Boonoonoonoos Beachclub

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wat een heerlijk restaurant, het is de benaming strandtent ontstegen.
Prima bediening en goede gerechten.

Vooraf namen we de Bruschetta, een heerlijk hapje en genoeg voor ons tweeën. Als hoofdgerecht nam ik de soto ajam, lekker maar mijn vriendin kan dit beter. Het had iets scherper gekund.
Mijn man heeft gesmuld van zijn Black Angus Steak.
En met heerlijk weer en uitzicht op de ondergaande zon kon de avond niet meer stuk.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ben gister bij deze leuk uitziende strandtent wezen eten. Heerlijke meubels waar je goed op kan zitten en soms zelf liggen. Geen kleine ini mini stoeltjes maar mooie zware stoeien en banken met luxe kussens. Maar dat is nog geen goed eten maar dat was ook super. Ik heb die piri piri garnalen gegeten en mijn tafel genoot soto ajam soep, echt heerlijk. Daarna hadden wij spareribs en een heerlijk malse biefstuk. Alles werd zeer vriendelijk bediend. En ook nog goed betaalbaar. Ben wel eens richting het Kurhaus geweest en daar wat gegeten. Ook best lekker maar gewoon een stuk duurder. Een echte aanrader en ga op zeker vaker hier heen ook alleen voor een drankje.....
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Weer gegeten bij deze gezellige strandtent. Leuke kaart, prima wijnen, heel aardige bediening. Kozen deze keer voor enige tapas vooraf en black angus steak als hoofdgerecht. Prima keuze. Aanrader, wij komen hier graag weer!
Joriekeotter .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij kwamen hier nadat we bij strandclub nino waren geweest om nog een koffie met wat lekkers te doen. Ik nam als toetje een ijsje: truffels karamel, chocola en witte chocola. Het waren drie miniscule bollen ijs met vlokken erom heen en behalve de chocola smaakte alles naar vanille. De slagroom was smaakloos en er was aardbeiensaus over deze ijssmaken heen gegooid. 6,50? Dat was het zeker niet waard. Toen ik dit als tip aan de medewerkers gaf zeiden ze slechts dat het zo werd ingekocht. Toen ik het over de saus had zei de werknemer: "geen idee" en liep weg om iemand abders te helpen want we waren klaar met betalen. Klantvriendelijkheid van deze mevrouw was slecht. Volgende keer gaan we deze tent zeker vermijden.
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Een laatste kans om naar het strand te gaan voordat we op een week regen getrakteerd worden. De bediening is vriendelijk, de biertjes prijzig (zoals overal op het strand) en als je het met eten niet te ingewikkeld maakt dus gewoon een sateetje met friet bestelt dan is het hier prima toeven.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
op donderdag 19 mei hier begonnen met een teamuitje met 45 man. Goede ontvangst en het kwam aan niemand wat te kort met koffie en lekkers. Ze kwamen de afspraken netjes na. Top gedaan Lenny en ander personeel
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Afgelopen zaterdag de hele dag met de hele familie bij Boonoonoonoos. Van lunch tot borrel en barbecue! Vonden het in een woord fantastisch! Komen zeker terug!!
Samschippers .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Fijn strandpaviljoen voor een goed sateetje met frietjes. Smaakte lekker en alles kwam vlot op tafel. Enige minpuntje vond ik de extra euro voor de mayonaise
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Leuke gezellige tent op t strand. Fijne, vrolijke en meedenkende bediening. Eten is lekker en kwam snel en warm op tafel terecht. Locatie is top en de stoelen/banken zitten prima. Al met al een goede ervaring
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Afgelopen zaterdag bij stralend weer 2 uur lang op het terras van deze leuke strandtent vertoefd. Lekkere droge Portugese witte wijn, prima bitterballen en frites. Vlotte, aangenaam vriendelijke bediening!
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Kipsate (13,50) en soto ajam (8,50) waren allebei erg lekker. Jus d'orange was zelfs heel erg lekker. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Personeel snel en vriendelijk. Binnen 30 minuten een lunch is ook hier mogelijk.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Er gingen net mensen weg, dus konden wij lekker achter het glas zitten met het strand en de zee als uitzicht, heerlijk! Personeel kwam al snel om onze bestelling opnemen. Als tussendoortje hadden wij de pittige kipstukjes (aanrader!) en garnalen kroketjes, heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij de hamburger en spareribes. De burger was goed op smaak, maar persoonlijk vonden wij dat er iets te weinib saus op zat. De spareribes waren goed gemarneerd en smaakten goed. Patat was mooi goudgeel gebakken. Ondanks de drukte werd het eten snel gebracht. Vriendelijk en oplettend personeel. Wij komen zeker nog eens terug.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Fijne, ongedwongen sfeer op het terras. Prima service met voldoende bediening. Jammer dat niet alles correct wordt geserveerd. Witte i.p.v. rode Jillz.
Maaltijd met kroketten wordt serveert met een lekkere salade en goede frieten. Kroketten helaas van mindere kwaliteit. Vlees was ver te zoeken, leken bijna vegetarisch.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Bij De (H)eerlijkheid weten we wel wat van een goede lunch. Daarom delen we graag een compliment uit voor wat we deze middag hebben gegeten. De salade gamba's, Caesar en de uitsmijter kaas/spek waren top. Vol lekker verse ingrediënten en goed van smaak.
De salade gamba's was heel eerlijk te zijn zelfs beter dan die van ons. Sorry chef ;-)
Sharmaine D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Een geweldig verzorgde avond. De chef had zijn best gedaan op een heerlijke maaltijd. De salade met gamba's, een echte aanrader!

De vriendelijke serveerster vertelde aan tafel over de verschillende wijnen op de kaart. Wij gingen voor de door haar aangerade Wild Rock, een topper!

Als afsluiter kon een verslavend stukje cheesecake natuurlijk niet ontbreken.

Kortom, genieten!!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Leuke strandtent met lekkere maaltijden. Probeer eens de fresh tuna als hoofdgerecht. Vooraf wat tapa's genomen. Alles netjes opgemaakt en mooie porties. En heerlijk van smaak. Zeer vriendelijke bediening! En op het strand is het decor natuurlijk altijd goed. Kortom: een aanrader!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Vanmorgen ontbeten bij Boonoonoonoos.
Lokatie: Uitstekend. Croissantjes: prima. Tosti: mwoAH. Service: uitermate slecht.
Bij het bestellen gaf de vriendelijke medewerkster slechts de helft van de bestelling door, waardoor één persoon kon eten en de ander mocht toekijken en de serveerster ontkende iets vergeten te zijn. Een half uur later komt het niet bijzonder royale ontbijt (10€), vergezeld met een hoopje sla. De dressing was enorm zuur. Na de niet zo handige bediening van de juffrouw buiten zijn we met het board met de sla naar binnen gegaan. Mevrouw manager wilde na het wijzen op de zure smaak niet proeven en deed af met "dat zou kunnen, het komt uit een flesje, kan niks mis mee zijn." Prachtlokatie en leuke aankleding, jammer niemand van het (bedienend) personeel iets om service of kwaliteit geeft. Wanneer ik €35,- aan ontbijt uit geef verwacht ik toch echt meer.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Vandaag heerlijk gegeten, mals vlees en heerlijke wijn! Lekker op het terras uit de wind genieten. Gezellige ambiance, goed en vlot geholpen!