Boscafe Het Maasdal

Tienrayseweg 10B 5961 NL Horst Nederland Kaart

Over het restaurant Boscafe Het Maasdal

Boscafé Het Maasdal,

Een heerlijke eet- en drinkgelegenheid, gelegen in de Kasteelse bossen te Horst. Omgeven door enkel natuur, maakt deze locatie uniek in zijn soort. De ideale plek om er lekker even uit te zijn en te genieten van het mooie uitzicht onder het genot van een drankje en hapje.
Wij bieden u een heerlijke lunch, een à la carte menu en ons wel bekende Bourgondisch Tapas 5-gangen menu aan. Ook voor onze speciale bierkaart en Twistea theesoorten bent u bij ons op het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Boscafe Het Maasdal

Wij zijn het gehele jaar door, 7 dagen in de week voor u geopend.

Vanaf 11:00 uur, bent u van harte welkom.
Reserveren A la Carte, tot 21:00 uur.
Reserveren Tapas, tot 20:00 uur.

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Boscafe Het Maasdal

Lars J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk weer gegeten van Boscafe. Onze vaste pitstop als we naar Limburg gaan. Mooie grote portie Bosti’s (grote tosti’s). Lunchen kun je hier perfect doen. Ongetwijfeld ook dineren. Prachtige lokatie met mooi uitzicht en wandelroutes door natuur.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
We moesten erg lang wachten op ons eten.
Renata B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Harrie P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik vond het eten smakeloos. Vlees niet mals. De toetjes waren wel lekker. Voor mij de laatste keer! Jammer want de locatie en de bediening was erg goed.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben wel eens beter gegeten daar, nu viel het een beetje tegen.
Dicky S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening en super lekker eten.
Maureen T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
In een mooie omgeving gewoon lekker gegeten. Vriendelijk niet opdringerig personeel.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Helemaal prima!
Jan en Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima restaurant voor een uitgebreid etentje of voor een snel hapje eten.
Kwalitatief heel goed en vriendelijk personeel.
We zaten pal voor de uitgifte van de keuken die was afgeschermd met een donker scherm,maar niks geen hinder of geluids overlast van gehad. We gaan er zeker nog eens naar terug als we in de buurt zijn.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg attente bediening. De meiden hadden oog voor detail en dachten met ons mee. Verwacht je niet bij zo'n soort horeca gelegenheid. We waren er voor een soort mini familie reunie en het aantal wisselde gedurende de dag steeds. Maar dat werd goed opgevangen. Volgende keer komen we de tapas proberen, ik hoor van iedereen dat die ook erg goed moeten zijn.
karin F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een zeer positieve ervaring! Niet alleen waren de (Lunch) gerechten die we hadden gekozen echt heel lekker, ook de bediening vinden wij een enorme pluim waard. Zo alert! We zijn buiten begonnen, het was mooi weer, maar het begon werkelijk heel hard te regenen. Dus wij naar binnen. De dame van de bediening keek gelijk na of we alle spulletjes mee hadden. Voor een Duits stel aan een andere tafel regelde zij haar collega, die vloeiend Duits sprak. Ze hield alles keurig maar zeker niet opdringerig in het ook. Service! we maken het misschien te weinig mee vandaar dat het ons hier zo opviel. Prachtige locatie aan het water, heerlijk eten en drinken. Topper!