Over het restaurant Boode

Een mix van stijlen in Bathmen

Kom op bezoek in deze sfeervolle en trendy brasserie. De inrichting is een vrolijke mix van stijlen met invloeden uit de jaren '70, oude materialen en hip design. Een prachtige muurschildering, gekke teksten op het plafond en oude kookboeken in de kast. Een geweldige plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van hippe, wereldse gerechten, bereid met biologische en streekproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boode

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30
Zondag Gesloten

will K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bediening zeer vriendelijk. Lekker gegeten , borden waren mooi opgemaakt, lastig is een diep groot bord, bestek glijdt het bord in. We komen hier zeker terug.
marian Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed restaurant dat ik zeker bij iedereen blijf aanbevelen. Je voelt je welkom, heel behulpzame medewerkers, vriendelijk, leggen goed uit, komen regelmatig aan tafel checken of alles naar wens is.
Kwaliteit van de gerechten is uitstekend van smaak, de gerechten worden heel mooi gepresenteerd.
We zaten aan een mooie ronde tafel waar we met onze vrienden heerlijk konden bijpraten.
In het begin moesten we even wennen aan het geluid, het was levendig maar soms ook wel wat rumoerig omdat iedereen een beetje harder gaat praten.
Het enige wat wij niet zo goed begrijpen is waarom er een tv-scherm met natuurbeelden aan staat; volgens ons heeft dit geen toegevoegde waarde.
W V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Roelof S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuk restaurant met een uitstekende ambiance. Vriendelijke bediening en de gerechten zijn uitstekend. Zeker herhaling waard.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bij binnenkomst is het allemaal wat rommelig, allerlei soorten meubilair, hoekjes, rondjes, rechthoekjes maar toch wel gezellig. De ontvangst was goed en snel, wij konden een plekje kiezen, dat was wel fijn. We hoefden niet lang te wachten op de gerechten, prima. Het eten was goed. Het bedienend personeel was snel en lette goed op. Jammer dat er een TV aanstond.
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben lekker buiten gezeten en het eten was heerlijk. Helaas hebben ruim een uur moeten wachten op ons dessert. Blijkbaar was er iets fout gegaan, maar daar kwamen we pas achter toen we er zelf naar vroegen. Service kon beter.
monika B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben voor het voor- en hoofdgerecht vis gehad, die was erg lekker(Dorade en Zalm).
Lekkere sausjes, maar de patat had een beetje veel harde stukjes.
Het nagerecht(chocoladetaartje) was machtig, maar wel lekker.
De sfeer was gemoedelijk en ongedwongen.
C. G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ondanks onze AH-kortingsbon was het eten zoals altijd met veel zorg en zeer smaakvol klaar gemaakt. Ook het personeel was er vriendelijk en gastvrij. We hebben erg genoten!
Gerke K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De mensen zijn erg vriendelijk, het was behoorlijk druk en daardoor moesten we wat lang op de gangen en de drankjes wachten, maar het eten zag er heerlijk uit en de smaak was ook voortreffelijk
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima sfeer
Er is veel aandacht voor de inrichting geweest
Het personeel is vriendelijk, zeer correct.
We hebben heerlijk gegeten..
Voor herhaling vatbaar
Annaklep12 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was overheerlijk en er was voldoende keuze. Ook volop aandacht voor de vegetarische wensen.
Personeel vriendelijk en alert.
Zou dit restaurant wederom aan bevelen ! (Vorig ook zo goed bevallen.)
CarlIsrael .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wat een SUPER 3-gangendiner. Zéér vriendelijke ontvangst, bediening en sfeervol ingericht restaurant.
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het dessert waren van TOPKWALITEIT. Zéér smaakvol en werden zéér fraai uitgeserveerd.
Zal dan ook deze brasserie zeker bij vrienden en relaties aanbevelen. Wat hebben we een geweldige avond gehad. Dank jullie wel Brasserie Boode!!!!!
Iris *.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere en verrassende gerechten van hoge kwaliteit. Daarnaast was de bediening ook perfect, de tijd tussen de gerechten en service was goed.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De ontvangst was vriendelijk- wij kregen een gezellig tafeltje voor twee - de bediening was prima - vooraf uitleg wat er opgediend wordt -jammer dat de muziek wat hard stond,vooral toen de hele zaak vol mensen was.iedereen gaat dan harder praten.wij gaan er zeker weer eten.
fransdel .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
prettig restaurant met redelijke gerechtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Annelotte L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Goede service, gezellige plek om te zitten. Fantastisch eten, erg smaakvol, mooi opgemaakte borden. Kom er zeker nog eens terug.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hadden gereserveerd voor de AH spaaractie. Heerlijk gegeten en voor mijn verjaardag was de tafel heel mooi versierd!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke avond gehad buiten op het terras. Er was een gezellige sfeer door de bruiloften die begonnen in de zalen naast het restaurant. Dat was vermakelijk. Het eten was zeer goed. We hebben een hele leuke avond gehad!
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeker de moeite waard om nog eens te gaan.