Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag, woensdag, donderdag geopend van 17:30 tot 21:00 uur.
Vrijdag en zaterdag geopend van 17:30 tot 22:00 uur.

Joost P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eerlijk gezegd was ik erg teleurgesteld in de Pizza Bonetti, die nota bene is vernoemd naar het restaurant. De pizza was nat en slap en smaakte hooguit naar tomatenpuree; ik heb er zout op moeten strooien. Hij was ook nog eens relatief duur, 12,50, en ik ken veel pizzeria's met goedkopere maar veel betere pizza's.
SchoutenaandeMaes .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
De verwachtingen waren, gezien de berichten op iens, vertrouwenwekkend.
Helaas.... De tafeltjes waren vies, zeer klein en krap, het eten redelijk maar niet bijzonder, de bediening slordig en vergeetachtig. Al met al waren we ff snel ook een behoorlijk bedrag kwijt. Prijs kwaliteit absoluut in disbalans. De mannen zingen en praten heel veel Italiaans, gezellig. Maar daardoor gaan ze voorbij aan de kwaliteit en komen ze zeer nonchalant over.
Beste heer Schouten,
Met grote verbazing las ik uw recensie. U was bij Bonetti om de verjaardag van uw zoon te vieren. Het zag er gezellig uit aan jullie tafel, en wij hadden allemaal de indruk dat jullie een leuke avond hadden. Geen moment heeft u geklaagd of anderszins laten merken dat er iets niet goed was. Sterker nog, bij het weggaan gaf u een hand en liet u 12 euro fooi achter. Omdat het de verjaardag van uw zoon was, hebben wij de toetjes van het huis aangeboden met sterretjes erop om het feestelijk aan te kleden. Dus het slordig en vergeetachtig kan ik mijn jongens niet in herkennen. En dat de tafeltjes klein zijn, daar heeft u een punt. Het pand is klein en grotere tafels passen er niet. Ik zou u in het belang van al mijn collega-restaurateurs willen adviseren om voortaan wanneer u ergens eet, direct uw misnoegen te uiten. Dan krijgt het restaurant een eerlijke kans om de problemen die u ervaart, voor u op te lossen. vriendelijke groet, Inez Herrebrugh

Reactie van proever:

Ondanks het feit dat wij elkaar vanmiddag ook telefonisch hebben gesproken heeft u kennelijk de behoefte om alsnog uw gelijk te halen. Ik begrijp dat ik dus niet duidelijk genoeg ben geweest in mijn beoordeling. Dat spijt mij. Wij hebben inderdaad een zeer gezellige avond gehad maar dat kwam niet door het eten. Ik gedraag mij altijd netjes en geef een hand en kleine fooi. Mag dat niet? Uw restaurant is leuk als het toevallig om de hoek zit, maar is een rit er naar toe (zoals wij hebben gedaan) niet waard. Wellicht had uw team een mindere dag en uitte zich dat in de diverse teleurstellingen, maar dat was wel onze ervaring. En ja, ik wilde de verjaardag van onze zoon niet verpesten. Daarom een keurige recensie via iens.

anf 2e reactie van restaurant:

