwe gezichten en slechte verhalen over de eigenaresse resulteren erin dat ik het de eigenaresse absoluut niet meer gun, zo ga je niet met je hardwerkend personeel om!

Goed eten dus en super vriendelijk personeel maar aan mij is ze een goede klant kwijt...
Sara M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Het is natuurlijk geen fine dining, maar de sushi is goed en vers, de sashimi (bij de prijs inbegrepen) wordt in enorme plakken gesneden en er is ook genoeg te eten voor mensen die niet van vis houden. We hebben hier al regelmatig gegeten en het is eigenlijk altijd druk. De serveersters werken ontzettend hard. Af en toe komt iets wat je ingevuld hebt niet op tafel, maar ach: er is altijd een volgende ronde en over het algemeen gaat het gewoon goed.

Vooral voor groepen vind ik het een prima keuze. Als we met z'n tweeën ergens gaan eten, ga ik liever voor een iets intiemere setting.
Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Boss sushi in Zuidoostbeemster werd het restaurant waar we gingen eten met de kinderen op kerstavond. Twee andere restaurants waren gesloten en omdat we al meerdere enthousiaste reacties hadden gehoord, besloten wij het ook te proberen.
Het all you can eat concept is ook populair in de Zuidoostbeemster, want de zaak zat goed vol. Op het eerste gezicht lijkt het niet zo groot, maar alle ruimtes bij elkaar bieden toch plaats aan misschien wel 120 gasten.
Bediening was duidelijk gewend om de gasten zo snel mogelijk te bedienen, want er is nauwelijks contact en eigenlijk alleen oog voor de bestellingen. Voor we het wisten stond de eerste gang op tafel. Het eten is OK, niet bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Alle gangen bij elkaar kwamen in een enorm tempo op tafel.
Na 90 minuten weer buiten met een dubbel gevoel. Voor de kinderen en gezien de formule best aardig eten, maar je moet er wel van houden in toch een soort moderne fastfood omgevng te eten. Erg op de massa gericht en niet echt avond uit. Maar als je geen zin hebt om te koken en even snel wat wilt eten, prima oplossing.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Er hangt een gezellige sfeer. Het eten is zeer gevarieerd en lekker. Vooral de beef zwarte peper is een aanrader! Van tevoren krijg je een mandje stokbrood met kruidenboter, dit zit bij de prijs inbegrepen en je kan altijd om nog een portie vragen. Als je de rekening vraagt komt de serveerster ook met lekkere warme doekjes om je handen mee schoon te maken, handig!
Service laat wel wat te wensen over. Het duurt lang voordat ze je briefje meenemen en er worden ook regelmatig bestelling vergeten.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Het is hier altijd druk, de kaart is uitgebreid, grootste pluspunt is de sashimi die hier binnen het all you can eat principe valt. Die is lekker! Personeel rommelig, steeds een ander, service niet best, tot 3 keer toe werd bijv ons mandje brood bijna van tafel gehaald. Tafel zelf was vet. Sashimi wordt gebracht als sushi en andersom, verstand van zaken... Nee niet echt. Udon droop in de olie, niet te eten. Maar al met al oké. Het bekende concept.
René B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We aten hier zaterdag All you can eat met z'n vieren. Het was onaangenaam druk en personeel onoplettend. We hadden ook constant andere serveersters. De sushi was lekker maar niet heel bijzonder. We eten regelmatig elders sushi welke lekkerder is.