Borghuis Bijzonder Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Borghuis Bijzonder Restaurant

Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wat een leuk en lekker restaurant. gevarieerd eten, superbediening en gezellige muziek. We komen vast heel gauw weer terug.
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Inderdaad een bijzonder restaurant.....in positieve zin!
Wat een geweldige sfeer! Hele fijne bediening!
We hadden een 3 gangen proeverij. Ongekend lekker gegeten. Wat een veelheid aan smaaksensaties. Tijdens eten lgoede live muziek. TOP!
Hier gaan we vaker eten!
flurps .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wat een leuk restaurant! Enthousiaste bediening en heerlijk gegeten. Voldoende keuze op de kaart, aangevuld met enkele vriendelijk geprijsde specials. Mosterdsoep was erg goed. Tafelgenoten ook erg enthousiast. Restaurant in voormalig postkantoor. Leuke aankleding en veel aanloop.
Noud L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdagavond ontzettend genoten van de Proeverij in het Borghuis. Verrassende hapjes vooraf, gevolgd door diverse vlees- en visgerechten en ter afsluiting zalige toetjes. Personeel dat voor een geweldige bediening zorgt en samen met ons ook duidelijk zichtbaar geniet van de muziek van Klezmore.
Wat hebben we genoten! Bedankt en we komen zeker terug.
p0mp0m .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk gegeten terwijl op de achtergrond live muziek werd gemaakt. Gelukkig was dit niet overheersend. Mooie inrichting met de tafeltjes niet te dicht op elkaar. De bediening is heel vriendelijk en is altijd bereid om met je mee te denken, bijvoorbeeld over een passende wijn of een net iets aangepast gerecht. Wij hebben hier altijd lekker gegeten en komen hier graag terug
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk genoten van de nieuwe formule: proeverij.
Zag er allemaal prima uit en voor elke smaak voldoende te eten. Heel gezellig geserveerd . Tijdens het eten een gezellig muziekje op de juiste manier gedoseerd!!
Met het gratis muziekje erbij blijft het geheel qua prijs in goede balans.
Een aanrader.!!
Boukje KleinGoldewijk K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Wij hebben ons feest hier gehouden samen 130 jaar
Alles was glutevrij lactosevrij en knoflook vrij klaar gemaakt
Heerlijke smaken verrassend kwaliteit
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel
Alle gasten waren onder de indruk
Bedankt Team van Borghuis
Batavier .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
We lunchen hier zo nu en dan. Mooi pand, aardige bediening en lekkere lunchbroodjes. De open keuken is ook leuk om te zien. Voor (jongere) kinderen is er een speelhoekje.
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Hier geluncht met mijn zoon. Heel gemoedelijk, ongedwongen en gastvrij. De sfeer wordt vooral bepaald door de bijzonder vriendelijke bediening. Broodjes waren lekker en vers en mooi gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar!