Over het restaurant Bosporus

Maak een culinaire reis door Turkije en proef meer van de smaakvolle kooktradities en keukenspecialiteiten. Gezellige plek met ontspannen sfeer. Alles is mogelijk en het gaat er vooral om dat je een plezierige tijd doorbrengt. Met authentieke gerechten, lekkere drankjes en een mooie presentatie. Er is volop keuze: je kunt uit ruim 50 gerechten kiezen. En alles wordt dagvers voor je klaar gemaakt. Volgens traditioneel recept maar mét een klein eigen twistje van de kok!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bosporus

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 23:00

Olga E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zondagavond heerlijk gegeten
In het nieuwe restaurant.
Is erg mooi geworden.
Alles was weer goed voor elkaar.
Een echte aanrader
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super aardige en goede bediening! Ik nam vooraf de champignons welke ik taai en flauw vond maar misschien is dit smaak. Hoofd namen wij de visschotel voor 2 personen, de zalm en garnalen waren top maar de inktvis ringen en de mosselen hadden voor mij niet gehoeven. Ik vind dit persoonlijk niet bijzonder genoeg om op zo'n mooie schotel te serveren. Wel zag alles er super uit en kom ik we graag terug om andere gerechten te proberen!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Weer een super avond. De bediening zoals je het wilt, en het eten is gewoon altijd goed.
Rint V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was een superavondje @Bosporus! Heerlijk gegeten. Ondanks dat we met de AH cheques een beperkte keuze hadden kwamen we niets te kort. Ook de bediening was erg vriendelijk en correct, ondanks dat het behoorlijk druk was.. Alleen moesten we zelf vragen om nog wat te drinken in te schenken. Maar dat was ook enige kantekening
Medina G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op 15 januari 2017 met de AH-bonnen hier uit eten geweest met de familie. Ik had bij de reservering vermeld dat we met 5 personen zouden zijn en dat 1 daarvan kind was en niet gebruik zou maken van de actie. De ober was ook al hiervan op de hoogte toen we onze tafel kregen, heel attent. We hadden allemaal een voorgerecht besteld, behalve mijn zusje (kind) maar toen wij onze voorgerechten kregen heeft mijn zusje toch nog een voorgerecht van het huis gekregen. Ontzettend lief! Voor sommige gerechten moet je wel een toeslag betalen, maar dat staat ook wel duidelijk op de kaart. Alle gerechten waren in grote porties en smaakten heerlijk. Als toetje mochten we baklava (wat niet op het menu stond) dus wij waren blij verrast. Mijn zusje heeft haar gerechten met een speciale versiering gekregen om het voor haar leuker te maken, een paraplu of een cocktailprikker. Ik heb hier vaker geluncht (ook heel lekker) en gedineerd, met de AH-actie net zo behandeld als anders. De gerechten zijn heerlijk, personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is ook lekker oosters. Zeker een aanrader!
bijztand .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH Restaurant actie. Ruime menukeuze. Sfeervol restaurant. Zeer attente bediening. Om zeker nog eens terug te komen.
LJG .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren tegen zessen de eerste gasten, maar het liep na half zeven rustig vol en later was het gezellig druk.
De gerechten waren prima en werden goed op tijd geserveerd. Je moet iets bijbetalen voor sommige gerechten (de börek die erg goed was) en het driegangenmenu is aan de prijs, maar met de AH actie prettig. Goede gemengde shish. Het dessert was heerlijk-veel. Goede Turkse koffie.
h.h.a V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We aten daar met de AH bon.we vonden het erg duur en als je dan later de prijzen op de kaart ziet,zie je dat als je die 3 gerechten afzonderlijk bij elkaar optelt je 30 Euro kwijt bent.Zij rekenden de prijs voor een 3 gangenmenu voor 37,50 Euro!
