Borgo Antico

leoloch50 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
klaas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
goed gevulde maag, was heerlijk en de bieding zag er goed uit, de koks ook maar er leek er 1 op een spook
maar ik voelde mij goed toen ik aan het eten rook
hvandijk1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Echte Italiaanse sfeer. Je wordt er echt ingehaald. Het eten was goed, steekt boven een gewone maaltijd uit. De bediening is plezierig. Er heerst een familiaire sfeer met gasten die vaker komen. Kortom: heel tevreden.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten; niet op de kaart hoeven kijken maar aangegeven waar we zin in hadden. Fantastisch. Heerlijke tonijn carpaccio. Zalige tagliatelle. Absolute aanrader; zeer vriendelijke eigenaar. Komen zeker terug!!!!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hebben super gegeven heerlijke zalm en carpaccio vooraf en hoofdgerechten vis van de dag was tonijn heerlijk rood gebakken (zoals gevraagd) en ossenhaas ook heerlijk. Alle gerechten super vers wij gaan hier zeker terug.
serieuze_realist .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Weer heerlijk gegeten. Jammer dat er geen alcoholvrij bier verkrijgbaar is. Dan maar aan het water. Mijn partner was hierin solidair en verkoos ook water ipv wijn. Maar als tevreden klant kom ik graag terug om van een heerlijke maaltijd te genieten.
serieuze_realist .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Afgelopen zondag met vrienden gegeten. Gezellige ronde tafel voor 6 personen.
Vooraf heerlijke antipasta.
Daarna gegrilde tonijn en uitstekend biefstuk met lekker verschillende bij gerechten. Daarna kregen we zelf gemaakte aardbeien taart. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk.
We kregen een lekker glaasje limocela van het huis.
Het was een fantastisch avond. We worden hier vaste gasten van dit restaurant.
Top mensen
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
wij hebben afgelopen zaterdag bij Eduardo en Ariene gegeten, zijn super ontvangen, echt gastvrij. Eduardo heeft voor ons een voor- en hoofdgerecht samengesteld en dat verdiende een dikke 10. Wij komen snel terug!!

gr
Wim en Dominique
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Subliem lekker eten; verrassing van de chef gekozen! Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening. Wel aardig aan de prijs!
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
wij hebben met zijn 4stjes gegeten. bij binnenkomst een heerlijke bruschetta. daarna niet van de kaart kiezen maar laar de kok wat lekkers maken. dat hebben we ook gedaan. we kregen een heerlijke uitgebreide antipasti voor 4 personen. echt super lekker. als hoofdgerecht hebben we lekker zeetong gegeten en ten slot heerlijke huisgemaakte tiramisu met een sterke espresso.

wij komen zeker terug grazie
E.T. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier vanavond met 6 personen gegeten. Het is een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Verder hebben wij hier heerlijk gegeten en komen wij hier zeker terug!!!
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hele vriendelijke en goede service

Eten was erg lekker. Veel keuze.

