Over het restaurant Bosrestaurant Overberg

In het weelderige groen

Een culinair avondje uit moet je eigenlijk wel een beetje verdienen. Dat is in dit geval zo gebeurd, want Bosrestaurant Overberg is - geloof het of niet - gelegen in een prachtige en bosrijke omgeving en hier kun je dan ook fantastische wandel- en fietstochten maken. En daarna snel door naar een stevige lunch, gezellige borrel of uitgebreid diner. De chef bereidt de lekkerste gerechten met 100% biologisch vlees en andere mooie producten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bosrestaurant Overberg

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prachtig opgemaakt bord, zelfs een sate plate zag er zeer mooi aangekleed uit. Ik bestelde de quinoa met bospaddestoelen spies, wat een perfect vega gerecht was en haast deed denken aan een vleesvervanger. Bijgerechtjes ( salade en friet) grote porties.
tdieterm .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig met het gezin gegeten. De gerechten waren heerlijk en de bediening prima. Kortom een hele gezellige avond in een sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was niet erg warm, het duurde vrij lang voor het eten kwam. Patat voor het burgermenu voor 1 persoon was net zoveel als wat we voor 2 personen kregen toen we hetzelfde menu bestelden. Patat was heerlijk.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Via een Groupon aanbieding in het bijbehorend Boshotel terecht gekomen. In deze aanbieding zat een 4-gangen menu wat
overigens een verassingsmenu bleek te zijn. Als voorgerecht kregen we carpaccio van eendenborst, niet slecht maar ook
niet erg bijzonder. Als tussengerecht kregen we een tongstrelende cappuccino van broccoli soep geserveerd in een glaasje met
slagroom bovenop. Het hoofdgerecht bestond uit een perfect medium gebakken kogelbiefstuk met truffelsaus. Als garnering heerlijke salade
met o.a. platgeslagen en geroosterde tuinbonen , heel bijzonder maar ook erg lekker. Nooit eerder gehad. Verder
kregen we broccoli en een schaaltje frites. Als dessert een flensje met ijs en slagroom. Vermeldenswaard is ook het feit
dat je gewoon gekoeld leidingwater in een fles kan krijgen, dit levert bij mij altijd een bonuspunt op.
Het enige wat ik vreemd vond is het feit dat , nadat de eerste drankjes gebracht zijn , je nogal lang moet wachten tot
je de menukaart krijgt, uiteindelijk heb ik daar zelf om moeten vragen.
jaikke .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Al vele malen hier geweest, maar vanavond 11 juni is een domper. Zeer slechte bediening waren amateurs denk ik. Werden gewoon genegeerd om 2 e drankje te bestellen. Een tafel van 6 personen hadden steeds 2 personen aan tadel voor bediening.
Laat de jeugd eerst de afwas keuken doen en niet bedienen.
Tevens ontbrak ook goede leiding.
Voorlopig weer dit restaurant vermijden. Jammer was zo goed geworden na de Holleboom.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Viergangenmenu als onderdeel hotelarrangement. Vooraf carpaccio van eendenborst. Niet slecht, maar ook geen uitschieter. Als alternatief roodbaarsfilet op een saladebedje. Was goed. Tweede gerecht was een paprika soepje, geserveerd in een glas. Smakelijk en goed op temperatuur. Hoofgerecht keuze vis of vlees. Vis schelvisfilet en vlees een steak. Royale porties met warme en koude groente en frites. Niets op aan te merken, maar ook weinig bijzonder. Toetje hangop, chocolade mousse, een bolletje ijs en wat fruit. Kraanwater in fles geserveerd. Royale glazen wijn. Vriendelijke bediening, maar bij uitserveren alleen een toelichting als er nadrukkelijk om werd gevraagd.

