boove en beneeje

Raadhuisstraat 139 4631 ND Hoogerheide Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant boove en beneeje

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij vinden dit een heel leuk restaurant, kraakhelder, vriendelijk personeel, royale porties en de prijs/kwaliteitverhouding is prima.
Er is ook een gezellig terras ( op de zon) kortom uitstekend adres en een aanrader!!!
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Boove en Beneeje, prima "eetcafé/brasserie", leuke locatie en super leuke prijzen voor a la carte te eten, zoals hieronder vermeld, simpele kaart maar wel een 3 gangen keuze diner voor €22,50 of €27,50 (met in het aspergeseizoen gewoon asperges op dit menu!).
Geen hoogstandjes maar wel gewoon goed eten voor dat geld!
Leuke locatie met terras op de hoek van de winkelstraat van Hoogerheide.
Aanrader voor diegenen die lekker zorgeloos in een ongedwongen sfeer even wat wil eten,
VIP84 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Boove: voor de kinderen leuk maar verwacht er niet veel van. Prijs is netjes.

Benen: Leuke sfeer, het eten is simpel. Wel lekker maar niet veel keus en niets bijzonders. Decor ook erg sober.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Tijdens een korte vakantie in de buurt hier neergestreken. Prima eetcafé, simpele kaart. Vooraf een mosterdsoepje en gamba's in knoflookolie, als hoofgerecht o.a. lamskoteletjes. Als toetje lekker ijs en we zijn tevreden weer op de fiets gestapt.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Als je eens lekker op restaurant wilt met jonge kinderen, kan je hier goed terecht.
Makkelijk toegankelijk en simpel opgebouwde kaart.
Eten is niet super, maar zeker voldoende.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Beneden kan je van de kaart eten. In eerste instantie is de bediening correct maar het moet wel gaan zoals zij dat willen. Eten was redelijk maar niet bijzonder. Op de vraag om de thee samen met de taart te serveren kwam een correct antwoord maar uiteindelijk was de thee al op toen de taart kwam. Men werd geïrriteerd toen daarover beklag werd gedaan. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Siesje76 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Steengrillen was voor onze kinderen prima, ze konden zelf kiezen wat er op hun bordje kwam en af en toe van tafel. De kwaliteit van het vlees was matig (verkleurde miniburgers, taaie stukjes biefstuk), de salades vol van mayo-dressing en de frites hebben we elders ook lekkerder gegeten. Vraag me af of er door de kok iets zelf gemaakt was, betwijfel het. Voor ons geen volgende keer, het leek leuk maar zijn erg teleurgesteld.