Boon

Willemstraat 61 5611 HC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Boon

Pure gerechten in een industriele setting

Industrieel design meets klassieke huiskamersfeer. Het gat tussen eetcafés en toprestaurants is definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Boon

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Boon

wanda J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Alles was super de super!
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. We konden heerlijk buiten in de tuin zitten. Complimenten aan de koks en aan het overige personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Oliver M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We komen als familie vaker bij dit restaurant en zijn altijd erg tevreden. Lekker eten met goede prijzen. De bediening is erg gemoedelijk en maakt veel grapjes. Ik kan me voorstellen dat dit wat wennen is, maar wij vinden dit onze avond alleen maar leuker maken. Wij vinden het oprecht een van de fijnste restaurants van Eindhoven.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hebben genoten van een fantastische, culinair hoogstaande, avond met een zeer vriendelijke bediening!!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hadden gekozen voor rondje menukaart. Dat was een goede keuze, lekkere voorgerechten en uitstekende hoofdgerechten, prima dessert. Zowel de inrichting als de gerechten, waren erg aangenaam, vriendelijk gastvrij ontvangen.
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het was erg rustig dus personeel had tijd voor ons.
Om speciaal menu gevraagd ivm allegie van een van ons. Dit was keurig verzorgd en werd ook steeds naar geinformeerd wat wel en niet mocht. Compliment.
De porties waren precies goed voor ons waardoor we denken bij 'n volgende keer wel een 3-gangen menu te kunnen nemen. Bij andere gelegenheden is dit standaard te veel.
De gekozen lamskoteletjes waren iets te 'well done'. Werd al wat taai, maar voor de rest heeft iedereen gesmuld.
robbert P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, 4 gangen menu met wijnarrangement. Mooie gerechten en steeds een heerlijke bijpassende wijn. Fijne sfeer, ongedwongen en correct tegelijk. Wij komen weer!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
sfeervolle en laagdrempelige plek waar je ongedwongen mag zijn.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super lekker eten , hele leuke goede bediening en sfeer,
Zeker een aanrader.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima restaurant met op de kaart voor ieder wat wils. Gezellige huiskamersfeer en aandacht voor details. Zeer professionele service en bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was prima echter de wachttijd tussen de gangen teleurstellend. Serveersters hadden er meer aandacht aan kunnen besteden ter compensatie.
sonja H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten alleen was de wachttijden tussen de gangen wel erg lang. Geserveerd om 19.00u en om 22.30u gingen we naar buiten en hadden een 4 gangen menu. We hebben wel ieder een drankje ontvangen van het huis vanwege de lange wachttijd. Verder was het eten voortreffelijk.....
rene D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Echt lekker eten voor goede prijs. Bediening is informeel en super gastvrij. Houden goede timing bij als je hierna naar PSV wil
sasja Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geweldige service en heerlijk eten
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer. Mooie gerechten en producten.
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, het kerstmenu op tweede kerstdag: goede smaakcombinaties en heerlijke wijnen, mals vlees en een verrukkelijk dessert!!
clairelive H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hadden het kerstdiner gekregen. Dat was erg smakelijk en zag er goed uit. De soep was slechts een bodempje op het bord. Jammer dat er geen amuse vooraf was. We werden met de Brabantse gezelligheid ontvangen en bediend. We konden elkaar moeilijk verstaan vanwege het enorme rumoer. De kleding van de gasten was op 1e Kerstdag nogal vrijblijvend, zoals in spijkerbroek en in vrije tijdskleding. Ook de bediening liep op sneekers.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
fijne bediening, goede prijs kwaliteit, genoeg keuze maar zeker niet teveel!
Audrey S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg warme, charmante bediening en heerlijk eten. Heb erg genoten van een avond dineren. Ga snel terug en zou het anderen zeker aanbevelen!
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig en lekker. Wel erg veel geluid als het druk is.