Bonjour Vietnam

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30
Erg voordelig
T D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
het eten was wel lekker, alleen duurde het erg lang voordat het op tafel stond. ook was het erg weinig eten wat er geserveerd werd. de sfeer was wel goed.
JackyC .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk vers, ook de vers gemaakte drankjes. Gegrilde kip, curry en springrolls waren fantastisch en voor een leuke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima gegeten. Zo te proeven verse ingrediënten, goed bereid. Alles goed op smaak. Het enige dat ik een beetje jammer vond was dat er niet echt Vietnamese dessert op de kaart staan. Dat zou de ervaring leuker maken. De prijzen zijn zeer redelijk. Een aanwinst voor Zoetermeer, waar ik zeker terug zal komen.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We liepen toevallig dit restaurantje voorbij en besloten er te gaan eten.
We konden rustig een tafeltje uitzoeken en werden vlot bediend. We kozen voor een variatie voorgerechten voor 2 personen. Dat werd erg leuk opgediend met de bijpassende sausjes op elke hoek van het bord.
Het hoofdgerecht was een malse rundercurry. I.t.t. de
Thaise keuken, was dit gerecht heerlijk zacht. De kok was alleen vergeten er pinda's aan toe te voegen.
Het nagerecht was lekker en mooi opgediend, maar viel toch wat tegen omdat we een echt Vietnamees gerecht verwacht hadden.
We hebben er lekker gegeten en komen er nog wel eens terug!
Ieny .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het restaurant ligt aan een redelijk stil pleintje in het centrum. Wij (4 personen) hebben hier in alle rust op het terras kunnen eten. De bediening was prima.
De Vietnamese cocktails zijn alcoholvrij en gebaseerd op groene thee. Wij hadden een cocktail met sereh en gember, op deze warme dag een lekker en verfrissend drankje.
De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten ook. Alles was goed op smaak. de rijst was perfect. Geurig en van precies de goede consistentie om met stokjes te kunnen eten.
De 2 groentengerechten van de menukaart hebben we uitgeprobeerd en deze waren goed. De paksoy was nog heerlijk knapperig en het was een verrassing om te ontdekken dat er ook tofoe bij zat. Ook de beide groentengerechten waren zeer smakelijk doch iets te zout naar onze mening.
Bij de dame blanche werd de chocoladesaus apart in een kannetje geserveerd. De Vietnamese ijskoffie kon gemaakt worden met cafeinevrije koffie en was lekker maar iets te zoet door de hoeveelheid gecondenseerde melk. De rekening viel mee.
Al met al een restuarant om vaker te bezoeken.
Ejvangelder .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Bonjour Vietnam; bediening is "jong", vriendelijk, heel attent. Goed geprijsd ook. Een echte aanrader.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Een aanwinst voor Zoetermeer! Als voorgerecht de snack mix voor 2 personen genomen, smakelijke voorgerechtjes met bijpassende sausjes. De vis van de dag met gember en seizoens groenten werd gepresenteerd met wat paksoi en ui, een beetje summier. Het andere gerecht, een curry met kip was goed evenals de bestelde gebakken mie en rijst met kip en groenten. De bediening is aardig en geeft uitleg bij de gerechten.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Goed gegeten bij het vol zittende bonjour Vietnam. Er moesten zelfs klanten die niet van te voren gereserveerd hadden weggestuurd worden.
De Pho soep was rijk gevuld en kruidig, het eenpansgerecht bun thit nuong overdadig.
Dit enigszins in tegenstelling qua hoeveelheid bij de gegrilde garnalenkoekjes en de lamskoteletten. Wel uitstekend qua smaak, maar het zou fijn zijn geweest als er bij het hoofdgeerecht geadviseerd was om groenten erbij te bestellen. De bediening was correct en vriendelijk, het decor precies goed. Mooie afstand tussen de tafels.
Sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Aanwinst voor Zoetermeer. Nu 1x geluncht en 1x gedineerd. Zaak zat vol en het duurde daardoor veel te lang voordat we het voorgerecht kregen. Ook het hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Dat is niet fijn als je na het werk iets wilt eten en daarna nog naar de stad wilt. De gelegenheid is qua inrichting en prijs hier wel op gericht (niet duur, weinig aandacht besteed aan inrichting zaak, gewoon overgenomen van de vorige uitbaters).
Het eten is echter heerlijk. Geurige witte rijst, verse kruiden, diverse sausjes. We hadden een curry, streetfood, Vietnamese pannenkoek (waardoor het eten sowieso langer op zich laat wachten, vertelde men achteraf), een groentechotel een noedels. Allemaal even goed.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik heb hier kort geleden gegeten. De bediening was super vriendelijk en als je vragen had werd alles perfect uitgelegd. Ook het eten was super, echt een aanrader!
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Vandaag nier geluncht. Leuk restaurantje met goede bediening en lekker eten. Voorgerechten hebben we cha ca en bo la lot genomen, leuk geserveerd en lekker. Hoofdgerecht pannenkoek met garnalen (banh xeo), lekker en apart van smaak. Nagerecht soort tjendol genomen, lekker en niet al te zoet. Aanrader.
Jochem D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij waren uitgenodigd. De ontvangst was hartelijk en de bediening attent. We bestelden voor ons onbekende gerechten na een toelichting van de ober.
We waren verrast door de heerlijke smaak.
Hoe de gerechten heetten weten we niet meer, maar ze waren verrukkelijk. Echt voor herhaling vatbaar!
Pbaj .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Omdat het de eerste keer zo goed beviel zijn we binnen een week voor de tweede keer geweest. Eerlijk gezegd waren we over het laatste bezoek minder enthousiast. Misschien kwam het doordat de smaken nu bekend waren (in ieder geval niet meer nieuw) of dat een van de hoofdgerechten (beef) erg zout was. De bediening was beide keren vriendelijk, dat was niet veranderd. Hetzelfde moet helaas worden gezegd van de temperatuur. Het was beide keren erg koud, waarschijnlijk door een te hoog (laag?) afgestelde airco. Dit is wel een aandachtspunt.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Al meerdere malen gegeten sinds de opening voor lunch en ook tweemaal afgehaald voor diner (alleen mogelijk als keuken niet te druk is). Mijn favorieten zijn de viëtnamese loempia's met kip/ varkensvlees en het gegrilde varkensvlees/kipkarbonade met heerlijke en goed gevulde nasi goreng (met oa kousenband en kip). Het huisdessert was een fris vruchtentaartje met wat appel en lychees erbij. Vriendelijke eigenaresse en leuk interieur met vrolijk gekleurde lampionnetjes aan het plafond (doet het goed op foto's). Aanwinst voor Zoetermeer!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vanavond voor de 2e keer gegeten. Wat een smaken! Wat een vriendelijk personeel. Alle gerechten hebben een uitgekiende bijzondere smaak. Een parel voor mensen die graag smaak waarderen. Nog niet zo lang geopend in Zoetermeer maar dit nieuwe restaurant gaat het nog heel druk krijgen.

Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij hebben hier nu drie keer gegeten en iedere keer weer is het heerlijk en alles vers en goed bereid. De snackmix als voorgerecht is echt super dan proef je 4 verschillende "snacks" met z'n tweetjes. De Bo xao la que is ook super net als hun vers bereide mie en noedels, heerlijk heerlijk.
En de viskoekjes op sereh stengel zijn ook geweldig.
Dan staat paps in de keuken, moeder en dochters in de bediening altijd even hartelijk en vriendelijk.
Ze hebben nu gelukkig ook een terras dus je kunt lekker buiten zitten bij mooi weer.
Wij blijven zeker langs komen!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hier wezen eten op 31 maart met mijn vriend..Beide hier voor het eerst gegeten en ik moet zeggen, voor herhaling vatbaar..Vooraf had ik summer rolls, gevuld met garnalen, komkommer in een soort van wrapjes gerold en mijn vriend had viskoekjes.. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor kalfsrib en runderspiesjes,met knapperig gebakken groente met knoflook en zwarte bonen.. Daarbij nog witte rijst en gebakken rijst.
Het menu is prima,prijs /kwaliteit ook zeker en het personeel is vriendelijk.. Enige wat ik wat minder vond was dat wij binnen kwamen en wel even moesten wachten op iemand aan tafel die drankjes kwam opnemen, terwijl het helemaal nog niet druk was..Voor de rest een aanwinst voor Sweetlake City ;-)
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gisteren voor het eerst Vietnamees gegeten. Het was een zeer goede ervaring en voor herhaling vatbaar. We zijn begonnen met de selectie van voorgerechtjes, de snack mix. Heerlijke loempia's, ongebakken loempia's (dat was een hele nieuwe ervaring), stukjes rundvlees alles met verse kruiden en lekkere sausjes. Daarbij nog een kipsalade, een heel frisse smakelijke salade.

