Borgo Antico

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
6,9
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Pizza was uitstekend en de Tiramisu en de Suppa Inglese geweldig. Heerlijk natafelen met de eigenaar Eduardo onder genot van smakelijke grappa. Aanbevolen!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Er komen duidelijk heel veel stamgasten, waardoor je het gevoel krijgt dat je een buitenstaander bent. Verder is de prijs-kwaliteitsverhouding ver te zoeken. Ik had als voorgerecht gerookte zalm, dit was duidelijk niet vers, het lag zo mooi als een vierkant op mijn bord, alsof het rechtstreeks uit een verpakking kwam. Verder had ik een pizza 4 stagione waar we ruim een half uur op moesten wachten. Ze vroeg of ik daar tonijn op wilde??? Op een 4 stagione? Dat hoefde ik niet en vervolgens kreeg ik een pizza Margarita met een plakje York ham, te donker doorbakken champignons en een schep warme tomaten en ananas die uit blik kwam en al wat langer in de koeling had gelegen. Vervolgens had mijn man een pizza speciale, dat was een pizza margarita met wat mozzarella en een zak rucola er bovenop omgekeerd. Het toetje heb ik gelaten, maar mijn man had ijs wat ook duidelijk niet vers was. Mijn dochters hadden samen 1 pizza margarita en allebei een kinderijsje.
We waren met de AH restaurantactie (2e 3-gangenmenu gratis), ze hebben de pizza margarita als hoofd, OK, en de 2 kinderijsjes als gratis voor- en nagerecht gerekend, schandalig. Eind van de rit € 80 afgerekend en dat was het zeker niet waard! Mij zien ze hier nooit meer terug!!!
B D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker gegeten. het voorgerecht was super, het hoofdgerecht een goed stuk vlees ossenhaas was zeer mals en goed warm en mijn partner had vis wat ook enorm lekker was klaar gemaakt en het toetje was ook heerlijk.echt een aanrader om een keer lekker te gaan eten
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Voorgerecht soep was lekker maar weinig. Gebakken champignons vrijwel solo geserveerd, zonder andere etenswaren. Smaak wel lekker, maar zag er erg armoedig uit. Stokbrood niet lekker. Geen boter er bij. Hoofdgerechten vlees waren goed, maar de sla erbij was ook erg armoedig en de gebakken aardappelen smaakten melig. De pizza was lekker maar niet meer warm. De port was erg oud, want onder in het glas zat allemaal neerslag. Bediening was vriendelijk maar erg onervaren.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op deze zaterdagavond was het druk in het restaurant. Alle tafels bezet. Aangezien 1 persoon de ontvangst moest doen en ook nog serveerde kwam een een en ander niet tot zijn recht. Hierdoor duurde het erg lang voor wij iets te eten hadden. De gerechten die wij gekozen heben waren heerlijk. De sfeer was gemoedelijk. Het interieur dient wel vernieuwd te worden. Aangezien wij uiteindelijk heerlijk hebben gegeten zullen wij waarschijnlijk toch eens graag terugkomen.
Judith351 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Italiaan op niveau van een eenvoudig eetcafé. Wij hadden veel meer verwacht op basis van de recensies. Drankjes worden geschonken uit grote flessen. Sauzen bij de pasta zijn heel zout met grove stukjes peper; lijken niet vers/zelf gemaakt. Dessert kwam zo voorverpakt uit de vriezer. De prijzen zijn dan wel aan de maat. Geen aanrader!
Marien Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een aanrader. Je kunt heerlijk eten, gewoon van de kaart en geen gedoe met een special AH-klantenmenu.
Het is niet zo dat de totale rekening gehalveerd wordt, maar per gang betaal je de 2 duurste gerechten. Bij een steak van 19,50 krijg je dus een gratis pizza van 10 euro, bij wijze van spreken. Maar dat maakt niet uit. Heerlijk en evengoed voordelig gegeten.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hartelijke mensen en goed eten!
We mochten van de kaart kiezen dus geen vaststaand menu.
Wij waren vroeg dus nog erg rustig, later drukker maar het bleef een fijn sfeertje.
nataliejoyce .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super gegeten , echt een aanrader. Eigenaar en zijn vrouw zijn zo gastvrij!!!! Wij gaan zeker terugkomen .
Wat ook een pluspunt is dat je niet verbonden bent aan een vast menu, maar dat je a la Carte mag bestellen
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Echt een goed restaurant. Geen Pizza tent. Complimenten aan de keuken. Hoofdgerecht Vlees en vis goed en smakelijk klaargemaakt. Even opletten met serveren van de (voorgerecht) carpaccio. (was nog iets te koud)
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Via de AH Restaurantactie gegeten bij Borgo Antico in Zevenhuizen of all places. De Dorpsstraat zag er al vriendelijk en goed onderhouden uit. Helaas is het interieur van de Borgo nogal gedateerd. Het personeel vriendelijk. De toiletten fris, modern en schoon!

