Boothuis De Troost

Meer informatie over restaurant Boothuis De Troost

6,6
Else-Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer slechte keuken en dito service. Slapgekookte asperges, zoute Hollandaisesaus(Knorr?), kurkdroge moot 'zalm', grote plens yogonaise over te natte sla, melige frites, vaalsmakend ijs (oud uit devriezer?) en lauw gerserveerd. Enz.enz. Verzoek om kleine wijziging van menu, uiteraard met aanbod van bijbetaling, werd categorisch geweigerd. Gastheer had geen oog voor de gasten, noch voor bedienend personeel, maar ging wel langdurig kletsen met vrienden.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn er gisteren gaan eten hadden een wow deal en we kunnen alleen maar zeggen het was heerlijk we komen zeker nog eens terug!!
Ik heb dit opnieuw geplaatst omdat ik voor het decor een 4 gaf maar dit is niet zo!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Luuk- .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Met Kerst 2015 met 28 personen gegeten bij Boothuis Troost XXL in Neer.
Restaurant zat helemaal vol.
Wij hadden 3 gangen diner a la carte.
Zeer ruime keuze uit de menukaart, dus voor ieder wat wils.
Was lekker en de porties waren royaal.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
In 2011 bezochten we deze zaak. Zijn nu iets minder enthousiast. Tonijnpizza smaakte duidelijk minder. En alles werd wat "fabrieksmatig" opgediend. Wel een prima terras aan de Maas, zeker met mooi weer. Voor "een snelle hap" goed te doen, maar meer echt niet. Een portje stokbrood/kruidenboter vooraf aangeboden, maakte iets goed, maar te weinig om echt enthousiast te zijn.
Gerdo .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Jammer dat de prachtige locatie aan de Maas niet beter wordt uitgebuit. Het eten was waardeloos, de bediening traag en onprofessioneel ( de eigenaar zat voetbal te kijken terwijl 2 jonge mensen de volle zaak en het terras moesten bedienen). Lange wachttijd, lege glazen, koud eten met warme sla, bijgevraagde friet die kwam toen alles al op was. Brutale reacties op geuite kritiek enz. enz. Toiletten waren smerig en werden tevens gebruikt als opslagruimte. De prijzen waren laag maar voor lekker eten en prettige service had ik graag meer betaald.
Luuk- .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Met Kerst 2014 met groot gezelschap gegeten bij Boothuis Troost XXL in Neer.
Zaal was helemaal vol.
3 gangen diner a la carte. Was echt lekker en de porties waren zeer royaal.
Is een hele kluif om de portie spare ribs naar binnen te werken.
De schnitzels zijn werkelijk heel erg groot.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.