Als hoofdgerecht had mijn man gegrild varkensvlees met mie. Het varkensvlees was heerlijk mals en het was een flinke portie. Ik had curry met kip en rijst, ook erg smaakvol, hoewel het iets pittiger had gemogen. Daarbij hadden we nog een portie groenten besteld: choi sam met zwarte bonen, superlekker!

Via onze dochter hadden we de tip gekregen om de speciale ijsthee uit te proberen. IJsthee met gember, ijsthee met cranberries. Dat maakte het helemaal af.

De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug!
PindaPallie .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij komen hier regelmatig en laatst besloten wij met de hele fam een keer hier te eten (ong. 12 man). Het reserveren was niet moeilijk. Mijn familie houdt van Aziatisch eten, en wij zijn zelf deels Aziatisch, maar er zitten behoorlijk wat kieskeurige en moeilijke eters tussen. Sommigen lusten bijvoorbeeld bepaalde groentes of kruiden niet. Gelukkig was het personeel zeer vriendelijk en deed totaal niet moeilijk om bijvoorbeeld koriander uit gerechten te laten, om uit te leggen wat de gerechten precies inhielden en om te helpen met uitkiezen voor een groot gezelschap. Ondanks dat wij als groep nogal verwarrend kunnen zijn met wisselende bestellingen, is alles gewoon goed gelopen. Ze waren geduldig en herhaalden de bestelling achteraf voor de zekerheid zodat iedereen wist wat die had besteld. Als drank hadden we Asian beer en de home made ice tea in de smaken sereh/citroengras en cranberry (aanrader!!!). Wij hadden de loempia's (kip en garnaal), de vegetarische rijstmie, nasi en witte rijst met de choi sum en seizoensgroente, de kalfsrib, kipkarbonade, de runderspiezen en de gegrilde varken. Het vlees is supermals en je proeft dat alles vers is. Omdat het vers wordt klaargemaakt, kan het ietsje langer duren dan in andere restaurants maar dat is wat ons betreft verwaarloosbaar (eerlijk gezegd merkten wij het niet maar werden hierop geattendeerd door het serverend personeel. De smaken zijn hemels en doen ons echt terugdenken aan de Asian Streetfood tijdens onze reizen in Azië. We wilden altijd al een keer Vietnamees proberen, maar we hadden nog geen restaurant gevonden wat ons aantrok, tot nu toe! De kwaliteit-prijsverhouding is subliem: mooi prijsje voor zulk heerlijk eten! Zeker een aanwinst voor het saaie Zoetermeer (o.a. op culinair gebied)! Alle familieleden zijn inmiddels vaste klanten, dus wij zeggen à bientôt Bonjour Vietnam! Hoeven we eindelijk niet meer per se helemaal naar de chinees in Den Haag voor lekkere asian soup, choi sum, pork, of mie als we te lui zijn om te koken. De soepen zijn trouwens ook aan te bevelen, bijvoorbeeld de pho en hu tieu.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vooraf de snacks voor 2 personen genomen. Lekkere smaken en de loempia is niet vet. Saus mag wat pittiger. Hoofdgerecht 1 gebakken varkensvlees, 2 gebakken biefreepjes. Beide lekker en totaal verschillende smaken, niet alleen door het vlees. Maar ook door verschillende kruiden. Biefreepjes zouden met pinda zijn, maar die waren niet te zien of te proeven. Mie met kip en groente was lekker, maar er mag best iets meer kip in alhoewel dat voor die prijs eigenlijk gewoon niet kan. Vriendelijke bediening. Inrichting is versierd met lampionnen en schilderingen van Vietnamese landschappen, geeft leuke sfeer.