Bosrestaurant Overberg

Dwarsweg 63 3959 AE Overberg Nederland Kaart

Over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Welkom bij Bosrestaurant Overberg. Ons restaurant is gevestigd in een oude Utrechtse boerderij uit 1882. Gelegen in Overberg (3 kilometer van Veenendaal) in Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Ons restaurant biedt veel mogelijkheden. Een intiem a la carte diner, Plate service gerechten, heerlijke buffetten, barbecue, familiereünie, huwelijksceremonie (wij zijn trouwlocatie), bruiloft, zakelijke bijeenkomsten of gewoon een kopje koffie. Door de indeling van ons bedrijf en de verschillende ruimtes van het pand is er van alles mogelijk. 't Voorhuis (20 pers.), De Deel (40 pers.) of De Serre (80 pers.), Terras (150 pers.)

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bosrestaurant Overberg

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Cees V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Ruime kaart
Aardige en leuke bediening
Leuke omgeving en goede ligging. Voldoende parkeer mogelijkheid.
Lekker gegeten en gedronken.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We vonden het erg fijn om eerst rustig wat te kunnen drinken en praten rond het vuur. We kregen een tafel in de knusse opkamer, waar we genoten van van het lekkere eten
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten alleen op de ruime hoeveelheid salade zat weinig tot bijna geen dressing, jammer!
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, goede porties, vriendelijke bediening, lekker glas wijn. Een andere gast kwam met een hond binnen, dat mag hier schijnbaar en vindt ik zelf iets minder prettig als ik zit te dineren. Ik heb er overigens geen last van gehad.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk gegeten. Leuk personeel. Korte maar goede menukaart en achteraf was decortje best wel gunst8g. Aanrader om nog een keer terug te gaan
anita R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
prima! goede sfeer, goede bediening, lekker gegeten
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Dankjulliewel!!! Dankzij de perfecte verzorging door de serveersters en de geweldige keuken, hebben wij ons feest goed verzorgt kunnen vieren. Top!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig restaurant vriendelijke bediening, goed eten voor een redelijke prijs. Bezoek het restaurant en u zult hetzelfde ervaren
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prachtig opgemaakt bord, zelfs een sate plate zag er zeer mooi aangekleed uit. Ik bestelde de quinoa met bospaddestoelen spies, wat een perfect vega gerecht was en haast deed denken aan een vleesvervanger. Bijgerechtjes ( salade en friet) grote porties.
tdieterm .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig met het gezin gegeten. De gerechten waren heerlijk en de bediening prima. Kortom een hele gezellige avond in een sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was niet erg warm, het duurde vrij lang voor het eten kwam. Patat voor het burgermenu voor 1 persoon was net zoveel als wat we voor 2 personen kregen toen we hetzelfde menu bestelden. Patat was heerlijk.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Via een Groupon aanbieding in het bijbehorend Boshotel terecht gekomen. In deze aanbieding zat een 4-gangen menu wat
overigens een verassingsmenu bleek te zijn. Als voorgerecht kregen we carpaccio van eendenborst, niet slecht maar ook
niet erg bijzonder. Als tussengerecht kregen we een tongstrelende cappuccino van broccoli soep geserveerd in een glaasje met
slagroom bovenop. Het hoofdgerecht bestond uit een perfect medium gebakken kogelbiefstuk met truffelsaus. Als garnering heerlijke salade
met o.a. platgeslagen en geroosterde tuinbonen , heel bijzonder maar ook erg lekker. Nooit eerder gehad. Verder
kregen we broccoli en een schaaltje frites. Als dessert een flensje met ijs en slagroom. Vermeldenswaard is ook het feit
dat je gewoon gekoeld leidingwater in een fles kan krijgen, dit levert bij mij altijd een bonuspunt op.
Het enige wat ik vreemd vond is het feit dat , nadat de eerste drankjes gebracht zijn , je nogal lang moet wachten tot
je de menukaart krijgt, uiteindelijk heb ik daar zelf om moeten vragen.
jaikke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Al vele malen hier geweest, maar vanavond 11 juni is een domper. Zeer slechte bediening waren amateurs denk ik. Werden gewoon genegeerd om 2 e drankje te bestellen. Een tafel van 6 personen hadden steeds 2 personen aan tadel voor bediening.
Laat de jeugd eerst de afwas keuken doen en niet bedienen.
Tevens ontbrak ook goede leiding.
Voorlopig weer dit restaurant vermijden. Jammer was zo goed geworden na de Holleboom.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Viergangenmenu als onderdeel hotelarrangement. Vooraf carpaccio van eendenborst. Niet slecht, maar ook geen uitschieter. Als alternatief roodbaarsfilet op een saladebedje. Was goed. Tweede gerecht was een paprika soepje, geserveerd in een glas. Smakelijk en goed op temperatuur. Hoofgerecht keuze vis of vlees. Vis schelvisfilet en vlees een steak. Royale porties met warme en koude groente en frites. Niets op aan te merken, maar ook weinig bijzonder. Toetje hangop, chocolade mousse, een bolletje ijs en wat fruit. Kraanwater in fles geserveerd. Royale glazen wijn. Vriendelijke bediening, maar bij uitserveren alleen een toelichting als er nadrukkelijk om werd gevraagd.

