Over het restaurant Boode

Een mix van stijlen in Bathmen

Kom op bezoek in deze sfeervolle en trendy brasserie. De inrichting is een vrolijke mix van stijlen met invloeden uit de jaren '70, oude materialen en hip design. Een prachtige muurschildering, gekke teksten op het plafond en oude kookboeken in de kast. Een geweldige plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van hippe, wereldse gerechten, bereid met biologische en streekproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boode

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeker de moeite waard om nog eens te gaan.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hallo, het is jammer wanneer je gebruik maakt van de AH-actie, dat je maar uit twee dingen kan kiezen. Het is vis of vleesgerecht, het toetje kon je helemaal niet kiezen. Dat was jammer.
José F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben prima gegeten met vrienden op 2 zegelkaarten van AH.
Vervelend dat er 4 menu's berekend werden ( 2x 32.50 65€ teveel)
Er kon geen sorry af, heel teleurstellend!!!
g.v.riemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, rekening gehouden met handicaps. Zeker voor herhaling vatbaar.
Geen standaardmenu en goed op elkaar afgestemd.
Floor F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het voor- en hoofdgerecht waren lekker, maar het toetje viel qua smaken en presentatie tegen. De sfeer is gezellig, maar de tv vond ik eigenlijk wel storend.
Myrte V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel lekker gegeten in een gezellig restaurant. Goede hoeveelheden en veel verschillende smaken op een bord. De tijd tussen de verschillende gangen was prima. Leuke inrichting en vriendelijke bediening. De muziek had misschien iets zachter gemogen. Er stond een fles water op tafel, die was lauw maar we konden een karaf kraanwater bestellen en die was gratis. Zeker een aanrader en waarschijnlijk komen wij snel een keer terug.
Jeanien S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima gegeten.Leuk terras en goede bediening.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gegeten met AH-bonnen, keuze uit vis of vlees bij voor-en hoofdgerecht. Eten was prima. Toetje erg lekker zelfs. Mooie inrichting. De bediening vond ik traag en slordig. De muziek was irritant en veel te hard. Niet passend bij de entourage. Voor de fles spa blauw die op tafel staat betaal je €4,50. absurd. Het water was bovendien lauw. Erg jammer. zet die fles dan niet neer.
Jolandamar .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zoals eigenlijk altijd bij Boode, hebben we heerlijk gegeten. Mooie porties en verrassende smaken. Fijne bediening. We hebben gebruik gemaakt van de ah actie en hadden keuze uit twee voor- en hoofdgerechten: Allemaal heerlijk!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De tafel was versierd i.v.m. ons huwelijksjubileum. We vinden het erg leuk dat Boode dit voor ons heeft gedaan. Het eten was uitstekend en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
BerryB .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Daar wij in de buurt van Zutphen verbleven, hebben wij ons georiënteerd op een restaurant in de omgeving via de AH restaurantactie. Gezellige inrichting met uiterst vriendelijk personeel. De gerechten waren stuk voor stuk en hap voor hap een verrassing. Zeer verzorgd, creatief en erg lekker. Al met al zeer de moeite waard, zeker voor herhaling vatbaar.
Sjonnie .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Afgelopen donderdag hier wederom heerlijk gegeten. Nu een keertje met de AH bonnen, maar ook dat was geen teleurstelling. Komen graag hier eten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en lekker eten.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
geweldige tent. altijd heerlijk eten. gisteren ook weer genoten van alle gastvrijheid en het heerlijke eten. wij komen hier graag.
Jansen-en-co .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Fantastisch gegeten met 5 personen in een mooie sfeervolle accommodatie. Met de AH kaarten hadden we keuze uit 2 verschillend e driegangenmenu's. Drie mensen namen vegetarisch, een ging voor vis en de ander voor vlees. Alles zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. We komen zeker terug.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Super gezellige brasserie, en het eten is boven verwachting goed. Veel aandacht voor details en alles klopte!!
Zouden we elke dag wel willen!!!
Hartelijk Dank
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een AH restaurantkaart ingeleverd,,, en dit was echt de moeite van het plakken van de zegels waard! Ook al denk je dat je goedkoop gaat eten, dat gevoel heb je niet!! Het was geweldig, gezellig en voor herhaling vatbaar.. en je wordt niet raar aangekeken met het inleveren van zo'n kaart!!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Met de AH-actie heerlijk gegeten. Alle 3 de gangen waren meer dan goed. Eendenborst vooraf met wat asperge en groenten. Ik ben niet zo'n groentenliefhebber maar deze waren bijzonder smakelijk. De diamanthaas bij het hoofdgerecht was perfect gegaard en het dessert was uit de kunst. De voor mij onbekende Spaanse witte wijn smaakte heel goed.
Het was een drukke avond gisteren en het duurde vrij lang tot ons hoofdgerecht kwam. Toen de tafel naast ons, die later binnen was gekomen, hun hoofdgerecht kreeg vreesde ik even dat ons hoofdgerecht in de drukte vergeten was. Maar na informeren stond het zo op tafel en werd er gelijk een drankje van het huis geserveerd voor het wachten. Dat vind ik super gastgericht!
Wij hebben een heel fijne avond bij de Brasserie gehad.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke, gemoedelijke en sfeervol restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Sjel D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gastvrij, mooie inrichting met diverse stijlen. Zeer goed bereide ossenhaas en tong, we waren minder te spreken over de groentes en het dessert. De sinaasappelpanacotta smaakte amper naar sinaasappel en de bijbehorende chocolademousse had wat ons betreft de dubbele hoeveelheid mogen zijn. Smaken verschillen. Een prima restaurant als je in de buurt verblijft, ik zou er niet voor omrijden.