Bosrand Pannenkoeken

Bas C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mrk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat een onbeschofte, onvriendelijke bediening loopt er rond in dit restaurant. Echt geen goed woord voor over.. Ten eerste zaten we er al 10 minuten zonder gezien te worden, het personeel was namelijk te druk bezig met elkaar. Eindelijk kwam er iemand naar ons toe en bestelde we een chardonnay en sauvignon blanc. De serveerster kwam met de verkeerde wijn. Vervolgens stokbroodje besteld. 5 min later de pannenkoeken, want dat duurt vaak toch nog wel even. Nou dat stond binnen no time op tafel, dat je je afvraagt hoe dat mogelijk is.. maar goed nog wat drankjes besteld maar daar moesten we weer om vragen want dat was vergeten. Telkens op zoek naar bediening omdat ze je niet zien. Toen wilde we betalen en probeerde ik de aandacht te krijgen van een medewerker, maar die had weer geen oog voor zijn gasten. Besloten om binnen te betalen om vervolgens achter je te horen; pinnen of contant? Nou zo onbeschoft.. op zo'n manier communiceer je niet naar gasten toe. Ik werk zelf in de horeca en dit is echt het toppunt van ongastvrijheid!! Tip: neem nieuw personeel aan, op deze manier gaat je tent failliet
Mrk2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat een onbeschofte en onvriendelijke bediening loopt er rond in dit restaurant.. Echt geen goed woord voor over.. bediening kijkt niet om naar de gasten, je moet continue om aandacht vragen wanneer je wat wilt bestellen. Nog niet eens 5 min na bestelling stond het eten al op tafel dat je denkt hoe is dat mogelijk.. voor betaling maar naar binnen gegaan want niemand die je ziet. Om vervolgens achter je te horen; pinnen of contant? Uhm pardon, zo communiceer je niet naar je gasten toe.. Werk zelf in de horeca en dit is echt het toppunt van ongastvrijheid. Tip voor eigenaar: neem nieuw vriendelijk personeel aan, want op deze manier gaat je tent failliet
Chaar67 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vanmiddag met een vriendin geluncht bij De Bosrand, Geen Latte en geen verse muntthee, een zakje muntthee. De kaart was plakkerig en voelde niet schoon aan. We bestelden een broodje warme beenham met honing en pijnboompitten en een broodje warme ossenhaas puntjes. Het werd binnen no time geserveerd en het zag er niet echt smakelijk uit. Het broodje ware beenham waren 3 plakken ham uit een pakje onder grill verwarmd en de sla was bruin. Het broodje ossenhaas zag er iets beter uit. Nadat wij aan hadden gegeven dat het broodje beenham niet was wat we ervan verwacht hadden ging de ober met ons in discussie. Wij zouden er geen verstand van hebben en het was wel degelijk verse beenham en we moesten niet zeuren. Het feit dat een ober in discussie met zijn gasten gaat stuitte ons erg tegen de borst en we hebben het hier dan ook bij gelaten. broodje ossenhaas samen gedeeld, drankje opgedronken en WEG!!!! En nooit meer terugkomen. Jammer van dit restaurant, zeer ongastvrije bediening.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Op zaterdagmorgen geluncht bij De Bosrand. Op zich een mooi serre aan de voorkant; je moet alleen helemaal achterom lopen. De aankleding is wat oudbollig. Er wordt helaas geen verse munt thee geserveerd. We aten een tostie en Van Dobben kroketten. Het eten is niet goed en niet slecht. Meteen nadat we klaar waren met eten werden de borden van tafel gehaald. Hetzelfde gebeurde binnen de seconde toen ik mijn theeglas leeg had. (Het was niet druk.) Toen ik aangaf dat niet op prijs te stellen, reageerde de ober onbeschoft. Mij ook goed: ik kom hier niet meer terug.
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gisteren gegeten met mijn familie bij De Bosrand. De bediening was duidelijk druk maar daardoor helaas ook kortaf, onvriendelijk en weinig servicegericht. Ieder verzoek (bv om een bakje babyvoeding op te warmen) werd met gezucht en gesteun ontvangen. Weinig flexibiliteit. Voor wat betreft het eten; het merendeel van de gasten van ons gezelschap had een pannenkoek. De pannenkoeken waren aan de kleine kant, van matige kwaliteit en behoorlijk aan de prijs (bv pannenkoek met spek en appel €9,75). Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Verschrikkelijke service, bot personeel, meer dan 45 minuten gewacht op het eten terwijl het niet vol zat. Toen dat op tafel kwam werd er schijnbaar een kipdrumstick bij de varkenshaassaté geserveerd zonder dat dit op de kaart stond, matig aangezien de persoon allergisch is voor kip. Nadat dit allemaal op een vriendelijke manier werd voorgelegd aan de manager of misschien eigenaar, werd ik uitgefoeterd en werd er geen enkele vorm vriendelijkheid getoond. Nooit meer hier.
mvanzalinge .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wij waren met 8 volwassenen en 5 kinderen in het restaurant om iets te vieren. Gedateerde inrichting, tafeltjes plakten, grote vlekken in zonwering. Er waren weinig gasten, desondanks dat moesten wij lang wachten op het eten. Voor de kinderen was dit vervelend. Het eten was redelijk, maar toen wij, naast de niet bijzondere wijn, naar een glas water vroegen, brak onze klomp. Dit was ten ene male onmogelijk. Dit moesten flesjes spa worden. De uitleg hiervoor sloeg helemaal nergens op. Wat een afgang. Hier...... nooit meer. We vieren voortaan ons feestje wel in een ander restaurant in Lage Vuursche.
J R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Al jaren komen we in Lage Vuursche en bijna altijd eten we hier pannenkoeken. Soms bij de Bosrand en soms aan de overkant van de straat. Het was zonnig vandaag en omdat de Bosrand mooie grote parasols heeft streken we hier neer. Het was weliswaar nog vroeg, half 12 maar na een stevige wandeling heb je wel trek. Eigenlijk zonder op de kaart te kijken was onze keus al gemaakt en in no-time genoten we van een pannenkoek met spek (en stroop). Het meisje dat ons bediende had wat moeite haar blad recht te houden, wellicht de eerste werkdag maar het kwam allemaal goed.
Al met al lekker gegeten, prima bediening en een fijne plek.
Tot de volgende keer!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
5 min. Meer waardering heb ik niet voor deze toeristenfuik. Magere en simpele pannenkoeken voor 12 euro en meer. En de heren de vloer en tafels maar blijven schoonvegen als klanten wachten. Ik heb het vermoeden dat er hier weer veel kant en klaar producten van de horeca groothandel gebruikt worden. Morsig interieur. Het enige goede is de parkeerplek achter. Gemakkelijk ! Gratis ? Zit vast in de prijs van de pannenkoeken.