fverbeek .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Tijdens een fietstocht even stoppen voor een drankje en een bite op het mooie terras. Zitten we tien minuten te wachten, loop ik maar eens naar binnen en vraag of men ook op het terras bediend. Het antwoord was ja. Maar weer tien minuten later was er nog steeds niemand gekomen. Toen zijn we maar weer weg gegaan. Jammer!
abbinkml A.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De witlofsoep was niet. herkenbaar. Geen witlof gezien. Het was een gebonden soep. De schelvis was te droog en de. kogelbiefstuk taai. De groente was heel weinig. Veel te. weinig. Wegens dieet beiden geen dessert genomen. Hiervoor in de plaats werd. koffie of thee aangeboden. De. bediening was goed. In de voorkamer, waar we zaten, was veel lawaai. Het terras is heel mooi. Een tip voor mooi weer. De keuze was beperkt. We. konden kiezen uit twee menu's. Marianne.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De kaart met zegels moesten we direct afgeven. Oke, maar we hadden toch op AH actie gereserveerd? Vervolgens kregen we te horen dat men even later aan de tafel het AH-menu'tje zou komen uitleggen. Geen kaart en geen prijs nog gezien toen. Er viel uit 2 voor- en hoofdgerechten te kiezen. Dessert stond vast. Dat was ons te karig temeer daar we in andere restaurant vrije leuze hadden. Voor €28,50 had dat best ook gekund. Alles ging bij de uitleg in de verkleinvorm. Kogelbiefstukje, zalmtartaartje, broccolisoepje enz. De soep bleek rijkelijk veel, zalmtartaartje minimaal en biefstuk prima en heel mals. Het dessert was prettig opgemaakt maar redelijk klein ook. Smaken waar aangenaam. Het broodje vooraf duurde te lang en hebben we gecanceld. Al met al prettig gegeten en wijn gedronken, maar niet laaiend enthousiast thuisgekomen.
Madelinde V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij hebben hier gegeten via de AH restaurantzegels. Ze hadden een keuze menu en het was heerlijk. We hebben gerechten gegeten die wij normaliter niet zouden kiezen, maar het was voortreffelijk.
Super vriendelijk personeel die alles keurig vertelden wat er werd voorgeschoteld.
Ze zijn wat prijziger dan een gemiddelde eetcafé, maar dat zie je dan wel weer terug in het eten(kwaliteit) en het personeel(kennis en correctheid)
anton.brinkman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Het was gezellig druk. de bediening was vriendelijk en we werden duidelijk geholpen. Ook de snelheid van de gangen achtereen was goed, er werd ons zelfs naar gevraagd. Het eten was heerlijk. Het voorgerecht een 7. Het hoofdgerecht , schelvis, was zeer smakelijk. een 8.5.
Nagerecht een lekkere afsluiter, een 8.
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heel goede en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten (ook verrassende combinaties) en nog een lekkere (huis) wijn. Wat wil je nog meer. Echt lekker en mooie locatie.