Borgo Antico

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
7,1
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
wij hebben afgelopen zaterdag bij Eduardo en Ariene gegeten, zijn super ontvangen, echt gastvrij. Eduardo heeft voor ons een voor- en hoofdgerecht samengesteld en dat verdiende een dikke 10. Wij komen snel terug!!

gr
Wim en Dominique
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Subliem lekker eten; verrassing van de chef gekozen! Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening. Wel aardig aan de prijs!
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
wij hebben met zijn 4stjes gegeten. bij binnenkomst een heerlijke bruschetta. daarna niet van de kaart kiezen maar laar de kok wat lekkers maken. dat hebben we ook gedaan. we kregen een heerlijke uitgebreide antipasti voor 4 personen. echt super lekker. als hoofdgerecht hebben we lekker zeetong gegeten en ten slot heerlijke huisgemaakte tiramisu met een sterke espresso.

wij komen zeker terug grazie
E.T. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier vanavond met 6 personen gegeten. Het is een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Verder hebben wij hier heerlijk gegeten en komen wij hier zeker terug!!!
Alexandra L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hele vriendelijke en goede service

Eten was erg lekker. Veel keuze.

Sfeer was erg aangenaam

Conclusie= top avond!!!!
R H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Nog even een laatste AH kortingskaart gebruikt. Maakt bij Borgo Antico niet uit; je kunt gewoon a la carte bestellen en de helft van de gerechten gaat van de rekening af. Heel fijn.
Ruim gratis en dichtbij parkeren. Personeel is vlot en vriendelijke. Je zit op je gemak in het niet bijzondere wat gedateerde interieur, het is er toch wel gezellig. Voorgerecht gerookte zalm was prima, mooi opgemaakt, de gebakken champignons was ok (lekker maar niet bijzonder). Goed stukje brood erbij. De pasta's waren ook niet bijzonder maar ok. De rode huiswijn daarbij is wel prima, houden zo. Nagerecht Tiramisu prima, schaaltje met (veel) ijs ook goed, maar met spuitbus slagroom. Kortom, alles ok maar niet bijzonder. Alles bij elkaar goede prijs-kwaliteit verhouding.
arienne M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Borgo Antico . Vooraf uitgebreide antipasti , hoofdgerecht een stukje tonijn van de grill, als nagerecht gekozen voor de huisgemaakte Zuppa Inglese, hierbij een heerlijke Pinot Grigio gedronken. Ongedwongen sfeer, lekker huiselijk .
Paul200 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Voorgerecht carpaccio. Niet veel en te koud. Kalfsschnitsel twee hele platte gepaneerde kanten praktisch geen vlees te bekennen. Povere sla. Div. Soorten sla plus tomaat en veel olie.
Ging op aanraden van iemand maar is ons zeer slecht bevallen. Eens maar nooit meer.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bij binnenkomst viel ik haast over de mat daar deze over de drempel heen lag. We kwamen binnen en het duurde even voor de vrouw van het echtpaar (eigenaar) ons vriendelijk ontving. We konden een tafel kiezen bij het raam. We kozen er één niet vlak bij de deur, want het was -4 buiten en de ramen waren enkel glas. De man (eigenaar) was heel vriendelijk en maakte nog even een praatje. Ons werd al snel gevraagd wat we wilde drinken. We waren er rond 18:00 uur, daar de volgende dag weer gewerkt moest worden en we niet te laat thuis wilde zijn. Voor een doordeweekse dag werd het erg druk in de zaak met klanten. Het viel ons wel op dat het door al deze mensen erg rumoerig werd en je elkaar haast niet kon verstaan. De champions vooraf waren wat aan de prijs, terwijl de pizza weer goedkoop was voor wat men krijgt. Al het eten was goed klaargemaakt.
We hebben bij het stokbrood vooraf gevraagd of we wat olie konden krijgen om deze op het stokbrood te sprenkelen met wat zout. Er werd een hele fles op tafel gezet. Door de drukte en luidruchtig gesprek om ons heen was het toch sfeervol en gezellig. De inrichting was wat gewoontjes wat niet echt het gevoel gaf dat je bij een Italiaans restaurant binnen zat. De muziek was wel Italiaans en er hingen enkele foto's die aan Italië deden denken. Het toetje hebben we door de chef zelf laten maken. We kregen tiramisu, een bol ijs en een nieuw soort toetje wat werd geïntroduceerd. Je merkte dat deze mensen echt alles proberen te doen om het de gasten naar hun zin te maken. Soms is het even flink doorwerken, daar men met weinig mensen alle gasten moet bedienen. We gaan er zeker nog eens terug om gewoon even een pizza te eten met een kopje thee / koffie na. Maar dan wel als de temperatuur buiten weer boven de 10 graden is.

