Bonjour Vietnam

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Bonjour Vietnam

Loutre .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisterenavond heerlijk buiten gegeten bij Bonjour Vietnam. Het voorgerecht "Bonjour Vietnam snack" was voortreffelijk, een mix van diverse gerechten van de kaart voor maar 12,95 voor twee personen. Het hoofdgerecht was ook super, mijn partner had Bo xao la que, een beef schotel met groenten zoals het hoort. Ik had Ga Nuong, geroosterde kip filet met heerlijke mie.
De bedienings is super vriendelijk en professioneel. Een echte aanrader, hier zullen we zeker nog vaker komen.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben hier gister gegeven

positief:
Leuk ingerichte restaurant
Fijn personeel
Snelle bediening
Locatie is prima met voldoende parkeermogelijkheden (gratis)

Minder positief
-Smaak van het eten vonden wij erg oppervlakkig (geen smaaksensatie)
-De kaart kan uitgebreider (het is niet uitnodigend voor een 2e bezoek)
-De mihoen van het "eenpastgerecht" was totaal smaakloos ( gaar gekookt en meer niet).
- Nergens een beetje pittigheid (wordt ook niet naar geinformeerd).

Aangezien het smaak van het eten het belangrijkst, wordt het helaas geen tweede bezoek.
S E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Uitstekend restaurant. Verfijnde keuken en elk gerecht met zorg bereid. Vaker in Vietnam geweest en ik moet zeggen dat de smaken heel goed overeen komen met wat ik in Vietnam zelf heb geproefd. Kok/eigenaar komt zelf uit Ho chi Minh City.
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk en vers, eten en service zijn fantastisch, alles is op het moment gemaakt. Aanrader!! Mooie aanwinst voor Zoetermeer!
JL K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Omdat we een overnachting hadden in Zoetermeer, gingen we op zoek naar een goed restaurant. Door de zeer positieve recensies kwamen we bij Bonjour Vietnam. De (meeste) recensies hebben niets te veel gezegd. Het was inderdaad geweldig. Hadden niet gereserveerd, maar er was nog een tafeltje vrij voor 2. Ontzettend vriendelijk personeel, die ook nadat er een glas wijn was gevallen dit heel luchtig oplosten. We kozen vooraf voor de B.V. snack mix. Kregen er een prima uitleg bij en het was heerlijk. Zeer authentieke smaken.
Voor het hoofdgerecht namen we samen het eenpansgerecht de Bun Thit Nuong met gebakken rijstnoedels. Twijfelden nog over 2 aparte gerechten, maar de bediening verzekerde dat dit meer dan genoeg was en dat was het ook. Alles had zo'n fijne en volle smaak; echte streetfoodstyle. Een absolute aanrader. Heerlijk eten in een gezellige ambiance voor weinig geld.
zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke lichte en frisse gerechten met mooie verse producten. Lekkere alcoholvrije en kruidige iceteas. Scherpe prijs. Vriendelijke en aardige bediening. Wat wil je nog meer. Een aanwinst voor zoetermeer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vandaag op aanraden van vrienden hier geluncht. Mijn vrouw en ik hebben de afgelopen 50 jaar al heel wat verschillende keukens en dito restaurants bezocht en deze op hun specifieke verschillende kwaliteiten beoordeeld. Dat moeten er ondertussen wel een kleine 500 zijn in de omgeving van regio Leiden/Delft/Scheveningen/Den Haag/Zoetermeer. In dit sinds januari 2016 geopende restaurant werden wij verrast door een verscheidenheid aan tongstrelende smaken die werden geserveerd door een bijzonder charmante gastvrouw waarbij de klant zich koning voelt. De kaart biedt vele mogelijkheden terwijl er ook voor de vegetarieer genoeg keuze is. De begeleidende muziek is van een licht genre en overheerst niet. De kwaliteit/prijsstelling is buitengewoon gunstig. Wij zijn beslist van plan om hier met een zekere regelmaat terug te komen om alle op de kaart voorkomende lekkernijen uit te proberen.
Wat ons betreft een grote aanrader dus !!
aagje72 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
gezellig ,vriendelijke bediening en erg gastvrij. Het eten is erg lekker en ook nog eens betaalbaar. De porties lijken klein, maar zijn voldoende.De aankleding is vrij donker maar met mooie schilderijen en vrolijke lampen.
anne R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Viscurry genomen, zelden zo een lekkere curry gegeten. Zoals bij de meeste restaurants waar het eten lekker is moet je er niet heen gaan voor het décor. Service was prima, had koffie besteld maar toch ingetrokken omdat ik eerder weg moest. Kreeg toen een koffie-to-go mee, dat vind ik nou meedenken. voor herhaling vatbaar.
t D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
het eten was wel lekker, alleen duurde het erg lang voordat het op tafel stond. ook was het erg weinig eten wat er geserveerd werd. de sfeer was wel goed.
