Borneo

• ...

Meer informatie over restaurant Borneo

Mel2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Twee weken geleden heb ik een Turkse linzensoep besteld. Ik was verbaasd dat de soep absoluut geen smaak had en erg waterig was, de soep was ook koud. Ik heb telefonisch contact opgenomen met het restaurant en heb mijn klacht over de smaak ect doorgegeven. De medewerker deed mij een voorstel om nogmaals een soep te leveren die beter naar wens zou zijn. Maar helaas de tweede soep was ook niet te eten en heb het weggegooid. Ik zal niet meer in dit restaurant iets bestellen.
Valenti .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Een keer geweest en nooit meer. Vanavond onderweg naar huis, na mijn werk, broodje shoarma gehaald, smaak was redelijk, hoeveelheid matig maar het vlees kwam uit een pan, ergens bijna op de vloer. Zeer onhygiënisch ! Dat geld voor de hele " tent". Ook in het restaurant stond een bromfiets...kennelijk lekte bezine want de hele restaurant stonk naar benzine.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Hebben hier een aantal malen gegeten en we zijn zeer tevreden. Meerdere restaurants hebben het in dit pand niet gehaald. Nu eindelijk weer een goed restaurant erbij in de buurt. Heerlijke gerechten, grote porties, lage prijs, en zeer prettige bediening. Kortom alle redenen om even lekker op de hoek te gaan eten als je geen zin hebt om te koken. Enkel jammer dat ze geen alcohol verkopen, en zelfs geen alcoholvrij bier. Maar ze hebben weer wel heerlijke vruchtensappen en heerlijk ijs. Kortom, hier blijven we met regelmaat terugkomen