Bonito Tapas & Grill

31-619045925

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

T-Bone Steak
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

6,6

Jouw recensie over het restaurant Bonito Tapas & Grill

Jose D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Super lekker gegeten, alles vers , voldoende keuze, bediening en kok/ eigenaar erg vriendelijk . Prijs kwaliteit een dikke 10 !! De inrichting is niet passend bij de kwaliteit en meditariaanse smaken, ( jammer) wij komen zeker terug.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De tafel van Kees S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Nieuw restaurant voor ons. Met AH- actie gegeten. Zeer goed eten. T- bone was echt rood zoals ik wilde. Garnalen waren ook erg lekker( en goedkoop) Prijs/ kwaliteit zeer goed. Zeker een aanrader. Chef kok(ook de baas) neemt opmerkingen voor verbetering zeer serieus
Laetitia B.
Waar vind je in Nederland een hoofdgerecht van 7,50? Hier dus: garnalen met sla en aardappelen. Helemaal prima! Ook de wijn was niet duur.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prijs en kwaliteit was in verhouding. Vlees was goed en mals. Gegrilde groente echt lekker. Jammer dat de verwarming net wat te laag stond waardoor het minder prettig zat (wel een warme kop thee gekregen om op te warmen).
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Onwijs lekker eten.
Decor zou iets sfeervoller aangekleed mogen worden, dan was het perfect geweest.
Vriendelijk personeel.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Prima eten. Aardige mensen
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eten was uitstekend. Alleen maar jammer dat er zo weinig gasten waren
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was lekker ook voor vegetariërs alleen bij het raam koud enkel glas maar de bediening is vriendelijk.
Jenneke W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De tapas lijkt zo uit de bekende ronde bakjes van de supermarkt te komen. Voorafgaand aan de warme gerechten hoorden wij opvallend vaak de 'ping' van de magnetron. De sfeer is beroerd. Een snackbar met felle jaren zeventig spotjes aan het plafond. Je zit erg te kijk voor de grote ramen en in het felle licht. We wilden zo snel mogelijk weer weg. Wij gaan vaker uit eten via de restaurant-actie, normaal zijn we aangenaam verrast. Dit keer helaas een enorme tegenvaller.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De inrichting was matig en het restaurant was klein. Maar het eten was super goed en snelle bediening.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Troosteloze uitstraling. Diverse gerechten doorgehaald op het menu.
Wij waren de enige gasten. De door mij bestelde varkenshaas was gortdroog. Waren snel weer weg
Geen aanrader.
ELJ H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Welk restaurant??? Wel gereserveerd, wel reserveringsbevestiging gekregen, niet gegeten. Hele Brinklaan 2x afgereden, maar het restaurant was niet te vinden. 06nr. gebeld: is niet in gebruik. Volgens mij bestaat het niet meer. Waardeloos!!! Daarna bij De Babbel in Apeldoorn heerlijk gegeten: grote porties, vriendelijk personeel.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg lekker gegeten en aardige bediening. Restaurant is kleinschalig maar dit was juist geen probleem, hierdoor is het er gezellig. Wij gaan hier zeer beslist vaker eten.
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijn personeel en werkt goed samen. Spareribs is erg goed!!! Een aanrader
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Erg lekker gegeten. Sowieso voor herhaling vatbaar!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, geen lange wachttijd, rustige lokatie. Komen zeker nog een keer terug.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ja ...... laten we zeggen slecht , smakeloos voedsel .
Winnifred V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten. Een gelegenheid waar je heel rustig kunt eten. Rustig en intiem . Staan ook open voor op-en of aanmerkingen omdat ze nog maar net geopend zijn. Maar het was allemaal top.
A. W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Alle gerechten waren goed verzorgd en voor ons was de smaak prima.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een uitstekende service!