Bontje

Dirk Hoogenraadstraat 224 2586 TR Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bontje

Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Al een paar keer bij Bontje gegeten. De vleesgerechten zijn altijd lekker vis valt tegen. Wel merk ik dat als het veel drukker wordt de service
wat minder is. Verder krijgt Bontje een ruimvoldoende.
NathalieBogte .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Voordat we naar de voorstelling van Jochem Myjer gingen even snel wat gegeten bij Bistro Bontje, tegenover het Circustheater. Nooit eerder daar gegeten maar vanwege de ligging toch geprobeerd. We werden verrast! Nog noot zo snel het hoofdgerecht geserveerd gekregen! heerlijke kipsaté met friet, kroepoek en salade. Witte wijn viel erg tegen maar de bediening en snelheid maakten veel goed. We kregen bij het afrekenen nog een klein glaasje likeur. Smaakte als (waterige) Amaretto. Toch een leuk gebaar. We waren ruim op tijd voor de show. We komen zeker nog eens terug!
Pauline_Olthof .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
In verband met ons vroege bezoek konden we zonder reservering een laatste tafeltje bemachtigen. Service was heel vriendelijk, keurig, zeer alert en attend. Het eten was lekker vers en precies goed berreid. Zelf was ik aangenaam verrast van de mosselen a la escargots echt heerlijk. Qua sfeer een gezellige bistro. Wij zullen zeker terugkomen.
Wieteke V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Super gezellig restaurantje, een beetje bruin café-achtig. Mijn voorgerecht (zalm op toast) was geweldig lekker, prachtig gefileerde dunne plakjes zalm die echt wegsmelten op je tong. Een flink bord ook! De spare ribs waren heerlijk. Het dessert vond ik wat minder, leek me geen vers gemaakt ijs, maar al met al vind ik dit restaurant een echte aanrader!!
Rody65 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Wij komen hier regelmatig (spareribs en een tournedos) en het eten is voor prijs/kwaliteit, prima. De wijn is ook goed en niet de duurste. De verse salade bevalt ook altijd zeer goed. De bediening is vriendelijk en alert.
Ook voor mensen, die eens terug willen naar de bistro's van de jaren zeventig, beslist een aanrader.
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Heel goed vers eten voor weinig geld! Gezien de lage prijzen dachten we dat het eten voor die prijs niet vers en goed kon zijn. Maar we zijn aangenaam verrast! Ik had een heerlijke verse gegrilde zalm die nog lekker een beetje rose was en mijn man had malse en goed gekruide spareribs. Ook de salade erbij was lekker. De friet was ok, maar iets te lang gebakken. Bediening was prima. We hebben een gezellig en goed eetcafe in de buurt erbij gevonden.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Met een groupon bon hier gegeten. Eten was prima, lekkere spare-ribs, goede friet en een salade. Hele vriendelijke bediening en een prima wijn (Rioja) gedronken voor een redelijke prijs. Echt een aanrader.
Lisette G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Zelden zulke taaie spareribs gegeten. Er zat amper vlees op de ribs. Marinade was ook niet ingetrokken in het vlees.
Na een opmerking van onze kant dat de sparaeribs te taai zijn kregen we van de serveerster te horen dat de medewerkers spareribs op deze mannier het lekkerst vinden.