Boon

Willemstraat 61 5611 HC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Boon

Pure gerechten in een industriele setting

Industrieel design meets klassieke huiskamersfeer. Het gat tussen eetcafés en toprestaurants is definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Boon

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
S. H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben hier laatst met een grote groep gegeten. Helaas kwam het restaurant de vooraf gemaakte afspraken niet na wat de sfeer natuurlijk drukte. Ook waren de porties niet voor iedereen voldoende.
Ghislaine C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben gekozen voor een rondje menukaart, omdat we hier nog nooit gegeten hadden.
Alle gerechten mooi opgediend, smaken perfect op elkaar afgestemd en zeer vriendelijke bediening. Wijnarrangement ook heerlijk van genoten. Wij komen graag weer terug.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ambiance is prima. Op de menukaart staan mooie gerechten. Echter hebben wij heel lang op onze gerechten moeten wachten. De wijn bleef ook een half uur onderweg. Zelfs zo'n 45 minuten op het toetje en de espresso. Kortom; Prijs kwaliteit eten prima. Mijn gezelschap was prima maar het wachten op het eten duurde te lang.
Marlieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig ingericht restaurant en fijne bediening. Goede prijs-kwaliteit
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten hier. We hebben het 15-jarige bestaan van Boon gevierd met een korting van 15% op het viergangen menu. Het was echt weer een feest. Goed afgestemde gerechten met prima bijpassende wijnen. Een aanrader!
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gezellig avondje met vrienden. Een menukaart met mooie gerechten en veel keuzes.
Vriendelijke bediening en lekkere gerechten.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met vieren gegeten bij Boon met een social deal. De deal bestond uit een door het restaurant zelf samengesteld 5-gangen diner voor 20 euro. Wij zouden het eerder een 5-gangen proeverij noemen. We kregen twee koude gerechtjes, twee warme gerechtjes en een dessert. De gerechtjes waren gevarieerd en werden mooi opgediend. Alles was lekker, alleen het vlees viel tegen (pezen erin). De bediening is vriendelijk en we konden fijn buiten zitten. Prima restaurant.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hebben met 3 koppels een weekend Eindhoven gedaan naar aanleiding van de 30ste huwelijksverjaardag en 1 koppel. Wij hebben in Boon restaurant heerlijk gegeten. De verschillende gerechten waren heel professioneel bereid en geschikt op de borden, maar vooral heel lekker. Wij hadden een speciale wens omtrent de huwelijksverjaardag en er werd onmiddellijk hieraan tegemoet gekomen door het personeel. Niet alleen de keuken maar ook de bediening was heel professioneel en iedereen was heel vriendelijk, waardoor wij er ons direct op ons gemak en vooral welkom voelden. CHAPEAU en doe zo verder, jullie zijn goed bezig !
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Door de kids met kleinkinderen en aanhang uitgenodigd voor een Vaderdag etentje in dit net iets meer dan een eetcafé. Een pracht pand, alleen de combinatie van de inrichting, overigens erg stijlvol, en het grote aantal aanwezige gasten maakte het we leen wat erg luidruchtige avond en was het moeizaam converseren tijdens het eten. Een minpuntje. Wat decoratieve gordijnen en wat aan het plafond zal zeker helpen. Wij gingen met 9 man voor een rondje menukaart in 3 gangen met een bijpassend wijn arrangement voor de volwassenen. Een prima keuze! Alle door ons uitgezochte gerechten waren smaakvol en het wijnarrangement paste er prima bij. De bediening was professioneel en vriendelijk. Nee, ondanks de slechte akoestiek komen wij zeker nog een keer terug, in ieder geval voor het lekkere eten en de prima bediening.
jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Alweer even geleden dat we daar gegeten hebben, parkeren is wat gedoe, maar hebben fijne avond gehad.
