Boofoor

Zuiderzee op Zuid 13 8256 Biddinghuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Boofoor

Vakantiesfeer aan het Veluwemeer

Na een dag aan het strand of op het Veluwemeer wil je dat ontspannen gevoel zo lang mogelijk vasthouden. Kom net als de watersporters, campinggasten en dagjesmensen lekker nagenieten bij Restaurant Boofoor. Vanaf het strand of het water kun je dit restaurant heel goed bereiken, want het ligt direct aan het Veluwemeer. Op de kaart bekende gerechten voor de hele familie, gepresenteerd met liefde voor eten.

Meer informatie over restaurant Boofoor

Ma, wo, do vanaf 17.00 uur
Dinsdag Gesloten
Vr t/m zo vanaf 12:00

• Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn partner en ik waren hier op woensdag 25 januari met de AH actie. De gastvrouw was heel vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er gezellig uit. Er waren 6 tafels bezet. Als we in de buurt zijn gaan we beslist naar Boofoor.
l O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Smakelijk gegeten. Komen zeker een keertje terug van de zomer.
Dus nog een keer tot ziens. 120 leestekens is niet een korte recensie!
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een rustige avond. Niet verwacht dat er in 't hele restaurant/grand café maar 1 andere tafel bezet zou zijn. Misschien stilte voor de kerst? Nette inrichting.
Enfin, met AH-actie keuze uit 3 voor-, 3 hoofdgerechten en een verrassingsdessert. Niet echt een grote keus. We hebben gelukkig wel wat van onze gading kunnen kiezen.
Eten was goed, maar (te) kleine porties, met als gevolg dat onze trek nog niet geheel gestild was!
Bedankt voor de feedback!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met groep familie hier gegeten. Diverse hoofdgerechten die alle smaakvol bereid waren. Zo was de kalfsentrecote prachtig rosé van binnen en waren de hamburgers van restaurant-kwaliteit. Desserts ietwat eenvoudig maar de smaak was er niet minder om. Goede en betaalbare wijnen. Vriendelijk personeel en, zeker voor een vakantiepark, een mooie en gezellige inrichting.
Ralf T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Uitstekend restaurant, mooi gelegen aan het Veluwemeer met prima gerechten en uitstekende bediening. De salades vooraf waren heerlijk en ook de saté als hoofdgerecht is een aanrader. Het hoogtepunt was zeker het verrassingsdessert. Aanrader!
miekevboeschoten .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben er super lekker gegeten.
Het was allemaal erg goed bereid met verse spullen.
En het nagerecht was een ware smaakexplospie.
jpenilonka .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Alle lof voor dit restaurant. Er worden allemaal verse en lokale producten gebruikt.
Inzet van het personeel is super. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!!
sjoeber .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren hier gegeten met de ah dinerbon, alles prima verzorgd , niet al te veel keuze maar smaakte goed, alleen dessert viel een beetje tegen qua smaakcombinatie
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben lekker gegeten, prijs kwaliteit verhouding is erg goed.
3 gangen diner voor de AH actie met ook nog keuze uit 3 soorten
Rina A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke avond gehad bij Boofor, erg goede vriendelijke bediening die een zeer prettige sfeer creëren. Eten was geen culinair hoogstandje maar wel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij hebben hier met twaalf man gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening, de voorgerechten kwamen relatief snel op tafel en smaakten uitstekend, op het hoofdgerecht moesten wij wat langer wachten maar dat was het waard.
Bijna alle tafeltjes waren bezet en dat zegt vaak al iets over de kwaliteit/ prijsverhouding. Ook nu, prima kwaliteit, alles kwam, zoals het hoort, gelijktijdig voor ons gezelschap op tafel en het smaakte iedereen heerlijk.
De bediening vroeg regelmatig over alles smaakte en voldoende was. De patat werd zonder vragen zelf aangevuld.
De toetjes waren ook overheerlijk.
k.talens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
werden heel hartelijk welkom geheten en erg gezellig bediend....mochten nog kiezen of we buiten of binnen wilde zitten...kozen voor buiten met een leuke uitzicht op de jachthaven....maar halverwege de avond werd het erg fris werd kwam de serveerster met het voorstel om binnen te zitten en wij dat aanbod aannamen....tot onze verrassing mochten we uit drie voorgerecht en hoofdgerecht kiezen...ondanks dat op de site stond dat het een verrassingsmenu was....alleen het dessert was een verrassing van de kok....nu dat was het zeker we hebben er heerlijk van gesmuld.....al met al een aanrader om er te dineren met je AH boekje
