Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag, woensdag, donderdag geopend van 17:30 tot 21:00 uur.
Vrijdag en zaterdag geopend van 17:30 tot 22:00 uur.

Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Echte Italiaanse pijpenla. Heerlijke authentieke gerechten, verse ravioli met truffel: heerlijk! Kleine tafeltjes, soort van huiskamerrestaurant. Geen heel uitgebreide kaart, wel allemaal even lekker. Neem de Barolo erbij, die maakt het helemaal af. Ook heel leuk voor een uitgebreide lunch, wat een lekkere plek is dit...
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het was niet de eerste keer dat ik bij Bonetti heb gegeten en ook deze keer is het goed bevallen. De sfeer is prettig, het eten goed en de prijs kwaliteit verhouding prima. Het enige minpuntje dat ik voor deze keer heb was het vlees. We hadden het kerstmenu met lamsboutjes genomen. De lam was naar mijn smaak te dik gesneden en te lang gebakken waardoor het vlees niet zo mals was. Verder was het menu lekker. Ik kom zeker terug.
Margaretha55 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Goede sfeer, aardige bediening.
Wij hebben heerlijk gegeten, antipasta was verrassend goed en uitgebreid.
Wij komen graag nog eens terug!
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Authentiek Italiaans eten en vriendelijke, attente en gastvrije bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, ook qua wijn. Fijne, sympathieke zaak!
winnie K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
sfeer was erg Italiaans.Antipasta vegetarisch was ruim voorzien en goed opsmaak. Hoofdgerecht eens eensgelijks. Mijn visite had andere gerechten en deze waren ook allemaal even goed. Een vette pluim
dannyvanderwerff .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk eten en goede wijn. Personeel vriendelijk en servicegericht. Knus en gezellig restaurant.

Kom zeker nog eens terug!
Esther-Effect .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heel leuk plekje en geschikt voor alle gelegenheden. Zakelijk, romantisch of met de familie. De ravioli met truffel was super lekker. Gezellige ongedwongen sfeer en echt Italiaans ipv de standaard pizzeria.
Milou S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Eindelijk een Italiaans restaurant waar het nog echt Italiaans aanvoelt.

