BOSQ - the spirited restaurant

Bakkenweg 14 1797 RJ Den Hoorn (Texel) Nederland Kaart

Over het restaurant BOSQ - the spirited restaurant

Restaurant BOSQ ligt op een unieke locatie in Den Hoorn op Texel, aan de rand van Nationaal Park ‘De Dennen’. Een stijlvolle ambiance combineert hier met een eigentijdse keuken waar ‘casual dining’ de boventoon voert.

Bij restaurant BOSQ kun je heerlijk dineren met lokale producten. Ze hebben er bijvoorbeeld Texels lamsvlees, oesters en schapenkaas, maar nog veel meer andere delicatessen. De menukaart is dan ook ontzettend gevarieerd, waardoor er voor jou altijd wel wat lekkers bij zit!

Je bent van harte welkom voor een heerlijke lunch, een uitgebreid diner, een verrassende high tea of een gezellige borrel met hapjes. Je kunt hiervan genieten op het terras met een weids uitzicht of in de warme sfeer van het restaurant.

Wil je ook genieten van heerlijke gerechten met een prachtig uitzicht op het Texelse landschap? Reserveer dan nu bij restaurant BOSQ in Den Hoorn!

Meer informatie over restaurant BOSQ - the spirited restaurant

S. J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer goed eten, mooi eten, juiste porties én fijne bediening.
Tevreden mensen hebben aan het einde van de avond afscheid genomen.
LIEKE H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben afgelopen vrijdag bij Bosq gegeten, een fantastische avond na een heerlijke zonnige dag op texel. We kozen voor het 6-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Elk gerecht was een verrassing van smaakcombinaties: bekende, lokale ingrediënten gecombineerd tot héle lekkere gerechten! Met als hoogtepunt een van de drie (!!) gerechten van de eerste gang: een combinatie van biet, krab, geitenyoghurt en rabarber. Hele leuke en lieve service, vooral de eigenaresse zelf. Met een mooie open keuken en laten we ze niet vergeten; heerlijke wijnen! Al met al, een avond om niet snel te vergeten en een absolute aanrader.

