Bontekoe

Ginnekenweg 346 4835 NM Breda Nederland Kaart

Over restaurant Bontekoe

De boom des levens

Er staat een boom middenin restaurant Bontekoe! Dit verwijst naar hun natuurlijke kijk op voedsel; ze halen de ossenhaas uit Natures Reserve in Namibië en de sliptong wordt duurzaam in de oceaan gevangen. De frietjes komen van de populaire frietkwaam Frituur Christ in Breda. Het decor is strak en zwart, maar er staan ook houten kistjes en op de bar Delftsblauwe tegeltjes.

Meer informatie over restaurant Bontekoe

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Bar , Terras
9,2
Voordelig
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Klantvriendelijk, denken mee en zeer gastvrij, eten van goede kwaliteit en juiste proporties. Aan te bevelen.4
Jochem H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een sfeertje en heerlijke keuken!!

Erg genoten en super avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Jammer dat we niet hebben in het oosten van het land.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een groep vrienden. De biefstuk is geweldig en ook de sliptong smaakt bijzonder goed. Ook staat er deskundig en fris personeel voor je klaar. Hele leuke avond gehad en ga er zeker nog eens eten!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuk restaurant met leuke bediening. Ik eet met enige regelmaat in Breda en dit is echt een aanrader.

Biefstuk is geweldig!

Tot snel!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
biefstuk van ongehoorde kwaliteit. Kon de verleiding niet weerstaan een tweede te bestellen. Een regelrechte aanrader. Vriendelijk personeel in een gezellige atmosfeer
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel erg fijn restaurant. Zelden zo'n lekkere biefstuk gehad, ook de rest is met zorg en passie bereid. Het personeel is aardig en vakkundig. Serieus een aanrader!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De hoeveelheid eten is ook goed, ik kreeg een extra portie frieten (zonder bijbetaling) en de biefstuk was inderdaad precies 'rare' zoals ik besteld had. We aten met een grote groep en hoorde niemand zeggen dat zijn bestelling verkeerd was of zijn vlees overdone. De amuses waren verrassend en origineel. Het zat best vol dus er was wel wat rumoer (we waren niet de enige grotere groep), maar als dat het enige is...
Tot zeer binnenkort!!
Coen&Lot S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden en de kids. Goeie biefstuk met lekkere saus.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk nieuw restaurant in 't Ginneken. Onlangs hebben wij hier op zondag heerlijk stoofvlees gegeten met friet van Christ, een begrip hier in Breda. Goed glas rood erbij en niets meer aan doen!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk biefstuk en vegetarisch gegeten. Biefstuk is "Loetje" kwaliteit. Sfeer is gezellig maar akoestiek is matig dus het klinkt een beetje lawaaiig. Al met al een hele gezellige avond met professionele bediening.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten!
Eenvoudige kaart, maar toch lastig kiezen. Leuke amuse. Biefstuk voortreffelijk bereid en vergezeld van lekkere friet en smaakvolle salade. Pittige jus was tamelijk overheersend, maar de stevige rioja kon er tegenop. Lekker en stevig dessert. Alles keurig verzorgd door attente en vlotte bediening. Deze nieuwkomer is een echte aanrader!