Bosrestaurant Sandenburg

7,2
6,8
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij hebben er traditie getrouw weer heerlijk mosselen gegeten. Een super sfeer in oude schuurstijl. Blijven zeker terug komen voor het eten en de sfeer
Corleone66 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
wij zijn verbaast wat er over Sandenburg wordt geschreven, onze ervaring is en was altijd uitstekend. Afgelopen zaterdag met 7 pers. weer heerlijk gegeten met vis, vlees en pannekoeken. Het was gezellig druk, betekend dat je wat langer op het hoofd gerecht m as g wachten, maar dat is niet erg want hetsmaakte weer uitstekend, zag er verzorgd uit, niets oo aan te merken, we komen zeker weer terug.
IngeMilou .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We hadden koffie en appelgebak genomen. Geen van beiden smaakten naar ofwel koffie of taart. Erg slecht. Niet opgegeten/gedronken en afgerekend. Op ons eerlijke antwoord op de vraag: 'was alles naar wens', kregen wij te horen: jammer, maar ik heb het al aan jullie verkocht. Dus hebben de volle pond betaald.
Slechte service en nog slechtere koffie en taart
Mander .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Jammerlijke poging om restaurantje te spelen. Eten zeer slecht. Alles is vies in dit restaurant.
De deurklink plakt al als je binnenkomt, bah! Hier komen wij niet meer.
OverSmaak .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij binnenkomst voel je al aan de plakkerige deur dat hier waarschijnlijk niet heel goed schoongemaakt wordt. Binnen "instant" koffie en doodgeslagen bier. Er wordt 3 euro op de rekening gezet voor het opwarmen van babymelk (kwamen we later achter, absurd). Het kleed op de grond doet je verwonderen dat zoiets nog bestaat. Dit restaurant profiteert van passanten die naar het bos gaan, maar heeft verder bar weinig te bieden.
Lorette .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Na helemaal tot op het bot koud en verregend te zijn werden we warm ontvangen. Lekker soep en pannekoeken op terwijl sokken,, schoenen en jasjes op verwarming lagen. Supervriendelijke bediening.
Wat een fijn restaurant, niet supermodern maar voor ons een topper !
Vinsento .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Hier al meerdere malen gegeten en een beetje met een gemengd gevoel steeds het restaurant verlaten. Voor een pannekoek is het prima, maar bij een iets meer culinair gerecht slaan ze al gauw de plank mis. Mijn advies: leer hoe je een biefstuk bakt, of haal hem van de kaart.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Aan de buitenkant erg aantrekkelijk. Van binnen een soort bruin café / pannenkoekenhuis. De uiensoep, vroegen we snel - en PING!! Daar was ie. .... De magnetron ping is dus voortdurend te horen in het restaurant.
Super frietjes!! En de garnalen waren lekker. Het peper en zout zijn verwisseld ( in elk geval op het tafeltje waar wij zaten).
De takjes munt voor de muntthee waren steen koud. Beetje gek in dat kokende water.
Goed voor na een boswandeling en wanneer je geen al te hoge verwachtingen hebt.
Maar de kaart Frans?? Nee dat echt niet.
Aseubers .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
als oostenrijkse stube ziet het er wellicht aantrekkelijk uit, maar de stroop en de poedersuiker pontificaal op tafel als je om 7 uur 's avonds binnenkomt vertelt je direct dat je in een pannenkoekenhuis bent binnengelopen. de vloer is vies de tafel plakkerig. kiezen van de kaart die als placemat op tafel ligt geeft toch wat uitdagingen dan, want heeft een pannenkoekenhuis wel verse vis? in het wildseizoen past bij deze locatie een wildgerecht en dat is dan ook de specialiteit van de dag / week. alleen een trio zwijn, haas, hert is mogelijk, dus toch maar niet gedaan. de schnitzel lijkt ook goed te passen bij de entourage maar als boeren schnitzel bedolven kaas en champignons is deze slap en niet goed warm meer omdat het de capaciteit van de keuken te boven lijkt te gaan als er ongeveer 20 mensen in het restaurant aanwezig zijn.
conclusie: wellicht een goede pleisterplaats voor lunch met pannenkoek of friet met kroket maar voor een diner met vrienden 's avonds zou ik een paar minuten doorrijden richting Driebergen.
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Erg lang moeten wachten op het eten en toen het voorgerecht kwam werd het snel weer van tafel gehaald omdat het voor een andere tafel bedoeld was. De tomaatjes waren er al wel vanaf gegeten. Na 2 uur hadden we dan eindelijk ons hoofdgerecht. Herhaaldelijk hebben we de gastvrouw gevraagd of het wat sneller kon maar we werden genegeerd.
Het eten was op smaak gebracht met heel veel zout en dat was jammer want de saté die ik had was wel lekker mals.