Over restaurant Boode

Een mix van stijlen in Bathmen

Kom op bezoek in deze sfeervolle en trendy brasserie. De inrichting is een vrolijke mix van stijlen met invloeden uit de jaren '70, oude materialen en hip design. Een prachtige muurschildering, gekke teksten op het plafond en oude kookboeken in de kast. Een geweldige plek om elkaar te ontmoeten en te genieten van hippe, wereldse gerechten, bereid met biologische en streekproducten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boode

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:30
Zondag Gesloten

Lilian T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij waren met 4 personen en hebben allevier hetzelfde gehad.

Het voorgerecht met eendenpaté vonden we alle vier niet zo lekker. Het zag er mooi opgemaakt uit, maar de paté was geen goede keuze.

De kalfssucade werd door de één goed ontvangen, door de andere minder. Er zaten soms behoorlijk grote stukken vet in, niet een klein randje, maar teveel. De bijgerechten waren heerlijk.

Het dessert met bloedsinaasappelbavarois was heerlijk. Ook de room en de zelfgemaakte kletskop waren lekker en zeker een goede combinatie bij elkaar.

Voor het toetje zou ik direct terugkomen, maar het voor- en hoofdgerecht waren niet zo.
Ruud En Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Genoten hebben we van arrivé tot départ ! Mijn vrouw en ik kwamen net terug uit Parijs en vierden onze thuiskomst met een etentje met onze beste vriendjes. Genoten hebben we. De Gérant was er één die werkelijk wist wat gastvrijheid betekent, zowel keuken als service was volledig in balans, vind je nog maar weinig.
Dit was grote klasse. Als tevreden "petit gourmets" vielen we thuisgekomen in Orpheus armen.
Heel graag tot ziens ook zonder de gespaarde bonnetjes..........zeker weten. Toi toi toi de komende feestmaand!
Marijke en Gé Veen / Sophie en Ruud van Hattum.
Jan-Kees G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het AH keuzemenu was heel beperkt: we zijn overgegaan op de normale kaart omdat er niets naar onze gading bij was. We zijn fan van Boode en haar keuken, maar zij hebben toch wel de armste AH kaart.
Fzandkamp .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima gegeten, goede gerechten, ondanks beperkte menukaart. Dat vind jammer van deze actie.
De restaurants zouden gewoon de eigen menukaart moeten tonen.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij zijn al vele malen geweest met z'n tweetjes of met vrienden of familie en elke keer was het geweldig. Altijd heerlijk eten en gezellig contact met de medewerkers van de bediening.
Pierreanne .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie inrichting en goede sfeer. De pauzes tussen de gangen prima. De bediening hartstikke goed en leuk, bv ondanks drukte, toch tijd voor een praatje, en terzake deskundig. Resume top avond met top eten. Aanrader!!
MarjandeJ .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Boude heeft voldaan de verwachtingen van de groep, de inrichting is sfeervol en bij de tijd.
Eten is lekker, de bediening is vriendelijk en voorkomend en je voelt je gezien.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was erg druk. Dat je dan wat langer moet wachten is natuurlijk geen probleem. Dat het voorgerecht van je tafelgenoot eerder komt dan die van jou, jou voorgerecht dan ook nog de verkeerde is, je tafelgenoot al uitgegeten is voordat jou juiste voorgerecht komt en er wordt niets mee gedaan door het bedienend personeel dan vind ik dat zeer teleurstellend. Deze service zijn we ook niet gewend. We hadden wat te vieren en dit ook van te voren aangegeven. We zijn gewent dat hier aandacht aan wordt besteed,ook hier hebben we helaas weinig van gemerkt. De verwachtingen waren hoog vanuit vorige ervaringen, deze zijn helaas niet waar gemaakt.
Ptiw .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima gegeten met AH actie.
Keus uit 2 voorgerechten (vis, kip) en 2 hoofdgerechten (zalm, varkenshaas). dessert: Sinaasappelbavarois met ijs. Snoepjes /koekjes bij de koffie. 110 euro voor 2 personen incl fles wijn en koffie.
Ellen1709 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het 3-gangenmenu was verzorgd en goed op elkaar afgestemd. Het eten was smaakvol. De bediening bestaat uit echte gastvrouwen en gastheren.
Versilia .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heel plezierig dat mijn verzoek om een rustig hoekje was gehonoreerd.
Wij hebben o.a. daardoor een plezierige avond gehad.
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We maakten gebruik van de Happy Thursday actie. De jarige eet dan gratis! Superactie!
Het eten was heerlijk, de sfeer is daar altijd goed, je krijgt er een soort huiskamergevoel. De bediening liet wel met regelmaat lang op zich wachten, dat was jammer.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
AH bracht ons weer eens bij Boode. Tafelgenoot koos voor een voorgerecht met zalm, ik proefde het voorgerecht met op twee wijzen bereide eend. Partner nam ook als hoofdgerecht vis (mul). Op mijn bord varkenshaas. Het slaatje als garnituur voegde niets toe aan de lekkere groentes op het bord en had achterwege kunnen blijven. Het smaakte allemaal lekker. Goed gekozen wijnen erbij. Vriendelijke en attente bediening. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Jolandamar .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben gevierd dat we 15 jaar getrouwd waren en het voelde echt als een feestje. we hebben heerlijk en ontspannen kunnen eten. Fijne bediening. Kleine, lekkere gerechten. Omdat we meededen met de AH restaurant actie hadden we keuze uit twee voor- en hoofdgerechten. De opties waren aantrekkelijk en voldeden aan de kwaliteit die Boode normaal ook biedt. Echt genoten!
Cobi.hooijmaijers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk eten met verschillende smaken en bytes. We waren met vier personen en ieder was erg tevreden over zowel het Voorgerecht als hoofdgerecht.
Timkoks .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het dessert was echt heerlijk. We hebben heerlijk gegeten en alles was lekker. De bediening was oké, alleen het mocht wel wat sneller met de drankjes enz.
Raymond_teigeler .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk en deskundig personeel. Personeel was ook perfect op de hoogte van wat mijn zwangere vrouw allemaal wel en niet mocht hebben en hebben daar perfect rekening mee gehouden. Echt een aanrader dit restaurant!
Phjmars .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker gegeten. Bediening en vriendelijkheid die standaard zou moeten zijn. Zeker een aanrader. Ik ken Boode al heel lang (vooral van de zondagavond). Het eten is zeer zeker de moeite waard. We komen vast nog een x langs, met of zonder zegels van Appie.
Charissa S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk wezen eten bij brasserie boode. Bediening was top , eten was ook super lekker. Je had keuze uit .... voor gerecht - vlees of vis dit zelfde geld voor hoofd menu.
De zalm was erg fijn van smaak en hoofdmenu had ik varkenshaas ook goed van smaak. Ondanks zwanger werd er rekening gehouden met het garen van de zalm en de vlees. Dus petje af voor de kok.
Imre N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Net héérlijk gegeten met de AH restaurantactie. Zelfs onze 2 pubers vonden het heerlijk ondanks dat ze niet een uitgebreide keuze hadden.
Keuze uit vis, vlees of vegetarisch voor- en hoofdgerecht en vast nagerecht. We mochten het nagerecht aanpassen naar een kaasplankje met iets bij betalen. Onze dochter lust normaal gesproken geen crème bruleé maar deze vond ze heerlijk.