Tip voor Bosq: volgens mij staat het verrassingsmenu niet op het menu op jullie website, terwijl dat zéker de moeite waard is! Dus gauw er op zetten :-)
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fantastische avond gehad door een goede combi van spirit en smaken.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk 5-gangen menu genoten met eega
Nellekepols .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel gezelliig samen gegeten bij dit sfeervolle restaurant. De kalfszwezerik was precies goed, en de lamsbout is nergens zo lekker op Texel als bij BOSQ. De gastvrouw adviseerde ons een heerlijke huiswijn, die ook voortreffelijk was. Na het diner adviseerde de chef een whisky uit Friesland.Een glas Frysk Hynder........! Nooit geweten dat er zo`n lekker spul in Nederland gebrouwen werd !!
Wij komen hier zeker terug, Texel is een mooi eiland.
Nellekepols .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wij komen hier zeker terug, Texel is een mooi eiland.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Geweldig goed gegeten! Wij hadden gekozen voor het experiecemenu en dat is zeker aan te raden. Wij begonnen met een drietal van kleine gerechtjes. Deze waren al zeer veelbelovend. Wat een bijzondere gerechten en smaken! Mooie bordpresentaties en ook leuk te zien in de openkeuken dat de koks hard aan het werk zijn. De bediening, wijnen en ambiance zijn fantastisch. Wij hebben genoten van een echte avond uit. Mooi assortiment voor de whiskeyliefhebber!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voortreffelijk gegeten.
Er werd iets te vaak gevraagd of alles naar wens was door het enthousiaste en gedreven personeel.
Een goede keus voor een fijne avond uit.
Titia T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prettige sfeer en heerlijke gerechtjes.
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wij hebben hier een fantastische avond doorgebracht met heerlijke wijnen en een fantastisch menu, 4 gangen met verrassingen. De kok vond het geen enkel probleem om voor ons het menu aan te passen i.v.m. een van onze vrienden met een gluten allergie en een ander die veganistisch wilde eten.
Heerlijk eten en een meer dan vriendelijke bediening.
Zeer zeker een aanrader voor Texel, neem je tijd en ga er lekker voor zitten met een goed glas wijn. Wij komen zeker terug op deze mooie plek.
P.j.hofman H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Verrassende presentatie.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gelegen aan het bos met een mooi uitzicht over de weilanden. BOSQ verraste ons in positieve zin. We zouden gaan dineren echter het werd een lunch. De gastheer tipte ons dat we van de dinerkaart konden kiezen en daarvoor zijn we nog steeds dankbaar. Er is geen onderscheid tussen de gerechten qua grootte. Wij hadden aan 2 gerechten p.p meer dan voldoende. Als voorafje zouden we absoluut de lamsloempia's aanbevelen. Het broodje vh huis was ook zeer lekker met de huisgemaakte truffelboter. Top!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Na een hartelijke ontvangst een feestelijk 5-gangen kerstdiner met een zeer goed passend wijn arrangement. Hoogtepunten waren een 2e voorgerechtje met gepofte rode biet, het hoofdgerecht van oosters bereide wildzwijn wangetjes en een dessert van pompoenijs met amarettoroom. Goed georganiseerde bediening.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben deze avond genoten van de gastvrijheid, hartelijkheid van het personeel, de verschillende smaken, de heerlijke gerechten.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke gerechtjes gegeten met mooie smaken. Echt een aanrader als je op Texel bent. Bedankt voor deze mooie ervaring.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgelopen zaterdag de suprise party van mijn beste vriendin gevierd. Personeel was super vriendelijk en dacht goed mee. Alles was mogelijk qua versieren, eten en drinken. We hebben een wijnproeverij gehad met overheerlijke gerechten en wijn. Bij elk gerecht werden 2 verschillende wijnen geschonken met een uitgebreide uitleg. Het eten was eveneens zeer uitgebreid met zowel vis als vlees (glutenvrij was ook geen probleem). Als kers op de taart mocht de “jarige” nog een fles champagne sabreren. Kortom ze maken er echt een feestje van!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk restaurant! We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We kregen een mooie tafel in het restaurant waar een fijne sfeer hangt. Mooie open keuken waar je de koks hard ziet werken. De kaart is spannend en verrassend. Uiteindelijk voor het BOSQ_Experience menu gekozen. De uitleg bij de gerechte is erg goed en de borden zijn zeer mooi opgemaakt, echt plaatjes! We begonnen met de eerste gang met verschillende hapjes. Kleine hapjes, maar zeer goed van smaak. Leuk begin! De smaakcombinaties zijn spannend en elke gerecht is even lekker en de kwaliteit is top. De wijnkaart is zeer divers. Wat een verrassing op Texel!
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Een paar weken terug heerlijk gegeten bij restaurant Bosq. Samen met 2 vriendinnen het 5-gangen menu gehad. Heerlijke gerechtjes gekregen met mooie, heerlijke wijnen waar aandacht aan is besteedt. De smaakcombinaties waren zeer bijzonder en je merkt echt dat de kok passie voor zijn vak heeft. We begonnen met een proeverij van verschillende bites wat erg lekker en bijzonder was. daarna ren mooie opbouw van eerst vis en dan vlees. Als afsluiting zelf een keuzw mogen maken tussen kaas of zoet als dessert. De bediening is zeer deskundig, alle gerechtjes worden nauwkeurig uitgelegd en je merkt dat de gastvrouw plezier heeft in haar vak. Van het begin tot het eind werden wij helemaal in de watten gelegd door haar en niks ontbrak, zelfs met de kleine details wordt rekening gehouden. Dit is een erg lekkere en culinaire ervaring voor ons geweest en wij komen hier gegarandeerd terug!
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Heel verrassende kaart met heerlijke gerechten. Goed verzorgd met vooraf kleine hapjes, brood met heerlijke tapenade. Een topper