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij aten hier met de AH-aktie. Prijs kwaliteitverhouding was dik in orde! Men kon zelfs kiezen uit verschillende gerechten.
Zelf gemaakte frieten en mayo waren top.
Al met al eerlijk eten tegen schappelijke prijzen. Ook de huiswijn was goed en betaalbaar (17.50 per fles).
R.j. B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Boofoor is een gemoedelijk eetcafé aan de binnenhaven van Waterparc Veluwemeer. Dat biedt een gezellig uitzicht. De witte wijn kon alleen Sauvignon Blanc zijn van onbekend merk, want werd direct in het glas aan tafel geserveerd. De muziek maakte het moeilijk om rustig een gesprek te voeren (waarom toch?) Vóór de loftuitingen nog een opmerking over de bediening. Dat kan met meer aandacht voor het tafeltje dat je onder je hoede hebt. Het is niet klaar na het serveren.
Vooraf werd heerlijk Veluws brood neergezet. Teveel om samen op te krijgen. Hoofdgerechten - uit de kleine kaart - waren die avond huisgemaakte saté en hamburger Boofoor. En nu bleek maar weer eens dat het mogelijk is eenvoudige gerechten van hoge kwaliteit te bereiden. Goed vlees goed gaar goede temperatuur en zeer smaakvol! Patatten en salade die erbij werden geserveerd waren eveneens prima. Uitstekend gegeten, leuke omgeving, alleen service kan tikje beter nog.
Bedankt voor de tips en complimenten!
deaagjes .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zeer vriendelijk personeel.Heerlijk eten en een prachtige locatie.Sfeer erg fijn.En de prijsverhouding en eten was het zeker waard.
WimenRita .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Er was niets mis, maar ons feestelijk uitje viel tegen.
We wilden biefstuk eten, natuurlijk met bijbetaling,
maar dat kon niet, het menu was het menu.
De soep vond ik niet lekker, het vlees etc. wel.
Het toetje wilde ik graag zonder ijs, dat kon wel,
maar duurde en duurde maar.
Verder had ik uitzicht op de spoelkeuken.............
Jammer dat uw uitje tegenviel en bedankt voor de feedback. De AH Restaurant Actie heeft inderdaad een aantal beperkingen. Wij mogen als restaurateur zelf kiezen wat we weggeven en ik heb gekozen voor een vastgesteld menu. U kunt natuurlijk altijd á la carte eten alleen geldt daarvoor niet de actie kaart met korting.
loektros .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na eerst een drankje te hebben genomen op het terras met fantastisch uitzicht op de jachthaven en het Veluwemeer namen wij plaats aan de voor ons gereserveerde tafel, het diner was een verrassingsdiner bestaande uit voorgerecht: een heerlijke tomatensoep gevolgd door gebakken beenham met honing vergezeld door frieten en salade, het nagerecht bestond uit een pallet met ijs met slagroom en wat fruit.
Bijzonder was de wijze waarop de charmante dame van de bediening haar werk deed, heel vriendelijk en spontaan. Top.
Kortom, prima diner in een fijne ambiance, zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijke dank voor de complimenten!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker gegeten carpaccio en de saté zijn echte aanraders. Vriendelijk gastvrij personeel. Voor de kinderen een speelhoek en kleurplaten! Ligging is perfect mooi uitzicht!! Een aanrader om te eten en te drinken.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met de hele familie, 6 volwassenen en 5 (klein)kinderen als afsluiting van een lang weekend gegeten bij Boofoor. Een mooie plek met een fraai uitzicht en kindvriendelijk. De rundercarpaccio (€11) was heerlijk mals en goed belegd met kaas schaafsel. De entrecote ( € 19,75) was wat aan de droge kant. De bijgeleverde frites waren bijna zwart, met excuus, het waren de verkeerde aardappelen…. Serveer ze dan niet. De na geleverde frites waren overigens goed. De huisgemaakte tiramisu was een vrije interpretatie van de chef, in het potje met deksel zat een onduidelijke substantie die er bijna niet uit krijgen was, neem liever een gewoon ijsje van een meester ijsmaker uit Elburg! De kinderen werden goed verzorgd en mochten meehelpen in de keuken met het maken van hun ‘eigen’ ijsje. De prijs-kwaliteit verhouding viel wat tegen, voor de hapjes en drankjes in dit Grand Café moest € 320,95 worden afgetikt.
Bedankt voor de feedback, gaan we zeker iets mee doen!
Hekelmans .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
De bediening was zeer goed!! Met name de meneer was erg vriendelijk voor de kids en stak er met kop en schouders boven uit qua kennis en kunde hoe gastvrijheid is bedoeld.