Boscafé Molenvelden

Banstraat 25 5506 LA Veldhoven Nederland Kaart
31-402051662

Over het restaurant Boscafé Molenvelden

Kindvriendelijk eetcafé waar je op een ruim terrein kunt genieten van rust en boslucht. Het Boscafé Molenvelden is een plek waar je kunt eten, drinken en spelen. Het menu biedt zorgvuldig gekozen, verleidelijke gerechten voor kinderen én volwassenen. Vooral de uitgebreide pannenkoekenkaart is een feest voor kinderen! Als ze er tijd voor hebben, want er is van alles te doen: midgetgolf, speeltoestellen en een klein kinderboerderijtje. Een speel- en smulparadijs voor kinderen en hun ouders!

Meer informatie over restaurant Boscafé Molenvelden

Maandag tot en met donderdag geopend van 10:00 - 21:00, keuken van 12:00 - 20:00
Vrijdag, zaterdag en zondag geopend van 10:00 - 22:00, keuken van 12:00 - 20:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boscafé Molenvelden

Rachel T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening. Hier komen we zeker vaker terug.
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten zeer lekker en goed gepresenteerd. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat je in de cafe ruimte last van de rioollucht hebt. Maar wij komen zeker weer eens lekker eten was zeer de moeite waard.
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en hartelijk personeel. Eten redelijk tot goed met een paar minpuntjes...te weinig groente n. De bediening was erg traag. Het duurde ruim een uur voor het voorgerecht kwam. En voor het hoofdgerecht op tafel stond drie keer drankjes komen opnemen. Het was niet heel druk dus voor de lange wachttijden was ook geen reden,behalve veel drankjes verkopen. Het voelde echt ongemakkelijk. Het grand dessert (supplement 3.50) verdient de naam niet...geen crème brûlée..geen ijs..geen bavarois. . Het was nog eerder op dan het standaard dessert. De koffie deden we ergens anders.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zijn er 2 keer geweest en alles was prima !! Wij willen dat ook bij kennissen door vertellen.
m.vroenhoven .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Soms wachttijd wat lang,de gerechten goed bereid maar erg weinig groenten.Een salade erbij zou welkom zijn maar wel veel vlees.
kentja1 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten bovendien hebben we een goede ontvangst gehad het personeel was erg vriendelijk en gezellig.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk, leuke bediening. Vragen werden goed beantwoord en de keuze was erg goed. Ruime keuze, allemaal lekker (dus wel lastig kiezen op zie manier). Maar dat is positief. Het eten was ook erg lekker, goede porties. We hebben lekker gegeten en een leuke avond gehad. Wij waren hier nooit geweest, maar komen zeker nog een keer terug.
hermanhartmann .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten is erg eenvoudig, zelfs te eenvoudig voor een camping restaurant. De prijs was erg hoog, ongeveer dat van een regulier restaurant.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten en gedronken , heel vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug om de spare ribs te proberen.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima eten, goed gepresenteerd en smakelijk.
Vriendelijke bediening.
Gedateerde sfeerloze inrichting van het donkere eetzaaltje
Ginette S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening. Zeker met AHactie prima prijs-kwaliteit. Veel speelmogelijkheden voor kinderen, zowel binnen als buiten.
wilfasen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuke accomodaties, wel erg rustig.
Waarschijnlijk omdat het op een dinsdag was.
Lekker gegeten!
Gerechten waren mooi opgemaakt een plaatje om te zien.
Heinz K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Overtrof onze verwachting, we komen weer terug.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuk en sfeervol restaurant
p.vandenheuvelvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Jammer van kleine dingen zoals geen boter bij brood! Liever normale frites. De sausjes mogen ook in glazen of stenen bakjes en niet in papier.
gjjriphagen-luiten .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
alles was prima.jammer geen andere cliënten. aangezien wij allemaal kleine eters zijn,was het hoofdgerecht teveel voor de meesten van ons. voor-en nagerecht prima. diet riphagen
Mikenaan .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Menu relatief duur voor wat het was.Bediening was ok maar niet super (moesten zelf peper en zout halen!). Omgeving was prima.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Op de website zag het er aardig uit. We hadden een etentje met mijn zieke zus , men deed alles om het haar wat comfortabeler te maken . we zaten op harde caféstoelen. De mensen waren vriendelijk.
Het eten was niveau cafetaria , niet onsmakelijk , maar om daarvoor 29 euro te vragen is boven alle proporties , dat was voor ons erg teleurstellend , vooral omdat we mijn zus en zwager wilden trakteren , dan ga je niet naar een veredeld cafetaria. De website suggereert wat anders . Helaas.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
was heerlijk om mee te maken dat er speciaal een glutenvrij menu voor mij was samengesteld en het was nog lekker ook:-)!
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Absoluut geen aanrader vanwege een te hoge menuprijs. De extra € 3,= voor het grand dessert was niet duidelijk omdat dat in hele kleine lettertjes stond aangegeven. De extra € 3,= was het niet waard.
Grote tegenvaller.