Boon

Willemstraat 61 5611 HC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Boon

Pure gerechten in een industriele setting

Industrieel design meets klassieke huiskamersfeer. Het gat tussen eetcafés en toprestaurants is definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant Boon

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boon

Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima restaurant met op de kaart voor ieder wat wils. Gezellige huiskamersfeer en aandacht voor details. Zeer professionele service en bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was prima echter de wachttijd tussen de gangen teleurstellend. Serveersters hadden er meer aandacht aan kunnen besteden ter compensatie.
sonja H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten alleen was de wachttijden tussen de gangen wel erg lang. Geserveerd om 19.00u en om 22.30u gingen we naar buiten en hadden een 4 gangen menu. We hebben wel ieder een drankje ontvangen van het huis vanwege de lange wachttijd. Verder was het eten voortreffelijk.....
rene D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Echt lekker eten voor goede prijs. Bediening is informeel en super gastvrij. Houden goede timing bij als je hierna naar PSV wil
sasja Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geweldige service en heerlijk eten
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer. Mooie gerechten en producten.
Annelies R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, het kerstmenu op tweede kerstdag: goede smaakcombinaties en heerlijke wijnen, mals vlees en een verrukkelijk dessert!!
clairelive H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hadden het kerstdiner gekregen. Dat was erg smakelijk en zag er goed uit. De soep was slechts een bodempje op het bord. Jammer dat er geen amuse vooraf was. We werden met de Brabantse gezelligheid ontvangen en bediend. We konden elkaar moeilijk verstaan vanwege het enorme rumoer. De kleding van de gasten was op 1e Kerstdag nogal vrijblijvend, zoals in spijkerbroek en in vrije tijdskleding. Ook de bediening liep op sneekers.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
fijne bediening, goede prijs kwaliteit, genoeg keuze maar zeker niet teveel!
Audrey S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg warme, charmante bediening en heerlijk eten. Heb erg genoten van een avond dineren. Ga snel terug en zou het anderen zeker aanbevelen!
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig en lekker. Wel erg veel geluid als het druk is.
Hannelore C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was helemaal geweldig deze avond om bij Boon te gaan eten! De lieve dame die ons naar de tafel begeleidde, heeft ons van het begin tot het einde verwend. Daarnaast was het eten verrassend en enorm lekker. We namen met ons gezelschap van 4 dames allemaal het verrassingsmenu, het tafeltje rond. Het was een ware revelatie. Dank je wel voor deze fijne ervaring, we vertellen het voort en we komen zeker terug!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een leuk en gezellig restaurant met een kleine kaart. Lekkere gerechten door bijzondere variaties van smaken. Goed en zeer vriendelijk personeel. Een heuse aanrader! Zeer goede prijs kwaliteit!
marco V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eten bij Boon is een prikkeling voor alle zintuigen. De gerechten smaken heerlijk en zijn verfijnd van smaak. De complementaire wijnen zijn goed gekozen. En ieder gerecht ziet er weer prachtig uit.
Maar daar houdt het niet op, de gerechten getuigen van originaliteit en creativiteit. Wat te denken van een tartaar van zeebaars verpakt in een gelei van visbouillon? Of een perensoep met gorgonzola? De dim sum van hert mag ook niet ontbreken, evenals de biefstuk en de kabeljauw. Allemaal mooie, evenwichtige gerechten die ik graag nog een keer eet.
Brechje V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel prettig ontvangst, vriendelijk personeel, informeel maar wel heel netjes. We waren met een groepje van 5 waarvan ik veganist ben, daarover had ik van te voren gebeld. Ze hadden een 3-gangen diner voorbereid welke erg goed en mooi was. Ook de niet vega's hebben erg lekker gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt en de kok kwam bij al mijn gerechten zelf vertellen wat het was. Bediening uitstekend. Het was een dinsdagavond en er was behalve ons maar 1 andere tafel bezet maar het was wel gezellig. Lekker lounge-achtig muziekje op de achtergrond. Erg goed bevallen en zeker aan te raden
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij restaurant Boon.
Het eten was goed, mooi van opmaak en kleur. De bediening was prettig, goede klantvriendelijkheid.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben hier laatst met een grote groep gegeten. Helaas kwam het restaurant de vooraf gemaakte afspraken niet na wat de sfeer natuurlijk drukte. Ook waren de porties niet voor iedereen voldoende.
Ghislaine C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben gekozen voor een rondje menukaart, omdat we hier nog nooit gegeten hadden.
Alle gerechten mooi opgediend, smaken perfect op elkaar afgestemd en zeer vriendelijke bediening. Wijnarrangement ook heerlijk van genoten. Wij komen graag weer terug.
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ambiance is prima. Op de menukaart staan mooie gerechten. Echter hebben wij heel lang op onze gerechten moeten wachten. De wijn bleef ook een half uur onderweg. Zelfs zo'n 45 minuten op het toetje en de espresso. Kortom; Prijs kwaliteit eten prima. Mijn gezelschap was prima maar het wachten op het eten duurde te lang.
Marlieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig ingericht restaurant en fijne bediening. Goede prijs-kwaliteit