Een proeverij van 6 gangen en wijn arrangement bob. Heerlijke gerechtjes een plaatje en streling op de tong. De gerechtjes zijn te vinden op de kaart dus ga ik ze niet benoemen.
Dit keer vond ik de chocolade fudge nog lekkerder en de knolselderij gratin fantastisch en sappig. De biet met balsamico aanrader hoor! Eigenlijk simpel maar overheerlijk
Kaasplankje was eenvoudig: geen uitgesproken kazen daar had ik iets meer van verwacht het werd geserveerd met zomer truffel honing dat is wel weer mooi.
Buitenterras bekeken dit viel niet tegen lijkt aanrader bij schemerige avonden.
Het diner verliep in ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar
tv-streppel .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Super lekker gegeten. Runder carpaccio, biefstuk van de haas en als toetje chocoladefunge met ijs en mangocoulis. Heerlijk, 't was perfect bereid en opgediend. Bediening was uitstekend, zeer vriendelijk en persoonlijk. Echt een aanrader!!!!
k.krijger .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Prima eten, mooi en verzorgd klaar gemaakt, correcte bediening, Mooi interieur, ademt nog gezellige ouderwetse stijl als je binnenkomt, terwijl het binnen modern en ruimtelijk is.
sander.vanderhoek .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Restaurant Boon is ons favoriete restaurant in Eindhoven. Wij hebben hier ook onze bruiloft gevierd. De eigenaresse en de bediening is erg vriendelijk en professioneel. De keuken weet ons altijd weer te verassen met lekkere gerechten en mooi opgemaakte borden. Wat ons betreft zeker een aanrader!
Runa H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
In het kader van de restaurantweek aten we bij Boon het verrassingsmenu van vier gangen. Afwisselend, verrassend en erg lekker. Ieder gerecht kwam met een uitgebreide uitleg en ook verder was de bediening erg aardig en attent. We hadden er een prima fles huiswijn bij en toen we om water vroegen, werd meteen gevraagd of we een fles mineraalwater of liever een karaf kraanwater wilden.
Het enige minpuntje was misschien dat Boon, zoals veel restaurants tegenwoordig, is ingericht met veel harde materialen. Het oogt prachtig allemaal, maar naarmate de ruimte voller werd (het was uitverkocht) zorgde dat er wel voor dat het geluidsniveau uiteindelijk erg hoog werd en je behoorlijk dus hard moest praten. Dat pluche van vroeger had zijn redenen... Maar, zoals gezegd, Boon staat niet alleen met dat probleem.
appie21 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Warm onthaal door eigenares. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu en dat viel 100% mee. Heerlijk flesje wijn erbij gedronken voor €20. Heel sympathieke bediening
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Boon, zowel voorgerecht makreel als hoofdgerecht hertenbiefstuk top, rustig zitten in een gezellige sfeer en inrichting en een aardige gastvrouw,dus een aanrader wat mij betreft.
Sasniels .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben hier met drie man gegeten. Het zesgangen menu was goed geproportioneerd en lekker. De wijnen van het wijnarrangement waren er ook goed op afgesteld. Over het algemeen was het een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het personeel was tevens zeer vriendelijk en ze namen de tijd tussen de gangen.
wildemanlinda .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De avond was werkelijk een feestje! Samen met mijn zusje heerlijk gegeten van de mooie seizoensgerechten. Lekkere smaken die voor ons helemaal klopten, tevens werden hier mooie wijnen bij geserveerd. Een groot compliment zowel aan de kok als aan de bediening, want ook die verstaan hun vak!!
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
De bediening was uitstekend, vriendelijk en voortvarend.
Het eten - een keuze'kerst'menu - was erg goed.
De ruimte heeft wat 'galm'.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben genoten van een heerlijk 4 gangen kerstdiner. Het was eenvoudig maar toch erg smaakvol. Het was fijn geweest als we vooraf een amuse kregen in plaats van een minibakje olijven en augurken.
De aanbevolen wijn smaakte prima bij het diner.
We zouden vrienden zeker dit restaurant aanraden.