Bosporus

Kelders 17 8911 JC Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant Bosporus

Culinaire trip door Turkije

Maak een culinaire reis door Turkije in restaurant Bosporus gelegen in Leeuwarden. Je geniet hier van de heerlijke traditionele Turkse gerechten met een persoonlijke touch. De recepten zijn doorgegeven van generatie op generatie en daarbij staan tradities en respect voor de Turkse gewoonten centraal. Kom voor een authentieke culinaire ervaring langs bij Bosporus!

Meer informatie over restaurant Bosporus

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

jkuperus55 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
jantina S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Anoeska P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening is aardig en de service is goed. We hadden het 3 gangenmenu. Prima porties, lekkere gerechten en supermals vlees. Zeker een aanrader!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het restaurant was gezellig ingericht, bediening was ok. We vonden het leuk dat er keuze was uit meerdere voor-, hoofd- en na-gerechten. Op het menu stond duidelijk vermeld als er extra kosten voor een gerecht waren. Alles wat we gegeten hebben was erg lekker. Ook de bijgerechten bij de hoofdmaaltijd was erg goed, wat ons betreft hadden we graag wat meer salade gehad. Leuk om via de AH aktie met dit restaurant kennis te hebben gemaakt. We gaan zeker nog eens terug.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, maar het viel ons tegen dat de prijs van het driegangenmenu speciaal voor de actie verhoogd was en dat je voor een derde van de gerechten ook nog extra moest betalen
Patrice43 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Persoonlijke gastheer.
Heerlijk voorgerecht: filodeeg met fetakaas, hoofdgerecht was heerlijk gekruid vlees met lekkere rijst , salade en aardappeltjes en als desser een rijstetaar (deze vond ik erg zoet maar wel lekker). Het was het menu vd Albert Heijn actie (keuzemenu). Het was lekker en de bediening was prettig.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
22-10 hebben wij bij Bosporus gegeten. Wij waren met zijn drieën en 2 personen deden mee met de ah restaurant aktie, het tweede menu gratis We kozen alle drie hetzelfde menu. Voor de ah aktie hadden ze een aparte kaart. Dit menu was 37.50 en je kon kiezen uit een paar gerechten. Op deze lijst kregen we nog een toeslag van 7.50 voor het voorgerecht. We kwamen dus uit op 45 € voor 2 personen. Persoon 3 die dus via de gewone kaart bestelde moest €33.95 betalen. Je snapt de teleurstelling bij het afrekenen en het gevoel dat je opgelicht bent. Het eten was lekker, maar voor ons nooit weer naar Bosporus.
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Bosporus maakt gebruik van een 3 gangenmenu met keuze mogelijkheden. Goede kwaliteit en met name gerechten smaakvol gekruid (niet scherp). Prijs voor het betalen van 1 menu is met deze actie iets hoger. Service netjes en ook aandacht voor de gasten. Wij vinden het de moeite waard om hier (zonder actie) terug te komen.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Voor heerlijke Turkse gerechten en een vriendelijke Turkse sfeer gaan wij naar Bosporus in Leeuwarden. Probeer het eens en geef jouw mening!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het eten was prima! het vlees was een enorm goede kwaliteit.
de medewerkers waren enorm gastvrij en vriendelijk.
We hebben samen een prima tijd gehad
Het was best druk, in de loop van de avond waren alle tafels bezet.
Joopie48 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De ontvangst perfect.goed gastheerschap
Erg gezellig .het keuze3 gangen menu. Werd gepresenteerd op een los blaadje daardoor was keuze wel beperkt. maar ik had toch voor de spies gekozen die daar ook opstond. Het 2e menu was gratis dus dan mag de keuze iets beperkter zijn. En mak ik echt daar over niet zeuren omdat de keuze op dat menu toch nog bestond uit mooie en lekkere gerechten. conclusie.een erg goed en gastvrij restaurant.met heerlijke en ook perfect klaargemaakte gerechten die uitstekend smaakten. voor herhaling vatbaar
Rik.bakker81 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk driegangenmenu gegeten, zeer goeie en vriendelijke service. Erg goede gastheer. Een aanrader om hier eens te eten.
Fokkezuidema .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij hebben gekozen voor een menu van 3 gangen,we werden zeer goed ontvangen en de
service en bediening was zeer goed.
Wij raden dit adres aan bij familie en kennissen ook gaan wij zelf in ieder geval hier weer
naartoe.
Jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was goed, maar niet meer dan dat. Op de menukaart koste mijn menu E. 29,30, van mijn zoon misschien ietsje duurder. Met de AHkaart koste de menu's E. 37,50.
Wij voelen ons beetgenomen. Geen 2e menu gratis, maar een kleine korting.
De bediening was verder vriendelijk.
Wij komen niet terug.
Rbeuneker .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker eten ,wegens drukte wordt niet tussendoor gevraagd of gekeken of er nog iets aangevuld moet worden.
En wij moeten na het voorgerecht wat langer wachten op hoofdgerecht terwijl onze buurtjes later begonnen en eerder het eten hadden.
Foxje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het voorgerecht liet op zich wachten. De bediening ging er op eigen initiatief achteraan, maar kwam met een verkeerd voorgerecht. Dit werd snel omgeruild, blijkbaar waren er dingen verwisseld met een andere tafel? De drankjes bij t hoofdgerecht waren vergeten door te geven en kwamen pas later via actie van een collega ober.
Het tweede 3-gangen menu was gratis via AH. Het eten was goed, maar niet meer dan dat.
Als ik voor deze 3 gangen € 37,50 per persoon zou moeten betalen zou ik me bekocht voelen.
J.A. T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Was erg teleurgesteld, vorig jaar hebben wij met de AH actie fantastisch gegeten (voorgerecht een schaal met diverse kleine hapjes) daarom kwamen we terug. Wij schrokken van de menu prijs (37,50) daarnaast moest er voor diverse gerechten pp een x bedrag bijbetaald worden. Mijn menu kost volgens de reguliere menukaart 29,65 van mijn tafelgenoten (2x) 29,35 en 36,90 hoezo 2e gratis. Heb er alle begrip voor dat de menuprijs hoger is dan de normale menuprijs maar dat je dan pp ook nog bij moet betalen begrijp ik niet. Wij komen niet terug!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hier al meerdere malen gegeten, mijn favoriete restaurant heerlijke gerechten, zeer gastvrije bediening in een gezellig restaurant, heb nu al weer zin in de volgende keer, toppie restaurant.
Gerardteuben .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Goede prijs /kwaliteitsverhouding. leuk ingericht en het was lekker rustig door de vakantieperiode. Erg vriendelijke gastheer..top!
Riaboom7 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij hebben er gegeten, omdat de recensies bij Iens erg goed waren.
Het menu kostte € 37,50. Voor wat het was( er was geen keus alleen met meerprijs) is dat veel te duur.
Vooraf gehaktballetjes in tomatensaus( was oke), hoofdgerecht stoofpotje van kip en groente(was erg lekker, maar niet bijzonder) , toetje ijs.
Heb verder geen menukaart gezien.
Voelden ons bij de neus genomen. Wij gaan daar nooit meer eten.