Over het restaurant Boode

Een mix van stijlen in Bathmen

Kom op bezoek in deze sfeervolle en trendy brasserie. De inrichting is een vrolijke mix van stijlen met invloeden uit de jaren '70, oude materialen en hip design. Een prachtige muurschildering, gekke teksten op het plafond en oude kookboeken in de kast. Een geweldige plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van hippe, wereldse gerechten, bereid met biologische en streekproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boode

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Boode

Chris B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima sfeer en bediening. Het eten was goed en prima prijs prijs/kwaliteit. Bediening netjes en professioneel. Een aanrader!
Xandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig tempo tussen de gangen, afstemming over volgende gang. Relaxte sfeer, terwijl het toch vrij druk was toen wij er waren. Vriendelijk personeel. Aanrader.
r.van.plateringen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima restaurant en leuke bediening. Het etentje is ons goed bevallen.
Je kunt er ook goed parkeren.
Toiletten zijn schoon , wat opviel was het zwarte toiletpapier.
W. Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik vond de vlees/vis keuze erg beperkt. Bij de diamanthaas werd niet gevraagd hoe je die gebakken wilde hebben. Was wel érg rauw. Tip: Misschien is een kipgerecht erbij een optie. Verder lekker gegeten. Vooral het nagerecht was heel erg lekker en verzorgd. W.Z.
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Aardig gegeten maar wel een paar missers zoals te taai vlees (staartstuk) en te harde,verkeerde achtergrondmuziek. Leuke kaart echter culinair geen hoogvlieger.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
AH restaurant menu. Vooraf brood. Heerlijk. Nog een keer bijbesteld. Kostte €5. Gratis kraanwater. Voor- en hoofdgerecht keuze uit vis en vlees. Nagerecht geen keuze. Voorgerecht beiden vis. Zalmtartaar met geitenkaas en scampi’s. Een streling voor de tong. Hoofdgerecht zeebaars resp. varkenshaas met diverse groenten en bijbehorende saus. Apart salade en zeer licht gezouten friet. Geen zout op tafel. Uitstekend. Nagerecht met ijs, kersen en diverse zoetigheden, ook prima. Attente en vriendelijke bediening. Sfeervolle inrichting. Muziek luider dan gemiddeld, maar niet storend als je zelf in gesprek bent. Iemand die er op gaat letten kan het wel als storend ervaren. Prima rode en witte wijn. Koffie met enige friandises ook zoals het hoort. Kortom een pareltje over de IJssel en beslist een restaurant waar je graag met familie of vrienden naar toe gaat.
fransdel D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het werd, vooral dor de bediening een geslaagde avond
A. L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een levendige ,gezellige ambiance. Menukeuze voor de AH-actie is beperkt, maar van hoge kwaliteit en smaakvol opgemaakt. Het was de tweede keer dat we hier dineerden, maar dat zal vast nog vaker gaan gebeuren. Opgewekt en zorgzaam personeel.
hannieboers .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met AH actie heerlijk gegeten. Zalm tartaar vooraf en daarna dorade en nog lekker frites erbij. Broodje vooraf en lekker bavarois met ijs toe. verfijnde keuken. Aardige bediening. Het enige puntje van kritiek is de muziek , die stond wat ons betreft te hard.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Mooie ambiance, prettig en servicegericht personeel, lekker eten, enige minpuntje dat de prijs van de drankjes aan de hoge kant zijn.
Dineke K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Aangename verrassing is Boode! Prachtige opgemaakte borden. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Sfeervolle inrichting en fijne bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Elly I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een plek voor een heerlijke avond. Grote gastvrijheid Geweldige service Ik kreeg kraanwater en nog extra brood
zonder enige terughoudendheid.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Bij wachttijd ontbreekt de keuze precies goed! wat in geval van toepassing is.

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!
dullkb .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben met de Asrestaurant actie heerlijk gegeten. De bediening was prettig en vlot. De porties waren niet groot maar voor ons voldoende.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Fantastisch keuze menu en mooie wijn.
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Een aanrader.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben hebben het menu van de AH restaurant actie gegeten.
Zowel het vis- als het vleesmenu waren bijzonder lekker! Heel mooi opgediend, warme borden en een heel vriendelijke bediening! Wij komen hier zeker weer!
P.C. B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurantactie. Bij voor-en hoofdgerecht keuze uit vis of vlees, voor ons goed. Helaas bij nagerecht geen keuze. Gerechten erg lekker en prachtig opgediend. De witte wijn vonden wij te koud geserveerd en persoonlijk vond ik de sauvignon blanc niet lekker. (Mijn zus wel) Gemoedelijke sfeer, goede bediening. Minpunt vond ik de "muziek", cq het gestamp uit de geluidsboxen. Om die reden zijn wij ook ergens anders gaan zitten. Met de AH actie is de prijs aantrekkelijk. Het dubbele zou ik teveel gevonden hebben.
Arina D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten was smakelijk, wachttijden erg lang, een half uur na binnenkomst moesten we vragen om de menukaart. Tussen de gangen door ook veel tijd, waarbij opviel dat na een eerste drankje niet één keer gevraagd is of we wat wilden drinken.