Warner U.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Als je Bosporus eenmaal hebt ontdekt kom je zeker terug! De service is geweldig. In september toen we er waren vertelden we dat ook wel vaak ergens anders eten omdat ze daar glutenvrij brood hebben (mijn vrouw verdraagt geen gluten). Toen werd ons beloofd dat hij glutenvrij brood in huis zou halen. En ja hoor, we komen 3 maanden later terug, en.. er is glutenvrij brood! Geweldig! Het eten is altijd heel goed, heel veel lam op de kaart, waarvan het bijzondere is, dat je niet proeft dat het lam is! Dus lekker voor iedereen!
jkuperus55 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Voldoende keus met de AH actie. Heerlijk gegeten. Komen zeker terug. Ook zonder de AH actie.
jantina S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, prima service en bediening! Muziek was eerst wat luider maar dit aangegeven werd het gelijk wat zachter gezet! Zeker een goed restaurant om nog weer eens terug te komen.
Anoeska P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening is aardig en de service is goed. We hadden het 3 gangenmenu. Prima porties, lekkere gerechten en supermals vlees. Zeker een aanrader!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het restaurant was gezellig ingericht, bediening was ok. We vonden het leuk dat er keuze was uit meerdere voor-, hoofd- en na-gerechten. Op het menu stond duidelijk vermeld als er extra kosten voor een gerecht waren. Alles wat we gegeten hebben was erg lekker. Ook de bijgerechten bij de hoofdmaaltijd was erg goed, wat ons betreft hadden we graag wat meer salade gehad. Leuk om via de AH aktie met dit restaurant kennis te hebben gemaakt. We gaan zeker nog eens terug.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, maar het viel ons tegen dat de prijs van het driegangenmenu speciaal voor de actie verhoogd was en dat je voor een derde van de gerechten ook nog extra moest betalen
patrice43 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Persoonlijke gastheer.
Heerlijk voorgerecht: filodeeg met fetakaas, hoofdgerecht was heerlijk gekruid vlees met lekkere rijst , salade en aardappeltjes en als desser een rijstetaar (deze vond ik erg zoet maar wel lekker). Het was het menu vd Albert Heijn actie (keuzemenu). Het was lekker en de bediening was prettig.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
22-10 hebben wij bij Bosporus gegeten. Wij waren met zijn drieën en 2 personen deden mee met de ah restaurant aktie, het tweede menu gratis We kozen alle drie hetzelfde menu. Voor de ah aktie hadden ze een aparte kaart. Dit menu was 37.50 en je kon kiezen uit een paar gerechten. Op deze lijst kregen we nog een toeslag van 7.50 voor het voorgerecht. We kwamen dus uit op 45 € voor 2 personen. Persoon 3 die dus via de gewone kaart bestelde moest €33.95 betalen. Je snapt de teleurstelling bij het afrekenen en het gevoel dat je opgelicht bent. Het eten was lekker, maar voor ons nooit weer naar Bosporus.
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Bosporus maakt gebruik van een 3 gangenmenu met keuze mogelijkheden. Goede kwaliteit en met name gerechten smaakvol gekruid (niet scherp). Prijs voor het betalen van 1 menu is met deze actie iets hoger. Service netjes en ook aandacht voor de gasten. Wij vinden het de moeite waard om hier (zonder actie) terug te komen.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Voor heerlijke Turkse gerechten en een vriendelijke Turkse sfeer gaan wij naar Bosporus in Leeuwarden. Probeer het eens en geef jouw mening!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het eten was prima! het vlees was een enorm goede kwaliteit.
de medewerkers waren enorm gastvrij en vriendelijk.
We hebben samen een prima tijd gehad
Het was best druk, in de loop van de avond waren alle tafels bezet.
joopie48 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De ontvangst perfect.goed gastheerschap
Erg gezellig .het keuze3 gangen menu. Werd gepresenteerd op een los blaadje daardoor was keuze wel beperkt. maar ik had toch voor de spies gekozen die daar ook opstond. Het 2e menu was gratis dus dan mag de keuze iets beperkter zijn. En mak ik echt daar over niet zeuren omdat de keuze op dat menu toch nog bestond uit mooie en lekkere gerechten. conclusie.een erg goed en gastvrij restaurant.met heerlijke en ook perfect klaargemaakte gerechten die uitstekend smaakten. voor herhaling vatbaar