Zsu .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Bijzonder slechte kwaliteit eten en wijn. Op de website adverteren ze wildgerechten, die in het restaurant niet aangeboden worden. Ik heb een medium steak besteld, maar kreeg een stuk doorgebakken schoenzool. Als je wijn lust, hoef je hier ook niet te zijn, ze hebben een bijzonder kleine selectie: 1 soort droog en 1 soort zoet. De droge witte wijn is zuur als azijn. De bediening is helemaal niet klantvriendelijk, eerder onbeleefd.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het was enorm druk en het personeel was gestrest en onaardig. De eigenaar rookte zelfs achter de bar!! Onacceptabel!
Pannekoeken wel okay, maar hier komen we niet terug.
Ruiters .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Bij de Bosrand in Lage Vuursche kun je terecht voor goede hollandse pannenkoeken. Daarnaast heeft men ook andere gerechten zoals saté, spare ribs, gebakken slibtong (aanrader!!) wanneer je even geen trek hebt in een pannenkoek en toch met je kind een pannenkoek wilt gaan eten.
Service is erg adequaat en prijzen zijn goed qua prijs/kwaliteit. Aankleding is niet typisch pannenkoekenhuis. Binnen is het erg donker, dus ik raad een plek aan in de serre. Reserveren is helaas niet altijd mogelijk, maar er is meestal wel een tafel vrij.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Komen hier al jaren en het is er altijd super gezellig en de maalijd is ook altijd zeer aangenaam. Niets op aan te merken. De eigenaar en zijn zoons en het personeel altijd super gastvrij.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
De Bosrand is zo'n restaurant waar al jaren niets aan is veranderd. Soms is dat juist passend; hier zou men wel iets meer met de tijd mee mogen gaan. Een nogal inspiratieloze en saaie inrichting. Zowel binnen als op het terras. De bediening is adequaat zonder echt vriendelijk te zijn en het eten is ok zonder ook maar een beetje bijzonder te zijn. Een beetje gemiddeld allemaal...
Lous V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gisteren met een vriendin bij de bosrand gegeten. Even dacht ik dat er net een beroving had plaats gevonden daar het decor geheel kaal was, het leek alsof alles was weggenomen maar dit bleek zo te horen. We hadden allebei een spekpannenkoek besteld en logisch dat als de zaak beroofd zou zijn dat de daders deze pannenkoeken zouden hebben laten liggen want ze waren echt klein. Vergeleken met andere restaurants is dit echt de kleinste pannenkoek ooit. Ze waren niet verkeerd maar normaal zou ik na 1 pannenkoek genoeg hebben maar nu voelde het alsof de kok Sonja Bakker heette.
Ik bestelde thee en krijgt een normale thee met pickwick zakje (normale smaak) en geen keuze. Dat was jammer. Ikzelf kom hier niet meer want vond het echt een teleurstelling.
Lekkerengezond2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
WEIGEREN VAN KRAANWATER

