Boon

Willemstraat 61 5611 HC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Boon

Pure gerechten in een industriele setting

Industrieel design meets klassieke huiskamersfeer. Het gat tussen eetcafés en toprestaurants is definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Boon

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Boon

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Coquilles als voorgerecht iets minder mals. Twee hoofdgerechten matig warm. Bijna half uur moeten wachten op hoofdgerecht
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel wat met hun vak bezig is en oog voor detail heeft goede prijs kwaliteit denk dat ik alleen uets aan de akoestiek zou doen iets van een gordijn langs de muur of zo dat het in het eerste stuk wat minder hol klinkt en nagalmd verder een top restaurant komen zeker weer terug een aanrader voor een mooie avond uit
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Coquilles geserveerd in nogal onhandig en kokend heet bord waardoor de coquilles erg hard doorgaarden...maar voor de rest erg goed gegeten met fijne wijn en superattente bediening. We komen zeker terug!
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Dit was de derde keer dat we hier waren. uitermate vriendelijk en gastvrije bediening. Het eten is michelin-ster waardig.
Wij komen hier bewust niet heel vaak omdat dit voor ons het meest speciale restaurant is. Door niet te vaak hier te gaan eten blijft dat speciaal.
voor onze speciale gelegenheden doen ze altijd een extraatje in de vorm van een felicitatie op ons bordje. Hoe mooi en speciaal.
Wij blijven daarom zeker terugkomen.

Boon ... super bedankt dat jullie ons speciaal laten voelen.
Cor W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
X
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zalig genoten van een heerlijk 6-gangen diner met aangepaste wijnen! Superlekker, een echte aanrader! De kok hield ook rekening met onze wensen (geen kaas voor mij, wel voor men echtgenoten, geen yoghurt voor mij). Men wist ons steeds weer te verrassen met nieuwe gerechtjes en de daarbij horende wijnen. Eigenlijk in één woord: TOP! Een echte aanrader voor iedereen die van de verfijnde keuken wil GENIETEN! Dank je wel voor de leuke avond!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk rondje menu van de chef met heerlijke gerechten. Top was de zeebaars en de gerookte paprika soep. Eigenlijk was alles heerlijk en goed op elkaar afgestemd. Zeer vriendelijke bediening met oog voor de klant zonder te amicaal te zijn. Een AANRADER voor Eindhoven. COMPLIMENT!!!!
Wino V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Hele leuke avond gehad
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker en ontspannen gegeten. Prima gegeten en goede prijs/kwaliteit. Goede bediening die goed op elkaar ingespeeld is
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een leuke zaak en wat een vriendelijke mesnen. Dat ook nog eens gecombineerd met heerlijk eten en een goed bijpassend glas wijn; TOP.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor het concert van Guus Meewis hier gegeten met een beperkte menukaart. De gerechten waren heerlijk en de service perfect.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Er was die avond óók een heel groot gezelschap, zodat wij extra wachttijd opliepen. Dat werd gelukkig prima gecommuniceerd en gecompenseerd met een consumptie.
AnneMarie K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Genoten van het heerlijke eten en de ontzettend vriendelijke bediening. Aanrader
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fijne ontspannen sfeer, mooie opgemaakte borden en bijzondere combinaties. Heerlijk gegeten
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het was gewoon o.k..
Wanda J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Alles was super de super!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. We konden heerlijk buiten in de tuin zitten. Complimenten aan de koks en aan het overige personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Oliver M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We komen als familie vaker bij dit restaurant en zijn altijd erg tevreden. Lekker eten met goede prijzen. De bediening is erg gemoedelijk en maakt veel grapjes. Ik kan me voorstellen dat dit wat wennen is, maar wij vinden dit onze avond alleen maar leuker maken. Wij vinden het oprecht een van de fijnste restaurants van Eindhoven.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hebben genoten van een fantastische, culinair hoogstaande, avond met een zeer vriendelijke bediening!!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hadden gekozen voor rondje menukaart. Dat was een goede keuze, lekkere voorgerechten en uitstekende hoofdgerechten, prima dessert. Zowel de inrichting als de gerechten, waren erg aangenaam, vriendelijk gastvrij ontvangen.