Borgo Antico

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,2
piwiro .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De ontvangst was matig, het eten buiten de kaart om uitstekend, de afrekening erg onduidelijk.
We weten niet of de reductie, volgens de AH actie, berekend is op het handgekrabbelde bonnetje.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Waren met 4 personen
Vooraf garnalen . Hoofdgerecht saltimbocca . Nagerecht tiramisu
Na alle goede recensies helaas voor ons een tegenvaller
Maar smaken verschillen
Maurijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het juiste restaurant als je van goed eten houdt en een informele sfeer kan waarderen. Begin je avond met de Antipasta van Borgo, ze zetten vervolgens de hele tafel vol met lekkere verse hapjes en natuurlijk een klein bordje carpaccio. Laat de kaart liggen en vraag wat voor lekkers ze vers in huis hebben. De kracht van het restaurant zit in de dagverse ingrediënten waar ze niet op besparen.
De heer V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Evenals de vorige keer verlieten wij aan het eind van de avond met een voldaan gevoel dit gezellige restaurantje. Het eten was weer erg lekker en de sfeer was ook ok.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We komen hier wel vaker. Nu weer met de AH bon. Je mag kiezen van de gehele kaart. Zoals altijd wordt je warm ontvangen door de familie die deze zaak al meer dan 25 jaar heeft in Zevenhuizen (ZH). Vele producten zoals kruiden heeft men achter in de tuin vers staan. Ook let men op wat er ingekocht wordt. Zo koopt men het meeste de echte Italiaanse producten in.

Als je binnen komt en je tafeltje hebt gekregen, krijg je een voorafje van de zaak. Een heerlijk stukje warm stokbrood met de goede Italiaanse olijfolie en belegd met stukjes verse tomaat.
Je kan er voor kiezen om de chef jou 3 gangenmenu te laten samenstellen, dan geef je aan wat je niet lust en wordt je verrast of je kiest zelf wat je wil eten.

De eigenaren (Eduardo en zijn echtgenote Ariene) komen altijd even een praatje met de gasten maken. Wil je meer praten en het is niet te druk, komen ze even bij je aan tafel zitten en gezellig kletsen over vroeger, Italië en over de zaak.
Wij vinden dit Italiaanse restaurant nog steeds boven alle andere Italiaanse restaurants uit stijgen.
Wil je tussen de maaltijden even een rustpauze, spreek dit vooraf even af.

De espresso is heerlijk. Voor de verse munt thee wordt de munt vers uit de tuin geknipt.

Een zaak waar men ook terug moet komen zonder de AH bon.
Er is een ruime keuze op de menukaart voor ieder wat wils.

We hebben weer een gezellige avond gehad en bedanken Eduardo voor het fijne gesprek en de rondleiding bij zijn kruiden en mooie planten waar hij trots op is.
En bedanken ook zijn zoon en collega die in de keuken al het heerlijke eten hebben gemaakt.

Groetjes en tot volgende keer,
Heleen en Willem
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was een feest om hier te eten!
Het voorgerecht was zo divers en fijn van smaak, n soort van Italiaanse tapas.
Het hoofdgerecht was n kalfsmedaillon zo malsl en sappig!
Gereserveerd met pasta en naar wens Italiaanse aardappels en salade .
Het toetje was heerlijk bestond uit n mengeling van Italiaanse nagerechten.
Echt geweldig!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Perfect gegeten. Kwaliteit van het eten is geweldig. De sfeer alsof je thuis komt.
Het tempo wordt in overleg afgesproken, zodat we niet te snel en niet te lang hoefden te wachten.

Laat je vooral verrassen door de chef, spreek alleen vis of vlees af en de rest komt helemaal goed.
Je zit niet vast aan een speciaal menu ivm de zegels. Je bent gast zoals elke andere gast!
De heer V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een heel leuk Italiaans restaurant in de Dorpsstraat van Zevenhuizen. Je voelt je direct thuis door de enthousiaste ontvangst van het personeel. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Je waant je een beetje in Italie. Een zaak om vaker te bezoeken.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor de 2x weer zeer lekker gegeten een 3-menu. Met heerlijke anti pasta. Hoofdgerecht was ossenhaas en lams kotteletten zeer smaakvol.
Als na gerecht een heerlijk huis gemaakt taartje. Vriendelijk gastvrouw en bediening. Fijne vakantie en tot gauw weer
René C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs en een vriendelijke bediening.We werden niet gehouden aan het Iens menu maar konden vrij uit de kaart kiezen,waarbij steeds het goedkoopste gerecht weggestreept werd.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Warm welkom, fantastische proeverij aan voorgerechten. Keuken van Borgo is zó goed. Hoofdgerecht te lekker en de beste tiramisu ever. De bediening hartelijk en gezellig. Kortom: een feestje! Aanrader!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een echt Italiaans restaurant en Italiaanse gemoedelijke sfeer ,heerlijk gegeten en leuke vriendelijke bediening waren er al meer geweest en nu met de AH actie ,we komen er zeker terug
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk Italiaans restaurant, verassende kaart, prettige sfeer en uiterst vriendelijk personeel. Deelname via ah actie, informatie bij reservering komt niet overeen met de daadwerkelijke hantering door het restaurant. Hierdoor is de rekening nadien fors hoger dan verwacht. Na een fijne avond toch een minpunt.
leoloch50 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het is een echt Italiaans restaurant. We werden vriendelijk ontvangen. We hebben ons laten adviseren door het restaurant en we kregen een heerlijk gevarieeerde antipasta, een kabeljauwschotel en een heerlijk stuk vlees met masalasaus. Ook de zelfgemaakte taart was uitstekend. We hebben een plezierige avond gehad.
klaas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
goed gevulde maag, was heerlijk en de bieding zag er goed uit, de koks ook maar er leek er 1 op een spook
maar ik voelde mij goed toen ik aan het eten rook
hvandijk1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Echte Italiaanse sfeer. Je wordt er echt ingehaald. Het eten was goed, steekt boven een gewone maaltijd uit. De bediening is plezierig. Er heerst een familiaire sfeer met gasten die vaker komen. Kortom: heel tevreden.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten; niet op de kaart hoeven kijken maar aangegeven waar we zin in hadden. Fantastisch. Heerlijke tonijn carpaccio. Zalige tagliatelle. Absolute aanrader; zeer vriendelijke eigenaar. Komen zeker terug!!!!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hebben super gegeven heerlijke zalm en carpaccio vooraf en hoofdgerechten vis van de dag was tonijn heerlijk rood gebakken (zoals gevraagd) en ossenhaas ook heerlijk. Alle gerechten super vers wij gaan hier zeker terug.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Weer heerlijk gegeten. Jammer dat er geen alcoholvrij bier verkrijgbaar is. Dan maar aan het water. Mijn partner was hierin solidair en verkoos ook water ipv wijn. Maar als tevreden klant kom ik graag terug om van een heerlijke maaltijd te genieten.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017