Boosty

Meer informatie over restaurant Boosty

6,4
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Was zojuist in jullie zaak op de Frederik HendriklN. Bestelling gedaan en daarna bij de dame die broodjes smeert gewacht. Here is what happened, ze vroeg welke had je ookalweer, niks mis mee dus ik wijs het broodje aan. Ze zegt je hebt small besteld en dit is een medium broodje. Ik zeg de voorbeelden aan de muur doen anders vermoeden maar goed, pak maar andere, is ok.
Het volgende is waar het om gaat:
Ze snijdt ongeveer 3 cm van het stokbroodje af, gooit het stukje in prullenbak, en zegt nu is het wel een small....

Hoop dat de vuilnisbak ervan genoten heeft.

En verder vind ik het ook vreemd dat toen ik binnenkwam en vroeg wat is ookalweer de parkeercode van dit gebied, ik als antwoord krijg, wat is een parkeercode..

Ik kom wel terug omdat ik de broodjes lekker vind, maar het personeel kan echt niet. Je moet mensen een beetje opleiden in serviceverlening anders zet je je zaak een btje voor schut. Ik neem het haar niet eens kwalijk maar jullie als professionele tent wel.
David B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Mijn eerste bezoek aan dit creatieve lunchrestaurant, waar de aandacht op vers, fris, uitgebreid en gezond lijkt te zijn.
Eerst bestellen en betalen aan de kassa en een genummerd vlaggetje meenemen naar de tafel.
Gelukkig konden we buiten zitten.
Pluspunt: er zijn veel eigen oranje 'Boosty'-kussentjes voor de aluminium stoelen.
Het eten arriveert snel - er is veel vrolijk personeel (in even vrolijke en herkenbare bedrijfskleding) aanwezig tijdens de drukke lunchperiode.
Ik neem een royaal gevulde Griekse salade; ik vraag om de paprika weg te laten en te vervangen door andere groenten. 'No problem!'
Mijn disgenoot neemt de verse courgettesoep die er heerlijk uitziet én smaakt. Ze vraagt of er bindmiddel in zit en krijgt keurig antwoord met alle ingrediënten (en nee, geen bindmiddel).
We zijn klaar en een serveerster komt opruimen en brengt onze koffie.
Kennelijk is de logistiek prima geregeld bij Boosty.
Het eten smaakt, is van prima kwaliteit en redelijk geprijsd.
Onno M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Prima koffie, matige croissants, laffe, semi-verse jus d'orange, en ... bestellen aan de balie, terwijl er genoeg personeel is. Niet van deze tijd, sorry! Staat ook nergens vermeld en wordt ook niet gezegd. Heel erg slecht. De inrichting is kil, sjofel en oncomfortabel. Niet meer heen gaan!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Door vriendinnen van mijn dochter werd voor de lunch Boosty aangeraden. Bij binnenkomst werden we nauwelijks begroet. Boosty nodigt niet uit tot lang zitten; de stoeltjes zijn niet erg comfortabel. Na zeker 5 minuten gewacht te hebben (naast ons was nog één tafeltje bezet), besloot ik toch maar even naar het meisje achter de kassa te gaan. Op mijn vraag of wij konden bestellen, antwoordde ze nors dat we bij haar moesten bestellen en dat de broodjes dan gebracht zouden worden. Het zou aardig zijn geweest als ze ons hierover geïnformeerd hadden bij binnenkomst! De broodjes waren erg goed, prijs-kwaliteit verhouding prima. Mijn dochter bestelde nog iets extra's te drinken en ook hierbij werd ze onvriendelijk behandeld. Bij het verlaten van Boosty zat het betreffende meisje buiten aan een tafeltje te roken en er kon geen groet af. Voor kwaliteit kun je best naar dit adres gaan maar voor de gezelligheid gaan wij nooit meer naar Boosty als we in Den Haag zijn!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk geluncht; ieder gerecht is vertaald in de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden. De ceasar salade is echt heel goed.
Gique .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
een hele leuke winkel ik kom er vaak met mijn zus. mijn favoriet is die met filet en ei echt heerlijk! je kan er ook lekker buiten zitten in het zonnetje. en het is ook gewoon lekker vers en gezond!
