Borrelbar

Meer informatie over restaurant Borrelbar

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Janneke W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Elke Maandag: Makkelijke Maandag!
En dat geld zeker voor mijzelf; bijna alle maandagen eet ik hier een heerlijke daghap in dit gezellige café. Kijk op de website www.borrelbar.nl bij de agenda voor het menu van a.s. maandag.
Ik vind het zeker de moeite waard (anders kwam ik niet zo vaak).
Op andere dagen is er ook vaak een goede maaltijd te koop. Gisteravond nog heerlijk sliptong gegeten met gebakken krieltjes en salade met komkommer en een vers gekookt ei.
Ol En Fren .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Hier eet je echt de lekkerste gehaktbal van Amsterdam! Traditioneel uit de jus en volgens oma's geheime recept... Gemaakt van kalfs/rundergehakt en altijd vers! Echt de moeite waard om voor om te rijden.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Meest gezellig bar van Amsterdam. Op maandag de "makkelijke maandag" heerlijk vers en met liefde gemaakt dagschotel. De ambiance is geweldig met een mix van leuke mensen.