Boshof

Boshof 1 7873 AC Odoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Boshof

Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten!
Het Drentse biefstukje was super, het varkenshaasje om te smullen en de kip met roerbakgroente gewoonweg heerlijk. KWALITEIT!
Ook de bediening krijgt van mij een pluim, kan niet anders zeggen dat mijn avond top is geweest.
En beloofd is beloofd.... als we in de buurt zijn, komen we zeker weer een hapje eten.

Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Echt een Super vriendelijke service ,echt klantgerichtheid !!
Echte gastheren....mijn complimenten kunnen/ mogen vele bedrijven iets van leren, echt top!
Nou een mixed grill gekozen als gerecht , nou Mmmm het was overheerlijk zo lekker bereid!!! en dan hun assortiment qua bij gerechten, verse groenten,heerlijk rauwkost/sla en diverse aardappelgarnituur en n lekker ijsje toe
Nou ik zeg aanrader !!!
Ben ik in Drente ....ik weet waar ik nog eens wil eten ???? Bedankt mijn Avond was meer als geslaagd!!!
Alex-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Aantal jaar geleden na een fijne fiets tocht heerlijk een poosje gezeten om wat te eten en te drinken. Nu zijn we we weer in Drenthe om onze vakantie te vieren en Drenthe te verkennen op de fiets. Tot tegenstelling van een aantal jaar geleden was mijn Boshof burger aardig droog. Mijn vrouw haar schnitzel was ook een droge lap paneer. Wij fietsen de volgende keer wel door helaas!!!
Sjonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Alles goed in balans bij dit jonge bedrijf. Voldoende op het bord netjes gepresenteerd en een pluim voor de keuken die ons vis en vleesgerecht precies goed bereid hadden!
Natuurlijk buiten het seizoen maar voldoende aandacht voor het toch wel redelijk aantal gasten op een regenachtige donderdag.
AANRADER !!
Karin1990 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Ter gelegenheid van mijn afstuderen gegeten bij de Boshof. Vooraf een heerlijke carpaccio gehad. Mijn vader had de gamba's in knoflookolie. Ook zeker een aanrader. Als hoofdgerecht de Steak & Ribs. Zelden zo'n malse biefstuk gegeten. Ook de spareribs waren super mals! Het vlees valt bijna van het bot af! Een hele gezellige, lekkere avond gehad in een sfeervol restaurant!
VandenBrugge .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Sfeervol restaurant met een uitstekende service! Er werd ons vooraf een Boshofplankje aangeraden met van allerlei lekkere broodjes, tapanade, kruidenboter, olijven en stengeltjes met rauwe ham! Heerlijk! Als hoofdgerecht hebben Steak&Ribs gegeten, 1 van de specialiteiten.... Nog nooit zo'n malse biefstuk van de haas gegeten en de spare ribs waren erg goed op smaak en mooi los op het bot! Als we weer in Drenthe komen weten we waar we moeten zijn!!!
Jdj79 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Heb hier een spareribs platen besteld. Deze spareribs leken een eeuwigheid gekookt en daarom te omschrijven als soppig. Niet zoals ik mijn spareribs graag eet. Mijn tafelgenoot had een snitzel welke erg vet was en dus ook geen succes. Bediening was vriendelijk en correct maar ik kom hier niet meer terug.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Verstopt achter de kerk. De meeste toeristen blijven dus elders steken. Maar mensen uit de buurt weten dit restaurant te vinden. Prettig buiten eten bij mooi weer. Goed glas rosé erbij (keuze uit 2 soorten).
Voor de mosterdsoep schijnen mensen zelfs om te fietsen. Toch is het een beetje flauw en een te stevig gebonden (maizena?) soepje met wat spekjes.
De spareribs waren beter. Zoetig. Veel garnituur (gebakken aardappeltjes, bloemkool, wortels, zelfgemaakte appelmoes, frietjes, 2 sausjes en bakje water met citroen voor de handen). Men hanteert hiervoor twee prijzen: Op één bord geserveerd of (voor 2 euro meer) met allemaal kleine bakjes er om heen. Grappig.
Verder eenvoudige kaart: Van een gehaktbal tot zeeduivel.
Zeer vriendelijke en kundige bediening.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Afgelopen weekend hier beland, lekker gegeten maar vooral super service! Voor ons zoontje werd een maaltihd warm gemaakt die we mee hadden genomen en daarna kreeg hij nog een toetje. Aardige ober, zeer attent. Sate was heerlijk, de combinatie met asperges die deels in de saté saus lagen iets minder. Al met al, aanrader!