Sfeer was erg aangenaam

Conclusie= top avond!!!!
R H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Nog even een laatste AH kortingskaart gebruikt. Maakt bij Borgo Antico niet uit; je kunt gewoon a la carte bestellen en de helft van de gerechten gaat van de rekening af. Heel fijn.
Ruim gratis en dichtbij parkeren. Personeel is vlot en vriendelijke. Je zit op je gemak in het niet bijzondere wat gedateerde interieur, het is er toch wel gezellig. Voorgerecht gerookte zalm was prima, mooi opgemaakt, de gebakken champignons was ok (lekker maar niet bijzonder). Goed stukje brood erbij. De pasta's waren ook niet bijzonder maar ok. De rode huiswijn daarbij is wel prima, houden zo. Nagerecht Tiramisu prima, schaaltje met (veel) ijs ook goed, maar met spuitbus slagroom. Kortom, alles ok maar niet bijzonder. Alles bij elkaar goede prijs-kwaliteit verhouding.
arienne M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Borgo Antico . Vooraf uitgebreide antipasti , hoofdgerecht een stukje tonijn van de grill, als nagerecht gekozen voor de huisgemaakte Zuppa Inglese, hierbij een heerlijke Pinot Grigio gedronken. Ongedwongen sfeer, lekker huiselijk .
Paul200 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Voorgerecht carpaccio. Niet veel en te koud. Kalfsschnitsel twee hele platte gepaneerde kanten praktisch geen vlees te bekennen. Povere sla. Div. Soorten sla plus tomaat en veel olie.
Ging op aanraden van iemand maar is ons zeer slecht bevallen. Eens maar nooit meer.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bij binnenkomst viel ik haast over de mat daar deze over de drempel heen lag. We kwamen binnen en het duurde even voor de vrouw van het echtpaar (eigenaar) ons vriendelijk ontving. We konden een tafel kiezen bij het raam. We kozen er één niet vlak bij de deur, want het was -4 buiten en de ramen waren enkel glas. De man (eigenaar) was heel vriendelijk en maakte nog even een praatje. Ons werd al snel gevraagd wat we wilde drinken. We waren er rond 18:00 uur, daar de volgende dag weer gewerkt moest worden en we niet te laat thuis wilde zijn. Voor een doordeweekse dag werd het erg druk in de zaak met klanten. Het viel ons wel op dat het door al deze mensen erg rumoerig werd en je elkaar haast niet kon verstaan. De champions vooraf waren wat aan de prijs, terwijl de pizza weer goedkoop was voor wat men krijgt. Al het eten was goed klaargemaakt.
We hebben bij het stokbrood vooraf gevraagd of we wat olie konden krijgen om deze op het stokbrood te sprenkelen met wat zout. Er werd een hele fles op tafel gezet. Door de drukte en luidruchtig gesprek om ons heen was het toch sfeervol en gezellig. De inrichting was wat gewoontjes wat niet echt het gevoel gaf dat je bij een Italiaans restaurant binnen zat. De muziek was wel Italiaans en er hingen enkele foto's die aan Italië deden denken. Het toetje hebben we door de chef zelf laten maken. We kregen tiramisu, een bol ijs en een nieuw soort toetje wat werd geïntroduceerd. Je merkte dat deze mensen echt alles proberen te doen om het de gasten naar hun zin te maken. Soms is het even flink doorwerken, daar men met weinig mensen alle gasten moet bedienen. We gaan er zeker nog eens terug om gewoon even een pizza te eten met een kopje thee / koffie na. Maar dan wel als de temperatuur buiten weer boven de 10 graden is.

Nadeel, we hebben het de gehele tijd erg koud gehad. De twee radiatoren konden het niet aan om het gehele restaurant te verwarmen. Mijn vrouw had een vest aan en zat tegen de radiator aan. Ik zat net niet tegen de radiator en had erg koude voeten van de buitendeur die open ging, ook al zaten er nog extra buitendeuren in om de ergste kou tegen te houden. Vandaar dat we binnen 1,5 uur weer naar huis zijn gegaan en geen koffie / thee hebben genomen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Pizza was uitstekend en de Tiramisu en de Suppa Inglese geweldig. Heerlijk natafelen met de eigenaar Eduardo onder genot van smakelijke grappa. Aanbevolen!
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker via de AH actie gegeten. Keuze uit de volle kaart was prima. Leuk restaurant met veel mensen die er blijkbaar vaker komen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Er komen duidelijk heel veel stamgasten, waardoor je het gevoel krijgt dat je een buitenstaander bent. Verder is de prijs-kwaliteitsverhouding ver te zoeken. Ik had als voorgerecht gerookte zalm, dit was duidelijk niet vers, het lag zo mooi als een vierkant op mijn bord, alsof het rechtstreeks uit een verpakking kwam. Verder had ik een pizza 4 stagione waar we ruim een half uur op moesten wachten. Ze vroeg of ik daar tonijn op wilde??? Op een 4 stagione? Dat hoefde ik niet en vervolgens kreeg ik een pizza Margarita met een plakje York ham, te donker doorbakken champignons en een schep warme tomaten en ananas die uit blik kwam en al wat langer in de koeling had gelegen. Vervolgens had mijn man een pizza speciale, dat was een pizza margarita met wat mozzarella en een zak rucola er bovenop omgekeerd. Het toetje heb ik gelaten, maar mijn man had ijs wat ook duidelijk niet vers was. Mijn dochters hadden samen 1 pizza margarita en allebei een kinderijsje.
We waren met de AH restaurantactie (2e 3-gangenmenu gratis), ze hebben de pizza margarita als hoofd, OK, en de 2 kinderijsjes als gratis voor- en nagerecht gerekend, schandalig. Eind van de rit € 80 afgerekend en dat was het zeker niet waard! Mij zien ze hier nooit meer terug!!!