Borobudur

Meer informatie over restaurant Borobudur

6,9
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met een Indische moeder naar een Indisch restaurant dat gerund wordt door Chinezen kan linke soep zijn, maar het ging goed. Zij smikkelde van haar Gado Gado, ik van mijn Ikan Bali en onze wederhelften deden zich tegoed aan Sajoer Boontjes en een soort Chinese Tong Picasso (visfilet met vruchten). Het kan allemaal wat authentieker, maar vies was het niet. Het is een joekel van een zaak, met achterin een ruimte waar ook nog eens een groot gezelschap in past. En de bediening was best okay. We zullen er niet snel terugkomen, maar een onprettige ervaring was het allerminst.
David B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Voor het eten verdient het restaurant een 7,5...
Het smaakte prima, de portie was meer dan royaal en was precies wat ik - met mijn actuele voedingsbehoefte en voedselgevoeligheden - wilde: een smakelijke gado-gado met veel groenten, tofu en een lekkere pindasaus; en dan wel met miehoen zonder extra kosten (€15).
Mijn portie was zelfs groter dan die van mijn disgenoot; hij had groenten met kipfilet en nasi (€17,50).
Met een pot thee voor €2,30 en de zeldzame, heerlijke AFWEZIGHEID van achtegrondmuziek hebben we heel fijn kunnen bijpraten.
Het restaurant was verrassend leeg, de service attent en snel.
David B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Voor het eten verdient het restaurant eigenlijk een 7,5.
Met een pot thee voor €2,30 en de zeldzame, heerlijke AFWEZIGHEID van achtergrondmuziek hebben we heel fijn kunnen bijpraten.
Het restaurant was verrassend leeg, de service attent en snel.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Het viel een beetje tegen in Borobudur. WE eten hier wel vaker, na een bezoek aan de jaarbeurs, en de beoordeling zijn wisselend. Het interieur was flink onderhanden genomen, en ziet er nu frisser uit. WIj hadden een tafel met bankjes, en daar zak je behoorlijk diep in weg, waardoor de tafel veel hoger lijkt. Dat is geen prettige houding om te eten. Ik zou eenieder een tafel met stoeltjes aanraden, die hebben ze ook.

De bediening was vriendelijk en attent, en alles werd vlot en correct geserveerd.

We hadden onder andere gefriuutrde hapjes, mini loempia's soep voroaf. Babi Pangang en makreel als hoofdgerechten, en diverse ijsjes als nagerecht (veel meer keus dan ijs is er ook niet als nagerecht).