Mijn gelijk hoef ik niet te halen meneer Schouten. Bij Iens raadt men aan om altijd te reageren op negatieve recensies. Recensies op internet nemen een vlucht. Mensen geven lukraak cijfers die kant nog wal raken. Een 4 voor service bijvoorbeeld, maar geen moment laten merken dat er iets niet in orde was op de avond zelf. Een 4 voor service, maar wel een hand geven bij weggaan en 12 euro fooi achterlaten, achteraf op internet iemand de grond inschrijven. Vindt u dat echt netjes gedrag? Mijn team had geen mindere dag, ze waren vrolijk en attent en liepen te zingen. Het plezier straalde eraf. De jongen die u bediend heeft, heeft zich uw recensie persoonlijk erg aangetrokken. Dus daarom een keurige reactie van mijn kant terug. vriendelijke groet, Inez Herrebrugh
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk echt Italiaanse keuken, gezellige ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!! Inrichting is knus en huiselijk.
Margit A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wat een leuk ontdekking dit kleine restaurant om lekker Italiaans te lunchen. Het eten smaakte uitstekend. Voor wie eens anders dan een broodje bij de lunch wil.
Snef B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellige kleine italiaan. Knus restaurantje. Samen met mijn vriend wilde we gezellig een pizza aan eten. Online gereserveerd om 21.00(wel wat laat, maar kon niet eerder stond er) netjes om 21.00 ons gemeld. En werden aan het raam gezet met z'n tweetjes. So far so good. Fles rosé besteld en wat brood vooraf, want we hadden al wel trek. Dus snel de kaart erbij gepakt om een lekkere pizza uit te kiezen. Snel onze keuze gemaakt, we wilde allebei een pizza. De ober kwam onze bestelling opnemen dus wij gaven de pizza's door. "Oh een moment, ik moet even vragen of dat er nog wel is" De ober loopt richting de keuken en komt terug met de mededeling dat er nog maar 1 pizza is. Geen sorry of excuses, nee gewoon heel doodleuk er is nog maar 1 pizza. Dat had best wel even van te voren gemeld mogen worden. Wij waren eigenlijk in staat om weg te gaan, maar de fles rose en het brood hadden we al staan helaas.
Uiteindelijk mijn vriend zijn pizza gekregen en ik een pasta genomen. Wat ook nog eens een teleurstelling was. Half bordje met te harde spaghetti. Ik had nog honger toen weg gingen.
De pizza van mijn vriend was wel lekker.
Maar kom op... 1 pizza over om 21.15 in een pizzeria! Heel slecht!
Hier gaan wij nooit meer naartoe in ieder geval.
Beste Snef. Het spijt mij dat jullie zo'n teleurstelling hebben ervaren. In mijn herinnering hebben wij meermalen onze excuses gemaakt voor het feit dat er nog maar 1 pizza was. Tegen onze verwachting in was het vanaf lunch helemaal vol bij ons en bestelde iedereen pizza. Aangezien wij GEEN pizzeria zijn, maar trattoria, hebben wij niet onbeperkt pizza. Wij maken dagelijks alles vers, dus ook het pizzadeeg. En als het op is, is het op, en trekken wij geen vriezer open. Over de spaghetti: halve bordjes hebben wij niet. De spaghetti is vers gekookt, en omdat wij geen 'nederlandse' Italiaan zijn, maar een echte Italiaanse Italiaan, koken wij de pasta al dente. Nogmaals excuus voor jullie teleurstelling.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hebben een gezellige avond met goede service en lekker eten gehad. Ook de wijn was heerlijk. Bonetti is een knus restaurant met een echte gastvouw. De ruimte is wat krap maar ondanks dat zit je niet bij je buurman aan tafel. Hetgeen je wel vaak hebt in restaurants waar ze meer ruimte hebben. Het is niet echt goedkoop maar er worden biologische streekproducten gebruikt.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Fantastisch authentiek Italiaans en supervriendelijke bediening. De ravioli porcini met vers geschaafde truffel was goddelijk!
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Echte Italiaanse pijpenla. Heerlijke authentieke gerechten, verse ravioli met truffel: heerlijk! Kleine tafeltjes, soort van huiskamerrestaurant. Geen heel uitgebreide kaart, wel allemaal even lekker. Neem de Barolo erbij, die maakt het helemaal af. Ook heel leuk voor een uitgebreide lunch, wat een lekkere plek is dit...
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het was niet de eerste keer dat ik bij Bonetti heb gegeten en ook deze keer is het goed bevallen. De sfeer is prettig, het eten goed en de prijs kwaliteit verhouding prima. Het enige minpuntje dat ik voor deze keer heb was het vlees. We hadden het kerstmenu met lamsboutjes genomen. De lam was naar mijn smaak te dik gesneden en te lang gebakken waardoor het vlees niet zo mals was. Verder was het menu lekker. Ik kom zeker terug.
Margaretha55 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Goede sfeer, aardige bediening.
Wij hebben heerlijk gegeten, antipasta was verrassend goed en uitgebreid.
Wij komen graag nog eens terug!
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Authentiek Italiaans eten en vriendelijke, attente en gastvrije bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, ook qua wijn. Fijne, sympathieke zaak!
winnie K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
sfeer was erg Italiaans.Antipasta vegetarisch was ruim voorzien en goed opsmaak. Hoofdgerecht eens eensgelijks. Mijn visite had andere gerechten en deze waren ook allemaal even goed. Een vette pluim
Esther-Effect .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heel leuk plekje en geschikt voor alle gelegenheden. Zakelijk, romantisch of met de familie. De ravioli met truffel was super lekker. Gezellige ongedwongen sfeer en echt Italiaans ipv de standaard pizzeria.
Milou S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Eindelijk een Italiaans restaurant waar het nog echt Italiaans aanvoelt.

