BOSQ - the spirited restaurant

- High Tea 12:30 - 15:30

Jouw recensie over het restaurant BOSQ - the spirited restaurant

Iris A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgelopen zaterdag de suprise party van mijn beste vriendin gevierd. Personeel was super vriendelijk en dacht goed mee. Alles was mogelijk qua versieren, eten en drinken. We hebben een wijnproeverij gehad met overheerlijke gerechten en wijn. Bij elk gerecht werden 2 verschillende wijnen geschonken met een uitgebreide uitleg. Het eten was eveneens zeer uitgebreid met zowel vis als vlees (glutenvrij was ook geen probleem). Als kers op de taart mocht de “jarige” nog een fles champagne sabreren. Kortom ze maken er echt een feestje van!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk restaurant! We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We kregen een mooie tafel in het restaurant waar een fijne sfeer hangt. Mooie open keuken waar je de koks hard ziet werken. De kaart is spannend en verrassend. Uiteindelijk voor het BOSQ_Experience menu gekozen. De uitleg bij de gerechte is erg goed en de borden zijn zeer mooi opgemaakt, echt plaatjes! We begonnen met de eerste gang met verschillende hapjes. Kleine hapjes, maar zeer goed van smaak. Leuk begin! De smaakcombinaties zijn spannend en elke gerecht is even lekker en de kwaliteit is top. De wijnkaart is zeer divers. Wat een verrassing op Texel!
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Een paar weken terug heerlijk gegeten bij restaurant Bosq. Samen met 2 vriendinnen het 5-gangen menu gehad. Heerlijke gerechtjes gekregen met mooie, heerlijke wijnen waar aandacht aan is besteedt. De smaakcombinaties waren zeer bijzonder en je merkt echt dat de kok passie voor zijn vak heeft. We begonnen met een proeverij van verschillende bites wat erg lekker en bijzonder was. daarna ren mooie opbouw van eerst vis en dan vlees. Als afsluiting zelf een keuzw mogen maken tussen kaas of zoet als dessert. De bediening is zeer deskundig, alle gerechtjes worden nauwkeurig uitgelegd en je merkt dat de gastvrouw plezier heeft in haar vak. Van het begin tot het eind werden wij helemaal in de watten gelegd door haar en niks ontbrak, zelfs met de kleine details wordt rekening gehouden. Dit is een erg lekkere en culinaire ervaring voor ons geweest en wij komen hier gegarandeerd terug!
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Heel verrassende kaart met heerlijke gerechten. Goed verzorgd met vooraf kleine hapjes, brood met heerlijke tapenade. Een topper
vanoevelenp V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij werden aangenaam verrast. Drie koks gaan voor je aan de slag. Wij aten 3 kleine maar fantastische gerechten met frites, en bestond uit tonijn, lamsbout en eendenborst. Heerlijk!! Uitstekende, vriendelijke bediening. Een van de top restaurants van het eiland.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het restaurant profileert zich als een restaurant met een bijzondere kaart en wijnarrangement. We hebben een viergangen verrassingsdiner genomen met een bijpassend wijnarrangement. Het eten was zacht gezegd een hele bijzondere combinatie en de wijnen waren voornamelijk huiswijnen. De tonijn werd uit blik geserveerd en het dessert bestond uit erg sterke kazen. Geen succes voor ons!
niekark .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Als afsluiting van een lange fietstocht over Texel zijn we bij BOSQ neergestreken voor het diner, we begonnen met een aperitief op het terras. De ontvangst en bediening was goed, het concept van het restaurant is 'Geschmacksache' zoals de Duitsers zouden zeggen. Het zijn allemaal kleine gerechten met een Spaanse touch. De kwaliteit en de presentatie van het eten is uitmuntend, net zoals de wijn. De desserts sprongen eruit, die waren echt bijzonder. Het restaurant mist alleen wat sfeer en hartelijkheid, het is allemaal wat strak en steriel, net iets té voor onze begrippen. Maar ben je op zoek naar een bijzondere gastronomische ervaring, dan is BOSQ absoluut een aanbeveling waard!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was goed van smaak en prachtig geserveerd. Glutenvrij ging ook prima. Porties zijn wat kleiner, dus je bestelt er een extra, wat een leukenervating was, omdat je zo meer gerechten kunt proeven. Service van de bediening was uitstekend!