fverbeek .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Tijdens een fietstocht even stoppen voor een drankje en een bite op het mooie terras. Zitten we tien minuten te wachten, loop ik maar eens naar binnen en vraag of men ook op het terras bediend. Het antwoord was ja. Maar weer tien minuten later was er nog steeds niemand gekomen. Toen zijn we maar weer weg gegaan. Jammer!
abbinkml A.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De witlofsoep was niet. herkenbaar. Geen witlof gezien. Het was een gebonden soep. De schelvis was te droog en de. kogelbiefstuk taai. De groente was heel weinig. Veel te. weinig. Wegens dieet beiden geen dessert genomen. Hiervoor in de plaats werd. koffie of thee aangeboden. De. bediening was goed. In de voorkamer, waar we zaten, was veel lawaai. Het terras is heel mooi. Een tip voor mooi weer. De keuze was beperkt. We. konden kiezen uit twee menu's. Marianne.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De kaart met zegels moesten we direct afgeven. Oke, maar we hadden toch op AH actie gereserveerd? Vervolgens kregen we te horen dat men even later aan de tafel het AH-menu'tje zou komen uitleggen. Geen kaart en geen prijs nog gezien toen. Er viel uit 2 voor- en hoofdgerechten te kiezen. Dessert stond vast. Dat was ons te karig temeer daar we in andere restaurant vrije leuze hadden. Voor €28,50 had dat best ook gekund. Alles ging bij de uitleg in de verkleinvorm. Kogelbiefstukje, zalmtartaartje, broccolisoepje enz. De soep bleek rijkelijk veel, zalmtartaartje minimaal en biefstuk prima en heel mals. Het dessert was prettig opgemaakt maar redelijk klein ook. Smaken waar aangenaam. Het broodje vooraf duurde te lang en hebben we gecanceld. Al met al prettig gegeten en wijn gedronken, maar niet laaiend enthousiast thuisgekomen.
Madelinde V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij hebben hier gegeten via de AH restaurantzegels. Ze hadden een keuze menu en het was heerlijk. We hebben gerechten gegeten die wij normaliter niet zouden kiezen, maar het was voortreffelijk.
Super vriendelijk personeel die alles keurig vertelden wat er werd voorgeschoteld.
Ze zijn wat prijziger dan een gemiddelde eetcafé, maar dat zie je dan wel weer terug in het eten(kwaliteit) en het personeel(kennis en correctheid)
anton.brinkman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen. Het was gezellig druk. de bediening was vriendelijk en we werden duidelijk geholpen. Ook de snelheid van de gangen achtereen was goed, er werd ons zelfs naar gevraagd. Het eten was heerlijk. Het voorgerecht een 7. Het hoofdgerecht , schelvis, was zeer smakelijk. een 8.5.
Nagerecht een lekkere afsluiter, een 8.
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heel goede en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten (ook verrassende combinaties) en nog een lekkere (huis) wijn. Wat wil je nog meer. Echt lekker en mooie locatie.
m.vandegriend .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke avond in een gezellige en relaxte sfeer met lekker eten. Borden mooi opgemaakt, bediening erg vriendelijk en attent.
hansbudding .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We zijn gisteravond met ons vieren naar het Bosrestaurant in Overberg geweest. Aan het verzoek van onze zwager om zoutloos/arm eten werd goed voldaan. Hij werd min of meer apart bediend, maar naar zijn volle tevredenheid. Twee kozen er voor soep vooraf en twee namen de kipspies met eend en rauwkost. Beide voorgerechten waren heerlijk.
Als hoofdgerecht kozen wij alle vier de biefstuk. Deze viel bij allen een beetje tegen. Ze waren lastig te snijden omdat er spieren doorheen liepen. Het toetje daarentegen was weer voortreffelijk. Al met al was het verder een gezellig uitje.
elsjevogt .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het was druk ;t was een van de laatste dagen dat de AHactie liep en iedereen die er zat kwam met een AHbon.De 2 tallige bediening kon het maar net aan.3 gangenmenu bood keuze tussen uiensoep en roodbaars als voorgerecht.Uiensoep was erg scherp en leek meer op bouillon ;vis had nauwelijks smaak.Hoofdgerecht ,kalfsvlees of schelvis had ook wat meer smaak mogen hebben .Groente zat er nauwelijks bij.Het toetje,ijs met een vruchtje was wel smakelijk maar niet spectaculair..2de maaltijd was gratis dus misschien moet de verwachting niet te hoog liggen maar voor t restaurant vonden we jet toch een gemiste kans;met iets meer aandacht voor het menu waren we misschien nog eens terug gekomen tijdens een fietstocht.want het ligt op een prachtige locatie ..
tojofre V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hartelijke ontvangst. Erg vriendelijk personeel. Het eten was goed, werd mooi gepresenteerd. Jammer dat er geen kaart was.
Verder alles goed voor een lekkere maaltijd. Niet uitgesproken exclusief, maar dat verwachten we ook niet in een Bosrestaurant, letterlijk in een bosrijk gebied, midden in de natuur.
info576 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
prima bediening. Erg vriendelijk en gastvrij. Duidelijke antwoorden op gestelde vragen. Het eten was prima. Jammer dat we niet a la carte konden eten i.v.m. AH actie ( met bijbetaling)
a.dongen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prettig en gezellige bediening .
Eten was heerlijk en er werd alles aangedaan om je op het gemak te laten voelen.
De sfeer was ontspannen en voorkomend.
bedemunnik D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij zijn daar goed ontvangen. Het voorgerecht; een buideltje van gemaken hertenbiefstuk met nog enkele wildgerechten heerlijk. Daarna koos ik voor een visgerecht , was iets minder, en mijn man voor kalfsvlees en dat was voortreffelijk.
mi.elenbaas .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
wij als echtpaar hebben een fijne maaltijd genoten de bediening was ontzettend aardig de sfeer was goed en vriendelijk het eten heerlijk en de attentie i.v.m. ons 45 jarig huwelijk erg attent jammer alleen dat er een tafel was met allemaal zakenmensen die erg luidruchtig waren misschien een idee om dit soort gebeuren niet tussen de mensen te zetten die er voor de gezelligheid een hapje komen eten verder was alles oke we hebben genoten
vr.groeten Fam .Elenbaas