Bosrestaurant Overberg

Dwarsweg 63 3959 AE Overberg Nederland Kaart

Over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Welkom bij Bosrestaurant Overberg. Ons restaurant is gevestigd in een oude Utrechtse boerderij uit 1882. Gelegen in Overberg (3 kilometer van Veenendaal) in Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug.

Ons restaurant biedt veel mogelijkheden. Een intiem a la carte diner, Plate service gerechten, heerlijke buffetten, barbecue, familiereünie, huwelijksceremonie (wij zijn trouwlocatie), bruiloft, zakelijke bijeenkomsten of gewoon een kopje koffie. Door de indeling van ons bedrijf en de verschillende ruimtes van het pand is er van alles mogelijk. 't Voorhuis (20 pers.), De Deel (40 pers.) of De Serre (80 pers.), Terras (150 pers.)

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bosrestaurant Overberg

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Bosrestaurant Overberg

Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We hebben hier op tweede kerstdag met 13 personen, onder wie twee kinderen, heerlijk gegeten en het was erg gezellig! Er was alleen geen glühwein en dat vond een van de aanwezigen heel jammer. En er werd geen brood geserveerd bij het voorgerecht, wat iemand anders weer miste. Maar dat zijn kleinigheden, wij hadden topavond!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het kerstmenu was lekker, sfeer was goed en de bediening erg vriendelijk. Kortomeen geslaagd 2e kerstdiner. Wel heb ik een opmerking over het reserveren. Om te zorgen dat wij een kerstdiner met de Fam.in een leuk restaurant zouden eten, zijn mijn zuster en ik op 15 december afgereisd om een restaurant te reserveren. Dat kon toen , volgens het personeel, niet in het bosrestaurant zelf, maar bij de receptie van het boshotel. Dat hebben we gedaan. De vrouw bij de receptie heeft het toen in een boek genoteerd. Op 1e kerstdag heb ik gemaild hoe laat we verwacht werden. Ik had namelijk niets meer gehoord. Toen bleek, dat onze reservering niet bekend was. Omdat er nog tafels vrij waren leverde dit uiteindelijk geen probleem op. Toch adviseer ik u om het geheel uit te zoeken. Het had ook zo kunnen zijn, dat er geen tafels meer vrij waren en wat dan.

Met vriendelijke groet.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ontvangst: Helemaal niet spontaan of hartelijk alleen...heeft u gereserveerd.. Niet goedenavond welkom of wat dan ook.

Eten: goed. (behalve de hertenbiefstuk zat behoorlijk veel seen aan)
Drinken: werd bijna niet gevraagd of je nog wat wilde. En als je het vroeg moest je er nog best poosje op wachten terwijl er niet veel gasten zaten.
Nagerecht: kwam voor 1 persoon bijna 10 minuten eerder. Zou het voor iedereen tegelijk brengen.
Toen we vroegen of we daarna nog koffie wilde was ongeveer om 21.50 kon niet meer waren het koffie app. al aan het schoonmaken. Dit is erg vreemd.

Op tafel werden de lege glazen niet telkens weg gehaald of tussen door gevraagd of alles naar wens was.
Toen we weg gingen moesten we echt zelf gedag zeggen. Ik vindt het normaal als je bedankt wordt en er vriendelijk gedag gezegt wordt. Meer gasten die weg gingen werd niks tegen gezegd. Erg onvriendelijk.

Al met al voelden we ons niet erg welkom. Terwijl ik aan neem dat ze wel op gasten zitten te wachten.
Prijs van de gerechten vonden we te duur in vergelijking met andere restaurants.

En op de wc was het heel erg koud brr.

Erg jammer we wonen zelf in Overberg en als het in het enige restaurant wat Overberg rijk is ga je hier niet gauw weer hier heen.
Als ik op internet lees geven andere gasten ook vaak dit als revieuw. Dus wordt niet veel mee gedaan mijns inzien.

