Bonheur

Kronenburgpassage 111 6831 EL Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bonheur

Corine J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Met dochter lekker geluncht, was goed verzorgd. Mijn dochter uitsmijter en ik rundercarpaccio met sla, pesto en pijnboompitten, aanrader!
ElaineTamar .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Hier vandaag gegeten, rundercarpacio met een cola, niks op aan te merken stond ook snel op tafel. Volgens mij was er een nieuw meisje aan het werk, ze werd continu door iemand gejaagd. Meisje deed niks goed in haar ogen. De vrouw stond maar in het hoekje haar te corrigeren en het meisje deed het werk. Hard door de zaak praten wat ze wel niet goed deed, meisje keek super onzeker en ook sprak ze een collega van haar heel streng toe en wat iedereen hoorde. Vind de vrouw zelf absoluut niet gastvriendelijk en als je ook nog eens zo tegen je personeel doet, komt er niemand meer terug. Jammer Bonheur,.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Twee tosti's, een koffie en een appelsap met z'n tweeën als lunch. Weinig op aan te merken maar verder heel standaard. Tosti niet slecht maar vlak van smaak. Decor niet heel bijzonder; je zit nu eenmaal in een winkelcentrum. Om positief te eindigen: prettige bediening.