Italiaanse bediening, top prijs kwaliteit verhouding en een goede sfeer. De mix van verassende voorgerechtjes een heerlijke pasta en een goede dessertwijn hebben mijn avond gemaakt. Ook zeer geschikt om zakelijk af te spreken!
DominiqueHeemstra .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Primi… Secondi… deze 'begrippen' staan (helaas) niet vaak meer op het menu. Zo niet bij Bonetti, daar weten ze wel hoe 't hoort. De ambiance is eenvoudig en daardoor geweldig, precies wat je verwacht van een gezellige Italiaan. De voorgerechten niks dan lof. Ook zo voor de hoofdgerechten. Wat zo fijn is dat er alle tijd voor je genomen wordt. Kortom, van begin tot einde waan je je in Italië. Kon ik maar met Lire's betalen :-)
Aanrader voor Haarlem - met potentie voor mooie top 5 notering.
cunera B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten was erg lekker. Vooral de visspagetti.
De bediening was beetje afstandelijk.
Het restaurant mag wel een keer gepimpt worden. Oude stoelen.
Ook zaten we pal bij de keuken, er brandde iets aan en we zaten in een blauwe walm. De deuren werden open gezet en we zaten op de tocht.
Maar het eten is er goed!
Michelinmannetje-E .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Redelijk gegeten, niet heel bijzonder. Bediening was aardig, maar niet erg attent. De ruimte is gezellig, maar wel wat benauwd. Al met al net niet dus.
carmeij .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten met name de fusillie met paddenstoelen was voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en voorkomend. Het is een knus restaurant niet groot maar daardoor gezellig. Voordeel is ook de ligging : vlakbij station en parkeergarage. Ik ga zeker nog een keer terug.
Ellie12345 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor mijn verjaardag gegeten bij Bonetti via de AH restaurantzegelactie, kregen een menu uitgeprint op tafel met keuzen uit pizza, pasta of vis al hoofdgerecht. Standaard Antipasti als voorgerecht, die was super lekker! Vis was perfect en lekker bereid, personen die pasta hadden vonden het wat veel maar dat ik nooit verkeerd. Pizza's waren perfect gebakken en super lekker! Erg vriendelijk personeel en leuke inrichting. Wij waren met 6 personen maar hadden een grote tafel die uitkeek op de open keuken, super leuk om alle geuren zo te kunnen ervaren rechtstreeks uit de keuken! Na het super lekkere voor en hoofdgerecht, had niemand echt meer ruimte over voor een toetje, echter zat dit wel in de menu prijs inbegrepen... Wij konden gelukkig koffie krijgen ipv een toetje voor dezelfde prijs, erg attent! Overal een super leuke ervaring gehad bij Bonnetti.
tonus .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het eten was te duur voor de kwaliteit en ambiance die je er voor terug krijgt
De aardappelschijfjes die je extra moet bestellen voor € 4,50 pp waren te zwart en de hoeveelheid was erg weinig, 8 kleine schijfjes. Ook de hoeveelheid van ht hoofdgerecht de scholfilet was onder de maat.Er zat weinig smaak aan en waarschijnlijk nog niet eens 100 gram en dat voor €20.50! De zalmfilet die ik wilde bestellen was al uitverkocht en ht was nog niet eens 1900uur.
Niet voor herhaling vatbaar
Het spijt mij te lezen over uw slechte ervaring. Ik ga het direct opnemen met de keuken, ik denk dat hier een fout is gemaakt. Mag ik u vragen mij te bellen op tel. nr. 0639421056 ?
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met vier personen gegeten op zaterdag. Hartlijk welkom en direct een karaf water op tafel gekregen. Top service begon daar al, daar kunnen meer restaurants een voorbeeld aan nemen. We hadden het AH menu. De anti-pasti was geweldig. Veel aandacht aan besteed, uitgebreid en ieder hapje was lekker en bijzonder. De wijn was prima, pizza's niet bijzonder maar prima. De vis van de dag was helemaal geweldig. Nog een service topper: mijn vriend kon niet tussen de twee grappa's kiezen, kreeg hij van alle twee een half glaasje zodat hij ze alletwee kon proeven. De italiaanse heren die de bediening dezen waar zeer vriendelijk, gaven dat extra italiaanse tintje en hadden humor. Geweldig avondje uit dus, er ontbrak niets.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Bonetti,
die naam klinkt al als muziek in je oren!
en het eten smaakt verrukelijk.
mooie decoratie en erg sfeervol
goeie pasta's en top pizza's
kom er zeker vaker!
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Voor de tweede keer uitstekend gegeten! Lekker wijntje, heerlijke pasta en geweldige tiramisu. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
paulinenesselaar .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Bijzonder aardig personeel, lekker eten, als je binnenkomt ruikt het "Italiaans", heerlijk!
Samen een voorgerecht gedeeld (kleine eters), allemaal hapjes: goed, gevarieerd en ongelofelijk veel!
Prima prijs-kwaliteitverhouding.
laura.vanderree .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met AH actie bij Bonetti gegeten op zaterdagavond. Onwijs genoten! Wij hadden een klein tafeltje, wat wij knus vonden. Je zit dicht op elkaar, maar dat past bij mijn beleving van een huiskamerrestaurant. Heerlijk dat de bediening alleen maar Italiaans met elkaar spreekt waardoor je je in Italie waant. We kregen direct een karafje water op tafel, prettig! Antipasti lekker en zeker niet gierig. Vergissing van de bediening (toch varkensvlees bij de antipasti ondanks vooraf aangeven) werd direct op vriendelijke wijze hersteld. Hoofdgerecht hadden we beide een zeer goede keuze: pizza met drie kazen en risotto. Tiramisu als dessert was ook prima!
Sjaak___ .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Vooral de zalm was erg lekker. Ook een erg goede wijn gedronken. Zeker aan te bevelen.