Over het restaurant Boode

Een mix van stijlen in Bathmen

Kom op bezoek in deze sfeervolle en trendy brasserie. De inrichting is een vrolijke mix van stijlen met invloeden uit de jaren '70, oude materialen en hip design. Een prachtige muurschildering, gekke teksten op het plafond en oude kookboeken in de kast. Een geweldige plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van hippe, wereldse gerechten, bereid met biologische en streekproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boode

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Boode

monika B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Samen met onze familie hebben we een zeer geslaagde avond gehad, met ook nog een rondleiding door de keuken. De Chef's Table is een prima plek met veel privacy.
Josette E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het was erg gezellig. Heel goed ontvangen en een gezellige sfeer. We kregen eerst een voorafje, wat eg lekker was. De rest van het eten was helemaal gied. Mooie opgemaakte borden en erg lekker.
dhr. mr. W.P. V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima service, mooi opgemaakte borden, heerlijk gegeten.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Top locatie, met attent en erg vriendelijk personeel. Het eten was erg goed. Een echte aanrader, met een prima kwaliteit/prijs verhouding!!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gunstige locatie, mooie inrichting, goed eten, prima bediening ook. Al meerdere keren geweest en was zeker niet de laatste keer.
Hein D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Prachtige lokatie. Keuze uit twee menu's van zeer goede kwaliteit.
marian Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor derde keer in korte tijd gegeten en wederom alle lof. Prachtige, sfeervolle locatie. Heerlijke, smaakvolle bereidde gerechten met goede uitleg en mooi opgemaakt. De medewerkers zijn allen heel vriendelijk, tegemoetkomend en hebben plezier in hun werk. Kortom: TOP!
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij waren er t.g.v. de AH-actie.
Eigenlijk verdient Brasserie Boode een tien of een 10 min, maar er viel ons toch wel iets tegen en dat waren de bijgerechten, friet en salade. De friet was erg lekker, huisgemaakt, maar voor 4 personen een wel erg kleine portie. We hebben meteen een portie bij gevraagd. Geen probleem uiteraard. De, ook lekkere, salade werd geserveerd in een wel heel klein bakje. Net genoeg voor 1 persoon. Daarom geen 10 maar een 9.5.
Marcella D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg leuk personeel, en zeer goede gerechten. Via de AH actie gegeten, er werden luxe gerechten geserveerd die normaal gespoken niet de goedkoopste optie zijn op het menu. Heerlijk gegeten en een leuke ambiance!
anjakrahmer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben voor de vierde keer met de ah spaarkaart gegeten. Telkens een ander menu maar hélemaal top!
Vriendelijke bediening, prachtige ambiance en de borden zijn prachtig opgemaakt. Maar vooral heel erg lekker!
We kijken al uit naar de volgende ah spaaractie. Kortom, Aanrader!
H. N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Diverse keren hier gegeten en wederom weer goed.
Een echte aanrader!
De borden mooi opgemaakt, een waar plaatje. Uiteraard was het eten super.
Zeer tevreden.
whekkert .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben met het AH arrangement lekker gegeten in een sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Wij vinden het voor herhaling vatbaar
irna-egbert .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heel gezellig gezeten en heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening en een gezellig restaurant. We komen zeker terug.
hu1950 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima sfeer, vriendelijk personeel.
We vonden de stoelen niet al te comfortabel en de wachttijd tussen de gerechten had iets korter gekund.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Een aanrader komen zeker nog eens terug.
Vriendelijk personeel. gegeten met ah restaurantactie.
We kregen een 3 gangenmenu je kon kiezen uit een paar mogelijkheden
Wij kozen voor bv hertebiefstuk als hoofdgerecht deze was met zorg en precies goed op smaak bereid.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooie gelegenheid met kwalitatief goed eten. Vriendelijke bediening, open keuken. Fijne sfeer met een prettige uitstraling.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima sfeer en bediening. Het eten was goed en prima prijs prijs/kwaliteit. Bediening netjes en professioneel. Een aanrader!
Xandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig tempo tussen de gangen, afstemming over volgende gang. Relaxte sfeer, terwijl het toch vrij druk was toen wij er waren. Vriendelijk personeel. Aanrader.
r.van.plateringen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
wij hebben weer heerlijk gegeten .....hadden wel een beetje last van de muziek (hoorden alleen basgeluid) omdat het nogal druk was !!! verder was alles goed
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima restaurant en leuke bediening. Het etentje is ons goed bevallen.
Je kunt er ook goed parkeren.
Toiletten zijn schoon , wat opviel was het zwarte toiletpapier.