Bonne-Aparte

Grotestraat Centrum 22 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bonne-Aparte

Ackie A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De eerste keer hier gegeten. (Ondanks dat we in Valkenburg wonen). Gewoon goed. Heerlijk eten met een goede prijs. Super personeel (ondanks het hele warme weer ook netjes gekleed). Soep vooraf, daarna schnitzel voor mij (had misschien ietsje meer saus bij gemogen), en pasteitjes voor mijn wederhelft. Hoeveelheid was ruim voldoende, inclusief 4 drankjes, rond de 50 euro. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Gezellig restaurant waar met name de vriendelijke bediening opvalt. Wij hadden onbeperkt eten. Het concept was verder uitgewerkt dan bij de meesten. Mits de hele tafel mee diet kan men steeds per persoon verschillende keuzes maken uit diverse voor- en hoofdgerechten. Voor elk wat wils. Geen gehaast, gewoon net zo lang als je wilt en kunt. Als we weer naar Valkenburg gaan, gaan we zeker weer hier smakelijk eten. De setting was gezellig. Ook leuk terras.
Arlette O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Eten is lekker en keuze is er genoeg. Ook de bediening is vriendelijk. Setting iets minder maar dit komt ook doordat dit een van de meest bezochte uitgaansgelegenheden van Valkenburg is.