Bosrestaurant Overberg

Dwarsweg 63 3959 AE Overberg Nederland Kaart

Over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Welkom bij Bosrestaurant Overberg. Ons restaurant is gevestigd in een oude Utrechtse boerderij uit 1882. Gelegen in Overberg (3 kilometer van Veenendaal) in Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Ons restaurant biedt veel mogelijkheden. Een intiem a la carte diner, Plate service gerechten, heerlijke buffetten, barbecue, familiereünie, huwelijksceremonie (wij zijn trouwlocatie), bruiloft, zakelijke bijeenkomsten of gewoon een kopje koffie. Door de indeling van ons bedrijf en de verschillende ruimtes van het pand is er van alles mogelijk. 't Voorhuis (20 pers.), De Deel (40 pers.) of De Serre (80 pers.), Terras (150 pers.)

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bosrestaurant Overberg

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
bij kalfs-snitsel alleen veel rauwkost op bord gemikt...geen andere groeten...onverzorgd.. beetje snackbar gevoel

en bij een dure sorbet werd ingezakte nepslagroom geserveerd.
wij voelde ons een beetje genept. wel eens eerder gegeten toen was de keuken vele malen beter
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We vierden ons 60 jarig huwelijksfeest in het Bosrestaurant in Overberg. Dat werd een prachtig feest, mede dankzij het vriendelijk en soepel bedienend personeel. Er was ons niets te veel beloofd. Alles liep gesmeerd. Niets was te veel voor hen. Ieder kreeg op tijd te eten te te drinken. Ook het buffet zag er prachtig uit en was in één woord uitstekend.
De serre, waar het zich allemaal afspeelde, had niet helemaal een goede akoestiek. Voor Ouderen was het soms wat moeilijk praten. Verder was het prima !! Wij raden iedereen aan, als het om een feest gaat, te kiezen voor het Bosrestaurant. Wij geven het cijfer 9.5
John B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vandaag geluncht. Gelukkig nog een plekje in de schaduw. Door het warme weer duurde het voor het gevoel wat lang voordat we ons drankje hadden. Beiden namen we een clubsandwich met gerookte kip. Stelde heel weing voor. Één dun plakje gerookte kip is echt te weinig. Prijs/kwaliteit dus niet in verhouding. Op het moment dat het eten op tafel wordt gezet en de glazen zijn leeg; vraag of we nog iets te drinken willen hebben.
M N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De dag zelf was geslaagd, de voorbereiding liep niet soepel. Het eerste contact gaf niet de indruk dat we erg welkom waren met ons vijftienen in het restaurant. Daarna was er een wat stroeve communicatie over de mail. Het bedienend personeel doet het overigens goed. Er zijn drie organisaties bijeen: het restaurant, het hotel en een outdoor-centrum. Fietsen huur je bij het outdoor-centrum, maar wie je daarvoor nodig hebt is niet duidelijk. Bij het restaurant geven ze een vage aanwijzing en het hotel heeft er ook iets mee te maken. Het concept is goed, maar de samenwerking kan flink verbeteren.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Teleurstellend! Prachtige locatie, heerlijk terras en mooi restaurant. We kwamen voor een lunch. Na het 1e drankje en de lunchkaart ben ik na 15 min maar naar binnen gelopen om te bestellen. Daarna kwam de lunch. Oud brood maar erg leuke op maak. Weer niemand te zien voor een 2e of 3e drankje. Ober die niet opkijkt of langs loopt of wij nog iets willen drinken. Waren 3 tafels bezet! Meer niet. Jammer. Gaan we niet meer heen. Service hoort bij een restaurant. Even wat aandacht naar de klant.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk avond buiten op het terras gegeten; fijne, snelle bediening, goede sfeer en makkelijk omdat we er ook logeerden. Eten was lekker, en zeker voldoende.
George S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wij hebben al meerdere keren bij Bosrestaurant geboekt, zowel met familie (reunie, viering jubileum etc.) als met collega's zoals nu. De bediening is vlot, het eten is heerlijk, het dessert (ijs ) is verrukkelijk. De rust en de sfeer doen het overige.
Geslaagd!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke omgeving om op een zomerse avond te gaan eten/drinken. Bediening goed, eten prima! Zeer zeker de moeite waard om terug te komen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker gegeten en goede bediening
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We waren met 11 en hebben lekker gegeten. De kinderen hebben veel plezier gehad in de speeltuin. Het was top! Spijtig dat het grijs en regenachtig weer was , anders konden we van de mooie terras genieten....
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten, inrichting gezellig maar de bediening zag ons niet.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na een mooie fietstocht heerlijk gegeten in het Bosrand restaurant
naast het Hampshire hotel waar wij overnacht hebben.
Beide een echte aanrader.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Het eten was goed. Heerlijke saté van de haas, salade op het bord was lekker gevarieerd.
De bediening wist niet wat een aperitief was. Bij het nagerecht had ik ipv appelijs, vanille-ijs gevraagd dit was niet zo toen ik het uitgeserveerd kreeg. Nadat ik dit had aangegeven werd dit alsnog snel aangepast.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wij hadden22April onze openingsrit DE Koningsrit .
Hadden een mooie prijs per mail afgesproken (Onder voorbehoud aantal personen) voor 2 x Koffie+gebak,
Maar bij afrekening teleurstellend. Men rekende stug 2 per/auto wat niet altijd zo is. Uiteindlijk na veel gepraat tot een conpromis ,Een beetje Tact en begrip had hier op zijn plaats geweest
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hoofdgerecht kwam na 1,5 uur en niet warm. Voorgerecht na 3 kwartier. Besloten om maar geen nagerecht te nemen.
Sacha D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke lokatie en fijn terras met speeltuin voor de kinderen.
Savonds binnen gegeten. De service was prima maar het eten was matig. Biefstuk te doorbakken. Broodje van de bosburger was half verbrand. Kidsmenu is zonder groente en bij het volwassen menu alleen wat eenvoudige sla. Jammer.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Ruime kaart
Aardige en leuke bediening
Leuke omgeving en goede ligging. Voldoende parkeer mogelijkheid.
Lekker gegeten en gedronken.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We vonden het erg fijn om eerst rustig wat te kunnen drinken en praten rond het vuur. We kregen een tafel in de knusse opkamer, waar we genoten van van het lekkere eten
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten alleen op de ruime hoeveelheid salade zat weinig tot bijna geen dressing, jammer!
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, goede porties, vriendelijke bediening, lekker glas wijn. Een andere gast kwam met een hond binnen, dat mag hier schijnbaar en vindt ik zelf iets minder prettig als ik zit te dineren. Ik heb er overigens geen last van gehad.