Borgo Antico

Jouw recensie over het restaurant Borgo Antico

Corry D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij de deur wordt je al welkom geheten.
De eigenaar en eigenaresse lopen in de zaak en de zoon staat met een andere jongen in de keuken.
In de meeste gevallen is het goed om te reserveren, daar het altijd vol zit.
Is een goed teken.
De tonijn is erg goed.
Vooraf van de zaak een stukje warm stokbrood, overgoten met olie, knoflook en stukjes tomaat.
Als er tijd is voor een praatje komt men even een praatje bij je maken als je dit goed vindt.
Je voelt je al snel tot deze familie horen.

Een zaak om zeker terug te gaan.
Top eten.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik had gebakken mosselen besteld
Kreeg ik mossel in de dop smaakte goed maar waren geen gebakken mosselen.
Mijn partner had lasagna volgens mij waren ze de gehakt vergeten smaakte nergens naar. Nagerecht tiramisu smaakte lekker maar partner’s nagerecht was gewoon ijsje wat uit de verpakking was gehaald.
Al met al voor 85,00€ beetje teleur gesteld
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met z’n zevenen wezen eten op zaterdagavond. Centrale ligging hartje Zevenhuizen, gezellige atmosfeer, gastvrij ontvangen door de eigenaar en nette bediening door personeel. Uitgebreide kaart, maar ivm timing gekozen voor pizzas en een pasta. Was lekker, maar had voor ons iets minder vet gekund. Goede prijs/kwaliteit. Tiramisu was een beetje te slagromerig naar mijn smaak.
kim H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en goed. Restaurant heeft een open keuken en eten werd snel opgediend. Goede sfeer, wij komen zeker nog eens terug.
Buona .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keuze van hele kaart bij AH actie erg fijn!
Bruschetta vooraf van de zaak
Carpaccio botermals
Kalfsvlees in champignonsaus smolt op de tong
En chocoladesoufflee toe had een 10 gekregen als er echte slagroom geserveerd was...zo jammer die neproom..serveer liever de helft maar echt verse slagroom Borgo Antico!
Prettige echt Italiaans aandoende sfeer.
Huiswijn en espresso ook prima.
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Afgelopen week hier 2x voortreffelijk gegeten met vrienden.
De anti pasta waren weer top en erg veel. goede hoofd en nagerechten.
Supervriendelijke eigenaars en bediening.
Komen snel wel terug
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het welkom is alsof je bij familie binnen komt.
Een heerlijk stukje warm stokbrood met stukjes tomaat als welkom hapje.
De open keuken laat je zien hoe alles klaar wordt gemaakt van biefstuk tot pizza.
Grote kaart waar van alles is uit te zoeken.
Verse producten.

Een zaak om terug te komen.
JanSmal .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
In gezellige ambiance erg lekker gegeten! Binnen AH-aktie kon gewoon van de kaart worden gekozen.
We zijn beiden 180cm + en dan zijn de stoelen wat laag.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuke informele sfeer, ondanks drukte veel persoonlijke aandacht voor de klant. Een aangename avond gehad en alles naar tevredenheid.
Agnes G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
3 gangen menu genomen. Prima voorgerecht, hoofdgerecht aan de prijs gezien de hoeveelheid. Weinig sla en alleen aangemaakt met olie en azijn. Geen toevoegingen alleen sla. Nagerecht prima
Heerlijke rode wijn groot glas voor slecht 3,60.
Danielle Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer superlekker gegeten voor een betaalbare prijs!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We zijn al meerdere keren hier geweest. Rijden graag een stukje om hier te eten.
Nu met de AH bon. Je mag kiezen van de gehele kaart. Zoals altijd wordt je warm ontvangen door de familie die deze zaak al meer dan 25 jaar heeft in Zevenhuizen (ZH). Vele producten zoals kruiden heeft men achter in de tuin vers staan. Ook let men op wat er ingekocht wordt. Zo koopt men het meeste de echte Italiaanse producten in.

