Bonnefooi Espressobar & International Fingerfood

Raadhuisstraat 5 4701 PK Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bonnefooi Espressobar & International Fingerfood

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een zonnige middag met vrouw en kinderen neergestreken op het kleine terras met picknicktafels voor een drankje. Er werd een Tank 7 bier aangeraden, die hadden ze op tap. Verrassend, want dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Ons oog viel op het gerechtenbord en zagen daar oa biefstuksalade en verschillende noodlegerechten. Omdat wij geen zin hadden om te koken besloten we voor zowel de salade als de noodles te gaan en dit was echt voortreffelijk. Heerlijk, relaxed gegeten voor een minimale prijs. De biefstuksalade met couscous was zeker vullend en kostte slechts 9 euro! Goede service en zeer leuke plek om eens ongedwongen en goedkoop buiten de deur te eten.
SamirTW .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Vanavond heerlijk een plate to share (soort tapas schotel) met internationale hapjes gegeten en een lekker biertje gedronken. Bonnefooi is erg mooi ingericht, heeft een prettige relaxte sfeer en is zeker een aanwinst voor Roosendaal! Echt de moeite waard om eens gezellig te gaan borrelen of een hapje te eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
In deze nieuwe zaak heb ik op het terras een lekkere zomerse salade gegeten. Dat zag er niet alleen heel kleurrijk uit, het smaakte ook nog eens prima. Een verrassende salade met onder andere watermeloen, mint, geitenkaas aardbeien en walnoten. Vers bereid en een stevige portie. Er wordt geen brood bij geserveerd.
Deze zaak heeft geen vaste kaart omdat alles dagelijks vers wordt gemaakt. Je kunt op een bord lezen wat er vandaag op het menu staat en dat wisselt per dag..
Leuke zeer eigentijdse inrichting en vriendelijk personeel. Deze grote salade koste 8,50 euro, een prima prijs.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Bonnefooi is weliswaar geen restaurant maar op de kaart/schoolbord staan enkele salades en wat broodjes.

Ik vind het altijd vervelend (en niet horen) dat bij binnenkomst het voltallige personeel met hun smartphones in de weer was, dat hoort gewoon niet bij gastvrijheid.

De zaak model 'pijpenla' is netjes en vlot ingericht in een paar verschillend aangeklede gebieden.

Personeel, nadat ze afscheid hadden genomen van hun 'sociale(?)' speeltjes was vriendelijk en attent.
Broodjes waren goed gevuld en smaakten lekker. Niks mis mee dus.

p.s. het restaurant valt op door haar terras voor de deur met de regenboogparasols, maar mensen, zorg er dan wel dat die parasols schaduw bieden aan de tafeltjes, want nu staan de maar wat willekeurig opgesteld.