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Heerlijke broodjes! Mijn favoriet is een truffel delight. Met rosbief en parmezaanse kaas en trufelmayo.
Eigenlijk zijn alle broodjes lekker!
Tot snel weer!
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Lekkere broodjes in een hip zaakjes aan de frederik hendriklaan. Sfeervol maar strak ingericht binnen (leuk). Broodje met truffelmayonaise en rosbief is uit de kunst, koos voor een maat medium met brood en dat was dan ook precies genoeg. Personeel allemaal netjes aanwezig en doet hun best ( wat meer aandacht voor de klant). Bij lekkere trek in een goed, lekker en apart broodje is dit zeker een aanrader.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een aantal keer hier gegeten, maar voorlopig niet meer. Eerst flink laten wachten, daarna een broodje met onrijpe avocado gekregen waarbij de dressing ontbrak. Voor tien euro echt niet best.
Personalflavours .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Na 5 x ontbijten bij boosty frederikhendrik laan is het jammer te ervaren dat er veel wisselend personeel is. De leidinggevende en meisjes die wat meer ervaren zijn vinden het schijnbaar niet belangrijk de gasten vriendelijk te verwelkomen en te bedienen. Jammer de broodjes en de koffie zijn van goede kwaliteit , maar de sfeer is ook belangrijk. Voorlopig gaan we niet meer.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Bij Boosty verkopen ze heerlijke, verse broodjes. Je kunt zelf je broodje samenstellen. Keuze voor soort brood, formaat en beleg! Zodat je op elk moment van de dag wel een lekker broodje kunt eten. De koffie is hier heerlijk. Ik kies zelf vaak een lekker rommige cappuccino. Ze kan uiteraard ook broodjes afhalen.
Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Ik kom regelmatig een broodje eten bij de Boosty, want je kan er snel en lekker een broodje eten. Je kan zelf kiezen wat je wil en de prijzen zijn ook nog eens laag!
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Ik kom hier regelmatig en val als een blok voor de salade met garnalen en avocado, waar een heerlijk Oosterse smaak aan zit. De bediening is snel en attent, de toonbank altijd schoon en fris en de ingrediënten lekker vers en de inrichting robuust en modern. Alles goed, niks meer aan doen!
Foodlover1987 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Haal hier bijna elke week wel een lekker en gezond broodje. Ik ben gek op verse sapjes en vooral de kiwi sap is echt super.
In de zomer hebben ze een prima terrasje om daar te lunchen
Marcus R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Boosty ingeschakeld om zakelijk lunch te cateren voor 7 man. Alles keurig op tijd gebracht, heerlijke selectie van broodjes (zelf ingevuld door Boosty) en dat alles voor een prima prijs. Buitenlandse gasten vonden het allemaal erg lekker. Hollandse traditie van broodjes met de lunch was in deze uitvoering helemaal goed. Doen we zeker nog een keer!
Tbdingjan .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Fantastische sfeer, heerlijk gegeten. Lekker gezond. Fijn dat ze ook lekkere salades hebben. Waar ik vooral blij van werd was het gastvrije personeel.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
goede lunchplek in den haag met de juiste zon op het juiste moment. de salades zijn erg groot van formaat, maar bijzonder smaakvol. er zou wel een wijnkaart aan het menu mogen worden toegevoegd (organic?). de koffie staat al vanaf 8.30u klaar, de service (en het publiek) is altijd vriendelijk.
Daniëlle R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Lekker en gezellig tentje. Oogt heel vrolijk door al het oranje.
Redelijk aan de prijs, maar de smaak van het eten en de leuke bediening maken dit helemaal goed.
Ook de verse sapjes zijn een aanrader.