Bontekoe

Grote Kerkstraat 12 7941 LB Meppel Nederland Kaart

Over het restaurant Bontekoe

Sfeervol en ongedwongen uit eten in het bruisende centrum en op een van de leukste pleinen van Meppel. Gezelligheid en kwaliteit, dat vinden ze hier belangrijk! Een echt goed stuk(je) vlees, een heerlijk glas wijn en stilstaan bij hoe mooi het leven eigenlijk is. Wat wil een mens nog meer? Natuurlijk is het leven ook mooi als je liever iets anders drinkt dan wijn en zelfs voor vlees hebben ze een mooi alternatief! Ook voor de allerkleinste gasten is er een lekker menu samengesteld. Iedereen is welkom!

Meer informatie over restaurant Bontekoe

Op loopafstand van het station( ca 10 minuten)
  • : Rondom de pleinen is er voldoende parkeermogelijkheid( betaald) Niet betaald parkeren kan bij het station.

Maandag Niet open
Dinsdag Niet open
Woensdag 16.00-22.00 uur
Donderdag 16.00-22.00 uur
Vrijdag 16.00-22.00 uur
Zaterdag 16.00-22.00 uur
Zondag 16.00-22.00 uur

• Duits gesproken , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Bontekoe

Janny S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Jammer dat we aan het eind van de avond het gevoel kregen dat we niet meer gewenst waren. Subtiel kwam de eigenaar af en toe kijken. Eten en bediening was prima in orde
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wij hebben hier met een groep van 12 man gegeten na een verjaardag. Het eten stond snel op tafel en iedereen heeft heerlijk gegeten! Je kan het kwaliteit van het vlees proeven. Wij komen zeker terug!! Een echte aanrader!
Arn S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Goed eten voor een zeer goede prijs.
Erg leuk ingericht restaurant. Klein en knus op leuke plek in Meppel. Jammer dat het nog geen zomer was.
Imre B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten!
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Zalig gegeten. De kaart is leuk omschreven met een vleugje humor. Sprak ons erg aan. De bediening is vriendelijk en doet haar best. Het eten was van een zeer goede kwaliteit en supper klaargemaakt. Hoewel zonder veel poespas gepresenteerd maar dat hoeft voor ons ook niet. Mijn man had een entrecote van 400gr en wilde het liefst de volgende avond er nog 1. Zo lekker had hij hem naar zijn herinnering nog nergens gegeten. Zelf een schnitzel gegeten. Deze was ook van uitstekende kwaliteit en zeer smaakvol. We zijn de volgende dag niet terug gegaan, zoals mijn man graag had gewild maar wij gaan zeker terug!!!
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
J.H. B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Door de weeks eens naar dit restaurant gegaan daar deze vrij nieuw was in Meppel. De inrichting ziet er wat bijzonder uit en oogt goedkoop. Dit merk je ook gelijk als je een stoel vastpakt. Matige kwaliteit. Eigenlijk is dit wat dit hele restaurant is, matig. Op de kaart staat allemaal lange verhalen bij de gerechten om zo enige belevingswereld creëren. Helaas slaat de eigenaar hierin door. we schrijven niet snel een slechte recensie, maar nog nooit zo slecht gegeten als hier. de knapperige schnitzel ligt nat druipend zonder enige smaak op je bord. De champignon & peper saus lijkt uit een blikje te komen en is ook niet met een beetje zout op smaak te krijgen. De medium biefstuk is bijna well done. Presentatie op het bord is ook erg matig. We hebben de gerechten niet eens voor de helft opgegeten....... de eigenaar had nog nooit een ontevreden klant gehad. Vraag me ook af of hij hier voor openstaat. Is nogal vol van zichzelf en loopt de bezette tafeltjes ( 4 stuks) af met allerlei verhalen waar we niet op zaten te wachten.
Beste meneer Bakker, normaal gesproken reageren wij niet zo snel op minder positieve reacties van onze gasten. Als ze er zijn, kijken we altijd of we er iets mee kunnen, in positieve zijn. Op uw recensie wil ik wel graag reageren. Wij herkennen ons niet in al uw opmerkingen die u plaatst over ons restaurant. ze doen ons ook een beetje zeer. Het is jammer dat u deze wel op internet plaatst en niet ter plekke met ons hebt gedeeld. Wellicht was er dan ruimte ontstaan voor een gesprek of oplossing. Het is ook jammer dat u dingen noemt die niet kloppen, althans niet volgens ons. Om uw mening te respecteren zullen wij ons niet verdedigen. Het is immer bijna kerst en wij wensen u en uw familie fijne feestdagen toe met hopelijk lekker en kwalitatief goed eten. Met vriendelijke groet, Team Bontekoe
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuke kaart, met lekkere gerechten. Prima service en leuke sfeer.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Supper lekker gegeten bij restaurant Bontekoe. Ongedwongen en sfeervol. Voor hertaling vatbaar. Vriendelijke bediening en goed eten. Gezellig dat kok/eigenaar zich ook aan tafel laat zien.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Supper lekker gegeten bij restaurant Bontekoe. Vriendelijke bediening, ongedwongen en sfeervol. Gezellig ook dat de kok/eigenaar langs de tafels komt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontvangst was prima, dames waren erg vriendelijk.
Wachttijd van voorgerecht veel te lang, >50 min. (fout intern)
Voorgerecht simpel en geen smaak
Hoofdgerecht entrecote slecht van smaak en niet warm.
Maar geen nagerecht genomen....
Prijs versus kwaliteit slecht.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bontekoe in Meppel. Zeer hoog kwalitatief vlees. Als voorgerecht deelden wij een plateau Bontekoe. Zeer smaakvol. De entrecote was mals en perfect gebakken. Smolt gewoon op de tong. Ook mijn vrouw was zeer te leuk vonden was de wijze waaspreken over haar biefstuk. Wat wij ook erg rop men de menukaart had beschreven. Wij komen zeker vaker!
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en hebben niet lang op het eten hoeven te wachten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Kwaiteit was prima en het eten werd leuk opgediend. .Voor herhaling vatbaar.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening en kok.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij vinden het ontbreken van een kapstok hinderlijk. Het is niet fijn om je jas en sjaal over je stoel te moeten hangen.
Zowel bij het hoofd gerecht als bij het nagerecht moesten ze nee verkopen, ook slordig.
De eigenaar/kok gaat met jouw als gast in discussie als je iets aangeeft, moet je nooit doen.
Maar we vinden het eten dermate goed dat we zeker weer gaan.
Olaf A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Viel erg tegen, verkeerde wijn gebracht, lauw bier. Vlees was raw i.p.v. medium. Na klacht hierover werd het verder opgewarmd in de keuken. Nu met andere saus geserveerd dan besteld. Gegrilde groenten heel klein schaaltje: te weinig. Klein schaaltje salade, drijvend in dressing. Niet duur, maar lokale snackbar zou het beter doen... Vriendelijk personeel, maar helaas waren 2 daarvan de Nederlandse taal maar deels machtig.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij hebben TOP gegeten bij De Bonte Koe!
De kwaliteit van het eten is verrassend goed. We bestelden allemaal een ander voor- en hoofdgerecht, en alles wat er bij ons op tafel kwam was erg goed van smaak. Het vlees is van goede kwaliteit.
En hoe fijn, eindelijk een restaurant waar je verse gegrilde groente standaard bij je hoofdgerecht kunt krijgen. En die mayonaise!
Leuk ook dat chef Peter zich regelmatig bij de tafels laat zien.
Enige suggestie die we zouden kunnen meegeven is dat het hoofdgerecht misschien wel iets sneller uitgeserveerd zou kunnen worden, maar dit was voor ons niet storend.