Italiaanse bediening, top prijs kwaliteit verhouding en een goede sfeer. De mix van verassende voorgerechtjes een heerlijke pasta en een goede dessertwijn hebben mijn avond gemaakt. Ook zeer geschikt om zakelijk af te spreken!
DominiqueHeemstra .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Primi… Secondi… deze 'begrippen' staan (helaas) niet vaak meer op het menu. Zo niet bij Bonetti, daar weten ze wel hoe 't hoort. De ambiance is eenvoudig en daardoor geweldig, precies wat je verwacht van een gezellige Italiaan. De voorgerechten niks dan lof. Ook zo voor de hoofdgerechten. Wat zo fijn is dat er alle tijd voor je genomen wordt. Kortom, van begin tot einde waan je je in Italië. Kon ik maar met Lire's betalen :-)
Aanrader voor Haarlem - met potentie voor mooie top 5 notering.
Cunera B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten was erg lekker. Vooral de visspagetti.
De bediening was beetje afstandelijk.
Het restaurant mag wel een keer gepimpt worden. Oude stoelen.
Ook zaten we pal bij de keuken, er brandde iets aan en we zaten in een blauwe walm. De deuren werden open gezet en we zaten op de tocht.
Maar het eten is er goed!
carmeij .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten met name de fusillie met paddenstoelen was voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en voorkomend. Het is een knus restaurant niet groot maar daardoor gezellig. Voordeel is ook de ligging : vlakbij station en parkeergarage. Ik ga zeker nog een keer terug.
Ellie12345 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor mijn verjaardag gegeten bij Bonetti via de AH restaurantzegelactie, kregen een menu uitgeprint op tafel met keuzen uit pizza, pasta of vis al hoofdgerecht. Standaard Antipasti als voorgerecht, die was super lekker! Vis was perfect en lekker bereid, personen die pasta hadden vonden het wat veel maar dat ik nooit verkeerd. Pizza's waren perfect gebakken en super lekker! Erg vriendelijk personeel en leuke inrichting. Wij waren met 6 personen maar hadden een grote tafel die uitkeek op de open keuken, super leuk om alle geuren zo te kunnen ervaren rechtstreeks uit de keuken! Na het super lekkere voor en hoofdgerecht, had niemand echt meer ruimte over voor een toetje, echter zat dit wel in de menu prijs inbegrepen... Wij konden gelukkig koffie krijgen ipv een toetje voor dezelfde prijs, erg attent! Overal een super leuke ervaring gehad bij Bonnetti.
tonus .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het eten was te duur voor de kwaliteit en ambiance die je er voor terug krijgt
De aardappelschijfjes die je extra moet bestellen voor € 4,50 pp waren te zwart en de hoeveelheid was erg weinig, 8 kleine schijfjes. Ook de hoeveelheid van ht hoofdgerecht de scholfilet was onder de maat.Er zat weinig smaak aan en waarschijnlijk nog niet eens 100 gram en dat voor €20.50! De zalmfilet die ik wilde bestellen was al uitverkocht en ht was nog niet eens 1900uur.
Niet voor herhaling vatbaar
Het spijt mij te lezen over uw slechte ervaring. Ik ga het direct opnemen met de keuken, ik denk dat hier een fout is gemaakt. Mag ik u vragen mij te bellen op tel. nr. 0639421056 ?
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met vier personen gegeten op zaterdag. Hartlijk welkom en direct een karaf water op tafel gekregen. Top service begon daar al, daar kunnen meer restaurants een voorbeeld aan nemen. We hadden het AH menu. De anti-pasti was geweldig. Veel aandacht aan besteed, uitgebreid en ieder hapje was lekker en bijzonder. De wijn was prima, pizza's niet bijzonder maar prima. De vis van de dag was helemaal geweldig. Nog een service topper: mijn vriend kon niet tussen de twee grappa's kiezen, kreeg hij van alle twee een half glaasje zodat hij ze alletwee kon proeven. De italiaanse heren die de bediening dezen waar zeer vriendelijk, gaven dat extra italiaanse tintje en hadden humor. Geweldig avondje uit dus, er ontbrak niets.