JackyC .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk vers, ook de vers gemaakte drankjes. Gegrilde kip, curry en springrolls waren fantastisch en voor een leuke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Prima gegeten. Zo te proeven verse ingrediënten, goed bereid. Alles goed op smaak. Het enige dat ik een beetje jammer vond was dat er niet echt Vietnamese dessert op de kaart staan. Dat zou de ervaring leuker maken. De prijzen zijn zeer redelijk. Een aanwinst voor Zoetermeer, waar ik zeker terug zal komen.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We liepen toevallig dit restaurantje voorbij en besloten er te gaan eten.
We konden rustig een tafeltje uitzoeken en werden vlot bediend. We kozen voor een variatie voorgerechten voor 2 personen. Dat werd erg leuk opgediend met de bijpassende sausjes op elke hoek van het bord.
Het hoofdgerecht was een malse rundercurry. I.t.t. de
Thaise keuken, was dit gerecht heerlijk zacht. De kok was alleen vergeten er pinda's aan toe te voegen.
Het nagerecht was lekker en mooi opgediend, maar viel toch wat tegen omdat we een echt Vietnamees gerecht verwacht hadden.
We hebben er lekker gegeten en komen er nog wel eens terug!
Ieny .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het restaurant ligt aan een redelijk stil pleintje in het centrum. Wij (4 personen) hebben hier in alle rust op het terras kunnen eten. De bediening was prima.
De Vietnamese cocktails zijn alcoholvrij en gebaseerd op groene thee. Wij hadden een cocktail met sereh en gember, op deze warme dag een lekker en verfrissend drankje.
De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten ook. Alles was goed op smaak. de rijst was perfect. Geurig en van precies de goede consistentie om met stokjes te kunnen eten.
De 2 groentengerechten van de menukaart hebben we uitgeprobeerd en deze waren goed. De paksoy was nog heerlijk knapperig en het was een verrassing om te ontdekken dat er ook tofoe bij zat. Ook de beide groentengerechten waren zeer smakelijk doch iets te zout naar onze mening.
Bij de dame blanche werd de chocoladesaus apart in een kannetje geserveerd. De Vietnamese ijskoffie kon gemaakt worden met cafeinevrije koffie en was lekker maar iets te zoet door de hoeveelheid gecondenseerde melk. De rekening viel mee.
Al met al een restuarant om vaker te bezoeken.
ejvangelder .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Bonjour Vietnam; bediening is "jong", vriendelijk, heel attent. Goed geprijsd ook. Een echte aanrader.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Een aanwinst voor Zoetermeer! Als voorgerecht de snack mix voor 2 personen genomen, smakelijke voorgerechtjes met bijpassende sausjes. De vis van de dag met gember en seizoens groenten werd gepresenteerd met wat paksoi en ui, een beetje summier. Het andere gerecht, een curry met kip was goed evenals de bestelde gebakken mie en rijst met kip en groenten. De bediening is aardig en geeft uitleg bij de gerechten.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Goed gegeten bij het vol zittende bonjour Vietnam. Er moesten zelfs klanten die niet van te voren gereserveerd hadden weggestuurd worden.
De Pho soep was rijk gevuld en kruidig, het eenpansgerecht bun thit nuong overdadig.
Dit enigszins in tegenstelling qua hoeveelheid bij de gegrilde garnalenkoekjes en de lamskoteletten. Wel uitstekend qua smaak, maar het zou fijn zijn geweest als er bij het hoofdgeerecht geadviseerd was om groenten erbij te bestellen. De bediening was correct en vriendelijk, het decor precies goed. Mooie afstand tussen de tafels.
sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Aanwinst voor Zoetermeer. Nu 1x geluncht en 1x gedineerd. Zaak zat vol en het duurde daardoor veel te lang voordat we het voorgerecht kregen. Ook het hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Dat is niet fijn als je na het werk iets wilt eten en daarna nog naar de stad wilt. De gelegenheid is qua inrichting en prijs hier wel op gericht (niet duur, weinig aandacht besteed aan inrichting zaak, gewoon overgenomen van de vorige uitbaters).
Het eten is echter heerlijk. Geurige witte rijst, verse kruiden, diverse sausjes. We hadden een curry, streetfood, Vietnamese pannenkoek (waardoor het eten sowieso langer op zich laat wachten, vertelde men achteraf), een groentechotel een noedels. Allemaal even goed.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik heb hier kort geleden gegeten. De bediening was super vriendelijk en als je vragen had werd alles perfect uitgelegd. Ook het eten was super, echt een aanrader!
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Vandaag nier geluncht. Leuk restaurantje met goede bediening en lekker eten. Voorgerechten hebben we cha ca en bo la lot genomen, leuk geserveerd en lekker. Hoofdgerecht pannenkoek met garnalen (banh xeo), lekker en apart van smaak. Nagerecht soort tjendol genomen, lekker en niet al te zoet. Aanrader.