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben hier al meerdere keren heerlijk gegeten. Het restaurant ligt
op een mooie plek op Texel aan de bosrand. Bediening is top!
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ik kom regelmatig in dit restaurant. De formule die BOSQ sinds kort toepast, vind ik een hele fijne. Ben zelf geen grote eter en door de mogelijkheid om kleine hapjes ("bites") en kleine gerechten te combineren, kom ik toch aan mijn culinaire trekken. Mijn partner gaat juist weer liever voor een vijfgangenmenu (BOSQ-Experience), wat er ook allemaal even lekker uitziet. Mooie wijnen, fijne bediening, excellente keuken!
tjeerdlemstra .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten bij BOSQ. De kwaliteit van het eten, entourage, bediening: het is echt perfect. De aankleding, zeker op tafel, is vernieuwend en de gerechten zijn bijzonder en superlekker.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk eten en goede bediening
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker gegeten, maar voor dit bedrag ook wel beter gegeten. De opmaak van de gerechten is redelijk, hier kan nog wel wat gewonnen worden. De smaken puur, maar ook een beetje 'flauw', weinig zeggend. Wel van goede kwaliteit, dus ook een kwestie van smaak. De porties zijn aan de grote kant, iets om rekening mee te houden als je voor 6 gangen gaat! De prijs is ietwat aan de hoge kant, toch zouden we hier nog wel weer naar toe gaan. Het restaurant heeft een moderne, maar wel gezellige inrichting. De tafels zijn lekker ruim, en als je bij het raam ziet heb je uitzicht over de weilanden.
neeltje P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker geslapen bij Bos en Duin, maar ook heerlijk gegeten bij het bijbehorend sfeervol restaurant BOSQ, Wij vierden ons 38 jarig huwelijk en werden verrast door de bediening met een leuke surprise. Het eten was voortreffelijk. Samen hadden wij als voorgerecht Carpaccio van meiknolletjes....tsjongejonge wat was dat lekker...!!
Als hoofdgerecht gegrilde zeebaars en Duitse biefstuk van Texels rund. Gewoon super lekker. Gastvrouw Marlies had een heerlijk bijbehorende wijn uitgezocht, dat maakte de avond compleet.
Tot slot nog een heerlijke cappuccino met allerlei lekkers daarbij.
Wij komen gauw terug.
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Een verrassing deze vernieuwde versie van het restaurant van Bos & Duin. Prettige sfeer met dito uitzicht. En het terras biedt goede mogelijkheden als het weer wat beter wordt. Op 2e Paasdag schoven we hier aan op het laatste moment. Bosq biedt verschillende gerechtjes, niet al te groot, slechts op een volgende pagina van het menu wat volledige maaltijden. Maar de keuzes zijn leuk, Texelse producten gemengd met mediterane recepten, met de duidelijke Spaanse en Portugese invloeden. En geweldige wijnen open, zeker 4 goede witte wijnen. Ook het dessert en de kaasplank is van hoge kwaliteit. En de 20jarige port geweldig. Wij komen terug!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
heerlijke plek om uit te eten.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De inrichting is vernieuwd en we vonden de stoelen heerlijk voor een avondje lekker eten. De bediening was zeer attent. Eten wordt mooi opgediend en is prima van kwaliteit.
Een aanrader.
Marie K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben ons laten verrassen door de keukenbrigade met het bosq-menu. Mooie smaakcombjnaties en mooi gepresenteerd. Onze favoriet was de ceviche van kabeljauw met Texelse kokkels, wat een smaaksensatie! De bediening is zeer vriendelijk en een leuke uitleg van iedere wijn. Fijn dat we de kazen zelf uit mochten kiezen, ze hebben een zeer uitgebreid assortiment. Pittige dip van kweepeer maakte het goed af. Zeker een aanrader als je een kaasfan bent net als wij. Het team is passievol en attent, we komen snel weer terug! Bedankt
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Nu 3 keer gegeten en alle keren was perfect. Ook de zondagbrunch is een absolute aanrader. Het is wel belangrijk om te reserveren voor deze brunch. Je gaat echt op een culinair reisje.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten, verrassende amuses, zeer smaakvolle gerechten