Borgo Antico

Dorpsstraat 63 2761 AA Zevenhuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Borgo Antico

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Borgo Antico

R.A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Makkelijk parkeren. Gezellige sfeer en prima service. Goed gegeten. Een aanrader!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Alles is super goed, Het eten, de bediening, communicatie.
Ik had een huiselijk gevoel????????
Kortom geen op-/aanmerkingen.
Voor herhaling vatbaar????
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is heerlijk. Laat je vooral verrassen door de chef. En de gastvrijheid is geweldig. Je bent echt welkom hier.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ik kom hier al 25 jaar en het is altijd even heerlijk en puur! Het is echt een autheniek Italiaans restaurant, niet sjieke maar wel heel gezellig, een absolute aanrader!!!!
Seno D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gemoedelijke sfeer,lekker eten en een heerlijke rode huiswijn en gratis karaf kraanwater bij het eten.
Tine A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Eigenaar loopt in korte broek en heeft het meeste aandacht voor vaste klanten. Wij kwamen met de AH actie en ik was altijd van mening dat restaurants hieraan mee doen om meer/nieuwe klanten binnen te halen. Dat is niet de bedoeling van dit restaurant. Jammer gemiste kans. Eten stelt niet veel voor en prijzen veel te hoog voor wat je krijgt. Nee in de buurt zitten (Zoetermeer, Rotterdam, Berkel en Bleiswijk) veel betere Italiaanse restaurants.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke gezellige avond gehad.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening was slecht en de oudere dame was nogal gestresst. Ook vonden we ze ongeïnteresseerd. Al weglopen met borden en vragen of het gesmaakt had. De rekening neerleggen bij ons kind. Voor ons niet meer.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten, informele sfeer
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De ontvangst is heel vriendelijk, als of je bij familie binnen komt.
Het eten is voortreffelijk.
Met de AH bon keuzen uit de gehele kaart.
Heerlijke garnalen cocktail vooraf, Daarna een heerlijke ossenhaas met gebakken aardappelen in schil en groenten. Toetje zelf laten samenstellen. Heerlijk met vers fruit en gevulde soesjes met chocolade mouse.

Nog koffie en thee na.
Zeker een aanrader.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Wil en Wim
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Met buitenlandse gasten hier gaan eten. Bediening duurde zeer lang, pas excuses gemaakt nadat ik hier wat van zei. Eren maar matig wat kwaliteit betreft. Pizza met zeevrachten was nat van de waarschijnlijk bevroren zeevrachten die ontdooid waten. Echt niet aan te raden, kom hier zeker niet meer terug.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden, komen zeker terug!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hadden iets meer keuze in visgerechten verwacht n.a.v. de beschrijving dat ze gespecialiseerd zijn in visgerechten.
EMMC B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De prijs-/kwaliteitverhouding is niet goed - met de AH restaurantactie valt de schade dan nog mee. De tent zat wel vol en mag dan als zijnde goed bekend staan, maar wij hebben ons niet kunnen vinden in de vele voorgaande positieve reacties
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
“Wanneer ga je stoppen, Eduardo?” “Dat vraag je me nu elke keer” “Ja, omdat ik bang ben dát je gaat stoppen. Waar moet ik dan zo lekker Italiaans gaan eten !” Perfecto!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Een fijn familie bedrijf. Je wordt hartelijk verwelkomt. Je kan zelf iets door de kok klaar laten maken eat niet op de kaart staat. Menukaart is voor ieder wat wils.

Advies, reserveer wel want het zit meestal helemaal vol.
Maryanne K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zoals we intussen gewend zijn: heerlijk, met liefde bereid eten, gezellig, gastvrij. Aanrader.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten en een topservice. Antipasta vooraf is echt een aanrader. Wij komen zeker terug. Dit was overigens al de derde keer.
Marinus P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gevestigd in een klein dorpje onder Rotterdam, vriendelijk ontvangst en bediening! Het eten wat erg smaakvol, voldoende keus en betaalbaar. Waren met familie en een kennis. Komen zeker nog een keer terug!