Bonsai

Zaanweg 22-23 1521 DK Wormerveer Nederland Kaart

Over het restaurant Bonsai

Oosters in Wormerveer

Bij Bonsai in Wormerveer maak je kennis met de Chinese en Indonesische keuken. De kaart is uitgebreid, dus er is voor ieder wat wils. Onder leiding van chef-kok Jimmy Tang presenteert dit restaurant de lekkerste oosterse gerechten van Wormerveer.

Meer informatie over restaurant Bonsai

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten bij bonsai
We earen erg vroeg om 17.00 uur.
Werden vriendelijke geholpen en hadden het AH menu.
Daar was veel keuze op de kaart.
Het eten kwam lekker snel door en was goed van kwaliteit en smaak.
Prijs is prima
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier gisteravond heerlijk gegeten met familieleden, ontvangst gastvrij en het personeel is erg vriendelijk!
Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
sfeervol restaurant , eten was perfect, bediening perfect uitgebreide menukaart kwaliteit goed prijs kwaliteitverhouding ook goed voor herhaling vatbaar
Andrea G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima gegeten alleen geen sfeer in het restaurant.
Te veel verlichting die niet gedimd kon worden toen wij dit vroegen.
De prijs kwaliteit verhouding is erg goed!
spluf .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alle mensen die binnen kwamen werden niet gezien door de bediening. Gevolg was een opstopping bij de deur. Verder voelde het restaurant zeer kil aan,klein beetje verwarming zou aangenamer zijn geweest. Na het dessert kwamet er niemand meer langs. Gevolg iedereen ging aan de bar betalen dat is jammer. Lieve jonge meisjes in de bediening die het niet allemaal goed in de gaten konden houden.
AnnR V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ah actie. Speciale kaart, voldoende keus. Koffie viel er niet onder. De gerechten waren traditioneel voor een Chinees restaurant. Er werd regelmatig gevraagd of het allemaal smaakte. Er is een nieuwe kok. De vorige was beter, exclusiever, aparter opgediend ook. Het is een groot restaurant, slechts 2 tafeltjes bezet op deze woensdagavond.
edwin982 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hele nette en vriendelijke bediening en ook al was de kaart voor de AH restaurant actie aangepast toch nog voldoende keuze uit de gerechten.
MaHoog .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De bediening is uiterst vriendelijk en voorkomend. Zij doen echt hun best om er een feestelijke avond van te maken, ook als je met de AH-restaurant-bon komt. Voor die laatste is er een 'kleine kaart' maar wel met grote keuze aan gevarieerde gerechten, om zelf je favoriete menu samen te stellen. Het is er lekker eten en ook de (huis)wijn is prima! Aanbevolen!
hanvankammen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima maaltijd, we hebben er heerlijk gegeten. De bediening is allervriendelijkst. Niets op aan te merken. Voor als we weer in de buurt zijn... aanrader.
marijkeraspoort .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij aten bij Bonsai met de appie bonnen. Toen de ( onvriendelijke) serveerster dat hoorde kregen we direct een ander plastic menu. Discriminiatie.
De kip die wij hadden was een en al gefrituurde bloen en nergens kip in. bah
Paroparo70 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bonsai is een gezellig restaurant met vriendelijk bediening en snel ook! Wij hebben heerlijk gegeten met grote porties gekozen menu (Ossehaas met XO saus en Tipan garnalen).
Arjen F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij hadden zondagavond 10 Juli om 18.15 gereserveerd voor 2 personen, ons voorgerecht hadden we om 18.30 ( heerlijke tomaten soep) na lang wachten kregen we 2e drankje, maar om 19.30 nog geen hoofdgerecht, wel steeds gevraagd hoe lang het nog ging duren. Om 19.40 dus na bijna 1,5 uur wachten eindelijk hoofd gerecht. Wij gaan hier voorlopig niet meer eten ondanks dat de kwaliteit prima was..
jok38meyn .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Was niet zoals we gewend waren, andere koks en een nieuwe menukaart, bediening wist nog niets te vertellen over de gerechten, omdat het de eerste dag was met de koks en de menu kaart
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We hebben hier twee dagen gegeten. Eerst samen, nadat we met ons bootje voor de deur waren afgemeerd, de volgende dag met vrienden, waarmee we een dagje hebben gevaren. De kaart ziet er fraai uit, de smaak van het eten is goed en vriendelijk en de bediening correct. We hebben niet voor niets hier twee dagen achter elkaar gegeten. Er staan geen combinatiemaaltijden op de kaart maar de keuken maakte er geen probleem van om twee gerechten te combineren tot één gerecht. De tweede dag "Indische rijsttafel". Smaakvol.
aepi .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
De ontvangst was koel. Er was geen interesse naar de aanleiding van onze reservering. Communicatie was zakellijk. Het eten was oke niet bijzonder, de bediening kan beter. Misschien te jong? Green thea werd niet geserveerd. Interieur is saai. Klein tafeltje voor 4 personen. We zijn niet overtuigd dat er kennis is van glutenvrij eten. Het nagerecht is door ons geweigerd en teruggegeven omdat ze niet wisten dat er gluten in ijs kan zitten en er geen verpakking van was. Degene die afhankelijk is van glutenvrij eten heeft een reactie gehad van gluten, dus een hele slechte ervaring voor haar maar ook voor ons. Wij hebben 3 kwartier gereden om hier, o.a. glutenvrij, te kunnen eten en zijn niet onder de indruk. Conclusie, prijs - kwaliteit was niet oke, het zal bij deze ene keer blijven.
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een mooi restaurant met uitstekende gerechten, zoals de tipan vis. Prettige bediening. De beste Chinees die ik ken. Zeer een bezoek waard.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
zoals vorige keren ook het eten was heerlijk!!wij waren met 4 personen en vonden het zoals altijd heel erg lekker !heel aardig personeel en de porties die je krijgt zijn meer dan genoeg (zou zelfs wat minder kunnen) zijn al vaker geweest dus wisten dat we zouden smullen!!
jannie W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het personeel was vriendelijk en het zag er gezellig en schoon uit . Het eten wat wij gekozen hadden was heerlijk ,ruim voldoende en goed klaar gemaakt, we gaan er zeker nog een keer eten.
mariska.koenes .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ik had gebakken garnalen vooraf die erg lekker waren. als hoofdgerecht varkenshaas in een spetterend pan met groenten dit was heel erg lekker,
Het ijs als dessert zag er leuk uit maar ik vond het niet echt geweldig er zaten ijzige stukjes in.
zaantje17 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Bediening was vriendelijk.
Restaurant is mooi ingericht en heel schoon.
We hebben gerecht gegeten met ossenhaas en zwartebonensaus was erg lekker.