Meer informatie over restaurant Boshuys Hermitage

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Inez M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij kwamen hier terecht voor een late lunch. Het restaurant zag er aantrekkelijk uit met een vijver, mooi terras en leuk opgemaakte herfsttafel buiten. Attente bediening. Ondanks de drukte (er was een wijn en spijswandeling) kregen wij een mooi tafeltje. De amuse verraste al: livarhapje met zelfgemaakte flinterdunne toastjes. Wij kozen voor het wild menu en alles klopte. Hertenbiefstuk was nog iets rood, er was wat stoofvlees bij geserveerd. Erbij hele fijne spruitjes en bietenpuree. Mooie salade. Deze kok had zelf een driekleurenbrood ontworpen wat zo'n groot succes bleek dat het nu werd uitbesteed aan een bakker. De Misty Cove vooraf en Cabernet Sauvignon waren goed passend. Als toetje een heerlijke tartetatin met boterzachte bodem. Jammer dat Oisterwijk voor ons niet naast de deur ligt anders zouden wij hier vaker eten!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Erg lekker gegeten! Verrassingsmenu drie gangen super. Bediening goed! Topavond!
Met verwarming op terras ook tot laat lekker zitten....
Giel P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Per geluk neergestreken in het Oisterwijkse ,gevonden het mooie boschhuys de Hermitage ....... Begonnen we met een heerlijke fles rosé , een zalig portie Fine Claires ( niet te groot!) daarna een heerlijk stukje kalfshaas die boter mals was,top!
Geweldig aardige bediening in een sprookjes achtige sfeer!
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op mooie rustige locatie buiten bij flinke vijver met fontein een late lunch gebruikt. We kozen alle 3 voor een aangeklede hamburger, met broodje en wat salade. Bij wijze van nagerecht appeltaart met slagroom en koffie. Minpuntje: de koffie was al bijna op toen de iets warme appeltaart werd gebracht.
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Voor een diner met de familie aangeschoven op het prachtige terras van Boshuys Hermitage. Wat een prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk 3 gangen maandmenu voor 32,50 euro. goede porties en (h)eerlijk eten. Vooraf de rundercapaccio, als hoofd de vis met pestokorst en heerlijke asperges en kreeftenjus en een superdessert na. Dat met het decor en supervriendelijke bediening zorgt voor een heerlijke ontspannen avond uit. Waarom dan geen 10 voor de bediening? Een klein minpuntje. ze schonken de wijn bij zonder te vragen of je nog wilde...ik vind het gastvrij staan maar stel het persoonlijk op prijs te wachten totdat ik mijn glas leeg heb en dan te vragen of ik nog wil. TOen ik na het tweede glas zei dat ik niet meer hoefde haalde ze mijn glas weg waar nog een heel klein slokje in zat. Ok misschien pietluttig maar voor het geheel toch relevant het te melden.....
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Lekker geluncht op een drukke zondag. We zaten binnen omdat we het net wat aan de frisse kant vonden. Bijna alle gasten zaten buiten. Het duurde erg lang voordat we het eten geserveerd kregen maar omdat we hier zo ontspannen zaten, was dat niet zo'n probleem. De ober kwam doorgeven dat het eten er zo aan kwam en dat het wat langer duurde omdat de bon kwijt was. En bood ons direct een kopje koffie van het huis aan voor na het eten. De salade en de hamburger smaakten uitstekend, de wijn was lekker. En de koffie en thee als afsluiter maakten het een geslaagde middag.
Wat ik wel jammer vind dat als je wat komt drinken je een klein schaaltje nootjes bij je drankje krijgt maar als je aangeeft dat wat wil komen eten, krijg je dat niet.
Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Uitstekende keuken waar veel aandacht wordt besteed aan de gerechten. Bovendien is het heel prettig dat de gerechten op de dinerkaart de hele dag door besteld kunnen worden. De Zeeuwse oesters waren zeer vers en de gebakken kooi-eend was heerlijk. De amuse van poulet noir en ganzenlever, die ook als voorgerecht op de kaart staat, is zeker de volgende keer ons voorgerecht.
Vriendelijke en attente bediening.
Fantastische ligging met heerlijk terras.
Jov .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ik en mijn vriend zijn hier twee keer wezen dineren.
We kozen de eerste keer het 'verassings menu'.
Wij zijn beide grote wild liefhebbers en dit was dan ook een feestmaal.
De porties wild waren royaal en erg goed bereid. Het vlees van het wild (zwijn, eend en hert) was precies goed en mals bereid.