Het eten is matig redelijk, maar niet echt de moeite waard om voor terug te komen. Alles wat gebakken was, was ook vet. Het frituurvet lijkt lang mee te gaan, en laat een duidelijke smaak achter, de sauzen wat indifferent van smaak, en in het vanille ijs zaten harde stukjes. Dan is het meestal niet goed bereid , of met wisselende temperaturen bewaard (kristalvorming in het ijs). Volgende keer zoeken we waarschijnlijk wat anders.
Baarlen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vanavond voor de motorbeurs hier gegeten. Rete druk ondanks dat ik het gevoel had dat het een en ander anders is ingedeeld. Duurde wat lang ivm de drukte, na 45min maar een rondje van de zaak gekregen. Eten was prima, alleen het wachten wat minder.
MariekeJohan .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ik vond het niet zo lekker eten en de bediening was ook niet aardig. Toiletten niet schoon. Kortom tegenvaller. Zou er zeker niet terug gaan.
Lady-C .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Voor een bezoek aan het Beatrix Theater hier gegeten met vriendinnen. Het eten was lekker, de voorgerechten konden meer belegd worden met vlees, was onze mening. Het hoofdgerecht bestond uit ontzettend veel eten. Was prima van smaak. Vriendelijke en snelle bediening.
Heronimos D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Prijs kwaliteit van het eten is niet bijster te noemen. Zeer matig is het oordeel. Wellicht hangt het samen wat dat ook wij van de jaarbeurs af kwamen en het dan erg druk is. Maar het beeld dat hierboven geschetst word klopt. Het leek op opgewarmde chinees in kleine schaaltjes. De kwaliteit was matig, de hoeveelheid klein (maar voldoende) voor een prijs die aan de stevige kant was. Niet duur om uit eten te gaan, maar wel duur in verhouding van een gemiddelde chinees die over het algemeen beter te eten is . Duidelijk geen aanrader. Ik heb geen enkele aandrang om deze nog een keer te bezoeken. Dan hap ik liever een broodje op het stadion. Dat heeft een betere prijs kwaliteit verhouding.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Met een gezelschap bij Borobudur gegeten. Wij hadden een menu laten samen stellen door de serveerster. Lekker gevarieerd eten gekregen. Diverse soorten sates, daging rendag, ayam rudjak en garnalen. Prima gegeten.
JoyceinhetVelt .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
Wij zijn vandaag naar de Bouwbeurs geweest. Er werd ons geadviseerd om bij Borobur te gaan eten. Het restaurant was aardig bezet en de service was prima. Wij hebben een rijsttafel genomen. Lekker veel kleine verschillende gerechtjes. De smaak was typisch Indondesisch. Pluimpje voor de chefkok.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Vandaag hier met z'n tweeën gegeten na een bezoek aan de vakantiebeurs. We hadden zin in een lekker Indonesisch hapje eten, maar het is ons erg tegengevallen in dit restaurant.
We hadden een kleine rijsttafel gekozen voor 23 euro pp.
Het eten smaakte opgewarmd, vlees was vet, boontjes waren niet vers, maar uit blik. Het smaakte allemaal niet erg Indonesisch, eerder muf ... Bediening was wel vriendelijk maar erg gehaast. Schaaltje kroepoek werd halverwege de maaltijd van tafel gehaald! Verder zag het er allemaal nogal oubollig en stoffig uit.
Denk dat de meeste gasten hier vanwege de ligging bij de jaarbeurs gaan eten, maar veel vaste gasten verwacht ik hier niet.
Heel jammer en wat ons betreft dus zeker geen aanrader!
Joseph A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
De sateh Kambing was van lamsvlees, maar had geen smaak. De soto ayam was magertjes gevuld en behoorlijk zout. De pangsit goreng droop van het vet, had geen mooie vorm en smaakte behoorlijk naar meel. Soms zelfs geen vulling in de pangsit goreng te vinden.
Een mooie locatie in de buurt van het station en Jaarbeurs. Met een rustige en alerte bediening. Alleen voor het eten moet je hier niet komen.

Peter07 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Ik heb hier op 12 oktober gegeten. Het restaurant ziet er van buiten wat stoffig uit. Maar de naam Borobudur verwijst naar een Indonesch specialiteitenrestaurent. Het oogt erg Chinees. Bij binnenkomst nog gevraagd of het Indonesisch was. Eenvoudig gerecht gesteld. Nasi Goreng Borobudur. Binnen 5 minuten was het gerecht op tafel. Losse schaaltjes en opwarmplaat a la chinees. Waar is de Indoneschische charme? Het eten was weinig fantasievol gemaakt zoals je mag verwachten. Nee alles lijkt toch meer een goedkope Chinees. Echt een misleiding!

Nooit meer! Echt een afknapper als je van echt Indonesch eten houdt!

Dus waardering slecht!

Izzebel .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Afgaande op onze ervaringen uit het verleden hadden we ons na afloop van de 50+beurs verheugd op een etentje bij Borobudur. Maar de Indonesische keuken was ver te zoeken; het is nu een Chinees-indisch restaurant. Het was een heel teleurstellende hap! Ze durven een rijsttafel te serveren waarin drie gerechten dezelfde waterige smaakloze saus hebben. De nasi is gebakken in eerder gebruikte olie en de bami is supervet. Ons commentaar werd als kennisgeving aangenomen en er werd niet op gereageerd. Onbegrijpelijk dat dit nog bestaat. Echt een AFrader!!