Bosch en Duin

Meer informatie over restaurant Bosch en Duin

• Terras
Wichers1612 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Afgelopen week 2 maal gegeten. Eerst een brunch met 4 personen en later ook een diner met 6 personen.

Zowel de brunch als diner waren beiden een culinair hoogtepunt en dat ook nog tegen een acceptabele prijzen. Elk gerecht had wel een twist en een verrassing in zich. Ook de bediening was erg aardig, behulpzaam en ook professioneel. Absoluut een aanrader. Ook de locatie is perfect zo aan de bosrand. Ook een prachtig terras met goede parkeergelegenheid.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen Moederdag hier met de kinderen en kleinkinderen gegeten. De eigenaar had voor ons een tafel buiten gereed gemaakt omdat het weer er naar was. We begonnen met een toren met kleine hapjes. Dit vooral om de kleinkinderen alvast iets te eten te laten hebben. Daarna als voorgerecht aspergesoep en als hoofdgerecht asperges traditioneel of met zalm. Daarna was de koek op. De porties waren zodanig van omvang dat een nagerecht niet meer mogelijk was. Verder de complimenten voor de kok en de bediening. Alles was perfect. Misschien toch een kleinigheid. Omdat het Moederdag was is het misschien aan te bevelen om volgend jaar de bij een etentje aanwezige moeders te verwennen met een kleinigheid.
Jokie1 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zaterdag jl met familie afgekomen op het aspergemenu. Dit zag er mooi uit. Helaas was de aspergesoep waterig van smaak, de asperges nét niet gaar, en het ergste van alles, de soep was lauw. Werd opgediend in mooi diep, helaas (niet verwarmd bord).
Het hoofdgerecht, mijn keuze was asperges (die ook nét niet gaar waren) met zalm, kriel aardappeltjes. Gerecht werd ook opgediend in een niet verwarmd bord.
Dit waren min puntjes, die gemakkelijk te voorkomen geweest zouden zijn.
John S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vanmiddag na een mooie fietstocht neergestreken op het terras bij Bosch en Duin. Mooi terras, vlotte bediening en met mijn vrouw ieder een tonijnsalade a € 6,75 besteld. Ik met bruin en mijn vrouw met wit stokbrood. Ruim bemeten, goede salade met een mooie smakelijke garnie. Een dubbel van het vat en mijn vrouw een rosébiertje. Alles vlot en vriendelijk geserveerd. Aanbevelenswaardig! Gaan hier zeker ook eens dineren. TOP.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Super SARA feest gehad. Vooraf lekker gegeten op het gezellige terras!
Hele goede bediening gehad ook 's avonds tijdens het feest.

Een echte aanrader voor een etentje of feest....... Groot of klein!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Prachtige locatie, leuke en vriendelijke service, maar het eten en decor laten te wensen over. We aten binnen, mijn man heeft 4x van stoel gewisseld voordat we er een hadden gevonden die niet kapot was, doorgezakt of een losse poot had. De placemats die op tafel werden gelegd vond ik smerig; geknoopt touw wat je nooit goed kunt schoonmaken wat wel te zien was aan de voedselresten die erin zaten. Mijn man had een lekkere uitsmijter. Ik had een tosti pittige kip. Ik wist dat hun tosti een stokbrood uit de oven was, dat vind ik ook lekker. Alleen was de kok in een luie bui, want de kip kwam in grote brokken op het stokbrood. Ook smaakte de 'pittige saus' als sweet chili saus uit een potje. Jammer van zo'n mooie locatie.
Jorritbraas .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Afgelopen zondag 28 december hier geweest. Het was enorm druk door de sneeuw en hebben heerlijk binnen in de brasserie gezeten. Wij hebben ons ogen uit staan te kijken bij de zeer snelle en vriendelijke bediening hoe die zoveel gasten zo snel en vriendelijk bedienen. Door de gezelligheid zijn we ook blijven lunchen, dit is ook zeker een aanrader. Hebben een uitsmijter Bosch en Duin op en een salade Carpaccio, dit was erg goed. Al met al een echte aanrader voor iedereen!
LaVeranda .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Onze bruiloft was zeer geslaagd, mede dankzij de goede organisatie, de attente bediening en de smakelijke "walking dinner", verschillende gerechten die door de bediening worden geserveerd, zodat je kunt blijven borrelen en je gesprek niet hoeft te onderbreken.
Als voorgerechtje werden verse asperges omwikkeld met ham geserveerd, mooi dikke beetgare asperges. Het tussengerechtje was een rode mul met tagliatelle in een zachte mosterd-room saus, de vis was mals en helemaal niet droog (en dat voor ruim 100 gasten). Het hoofdgerecht, rundermedallion, werd geserveerd in een klein braadpannetje. Het nagerecht met kaas en zoet - verschillende soorten mousse, ijstaarten en profiterolles - was prachtig om te zien, smakelijk en vers. Mocht iets meer zijn, want het was zo op.
Ook veel van onze gasten waren enthousiast over de bediening en het eten. Hulde aan onze gastvrouw van Bosch en Duin, die ons feest met veel zorg en persoonlijke aandacht heeft begeleid.
Tilburguniversity .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
In april 2013 zijn wij met 100 medewerkers van Tilburg University - Student Services bij Bosch & Duin geweest in verband met ons jaarlijkse uitstapje. De ambiance was goed, het eten was heerlijk, strakke organisatie, dus we hebben volop genoten van deze locatie! We waren ook erg blij met de extra aandacht die er geschonken werd aan de mensen met dieetwensen. Ook de service en de vriendelijkheid van het personeel werd door iedereen erg gewaardeerd. Kortom: Een toplocatie!
Mamavankids .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Zondag 4 november zijn wij hier na een wandeling binnen gelopen voor een hapje en drankje. Was prima! Service en vriendelijkheid niets op aan te merken. Was erg plezierig! Diezelfde avond hebben wij hier nog een wat gegeten. Ook dit was weer prima verzorgd! Wij zijn zeer tevreden naar huis gegaan, en komen zeker snel weer terug!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Gegeten op een leuk, modern terras in een mooie omgeving. Gebakken mosselen besteld. Waren OK, ik miste alleen een sausje erbij. Wel veel friet en brood erbij. Het kaasplankje was prima en veel. De bediening en manager zijn soms wel erg informeel naar de klanten toe. Dit moet je aanstaan als gast.
René V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Leuk restaurant met prachtig terras waar je heerlijk in de zon kan zitten na een wandeling door de duinen. Stel je niet veel voor van het eten. Wij hadden als lunch simpel sate en kroket, maar dit was ook echt heel simpel. Mijn inziens een gemiste kans voor dit restaurant want de locatie is meer dan geschikt voor een sfeervol en druk restaurant. Wij zullen zeker nog eens langs gaan voor een biertje op het terras maar zullen ergens anders gaan eten.