Boomerang Beach

• : Parkeerplaats

Voordelig
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Boomerang Beach heeft ons een onvergetelijke middag bezorgd!
We hebben genoten. Ik kreeg een fles cava van het huis voor mijn verjaardag, erg attent. De flammkuchen, salades en broodjes waren heerlijk! De wijn een schot in de roos. Het grand dessert uitmuntend!
Complimenten aan de kok en de leuke bediening. Ik zal nog lang nagenieten van deze voortreffelijke middag.
Een aanrader.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Gisteren heerlijk gegeten en gelounged met een groep vrienden. Boomerang heeft nieuwe eigenaars, die prima ideeën hebben voor deze geweldige beachclub. Zo hebben ze een goede kok in dienst genomen, die zorgt voor perfect gebakken sliptongetjes, saté en mooie burgers. Vooral de side dishes zijn bijzonder lekker klaargemaakt. Erg lekker zijn de chocolade bitterballen! Klein puntje van kritiek (eentje mag hè Mies?) is dat ik de keuze op de dinerkaart niet zo spannend vind. Maar wàt ze maken is dus top. Tel daarbij op de leuke bediening en de knusse zithoekjes, plus een lekker zonnetje, en je hebt een topdag! Oh ja, de verdejo witte wijn is lekkerrrrr!
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Eerste zonnige dag, daar hoort lunch in een strandtent bij. Boomerang ligt natuurlijk perfect aan het strand, lekkere lig- en zitgelegenheden, we hebben broodje kip en carpaccio besteld. Goed eten, aardig personeel, leuke tent.
Focusonfood .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Ondanks de regendruppels hebben we gister heerlijk gegeten bij deze hippe strandtent.(relaxte sfeer, nette hippe inrichting en subtiele lounge muziek) Vooral de Big Boy Steak is een aanrader (volgens mijn vriend!) Mijn rijk gevulde tonijn salade was ook top. We gaan hier zeker nog eens eten!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Na een lange warme stranddag brak er een bui los en besloten wij hier met een groep vrienden (7 volwassen en 3 kids) te gaan eten. Boomerang Beach kenden wij tot zover alleen van de feesten die er gegeven worden. En daar houden we het ook bij in het vervolg. Mijn viscurry was erg simpel opgediend. Zoiets maak ik thuis op een doordeweekse dag. De smaak was nogal vlak en ik vermoed dat de saus niet zelf gemaakt is. Daarbij moest ik echt zoeken naar de stukjes vis. Groentecurry was een betere benaming geweest. Mijn man en nog een paar anderen kozen voor diamanthaas van 250 gram. Het (goed gebakken) stukje vlees op het bord was dat bij lange na niet. Ik kon hier mijn mond niet over houden en op mijn klacht werd uitstekend gereageerd door de ober Sjoerd en er werd snel wat extra vlees gebracht.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Ondanks de regen gister, heerlijke dag gehad bij Boomerang! Ik ben mega fan van de tempura asperges, en de vitello tonnato. Ik heb dit gegeten als hoofdgerecht, wat geen probleem is. De rest van het gezelschap had de beach classics, de sate en de Boomerang burger. Heerlijke gerechten, met alles erop en eraan. Een echte aanrader op het Zwarte Pad, met erg vriendlijk en leuk personeel!
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Gisteren met het mooie zonnige weer hier beland en ook niet meer weggegaan. Had een boeren omelet als lunch die werkelijk verrukkelijk was. Tijdens de avond heb ik een heerlijke tonijnsalade gegeten en de Tonijn was precies goed nog lekker mals en rose/rood van binnen, waar krijg je dat nog. Prijzen staan in verhouding en het interieur is over nagedacht. Ik zou zeggen ervaar het zelf, je komt er zeker niet bedrogen uit. voor mij voor herhaling vatbaar.

suzanne