De tweede keer zijn wij met zijn vieren wezen dineren op tweede kerstdag.
Het was boven verwachting.
Dit restaurant had geen extra tafeltjes bijgeschoven waardoor er een prettige ambiance hing in het restaurant. Het zat gezellig vol. Zeker niet te vol.
Het eten werd bereid volgens een vast kerst menu. Je kon wel wensen of allergieën aangeven.

We werden niet vergeten met eten of drank. De bediening was erg attent en vriendelijk. En het eten was erg lekker!
De inrichting is mooi en gezellig. Het is ingericht als een oude boerderij. Het licht is wat gedimd, erg sfeervol.

naar dit restaurant gaan we vaker terug!
(Ik zou wel een tijdje van te voren reserveren.)
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdagavond hebben wij hier weer eens gegeten. Locatie is geweldig in de bossen van Oisterwijk. Service echt super vriendelijk en attent. Als hoofdgerecht hadden wij hertenrug, echt botermals. Een aanrader! Nagerecht tarte tatin, De aan tafel bereide Irish koffie fantastisch.
21091974 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Vandaag met 9 vriendinnen een high tea gereserveerd bij Bostuys Hermitage. Bij aankomst blij verrast over de locatie, erg mooi terras in mooie omgeving. Binnen ook gezellig en netjes. We begonnen met een heerlijke wildbouillon met bospaddestoellen, erg lekker. Vervolgens twee hele kleine puntjes quiche per persoon, ook erg lekker maar zeer weinig. Vervolgens 4 soorten kleine sandwiches, helaas was er niet voor ieder van ons een sandwich maar moesten we een keuze maken, er waren totaal 24 stuks, jammer....maar wel nog steeds lekker. We kregen nu wel zin in de zoete gerechten en de menukaart beloofde veel goeds. Helaas, dit was werkelijk een echte tegenvaller! Koude kleine scones op koelkast temperatuur, 6 stuks voor 9 personen! Hetgeen Clotted cream moest voorstellen was zure room! 3 kleine geglazuurde gebakjes voor 9 personen. Verder een aantal soorten kleine (eenhaps) muffins en dergelijke, ook dit was niet voor 9 personen, er waren er 18 in totaal dus twee per persoon. We hebben al vele high tea's gehad en we zijn gewend om naar huis te gaan met het gevoel de rest van de dag niets meer te hoeven eten maar dat geld in geen geval voor deze high tea. Na het aanspreken van de bediening hebben ze de zes scones gewarmd en nieuwe slagroom gebracht. Al met al absoluut teleurgesteld, de kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs! €24,50 per persoon voor een high tea is niet weinig! Erg jammer!
Hartelijk dank voor uw feedback via deze site, wij gaan de hoeveelheid van de high tea aanpassen. Fijn om te horen dat u de kwaliteit wel goed vond. De scones serveren we in het vervolg warm. De prijs van de high tea is zoals u heeft ervaren inclusief alle thee, koffie, latte en cappuccino. Dank nogmaals voor jullie reactie.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Dat is niet voor niets dat dit terras zo hoog scoort: heel gezellig, sfeervol, goede bediening, attent en er hangt een zeer goede sfeer. We hebben er niet zwaar gegeten, alleen wat snacks maar ook die waren goed (Cas Spijkersbitterballen!). Enfin, helemaal goed.
Loes1964 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Gisteravond bij de Hermitage buiten gegeten. Buiten is het sfeervol en gezellig. Binnen is het echt niet meer van deze tijd en ook niet meer gezellig te noemen. Om buiten te eten is het een mooi adres, om binnen te eten niet.
Het eten valt elke keer toch weer tegen als we er geweest zijn, het is het net niet… Het mag iets verfijnder zijn…Ook was het eten veel te warm oftewel heet waardoor je niet gezellig aan je hoofdgerecht begint. Het terras en de omgeving straalt een bepaalde luxe uit en die kunnen ze niet bieden met het eten.
Al met al heeft de omgeving en de bediening ( want die is altijd top!) gewonnen want we hebben er gezellig gezeten , maar we reden toch weer weg met het bekende teleurgestelde gevoel dat het eten hier weer tegen gevallen is.
Gezelligheidmeteten .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
In de zomer komen we hier geregeld voor lunch en diner. De locatie is echt met geen ander bedrijf te vergelijken, klein beetje met Noble. Allebei deze locaties zijn uniek met een goede kaart en service! Niet voor niks al meerdere malen in de prijzen gevallen met terras top 100.
Vriespiet .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Met 16 personen afgelopen vrijdag een topavond genoten in dit gastvrije restaurant. Heerlijk gegeten van 3 gangen menu, met per gang 3 opties. Prima voorbereid, uitstekend uitgevoerd met vriendelijke, attente bediening en heerlijke gerechten. Vooral de tournedos was helemaal geweldig, met een licht pikant sausje.
