BORRL Kitchen

Plantage Kerklaan 41 1018 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203542669

Over het restaurant BORRL Kitchen

Lucas Bok en Remi Oerlemans lieten zich inspireren door de Italiaanse aperitivo en de Nederlandse borrel. Door het delen van eten en verhalen krijg je een sterkere band met elkaar. Dus hou bij een bezoek aan het gezellige BORRL Kitchen je handen vrij om te genieten van een stevig ontbijt, verse lunch, gezellig diner of een borrel met bites aan het eind van de dag. Heb je haast, maar toch verschrikkelijk veel zin in koffie? Haal snel een takeaway koffie.

Meer informatie over restaurant BORRL Kitchen

• : Parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag 08:00 - 00:15

• Bar
9,3

Jouw recensie over het restaurant BORRL Kitchen

Susan F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Geweldige service - we belden op de dag zelf of we konden komen met 20 personen. Dit was voor dit restaurant een grote groep (en een reservering voor een groep van 20 op de dag zelf is overal ingewikkeld), maar in overleg kwamen we tot een prima verkort menu en konden we terecht. We hadden persoonlijk contact en de flexibiliteit was geweldig. We hebben er prima gegeten; de bediening was zeer vriendelijk en betrokken. Ik kan het zeker aanraden!
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Altijd heerlijk eten bij Brrl Kitchen. Ook nu waren de plates weer echt fantastisch. Goeie samenstelling met veel variatie. Absolute aanrader!
Aad .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Unieke sfeer! Leuke maar bovenal lekkere gerechten. Super aardig personeel. Ze maken het echt naar je zin. 1 jammer ding, de limonchello was op...
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lang niet zo een machtige panna cotta gegeten, smaak was redelijk maar smaakte naar een ander gerecht? Te romig denk ik. Wel leuk geserveerd. Wijn was zalig, en leuk dat ze veel verschillende biertjes en wijnen per glas hebben. Onoverzichtelijke kaart, zeer goede service, leuke inrichting. Ik kom graag nog eens terug, maar niet voor de panna cotta.
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gezellige sfeer en lekker borrelplank! Als avondmaaltijd misschien niet voldoende, maar de ambiance maakt het zeker een aanrader!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prettige ontvangst, tafeltje aan het raam. Muziek staat erg hard. De menu kaart is even puzzelen en eigenlijk best onoverzichtelijk. Het is vanaf de kaart niet altijd duidelijk wat je besteld, zoals bijv de schotels of zelfs de frisdranken. Gelukkig hadden wij een behulpzame medewerker. Na een redelijk voorgerecht, het hoofdgerecht, werd jammer genoeg niet gelijk geserveerd. Met een sorry werden twee hoofdgerechter later gebracht maar dit hoort natuurlijk niet. De hoofdgerechten zelf vielen wat tegen. De hamburger was oke, de curry had weinig smaak en bestond alleen uit een naan broodje en wat vettige kip, de steak was matig. Het concept dat je kunt delen is leuk en het eten op planken geserveerd ook. Alleen het eet wel erg onhandig met al die planken op een kleine tafel. en eigenlijk bestel je alleen iets van vlees met friet of brood, groenten was een blaadje sla met drie gedroogde tomaten. Al met al vonden wij het wat teleurstellend voor de prijs.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
erg goede en leuke nieuwe kaart en we zijn snel en vriendelijk geholpen. Het concept is lekker ontspannen en leuk om het eten (met goede producten) zo samen te delen. Bovendien is de wijnkaart ook mooi gevarieerd met een paar verrassende wijnen die je niet snel zou verwachten. ook nog eens per glas verkrijgbaar. We komen zeker terug!