Wij vinden dit restaurant een aanrader en een verrijking van het aanbod in de regio. Met name door de kwaliteit van het vlees en ook doordat het allemaal nét iets anders is dan wat er doorgaans geboden wordt. Kijk maar eens naar de menukaart bijvoorbeeld; de manier waarop de gerechten worden beschreven. Verfrissend die humor en klantgerichtheid.
Oprechte complimenten voor chef Peter en Maaike en hun personeel!
Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Als je van vlees houd moet je hier zijn.
Ik hoef de auto niet meer te pakken om van een goed stuk vlees te kunnen genieten maar kan er gewoon lopend naar toe. Het oogt allemaal wat chick binnen maar dat is het zeker niet. Gewoon een ongedwongen sfeer waar je heerlijk kunt eten. Mijn vrouw en ik waren onder de indruk van de kwaliteit en smaak van het eten met nadruk op vlees. Hoewel ze misschien allemaal nog wat onwennig zijn doet de bediening haar best. Wat ik ook zeer kon waarderen is een kok die zich laat zien aan de tafels en met de mensen praat als hij even de kans heeft.

Ik lees net wat negatieve resenties. Ik kan mij daar totaal niet in vinden. Ik denk dat er die dag (allemaal 23-9)gewoon iets is misgegaan. Jammer dat mensen dan direct een mooi nieuw restaurant kapot willen schrijven en haar geen licht in de ogen gunnen blijkbaar. Erg persoonlijk op de mensen gericht ook deze reacties. Ik zou zeggen tegen deze mensen, probeer het gewoon nog een keer, want ik heb iets totaal anders ervaren. Ja, misschien wat aanloop problemen maar meer niet. Gewoon een mooi nieuw restaurant in het centrum van Meppel dat haar weg nog even moet vinden. Geef ze een kans!
Jennie S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hadden een tafel gereserveerd om 20 uur. We zaten al een half uur en hadden nog geen serveerster aan tafel gehad voor het opnemen van een drankje. Toen we nadat we er zelf om moesten vragen toch een drankje hadden kwam het eten ook niet. Pas na herhaaldelijk vragen hadden we 2 uur !!!!!!!! later (om 22.15uur) pas ons eten. 2 van ons gezelschap hadden reeds het restaurant verlaten omdat het te lang duurde en we geen uitleg en verontschuldiging kregen.
Het eten zelf was wel goed maar het wachten was verschrikkelijk.
Ontzettend vervelend dat u een negatieve beleving bij ons heeft gehad. Dit is absoluut niet onze bedoeling en waar wij voor staan. Ik begrijp uw reactie wel. Wij kijken terug op deze avond alsof het een aflevering was van Fawlty Towers en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Het heeft geen zin om er doekjes omheen te winden; 23 september gaat bij ons de boeken in als de avond waarop alles misging en nog meer de avond waarvan we veel kunnen leren hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Zo hebben we meteen de afspraak gemaakt om geen gasten meer te ontvangen bij onvoldoende bezetting. Dit was zaterdag zo:er kwamen veel meer gasten dan verwacht en het is ons niet gelukt om met weinig personeel de avond goed te laten verlopen. De reden dat u mij minder heeft gezien, heeft daar mee te maken. Dat is iets wat ik zeker betreur en ook mijn excuses voor aanbied. Zo zijn er meer zaken die we veranderd hebben of hebben toegevoegd. Mocht u het nog aandurven, dan maken wij het graag een keer goed. Maaike Meijer