Als je binnen komt en je tafeltje hebt gekregen, krijg je een voorafje van de zaak. Een heerlijk stukje warm stokbrood met de goede Italiaanse olijfolie en belegd met stukjes verse tomaat.
Je kan er voor kiezen om de chef jou 3 gangenmenu te laten samenstellen, dan geef je aan wat je niet lust en wordt je verrast of je kiest zelf wat je wil eten.

Wij vinden dit Italiaanse restaurant nog steeds boven alle andere Italiaanse restaurants uit stijgen.

Een zaak waar men ook terug moet komen zonder de AH bon.
Er is een ruime keuze op de menukaart voor ieder wat wils.

We hebben weer een gezellige avond gehad.
C. G. V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was een geslaagde avond met een heerlijk voorgerecht, het hoofd gerecht met zeebaars was heerlijk en verrassend. Goeie espresso toe. Mooie avond.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Waren met 4 personen
Vooraf garnalen . Hoofdgerecht saltimbocca . Nagerecht tiramisu
Na alle goede recensies helaas voor ons een tegenvaller
Maar smaken verschillen
Maurijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het juiste restaurant als je van goed eten houdt en een informele sfeer kan waarderen. Begin je avond met de Antipasta van Borgo, ze zetten vervolgens de hele tafel vol met lekkere verse hapjes en natuurlijk een klein bordje carpaccio. Laat de kaart liggen en vraag wat voor lekkers ze vers in huis hebben. De kracht van het restaurant zit in de dagverse ingrediënten waar ze niet op besparen.
De heer V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Evenals de vorige keer verlieten wij aan het eind van de avond met een voldaan gevoel dit gezellige restaurantje. Het eten was weer erg lekker en de sfeer was ook ok.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We komen hier wel vaker. Nu weer met de AH bon. Je mag kiezen van de gehele kaart. Zoals altijd wordt je warm ontvangen door de familie die deze zaak al meer dan 25 jaar heeft in Zevenhuizen (ZH). Vele producten zoals kruiden heeft men achter in de tuin vers staan. Ook let men op wat er ingekocht wordt. Zo koopt men het meeste de echte Italiaanse producten in.

De eigenaren (Eduardo en zijn echtgenote Ariene) komen altijd even een praatje met de gasten maken. Wil je meer praten en het is niet te druk, komen ze even bij je aan tafel zitten en gezellig kletsen over vroeger, Italië en over de zaak.
Wil je tussen de maaltijden even een rustpauze, spreek dit vooraf even af.

De espresso is heerlijk. Voor de verse munt thee wordt de munt vers uit de tuin geknipt.

Een zaak waar men ook terug moet komen zonder de AH bon.
Er is een ruime keuze op de menukaart voor ieder wat wils.

We hebben weer een gezellige avond gehad en bedanken Eduardo voor het fijne gesprek en de rondleiding bij zijn kruiden en mooie planten waar hij trots op is.
En bedanken ook zijn zoon en collega die in de keuken al het heerlijke eten hebben gemaakt.

Groetjes en tot volgende keer,
Heleen en Willem
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was een feest om hier te eten!
Het voorgerecht was zo divers en fijn van smaak, n soort van Italiaanse tapas.
Het hoofdgerecht was n kalfsmedaillon zo malsl en sappig!
Gereserveerd met pasta en naar wens Italiaanse aardappels en salade .
Het toetje was heerlijk bestond uit n mengeling van Italiaanse nagerechten.
Echt geweldig!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Perfect gegeten. Kwaliteit van het eten is geweldig. De sfeer alsof je thuis komt.
Het tempo wordt in overleg afgesproken, zodat we niet te snel en niet te lang hoefden te wachten.

Laat je vooral verrassen door de chef, spreek alleen vis of vlees af en de rest komt helemaal goed.
Je zit niet vast aan een speciaal menu ivm de zegels. Je bent gast zoals elke andere gast!