Na het nuttigen van een uitgebreide lunch met 7 personen weigerde het personeel en naderhand eigenaar van dit restaurant een glaasje water. Er word alleen Spa blauw/ rood geserveerd en een glaasje kraanwater bij de koffie is uiterst verboden.

Waarom? Dat is het beleid nu eenmaal en hier is het gehele persoon op gedrild. De eigenaar is niet instaat om de klanten op een klantvriendelijke manier te helpen, met deze beslissing benoemen wij hem en zijn personeel tot Dagobert Duck restaurants van het jaar!
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Op een zondagmiddag na een wandeling met de kids wezen eten. Personeel komt gehaast en ongeïnteresseerd over. Poffertjes en kinderpannenkoeken waren niet mogelijk op zondag (?). De bestelde pannenkoeken werden vlot opgediend en waren prima van kwaliteit. Tevens was er ook een Bosrandburger besteld. Deze was op zich goed te eten maar niet echt bijzonder; lang doorbakken vlees met een berg champignons.
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met ze tweeën een pannenkoek gegeten. Een simpele en een Hollandse. Drie plakken spek vond ik wat aan de magere kant, maar de spek is op smaak dus prima. Goed doorgebakken verder. Het personeel vind ik erg vriendelijk en snel. Het was ook niet druk, dat dan wel weer. Verder klopt het commentaar dat de tafels plakken, maar dat komt door de lak en er komen volgend jaar nieuwe tafels!! Het interieur is wat fantasieloos maar je zit wel in een lichte serre.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Het is hier altijd aardig druk. De pannenkoeken zijn op zich prima alleen de laatste keer waren ze nogal erg vet. Bovenop wordt dan ook nog een klontje boter geserveerd wat het nog zwaarder maakt. Misschien hadden we een slecht dag maar even geen pannenkoek voor ons. Service verder prima en snel.
Geachte MADL,

Onze boter wordt altijd apart geserveerd. Wij gebruiken hiervoor de Echte Boter cupjes. Wellicht vergist u ons met een ander restaurant.

Met vriendelijke groet,

Laura