Borgo Antico

Dorpsstraat 63 2761 AA Zevenhuizen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Borgo Antico

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Borgo Antico

Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bon. Geen speciaal menu maar er kon vrij van de kaart gekozen worden. De garnalencocktail was ronduit verrukkelijk met lekker veel garnalen. Zo krijg je ze niet vaak meer. Mijn tonijnsteak was heerlijk en de garnalen in brandy van mijn tafelgenoot eveneens. De salade en gebakken aardappeltjes erbij waren prima. Tiramisu toe en dat bleek een flink stuk, met veel slagroom. Heerlijk. De koffie achteraf was prima alleen mistte we er een klein koekje bij, van die Italiaanse amandelkoekjes. Dat had het geheel 'af' gemaakt. De porties waren ruim voldoende en de opmaak en kwaliteit prima. Beslist een aanrader en we komen terug, met of zonder bon!
N Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was verrassend heel goed, dat we wat lange wachttijden hadden vonden wij niet erg
Lekker op ons gemak gezellig zitten eten.
John S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten voortreffelijk
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Op 4 november samen met mijn vrouw hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Een familiegevoel of je hier thuis hoort.
Gelukkig hadden we gereserveerd, want alle tafels hadden het boordje gereserveerd staan. Wij waren er om 17:30 uur en al snel was de zaak geheel vol. de open keuken geeft een mooie inkijk hoe men met de producten omgaat. Bij de drank al direct een ligt geroosterd stokbrood met verse tomaat en dressing. Vooraf een heerlijke lasagne, daarna een mooie malse ossenhaas met gebakken aardappelen en verse sla met oliedressing. Daarbij een stevige rode wijn. Na een eigen gemaakt dessert. En een heerlijke kop koffie met Italiaans amandelkoek en chocolade.
Zeker een zaak om terug te komen.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Helemaal fantastisch vergeet eerdere zure opmerkingen eerder geschreven hier pasta uit parmasan aan tafel bereid bediening heel gastvrij na diner kwam.patron gezellig kletsen aan tafel zeer veel aandacht voor de gasten eten heeeeerlijk!!!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellig restaurant en lekker gegeten. AH actie was a la carte waarbij je uit het hele menu kon kiezen,ideaal!
Alex W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Buiten kaart om is een prima idee. Gegrilde groenten als vooraf of catch of the day. Laar de chef zijn gang maar gaan. Uitstekende wijnkeiuze. Een likeuren van de zaak. Topavond, prima zaak.
J D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten en alles zelf gemaakt zonder toevoegingen uit potjes
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten, snelle service en aangenaam verrast door de kok.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Hartelijk ontvangst en heerlijk gegeten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Leuke gelegenheid. Goed eten. Wel erg informeel, bijna familiieair.
R.A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Makkelijk parkeren. Gezellige sfeer en prima service. Goed gegeten. Een aanrader!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Alles is super goed, Het eten, de bediening, communicatie.
Ik had een huiselijk gevoel????????
Kortom geen op-/aanmerkingen.
Voor herhaling vatbaar????
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is heerlijk. Laat je vooral verrassen door de chef. En de gastvrijheid is geweldig. Je bent echt welkom hier.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ik kom hier al 25 jaar en het is altijd even heerlijk en puur! Het is echt een autheniek Italiaans restaurant, niet sjieke maar wel heel gezellig, een absolute aanrader!!!!
Seno D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gemoedelijke sfeer,lekker eten en een heerlijke rode huiswijn en gratis karaf kraanwater bij het eten.
Tine A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Eigenaar loopt in korte broek en heeft het meeste aandacht voor vaste klanten. Wij kwamen met de AH actie en ik was altijd van mening dat restaurants hieraan mee doen om meer/nieuwe klanten binnen te halen. Dat is niet de bedoeling van dit restaurant. Jammer gemiste kans. Eten stelt niet veel voor en prijzen veel te hoog voor wat je krijgt. Nee in de buurt zitten (Zoetermeer, Rotterdam, Berkel en Bleiswijk) veel betere Italiaanse restaurants.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke gezellige avond gehad.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening was slecht en de oudere dame was nogal gestresst. Ook vonden we ze ongeïnteresseerd. Al weglopen met borden en vragen of het gesmaakt had. De rekening neerleggen bij ons kind. Voor ons niet meer.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018