Bora Bora

Voorstraat 2A 4797 BG Willemstad Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bora Bora

B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wanneer je bij BB gaat eten, verwacht dan geen culinaire hoogstandjes. Het is geen hoogstaand restaurant, maar je kan er wel erg lekker Pizza eten. Ook zo gedaan op 28 juni. Bediening is netjes en komt af en toe langs om te vragen of alles nog naar wens is. Buiten zitten kan ook, onder 1 van de grote zwarte parasols.

Voor wie snel iets wil eten, kan je zeker goed terecht bij BB.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Een van de leukste plekjes in Willemstad voor een eenvoudige maaltijd, zo ook deze keer. Lekker gelunched met z'n 3-en. Heerlijke burgers en broodjes, alles ging schoon op dus had het wel iets meer gekund. Het broodje met kip had pittiger gekruid mogen worden.
Frank .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Eten is prima. Niks mis mee. Behalve dan dat ene schaaltje friet voor 4 personen, wat eigenlijk voor 2 personen is. En bijbestellen kost je 2,00 euro extra aan friet. De bediening is echter een ramp. 3 x moeten vragen of onze tafel schoongemaakt kon worden. Drankjes werden vergeten. Mayonaise komt nadat de friet op is, maar dat is al snel met zo'n klein schaaltje. Vervolgens nog friet bijbesteld, nooit gekregen, maar stond wel op de rekening. De locatie is super, het stadje Willemstad ook, de kaart is prima en ook het eten, dus mijn advies: neem goede krachten aan in de bediening. Zij maken het verschil.