Bourgondier71 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Op deze toch nog redelijk mooie 2e pinksterdag neergestreken op het fantastisch mooie terras van dit restaurant. Wat een rust in deze bosrijke omgeving en kregen daardoor gelijk goede zin en bestelde een flesje mip rose. De attente en correcte bediening komt zeer professioneel over en zorgde ervoor dat we niet veel later van een overheerlijke salade met verschillende vissoorten zaten te genieten. Als hoofdgerecht hadden we Kreeft met asperges die hormonieus samen een fantastische duo vormde met de daarbij geserveerde bearnaise. Ter afsluiting een heerlijk kaasplateau met mooie rijpe kazen. Wij hebben fantastisch genoten in deze mooie zaak met uitstekende bediening en prijskwaliteits verhouding. Kortom een absolute aanrader.
Vermeulen-deGroot .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Met Pinksteren op het prachtige terras van Boshuys Hermitage met zijn vieren super genoten van een heerlijk brunch- en maandmenu. We werden hartelijk ontvangen door de zeer bekwame en vlotte bediening. Op deze prachtige locatie aan de vijver en midden in de Oisterwijkse bossen was het voor ons dan ook puur genieten. Door de bediening zijn wij zeer vriendelijk en spontaan geholpen. De menukaart werd ons netjes toegelicht en wij konden merken dat het personeel een goede kennis van zaken, maar ook samen veel plezier in het werken had. Hoewel het terras hartstikke vol zat, hebben we geen moment te lang moeten wachten op ons eten of drinken. De gerechten waren van erg hoge kwaliteit, verse producten, a la minute bereid en een mooie presentatie. Goede prijs kwaliteit verhouding, je krijgt hier meer dan waar voor je geld en voor de extra (overigens heerlijk verse) frietjes en salade werd zelfs niets gerekend! Al met al hebben wij een heerlijke dag gehad, wij komen dan ook zeker terug, bedankt!!
Chikie .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Mooi terras op een prachtige locatie. Erg vriendelijk personeel, maar het eten....zeer matig. Ik snap niet dat mensen hier een 10 geven. Dan ben je echt niets gewend. Het is een pretentieuze kaart. Ik koos parelhoen met een pesto van pistachenoten en blablabla. Er zat welgeteld één scharrig nootje in mijn hoen en verder een laffe zoete saus die met een pesto niets van doen had. De saladedressing was ook zoete troep. Leek op goedkope olijfjes uit blik door de salade, brrrr. Een stuk tortilla uit een fabriek leek het wel. Ik maak m thuis 10 x beter terwijl ik niet eens een hobbykok ben. Dit is de eerste recensie die ik schrijf, maar ik moet echt mijn verhaal even kwijt, temeer daar het eten hier niet echt goedkoop is. Ik ben dan nog blij dat we door onze klachten niets hoefde te betalen voor koffie, salade en friet. Dus wel een redelijke afhandeling van de klachten, dat dan weer wel.
HenkAndrea .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Verrassend goed gegeten met het verrassings menu. Kwaliteit en versheid van het eten zijn perfect. Met aandacht en net dat beetje extra bereid. Service is super. Ondanks interieur misschien voor ouder publiek aantrekkelijk, is de de kwaliteit en service voor alle leeftijden top.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Wederom heerlijk verpozen, wij kozen voor het menu, brunch en het maand menu. Alles zag er voortreffelijk uit en was heerlijk. Ik had het maand menu met over heerlijke zalm, en zalm zo als het hoort... Allen namen wij het zeer betaalbare wijn arrangement erbij dit was uit de kunst!
Twee anderen namen het Brunchmenu met een uiterst mals stukje hertenrugfilet. Een echte aanrader ook op de winterdagen. De openhaard was heerlijk.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Boshuys hermitage Oisterwijk, overtreft werkelijk alle vantevoren aangenomen verwachtingen!
Ontvangst, werkelijk super of je er al jaren komt, gewoon geweldig.

Setting super, aan de vijver met zwanen en eenden, fontein wat wil je noch meer?
Wij kiezen na een heerlijk mousserend apperatief ervoor om a la carte te eten, bestellen allebei, steak tartaar, werkelijk waar geweldig!!!
Als hoofdgerecht mijn tafelgenoot kiest voor de buiten de kaart aangeprezen noord zeetong
450/500 gram hoef je echt geen spijt van te hebben gewoon top!!!
Ik kies voor de combinatie van kalf( kalfshaas/zwezerik), blijkt wederom 'n topper kort weg ,
Boshuys hermitage, super bedankt voor deze onvergetelijke avond!