Boschlust

De Brink 3 8567 JD Oudemirdum Nederland Kaart

Over restaurant Boschlust

In het hart van de Friese watersport

Restaurant Boschlust mag met zijn ligging in het bos- en waterrijke deel van Zuid-West Friesland wel spreken van een absolute a-locatie. Hier kun je een mooie fiets- of wandeltocht starten of afsluiten met een stevige lunch of een voortreffelijk diner. Je bevindt je hier in het hart van de watersport en die sportieve toon zet de chef graag door in de keuken. Maak kennis met verse en smaakvolle producten uit de regio en geniet van een heerlijke culinaire ervaring!

Meer informatie over restaurant Boschlust

- Ontbijt 08:30 - 10:00
Vrijdag en Zaterdag 08:00 - 23:30

Dvanravesteyn .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Leuk plekje in schattig brinkdorp. Wat jammer dat onze lunch niet zo geslaagd was. Een hamburger is hier een maisboterham met een schijfje gehakt, een sandwich pulled pork is hier dezelfde maisboterham met een plukje vlees en de tosti dezelfde maisboterham maar dan met kaas. Dit alles wel voor goed Amsterdamse prijzen. Jammer, een gemiste kans.
Pieterwieringa .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De locatie is leuk,met mooi terras.
Voorgerecht geitenkaas prima, capaccio, met weinig vlees en heel veel groen en een niet erg aangename zurige saus.
hoofdgerecht kabeljauw een minimaal stukje en een schnitzel met zwarte randjes. Voor ons geen tweede keer!
bediening prima!
H.bies2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
prettige ontvangst
prima voorgerecht, keuze vanaf de standaard menu kaart.
uitstekend hoofdgerecht
koffie na, deze smaakte ook echt naar uitstekende koffie.
komen vast nog een keer terug, maar dan moet het wel echt mooi weer zijn.
Dkhome .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuke bediening, lekker gegeten en een leuke sfeer in het restaurant.
Met mooi weer hadden we lekker buiten kunnen eten, maar daar was het helaas te koud voor.
J.s.draijer10 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het geheel was uitstekend verzorgd. Plezierige bediening . Zeker een aanrader. We komen hier graag terug . Een prima aktie
Corriedh .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We zaten buiten op het gezellige terras onder de overkapping in de ondergaande zon. We voelden ons vanaf het begin welkom door de ontvangst van het bedienend personeel. We waren er met de Shell bonnen, maar we konden kiezen uit een ruime menukaart. Het eten smaakte prima en ook de hoeveelheid was ruim voldoende.
De mouse van heilbot, die bij het voorgerecht met zalm werd geserveerd was verrassend van smaak en erg lekker.
Dit restaurant is een aanrader, ook vanwege de prachtige locatie in een mooi, oud dorpscentrum.
Marijke.mulder .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
we hebben heerlijk gegeten.de voorgerechten waren zeer lekker maar de pasta en de kalkoen waren ook heerlijk.Het was er erg gezellig en als je met een bon van shell maakt niets uit je mag zelf je eten uitzoeken echt en pluspunt.
Martiene D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben met shell dineer bonnen gegeten
mochten gewoon van de kaart kiezen
en kozen voor de dag menu
Kerriesoep met knoflook was echt heerlijk en ook van de heek met selderi saus/ puree
hebben we erg genoten
Bij gerechten beetje fantasie loos en niet zo smakelijk vonden wij
Nagerecht was ook prima
Voor weinig geld kan je hier lekker eten ook zonder shell dineer bonnen!

Robert1940 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
goede sfeer en gezellig,warmt.. Eten was prima .voor herhaling vatbaar.Goede bediening.Goede service , zelfs een fles vers water op tafel !!!
Breimerm .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Echt heerlijk gegeten in gezellig restaurant met vriendelijke bediening. De gerechten zijn origineel en ook voor vegetariërs zijn er twee heerlijke menu's.
IljaBijdeweg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat een ontvangst! Echt super vriendelijk en gezellig personeel. & wat hebben we heerlijk gegeten. Volle smaken.
Echt een aanrader!
Leovanderweijden .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De ontvangst was heel vriendelijk en gastvrij! Het eten was uitstekend! We konden kiezen uit de menukaart! Alles was heerlijk!Echt een aanrader, we komen hier zeker terug!
Deltagoodrem11284 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Uitstekende bediening met uitleg van de diverse gerechten van de kaart. Een gezellige huiskamersfeer. Het eten was heerlijk. Alleen de gekookte witlof was niet mijn smaak. De tiramisu met Fryske dumkes was verrukkelijk, maar vult enorm (dus laat vooral een gaatje over het dessert...). Zeker een bezoek waard!
Rjniemarkt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was uitstekend. Bediening erg vriendelijk. De sfeer binnen gezellig en warm. Pluim voor de kok. We komen graag nog eens terug.
184piet .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst en de gemengde salade als voorgerecht is heerlijk, verder ook niets aan te merken over het eten
Bediening correct.
Met andere woorden heerlijk gegeten en gedronken.
Een aanrader om restaurant Boschlust te proberen als je in Gaasterland bent en door Oudemirdum rijd.
Jhooyer .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gerechten waren goed van smaak en samenstelling, en de presentatie was goed verzorgd.
De sfeer was goed kortom een prime restaurant.
Havenkoeriers .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het gerecht dat wij genuttigd hebben was zeer goed, de bediening zeer vriendelijk, de locatie gezellig ingericht alleen in het restaurant was de temperatuur aan de lage kant (misschien omdat het tweede gerecht gratis was, gas is duur). Zeker op een warmere dag een aanrader.
B. F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijke champignonsoep en een salade met een loempia met geitenkaas als voorgerecht, een heerlijk scholfilet met aardappel rostikorst en een quiche met wintergroentes als hoofdgerecht. Heerlijk. En mooi opgemaakte borden.
Jr.vanwieren .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We werden zeer hartelijk ontvangen. Het eten was heerlijk! Met zorg en liefde klaar gemaakt. Verschillende gerechten met vis en vlees waren goed van smaak. Er hing een huiselijke warme sfeer. Kortom een aanrader!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten, als voorgerecht een heerlijke soep, als hoofdgerecht een salade met warm gerookte zalm en als nagerecht ijs met expresso. Super vriendelijke bediening, een echte aanrader dus!