Over het restaurant Boode

Een mix van stijlen in Bathmen

Kom op bezoek in deze sfeervolle en trendy brasserie. De inrichting is een vrolijke mix van stijlen met invloeden uit de jaren '70, oude materialen en hip design. Een prachtige muurschildering, gekke teksten op het plafond en oude kookboeken in de kast. Een geweldige plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van hippe, wereldse gerechten, bereid met biologische en streekproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boode

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sjel D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gastvrij, mooie inrichting met diverse stijlen. Zeer goed bereide ossenhaas en tong, we waren minder te spreken over de groentes en het dessert. De sinaasappelpanacotta smaakte amper naar sinaasappel en de bijbehorende chocolademousse had wat ons betreft de dubbele hoeveelheid mogen zijn. Smaken verschillen. Een prima restaurant als je in de buurt verblijft, ik zou er niet voor omrijden.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Alles was gewoon perfect , echt een aanrader. Hier komen we zeker terug. Alles aan dit bedrijf straalt klasse uit. De smaak en opmaak van alle gerechten is met liefde en vakmanschap bereid.
Magda L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het was wederom een gezellige avond met heerlijk eten :)
We voelden ons verwend.
Het was steeds een feestje op ons bord.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastische avond gehad in een leuk, speels ingericht restaurant. We zijn zeer goed verzorgd en het eten was heerlijk!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was erg lekker , en het menu van de dag een goede keuze ! Zeker voor herhaling vatbaar ! Muziek was een beetje te luid en paste niet zo goed in de sfeer .
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Mijn man hanteert al jaren de 10-minuten test. Bij binnenkomst in een restaurant moet je binnen 10 minuten op een prettige manier aandacht hebben gekregen. Dat hoeft niet ingewikkeld, een 'Ik heb u gezien-knik' kan al veel doen. Gastvrijheid zit de uitbaters van de Brasserie, Boode in Bathmen in de genen. Dit overbrengen op de medewerkers is een kunst. Goed gelukt. Prettige mensen, aandacht, maar niet overdreven. Vlot, maar niet te familiair. Leuke kaart, originele gerechten en klassiekers. Goede prijs-kwaliteit en dus verlaat je tevreden en met energie De Brasserie. Een aanrader!
Priscilla P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij zijn altijd fan van Boode, maar de AH kaart viel tegen. De keuze was beperkt en is ons uiteindelijk beide niet goed gevallen ...
Janny T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden aangegeven dat we 1.30 uur tijd hadden voor he eten. Perfect gedaan goede uitleg en het smaakte voortreffelijk. Zeker aan te bevelen????Het was alleen erg moelijk om een plaats te boeken bij Boode via de AH actie.????
Brug .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We deden mee met de AH actie en konden slechts kiezen uit een vis of vleesmenu. Dagprijs € 32,50. We hebben zelfs de vast mooie kaart niet eens gezien. We hadden liever zelf gekozen en dan € 32,50 korting gehad. Prijs van een glas wijn voor € 4,75 vond ik wel hoog! Zullen er niet zo gauw weer heen gaan.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren met een groep van 10 vrienden. Erg goed en vriendelijke ontvangen. De gehele avond verliep erg relaxt, op tijd nieuw drankje maar niet storend waardoor je een gesprek niet elke keer hoefde af te breken. Het eten was erg lekker, met name de voorgerechten en hoofdgerechten. De nagerechten vielen daarbij eigenlijk een beetje uit de toon, erg vlak en saai. Net zoals de snoepjes bij de koffie. De porties waren in principe voldoende maar doordat het nagerecht wat magertjes was kregen we al snel toch weer trek.
De ambiance is gezellig en zeer mooi warm interieur, goede stoelen en banken zodat het natafelen ook relaxt is. Jammer is wel dat je rond 22 uur (op zaterdagavond) de bas van de muziek in de disco/feestzaal onder de brasserie voelt en de tafellampen hiervan gaan flikkeren.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goed ontvangen en naar de tafel begeleid. Beperkt en uitgekiend menu voor de AH actie, het was 1 soort vlees of 1 soort vis en geen keus bij het nagerecht. Als voorgerecht allen de carpaccio, zeer smakelijk met de oude Battumse kaas. Als hoofgerecht varkenshaas, zeer goed gebakken, erg smakelijk. Ook de vis was prima gebakken. Daar bij een schaaltje dikke frieten en een mager schaaltje salade. Bij het serveren werd er gezegd dat het aangevuld kon worden, ze komen alleen niet langs om te vragen of het aangevuld moet worden. Als toetje de tiramisu, erg smakelijk.
M P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De combinaties waren lekker en waren verzorgd op het bord geplaatst. Het was voor ons meer dan genoeg en we hadden meer kunnen vragen. Het personeel kwam goed getimed langs.
Hier kom ik weer eens terug.
Ronald &francis G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Vond alleen de bank niet prettig zitten, te diepe zitting en te hard. Verder prima
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het was in één woord fantastisch! Alles klopte met elkaar. Lekker ruim zitten en het eten fantastisch, bedoening super!
Echte een aanrader
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ik moet zeggen dat ik in tijden niet zo lekker heb gegeten in een restaurant. Echt alles was helemaal goed bereid en de ambiance was geweldig. Daarom van mij een dikke 10!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gezellig restaurant met heerlijke gerechten, en prachtig opgemaakte borden. De rode wijn was ook heerlijk, als je in de buurt bent is het een echte aanrader.
thila_roelof .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Lekker gegeten. Genoeg keuze in wijn , kon nog kiezen uit extra dessert. Tafel water vond ik wel prijzig 4,50 euro per fles
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We werden welkom geheten en de gastvrouw ging ons voor naar onze tafel.
Er was aandacht en het was gezellig.
Leuk ingericht en de tafel was versierd in verband met de verjaardag van mijn man.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met de AH-restaurantbonnen heerlijk gegeten. Een prima plek om te genieten! Ook de sfeer is zeer mooi. Je wordt goed ontvangen.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Echt een verrassing! We vonden dr brasserie prachtig ingericht en mooi aangekleed met kerstversiering. Het eten (met de AH actie) was heel erg goed en smaakvol. Daarbij waren de borden mooi opgemaakt. Alles was voortreffelijk. Voor de kinderen was er een kinderijsje dat ze zelf mochten maken in de keuken; een schot in de roos. Kortom, heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens terug. We vonden het boven verwachting!