lisette V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vandaag koffie gedronken met gezin. Erg leuke schommel voor jonge kinderen die aan de tafel gehangen kan worden. Bijzonder vriendelijke medewerkers, veel aandacht voor kinderen. Geeft ouders de gelegenheid ook rustig koffie te drinken en een gebakje te eten! Heerlijke koffie.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuk restaurantje. Supervriendelijke bediening en lekker eten. Kregen waar voor ons geld. We komen zeker nog een keer terug
Mattijs K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat een fantastische plek met gezellige en ouderwetse service. Bovendien was het eten uistekend, dit wordt volgens mij een nieuwe hotspot! Kom hier zeker terug als ik weer in Amsterdam ben.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Wat een toptent, heerlijk geluncht, goede koffie, vriendelijke bediening, met uiteindelijk de uitloop naar de Borrel toe. De signature plank met Leffe erbij is een absolute aanrader. Ga zelf snel nog een keer en kan het iedereen aanraden!
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Afgelopen zaterdag een hele gezellige avond gehad met vrienden bij BORRL Kitchen! We waren er rond 18u en toen was het al behoorlijk druk in deze sfeervolle nieuwe zaak in Amsterdam.
We begonnen met twee verschillende heerlijke Gin Tonics, daarna kwamen de hapjes in een goed tempo achter elkaar aan, vergezeld van een goede fles Riesling (en daarna nog een ..). De Tandoori Chicken is een echte aanrader!
Dessert was ook heel lekker, leuk geserveerd op een borrelplank.
Alles om samen te delen.
Afronding met een glaasje Limoncello en een goeie espresso (Ethiopisch en Braziliaans van Stooker)
Ik zeg: een top avond!
Vriendelijk personeel maakte het avondje compleet.
Tot gauw weer!
Brecht B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geen aanrader. Koffie verkeerd was lauw. De bestelling was niet correct opgenomen. Daar werd niets aan gedaan. Het meisje dat de broodjes kwam brengen wist niet wat ze serveerde. Het flat bread was slap en smakeloos. Er was geen samenhang gcreeerd met de flinter dunne plakjes kip en de 2 (!) schijfjes avocado. Dit gerechtje voor maar liefst 8 euro. De auberginesmurrie kwam koud uit de ijskast en smaakte vooral zout. We werden uitgenodigd om aan de bar te betalen, waar ons een mobiel pinapparaat werd voorgehouden. De bediening was vriendelijk maar leek niet zo op hun taak berekend. Wat een top locatie om iets heel knus van te maken.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
BORRL Kitchen in een klein zaakje, schuin tegenover de ingang van Artis gelegen. De inrichting is niet bijzonder maar de service daarentegen is buitengewoon: vriendelijk en zeer attent. Omdat de kok ziek was, was het even wachten op een vervanger en om me niet al te hongerig aan een tafeltje te laten zitten, kreeg ik alvast wat brood met olijfolie aangeboden. De pompoensoep met kokos, koriander en truffel smaakte buitengewoon en het omeletje met truffel, parmezaan en spinazie was ook prima. De prijzen zijn wel enigszins aan de hoge kant.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuke nieuwe plek om Amsterdam Oost. Hier op zondag middag geweest. Bij binnenkomst was het nog erg rustig maar werd al snel gezellig druk. Leuke kaart en erg gezellige inrichting. staat op de lijst voor een volgend bezoek
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Net open maar 1 groot drama! 3 man in de keuken en 3 man in de bediening, veel voor een kleine zaak maar weten er met zn allen een zooitje van te maken. Wij vinden het heerlijk om in het weekend ergens in de buurt te ontbijten en zijn altijd benieuwd naar nieuwe ontbijtplekken, maar gaan voortaan naar onze andere favo plekjes in de buurt. Na een uur pas onze bestelling gekregen (na 2 keer een verkeerde bestelling te krijgen). Een uur wachten voor poached eggs (met hard eigeel) en pannenkoekjes (die lauw waren). Verder lauwe cappuccino en 3 euro voor 3 slokjes verse jus. Bediening die vriendelijk is maar geen aandacht heeft en als kip zonder kop rondloopt. Zo zonde! Over een paar maanden maar weer eens proberen als dat dan nog kan...