Bospaviljoen De Norgerberg

7,1
6,9
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vrijdag 1-7 hebben wij onze bruiloft receptie gehouden in bospaviljoen de Norgerberg.
Na de plechtigheid eerst een borreluurtje gehouden en daarna een heerlijk buffet. Iedereen heeft ervan genoten. Heel goed verzorgd, het drinken werd ook voldoende en snel verzorgd. Voor de receptie nog een goed borrelhapjes buffet. Ook veel keus in hapjes. Wij als gezin hebben een topdag gehad en allen die aanwezig waren zijn erg positief over de omgeving, locatie, eten en drinken. Ook mede dankzij het personeel wat er was zijn wij allen goed verzorgd en bediend met eten en drinken. Niemand kwam tekort.
Wij hebben al positieve reacties van gasten die daar nog wel eens naartoe gaan.????????????????????

Harm M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Hier 2 week geleden even gegeten na bezoek aan Assen
Hopende een redelijke maaltijd te kunnen nutigen maar dat viel goed tegen
Een droog stuk vlees met weinig smaak en de groenten te lang in veel water gelegen
Sfeer is ver weg er staat een buffet om de kachel terwijl buffet niet wordt gebruikt
deuren naar toilet staat wijd open
nee dit was een enorme tegenvaller
Alextenhoor .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede kerstdag gegeten bij restaurant de Norgerberg in Norg. Na onze treurige eetervaring van een jaar eerder in Appelscha, kon het dit jaar alleen maar beter zijn. En inderdaad: we hebben dit jaar een prima eetervaring gehad. Niet alleen vergeleken met een jaar eerder (dat was namelijk niet zo moeilijk), maar ook vergeleken bij wat we gemiddeld gewend zijn. Alles was prima voor elkaar: de ambiance, de bediening en, niet onbelangrijk, het eten.

Toen we aankwamen bij het restaurant, waren we al meteen aangenaam verrast: het zag er erg gezellig uit. De ontvangst binnen deed daar nog een schepje bovenop: we werden verwelkomd met een welkomstdrankje. En na een kleine amuse wisten we allemaal al dat het een prima avond zou worden. Dat kwam uit: we hebben heerlijk relaxed kunnen genieten van het buffet met warme en koude gerechten. Het buffet werd goed 'onderhouden' en ik kan me dan ook niet herinneren lege schalen te hebben gezien. Ook de kwaliteit van het eten was prima. Toetje na afloop van het buffet was ook helemaal goed. Ook de bediening was vriendelijk en attent.

Was er dan helemaal niets op aan te merken? Nou..... misschien als ik even ruim de tijd zou nemen om er goed over na te denken, zou ik vast wel iets vinden. Maar ik kan het hier en nu niet zo 1,2,3 bedenken. Kortom: wij hebben dit jaar een topavond gehad. 'Thumbs up' voor onze eetervaring bij de Norgerberg. Het zou zomaar kunnen dat jullie ons volgend jaar weer zien.....
Pieter2501 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Laatst wezen eten bij de norgerberg. Je kunt er prima zitten, ook buiten als het weer aangenaam is. Genoeg parkeerplaatsen en een prima plaats om te beginnen of te eindigen na een boswandeling.
Maar de snelheid waarmee je je bestelling krijgt kan een stuk beter. Over de oorzaak kunnen we slechts gissen maar alles duurt lang. Het bediening is aardig en attent maar als je drankjes bestelt hebt moet lang wachten. Als je een voorgerecht besteld moet je lang wachten, als je daarna ook nog een maaltijd hebt besteld moet je lang wachten. Het wachten op het hoofdgerecht duurde bij ons bijna een uur en wij waren niet alleen. Uit eindelijk hebben wij maar geen toetje of koffie na besteld omdat we het wachten beu waren.
Het eten zelf is redelijk, in lijn van wat je kan verwachten. Niet goed, niet slecht.
Komen we weer, waarschijnlijk wel voor een kopje koffie maar om te eten betwijfel ik.
Pia Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Heel lang wachten op het eten, en toen dat op was, kwam het drinken er nog aan. Een steak die geen steak is, maar varkensvlees, viel dus tegen. Wel mooie omgeving en gezellige gelegenheid om te zitten.....
Kakelbont .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Na lang wachten werd het eten gebracht. Alles was lauw. Frietjes teruggegeven, werden nieuwe gebracht. Zeer middelmatig eten, geld niet waard. Prachtige locatie. Vriendelijke serveerster die niet professioneel was. Teleurstelling!
J H K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Pinksterzondagavond lopen de wachttijden op tot anderhalf uur voordat het eten wordt geserveerd. Duidelijk een onderbezetting van de keuken.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
het is vooral een prachtige locatie, centraal gelegen bij norg en midden in de bossen. er staat van alles op de kaart vooral heerlijk voor de borrel. wij hebben ook mosselen gegeten die waren heerlijk. een beetje klein maar heel smaakvol klaargemaakt met bier afgeblust
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Gisteravond weer eens hier geprobeerd na eerdere tegenvaller en zo nu en dan iets beter.
Gisteren wederom slecht, schnitsel buitenkant deels verbrand, groenten waren veel te gaar net moes, bier lauw, dan mischien ijstoetje iets beter maar ook dat viel tegen.
nee nog steeds een tegenvaller
H M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Al vele malen geweest, vooral in. De zomer erg gezellig met goede bediening. Helaas gisteren een erg slechte ervaring met 2 zeer ongemotiveerde serveersters, waardoor we helaas niet hebben kunnen eten. Jammer , wij komen er niet weer.