Bontekoe

Ginnekenweg 346 4835 NM Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Bontekoe

De boom des levens

Er staat een boom middenin restaurant Bontekoe! Dit verwijst naar hun natuurlijke kijk op voedsel; ze halen de ossenhaas uit Natures Reserve in Namibië en de sliptong wordt duurzaam in de oceaan gevangen. De frietjes komen van de populaire frietkwaam Frituur Christ in Breda. Het decor is strak en zwart, maar er staan ook houten kistjes en op de bar Delftsblauwe tegeltjes.

Meer informatie over restaurant Bontekoe

dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima.
Tony R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Nooit bezocht. Tot 3 keer toe is een reservering van mij afgezegd. Volgende keer krijg ik een drankje van het het huis. Die volgende keer gaat er nooit komen.
Yasemin K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima malse biefstuk. Goede vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar :)
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij kwamen voor een goed stuk vlees met bijbehorende pure groente. Helaas waren er wat sporadische boontjes, de frieten waren ronduit slecht (vet en mogelijk nogmaals opgebakken). Geen eenvoudig mandje met wat stokbrood zoals dit gebruikelijk is bij dit soort menu. De amuse volledig overbodig, en te zout.

Het kan veel simpeler en beter. Niet per persoon opgediend (groente en bijvoorbeeld natuurlijke friet), de boerensla, weg ermee!, verpest je smaak en verzuurt je maag.

De muziek was ronduit slecht gekozen en het geren naar de afwaskeuken zeer storend.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Men was vergeten de bestelling aan de keuken door te geven.
Hiervoor een drankje van het huis gekregen.
Iets te weinig obers aanwezig?
L-M V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten!
Mijn partner had het biefstukmenu ik zelf de asperges! Het was heerlijk! De amuse de aspergesoep was echt super lekker en heel fijn dat ik van de bediening nog een 2 de glaasje kreeg!
Wij hebben genoten,en komen zeker terug!
Mijn man was zeer tevreden over zijn biefstuk ik zag hem echt genieten...
Wat ik zelf zo leuk vond was dat ik goed advies kreeg bij de wijnen! Vond ze echt lekker!
Mooi concept hebben jullie weggezet
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijke biefstuk, kan niet anders zeggen.
We gaan er zeker nog eens heen.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Biefstuk was van een topkwaliteit. Bediening bijzonder vriendelijk en snel. Sfeer in het restaurant kan iets beter. Aankleding is enigszins kaal.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima eten. Redelijke prijs. Weinig keuze. Bediening vriendelijk.
Johnny K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Erg lekker gegeten. De soep was goed van smaak maar niet echt warm waarschijnlijk komt het omdat het in een grote kom zit.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Dit restaurant is een teleurstelling. Het vlees is heerlijk maar dat mag ook wel want je betaalt er 25 euro voor. Want de minisalade die voor een voorgerecht moet doorgaan telt niet als een serieus voorgerecht. Laat staan dat je een shotglasje met simpele tomatensoep een echte amuse kunt noemen. Helemaal niet als het bijna op tafel wordt gesmeten. De service is dan ook grotendeels gehaast en soms zelfs onattent en onpersoonlijk. Dat maakt een vriendelijke glaasje limoncello aan het einde niet meer goed.
Willem T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Smakelijk gegeten en de kok heeft de gerechten uitstekend bereid. De kaart is wat beperkt. Het dessert was echt genieten als je van chocolade houdt.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Waar voor je geld. Iets te lang moeten wachten op ons nagerecht maar dat nemen we voor lief.
J S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Alles was goed verzorgd
De sfeer was goed
Heerlijk eten
Nog keuze uit iets extra,s
Goede wijn
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Klantvriendelijk, denken mee en zeer gastvrij, eten van goede kwaliteit en juiste proporties. Aan te bevelen.4
Jochem H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een sfeertje en heerlijke keuken!!

Erg genoten en super avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Jammer dat we niet hebben in het oosten van het land.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuk restaurant met leuke bediening. Ik eet met enige regelmaat in Breda en dit is echt een aanrader.

Biefstuk is geweldig!

Tot snel!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een groep vrienden. De biefstuk is geweldig en ook de sliptong smaakt bijzonder goed. Ook staat er deskundig en fris personeel voor je klaar. Hele leuke avond gehad en ga er zeker nog eens eten!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
biefstuk van ongehoorde kwaliteit. Kon de verleiding niet weerstaan een tweede te bestellen. Een regelrechte aanrader. Vriendelijk personeel in een gezellige atmosfeer
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel erg fijn restaurant. Zelden zo'n lekkere biefstuk gehad, ook de rest is met zorg en passie bereid. Het personeel is aardig en vakkundig. Serieus een aanrader!