Nadeel, we hebben het de gehele tijd erg koud gehad. De twee radiatoren konden het niet aan om het gehele restaurant te verwarmen. Mijn vrouw had een vest aan en zat tegen de radiator aan. Ik zat net niet tegen de radiator en had erg koude voeten van de buitendeur die open ging, ook al zaten er nog extra buitendeuren in om de ergste kou tegen te houden. Vandaar dat we binnen 1,5 uur weer naar huis zijn gegaan en geen koffie / thee hebben genomen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Pizza was uitstekend en de Tiramisu en de Suppa Inglese geweldig. Heerlijk natafelen met de eigenaar Eduardo onder genot van smakelijke grappa. Aanbevolen!
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker via de AH actie gegeten. Keuze uit de volle kaart was prima. Leuk restaurant met veel mensen die er blijkbaar vaker komen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Er komen duidelijk heel veel stamgasten, waardoor je het gevoel krijgt dat je een buitenstaander bent. Verder is de prijs-kwaliteitsverhouding ver te zoeken. Ik had als voorgerecht gerookte zalm, dit was duidelijk niet vers, het lag zo mooi als een vierkant op mijn bord, alsof het rechtstreeks uit een verpakking kwam. Verder had ik een pizza 4 stagione waar we ruim een half uur op moesten wachten. Ze vroeg of ik daar tonijn op wilde??? Op een 4 stagione? Dat hoefde ik niet en vervolgens kreeg ik een pizza Margarita met een plakje York ham, te donker doorbakken champignons en een schep warme tomaten en ananas die uit blik kwam en al wat langer in de koeling had gelegen. Vervolgens had mijn man een pizza speciale, dat was een pizza margarita met wat mozzarella en een zak rucola er bovenop omgekeerd. Het toetje heb ik gelaten, maar mijn man had ijs wat ook duidelijk niet vers was. Mijn dochters hadden samen 1 pizza margarita en allebei een kinderijsje.
We waren met de AH restaurantactie (2e 3-gangenmenu gratis), ze hebben de pizza margarita als hoofd, OK, en de 2 kinderijsjes als gratis voor- en nagerecht gerekend, schandalig. Eind van de rit € 80 afgerekend en dat was het zeker niet waard! Mij zien ze hier nooit meer terug!!!
B D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super lekker gegeten. het voorgerecht was super, het hoofdgerecht een goed stuk vlees ossenhaas was zeer mals en goed warm en mijn partner had vis wat ook enorm lekker was klaar gemaakt en het toetje was ook heerlijk.echt een aanrader om een keer lekker te gaan eten
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Voorgerecht soep was lekker maar weinig. Gebakken champignons vrijwel solo geserveerd, zonder andere etenswaren. Smaak wel lekker, maar zag er erg armoedig uit. Stokbrood niet lekker. Geen boter er bij. Hoofdgerechten vlees waren goed, maar de sla erbij was ook erg armoedig en de gebakken aardappelen smaakten melig. De pizza was lekker maar niet meer warm. De port was erg oud, want onder in het glas zat allemaal neerslag. Bediening was vriendelijk maar erg onervaren.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op deze zaterdagavond was het druk in het restaurant. Alle tafels bezet. Aangezien 1 persoon de ontvangst moest doen en ook nog serveerde kwam een een en ander niet tot zijn recht. Hierdoor duurde het erg lang voor wij iets te eten hadden. De gerechten die wij gekozen heben waren heerlijk. De sfeer was gemoedelijk. Het interieur dient wel vernieuwd te worden. Aangezien wij uiteindelijk heerlijk hebben gegeten zullen wij waarschijnlijk toch eens graag terugkomen.
Judith351 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Italiaan op niveau van een eenvoudig eetcafé. Wij hadden veel meer verwacht op basis van de recensies. Drankjes worden geschonken uit grote flessen. Sauzen bij de pasta zijn heel zout met grove stukjes peper; lijken niet vers/zelf gemaakt. Dessert kwam zo voorverpakt uit de vriezer. De prijzen zijn dan wel aan de maat. Geen aanrader!
Marien Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een aanrader. Je kunt heerlijk eten, gewoon van de kaart en geen gedoe met een special AH-klantenmenu.
Het is niet zo dat de totale rekening gehalveerd wordt, maar per gang betaal je de 2 duurste gerechten. Bij een steak van 19,50 krijg je dus een gratis pizza van 10 euro, bij wijze van spreken. Maar dat maakt niet uit. Heerlijk en evengoed voordelig gegeten.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Hartelijke mensen en goed eten!
We mochten van de kaart kiezen dus geen vaststaand menu.
Wij waren vroeg dus nog erg rustig, later drukker maar het bleef een fijn sfeertje.
nataliejoyce .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super gegeten , echt een aanrader. Eigenaar en zijn vrouw zijn zo gastvrij!!!! Wij gaan zeker terugkomen .
Wat ook een pluspunt is dat je niet verbonden bent aan een vast menu, maar dat je a la Carte mag bestellen
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Echt een goed restaurant. Geen Pizza tent. Complimenten aan de keuken. Hoofdgerecht Vlees en vis goed en smakelijk klaargemaakt. Even opletten met serveren van de (voorgerecht) carpaccio. (was nog iets te koud)