Het eten was heeerlijk (wel wat prijzig!).
We hadden het menu van de dag (zeebaarsfilet met aardappeltjes, frietjes en sla) en anti-paste vooraf, vergezeld van een lekkere droge witte wijn. De anti-paste was zeeer uitgebreid en heeel smakelijk! Maar zoals gezegd: wel prijzig voor de ambiance.

Een verrassend leuke plek om te eten dus (tussen de lokale eetcafébezoekers).
jannsan .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Lekker eten. Niet heel bijzonder. Joviale gastheer. Echt Italiaans. Jammer dat je dat in de menukaart niet terug vindt. Tip, voorin het menu staat dat je je ook kunt laten verrassen. Zeker doen, wij kregen een heerlijk groot stuk kabeljauw.
claudia73andrea .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik had gekozen voor ossenhaas met 3 soorten kaas saus. Wederom een heel goede keus! Ik kom er vaker en ga altijd met een goed gevoel naar huis. En kom er ook met plezier! Gisteren ook de vriendelijke eigenaar bij ons aan tafel gehad. Tot de volgende keer vriendelijke mensen!
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De amuse was super lekker! Het voorgerecht en de pizza waren ook erg lekker. De inrichting vonden wij iets minder. De service was prima!
liannas70 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker gegeten. Mijn tafelgenoot vond de lasagne wat weinig en anders dan verwacht. De kalfsschnitzel was heerlijk. Bediening was goed, het was redelijk druk in het restaurant. Jammer dat het erg warm wordt als er gekookt wordt, het is een open keuken. Prettige avond gehad en voldaan naar huis
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heel gezellig restaurant in mooi centrum Zevenhuizen. Eten was heerlijk. Komen zeker een keer terug!
Tip: laat je verrassen door de kok
J S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben ons heerlijk laten verrassen door de Italiaanse gastheer / kok.
Dit pakte uit in diverse kleine voorgerechten warm / koud. Heerlijk tonijn als hoofdgerecht en dessert van de dag als afsluiting. Alles was goed verzorgd en heerlijk.
We komen nog eens terug.
Reon B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Behoorlijk teleurgesteld na een bezoek aan Borgo Antico. Wij (gezelschap van vier) hebben ons grotendeels laten leiden door de kok. We hoopten de lekkerste en verse hapjes te krijgen, maar kregen het idee dat ons vooral in de maag gesplitst werd wat op moest. Dit werd wel heel duidelijk toen we bij het toetje aankwamen. De ober vroeg ons tot drie keer toe of we de Zuppa Inglese wilden bestellen, 'want die moest nog op.' Echt te gek voor woorden.

We vonden het eten matig tot redelijk en vroegen ons vooral bij het voorgerecht (antipasti misti) en de vis af in hoeverre de ingrediënten vers waren. De prijs-kwaliteit verhouding was wat ons betreft ver te zoeken. Hier komen wij niet nog een keer.
Tante S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
we hebben hier gegeten met de Shell dineer voucher. De kaart is niet echt uitgebreid maar dat hoefde ook niet want we kregen smaakvolle tapas aangeboden (die niet op de kaart stond)
En als een gerecht er niet meer is dan krijg je van de vriendelijke en goedlachse chef een andere suggestie.
Vragen naar wat niet op de kaart staat kan nog een leuke en smakelijke verrassing opleveren.

Fam_Verhoef .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Bij binnenkomst door de eigenaar in het Italiaans ontvangen, waardoor je je direct in Italië waant. Zeer gastvrije bediening en goede service. Mijn vriendin had speciale wensen en deze werden keurig in acht genomen. De menukaart was niet groot, maar ruim in keuze en variatie. Het eten was heel smakelijk, van goede kwaliteit en vers. Een echte aanrader!