Borgo Antico

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Borgo Antico

Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten en een topservice. Antipasta vooraf is echt een aanrader. Wij komen zeker terug. Dit was overigens al de derde keer.
Marinus P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gevestigd in een klein dorpje onder Rotterdam, vriendelijk ontvangst en bediening! Het eten wat erg smaakvol, voldoende keus en betaalbaar. Waren met familie en een kennis. Komen zeker nog een keer terug!
jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een echt Italiaans familie restaurant waar kwaliteit en versheid op nr. 1 staan. Geen poespas gewoon lekker eten zoals het hoort. We hebben de eigenaar gevraagd om een lekker vis gerecht te maken en oh oh oh we kregen een zeebaars en risotto ...... qua smaak ster waardig we komen zeker terug groet jan en eva
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening en eigenaars
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst. Een hand een welkom. Mooie tafel bij de keuken. Men kan zich ook laten verassen door de kok. Geef aan wat je echt niet wil eten. Er zijn ook buiten de kaart heerlijke gerechten te bestellen.
Als vooraf krijgt iedereen een heerlijk warm stukje stukbrood met tomaat, olie en kruiden.
Drankjes worden snel geserveerd, ook al is het erg druk. Ook door de week is reserveren een must.
Beide de gegrilde tonijn genomen met gebakken aardappeltjes en sla.
Na het toetje zelf samen laten stellen.
Heerlijk stukje perentaart, een speciaal gerecht erbij uit Italië en nog een soort obliewafel gevuld met een heerlijke crème die zelf is gemaakt. En heerlijke slagroom.
Veel gerechten haalt de eigenaar in Italië zelf.
Espresso er bij en mijn vrouw thee.
Nog even aan tafel een praatje gemaakt met de eigenaar en van het huis een limoncello, een extra thee en een extra espresso.
Was een top avond. We hebben genoten en komen zeker weer terug.
remco L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
het eten was niet bijzonder en je kreeg heel weinig
Jean S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wij komen hier al vrij lang. Zelfs kerstdiner met personeel hier gevierd. De kwaliteit van het eten is super. Wij kijken nooit op de kaart, maar vragen naar suggesties. Je geeft aan wat je absoluut niet wenst en het komt helemaal goed. De sfeer is dusdanig, dat je je gelijk thuis voelt. Dus...de moeite waard om je buikje te verwennen.
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk afwisselende gerechten, keuze van de kok!!!
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij de deur wordt je al welkom geheten.
De eigenaar en eigenaresse lopen in de zaak en de zoon staat met een andere jongen in de keuken.
In de meeste gevallen is het goed om te reserveren, daar het altijd vol zit.
Is een goed teken.
De tonijn is erg goed.
Vooraf van de zaak een stukje warm stokbrood, overgoten met olie, knoflook en stukjes tomaat.
Als er tijd is voor een praatje komt men even een praatje bij je maken als je dit goed vindt.
Je voelt je al snel tot deze familie horen.

Een zaak om zeker terug te gaan.
Top eten.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik had gebakken mosselen besteld
Kreeg ik mossel in de dop smaakte goed maar waren geen gebakken mosselen.
Mijn partner had lasagna volgens mij waren ze de gehakt vergeten smaakte nergens naar. Nagerecht tiramisu smaakte lekker maar partner’s nagerecht was gewoon ijsje wat uit de verpakking was gehaald.
Al met al voor 85,00€ beetje teleur gesteld
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met z’n zevenen wezen eten op zaterdagavond. Centrale ligging hartje Zevenhuizen, gezellige atmosfeer, gastvrij ontvangen door de eigenaar en nette bediening door personeel. Uitgebreide kaart, maar ivm timing gekozen voor pizzas en een pasta. Was lekker, maar had voor ons iets minder vet gekund. Goede prijs/kwaliteit. Tiramisu was een beetje te slagromerig naar mijn smaak.
kim H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en goed. Restaurant heeft een open keuken en eten werd snel opgediend. Goede sfeer, wij komen zeker nog eens terug.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keuze van hele kaart bij AH actie erg fijn!
Bruschetta vooraf van de zaak
Carpaccio botermals
Kalfsvlees in champignonsaus smolt op de tong
En chocoladesoufflee toe had een 10 gekregen als er echte slagroom geserveerd was...zo jammer die neproom..serveer liever de helft maar echt verse slagroom Borgo Antico!
Prettige echt Italiaans aandoende sfeer.
Huiswijn en espresso ook prima.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Afgelopen week hier 2x voortreffelijk gegeten met vrienden.
De anti pasta waren weer top en erg veel. goede hoofd en nagerechten.
Supervriendelijke eigenaars en bediening.
Komen snel wel terug
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het welkom is alsof je bij familie binnen komt.
Een heerlijk stukje warm stokbrood met stukjes tomaat als welkom hapje.
De open keuken laat je zien hoe alles klaar wordt gemaakt van biefstuk tot pizza.
Grote kaart waar van alles is uit te zoeken.
Verse producten.

Een zaak om terug te komen.
JanSmal .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
In gezellige ambiance erg lekker gegeten! Binnen AH-aktie kon gewoon van de kaart worden gekozen.
We zijn beiden 180cm + en dan zijn de stoelen wat laag.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuke informele sfeer, ondanks drukte veel persoonlijke aandacht voor de klant. Een aangename avond gehad en alles naar tevredenheid.
Agnes G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
3 gangen menu genomen. Prima voorgerecht, hoofdgerecht aan de prijs gezien de hoeveelheid. Weinig sla en alleen aangemaakt met olie en azijn. Geen toevoegingen alleen sla. Nagerecht prima
Heerlijke rode wijn groot glas voor slecht 3,60.
Danielle Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer superlekker gegeten voor een betaalbare prijs!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We zijn al meerdere keren hier geweest. Rijden graag een stukje om hier te eten.
Nu met de AH bon. Je mag kiezen van de gehele kaart. Zoals altijd wordt je warm ontvangen door de familie die deze zaak al meer dan 25 jaar heeft in Zevenhuizen (ZH). Vele producten zoals kruiden heeft men achter in de tuin vers staan. Ook let men op wat er ingekocht wordt. Zo koopt men het meeste de echte Italiaanse producten in.

Als je binnen komt en je tafeltje hebt gekregen, krijg je een voorafje van de zaak. Een heerlijk stukje warm stokbrood met de goede Italiaanse olijfolie en belegd met stukjes verse tomaat.
Je kan er voor kiezen om de chef jou 3 gangenmenu te laten samenstellen, dan geef je aan wat je niet lust en wordt je verrast of je kiest zelf wat je wil eten.

De eigenaren (Eduardo en zijn echtgenote Ariene) komen altijd even een praatje met de gasten maken.
Wij vinden dit Italiaanse restaurant nog steeds boven alle andere Italiaanse restaurants uit stijgen.

Een zaak waar men ook terug moet komen zonder de AH bon.
Er is een ruime keuze op de menukaart voor ieder wat wils.

We hebben weer een gezellige avond gehad.