Succes!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten.. vriendelijke bediening..Toppie restaurant
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Een super gezellige avond gehad. goede sfeer. zeer vriendelijk personeel en een top locatie. Heerlijk eten
Kortom tevreden.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
De kwaliteit van de gerechten liet te wensen over. Het voorgerecht met de lauwe tonijn was redelijk, ware het niet dat de tonijn niet lauw maar koud was. Het hoofdgerecht daarentegen : dit was opgewarmde kost. Het varkenshaasje was helemaal niet sappig zoals een varkenshaasje hoeft te zijn, maar veel te droog, en de pancetta waarin het ingedraaid was heeft vermoedelijk veel te lang onder de salamander gelegen, en was alle smaak kwijt.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Personeel vriendelijk en een leuke locatie met groot terras .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het verassingsmenu bleek een goede keus te zijn. Mooi opgediend en heerlijk van smaak. De combinatie van witlof en heilbot smaakte verrukkelijk.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
bij kalfs-snitsel alleen veel rauwkost op bord gemikt...geen andere groeten...onverzorgd.. beetje snackbar gevoel

en bij een dure sorbet werd ingezakte nepslagroom geserveerd.
wij voelde ons een beetje genept. wel eens eerder gegeten toen was de keuken vele malen beter
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We vierden ons 60 jarig huwelijksfeest in het Bosrestaurant in Overberg. Dat werd een prachtig feest, mede dankzij het vriendelijk en soepel bedienend personeel. Er was ons niets te veel beloofd. Alles liep gesmeerd. Niets was te veel voor hen. Ieder kreeg op tijd te eten te te drinken. Ook het buffet zag er prachtig uit en was in één woord uitstekend.
De serre, waar het zich allemaal afspeelde, had niet helemaal een goede akoestiek. Voor Ouderen was het soms wat moeilijk praten. Verder was het prima !! Wij raden iedereen aan, als het om een feest gaat, te kiezen voor het Bosrestaurant. Wij geven het cijfer 9.5
John B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vandaag geluncht. Gelukkig nog een plekje in de schaduw. Door het warme weer duurde het voor het gevoel wat lang voordat we ons drankje hadden. Beiden namen we een clubsandwich met gerookte kip. Stelde heel weing voor. Één dun plakje gerookte kip is echt te weinig. Prijs/kwaliteit dus niet in verhouding. Op het moment dat het eten op tafel wordt gezet en de glazen zijn leeg; vraag of we nog iets te drinken willen hebben.
M N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De dag zelf was geslaagd, de voorbereiding liep niet soepel. Het eerste contact gaf niet de indruk dat we erg welkom waren met ons vijftienen in het restaurant. Daarna was er een wat stroeve communicatie over de mail. Het bedienend personeel doet het overigens goed. Er zijn drie organisaties bijeen: het restaurant, het hotel en een outdoor-centrum. Fietsen huur je bij het outdoor-centrum, maar wie je daarvoor nodig hebt is niet duidelijk. Bij het restaurant geven ze een vage aanwijzing en het hotel heeft er ook iets mee te maken. Het concept is goed, maar de samenwerking kan flink verbeteren.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Teleurstellend! Prachtige locatie, heerlijk terras en mooi restaurant. We kwamen voor een lunch. Na het 1e drankje en de lunchkaart ben ik na 15 min maar naar binnen gelopen om te bestellen. Daarna kwam de lunch. Oud brood maar erg leuke op maak. Weer niemand te zien voor een 2e of 3e drankje. Ober die niet opkijkt of langs loopt of wij nog iets willen drinken. Waren 3 tafels bezet! Meer niet. Jammer. Gaan we niet meer heen. Service hoort bij een restaurant. Even wat aandacht naar de klant.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk avond buiten op het terras gegeten; fijne, snelle bediening, goede sfeer en makkelijk omdat we er ook logeerden. Eten was lekker, en zeker voldoende.
George S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wij hebben al meerdere keren bij Bosrestaurant geboekt, zowel met familie (reunie, viering jubileum etc.) als met collega's zoals nu. De bediening is vlot, het eten is heerlijk, het dessert (ijs ) is verrukkelijk. De rust en de sfeer doen het overige.
Geslaagd!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijke omgeving om op een zomerse avond te gaan eten/drinken. Bediening goed, eten prima! Zeer zeker de moeite waard om terug te komen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker gegeten en goede bediening
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We waren met 11 en hebben lekker gegeten. De kinderen hebben veel plezier gehad in de speeltuin. Het was top! Spijtig dat het grijs en regenachtig weer was , anders konden we van de mooie terras genieten....
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten, inrichting gezellig maar de bediening zag ons niet.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na een mooie fietstocht heerlijk gegeten in het Bosrand restaurant
naast het Hampshire hotel waar wij overnacht hebben.
Beide een echte aanrader.