BOSQ - the spirited restaurant

Bakkenweg 14 1797 RJ Den Hoorn (Texel) Nederland Kaart

Over het restaurant BOSQ - the spirited restaurant

Restaurant BOSQ ligt op een unieke locatie in Den Hoorn op Texel, aan de rand van Nationaal Park ‘De Dennen’. Een stijlvolle ambiance combineert hier met een eigentijdse keuken waar ‘casual dining’ de boventoon voert.

Bij restaurant BOSQ kun je heerlijk dineren met lokale producten. Ze hebben er bijvoorbeeld Texels lamsvlees, oesters en schapenkaas, maar nog veel meer andere delicatessen. De menukaart is dan ook ontzettend gevarieerd, waardoor er voor jou altijd wel wat lekkers bij zit!

Je bent van harte welkom voor een heerlijke lunch, een uitgebreid diner, een verrassende high tea of een gezellige borrel met hapjes. Je kunt hiervan genieten op het terras met een weids uitzicht of in de warme sfeer van het restaurant.

Wil je ook genieten van heerlijke gerechten met een prachtig uitzicht op het Texelse landschap? Reserveer dan nu bij restaurant BOSQ in Den Hoorn!

Meer informatie over restaurant BOSQ - the spirited restaurant

Donderdag t/m Zondag 09:00 - 22:30
- High Tea 12:30 - 15:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant BOSQ - the spirited restaurant

Jd S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten met een vriendelijke en deskundige bediening. Stijlvolle ambiance.
Will G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wat een heerlijke plek om te dineren. Er is een mooie kaart waar het moeilijk uit kiezen is. Gelukkig mag je 3 gerechtjes uitkiezen. Deze zijn heerlijk waarbij de kok "moeilijke" smaken niet schuwt en deze op bijzondere wijze presenteert. De tortilla met kreeft "okonomiyaki style" is hier slechts 1 voorbeeld van. Ook de kinderen kregen, hoewel een wat traditioneel kindermenu, prima te eten. Prachtige wijnen geserveerd door ervaren personeel. Een echte aanrader !!!
monika E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wij hebben een fijne avond gehad in BOSQ, een restaurant met een ambitieus keuken in een mooie en ontspannen sfeer en heel vriendelijk personeel.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Wij kozen voor het viergangenmenu. Pluspunt is dat de hond mee mag naar het restaurant.
Margit A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
We waren op oudejaarsavond in BOSQ. Het menu was gewoon geweldig en de service was attent en vriendelijk. Voor onze smaak werden de individuele cursussen helaas te snel geserveerd. En zodra de laatste hap was opgegeten, werd het erg hectisch in het restaurant. Het personeel opgeschoond, in de keuken, die we konden zien van onze plaats, werd afgeveegd en geschrobd. Het was luid en hectisch. We hadden de indruk dat de gasten zo snel mogelijk naar huis moesten worden gestuurd. Het was niet langer comfortabel en geen mooi einde aan een overigens geweldige avond.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Wij hebben gekozen voor de BOSQ Experience en ons laten verrassen door de chef.

Een absolute aanrader voor iedereen die sfeervol wil genieten van heerlijk eten.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Fantastisch 6 gangen diner gehad op 1e Kerstdag. Van amuse tot 2 desserts, alles was origineel en in een evenwichtig tempo. Wij hadden gevraagd om een rustige tafel ivm kinderwagen en ook dat was prima geregeld. Tov de kwaliteit een reële prijs.
Kortom: een aanrader en wij komen zeker terug!
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Zeer geslaagd kerstdiner en een fantastische vriendelijke service.
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Lekker en in een mooi kader! Wat een geweldige bediening! We komen hier zeker en vast nog eens terug. Zeker de moeite waard!
Bela P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Gegeten met 4 personen. Bij binnenkomst roken we een rioollucht, in het restaurant roken we het niet. We hadden van te voren de kaart niet goed gebestudeerd , maar concept spraak ons niet aan. Losse gerechten kiezen van 12.50€ per persoon en om een voldoende maaltijd te hebben had je er minstens 3 nodig per persoon,, te duur.
Wij kozen een tournedos , Prima van smaak, maar prijs kwaliteit verhouding was het echt prijzig. Hoofdgerecht met friet en wat salade. Meer eetcafé achtig dan zo’n restsurant
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Verrassend goede kwaliteit en buitengewoon prettige bediening zonder poespas.
We bestelden elk drie gerechten zoals Bosq voorstelt. Daarnaast wilden we ook nog frites en salade. Dat was niet nodig geweest. De gerechten zijn zo in evenwicht en te mooi. Gaan we in het vervolg niet doen - terugkomen doen we zeker.
Maartje T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wij hebben heerlijk avond gehad bij BOSQ.. Goede kwaliteit gerechten die net even anders zijn dan anders. Vriendelijke en goede bediening die kennis heeft over de gerechten en wijnen.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, ieder gerechtje was een ware sensatie! Alles met zorg bereid en dito uitgeserveerd. We komen zeker nog eens terug bij BOSQ. Kortom een aanrader!!
Perfecte avond
mooie verfijnde gerechten , lekkere bijpassende wijnen .
Rustige omgeving
Een echte aanrader , een tien met een griffel.
Maurits en Maaike
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. 4 gangen diner was zeer smakelijk en ook goed van porties.
Bediening goed en vriendelijk, zeer gastvrij en hielden je goed in de gaten.
Petro A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima plek om te eten. Uitstekende keuken. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Een van de gerechten viel niet in de smaak. Dat lag aan ons, niet aan de kok. We hadden immers niets van te voren opgeven. Dat werd direct opgepakt en we kregen een heerlijk ander gerecht. Prima service!
Het kaasplankje is een aanrader
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, keuken/kok prachtig eten geleverd! Bediening had het druk (eerste drankje duurde iets te lang.....)
Verder heerlijk/ gezellig avondje gehad.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Genoten van een Lekkere 5 gangenlunch met heerlijke en originele gerechtjes met vis en schelpdieren. Zeer verrassende en verschillende smaakcombinaties.
Arco D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooie locatie en een gezellige restaurant. Betrokken personeel en zeer gastvrij. Professionele keuken.
We zullen zeker terugkomen.
Diego T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Restaurant was mooi maar niet bijzonder mooi. Eten was matig, voor het bedrag kan je ergens anders echt beter eten. De smaken in de gerechten waren te grof, sommige ingrediënten waren veel te sterk aanwezig waardoor de samenhang wegviel in het gerecht. Jammer want de service was goed, uitstraling was oké, maar een goed restaurant begint echt bij goed eten.