Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag, woensdag, donderdag geopend van 17:30 tot 21:00 uur.
Vrijdag en zaterdag geopend van 17:30 tot 22:00 uur.

Rowleyy .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Per toeval gevonden een paar weken geleden, zit wat verstopt. Super lekkere gerechten, alsof je in Italië zelf zit! Zeker als het zonnetje schijnt een aanrader om lekker op het binnen terras te zitten. Zelfgemaakte Limoncello en super goede service van Peter. Hier gaan wij vaker komen.
Garfunkel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een van de leukste tentjes in Haarlem! Beetje verstopt en daarom een hidden gem! Een stukje authentiek Italië in Haarlem. Heerlijke lunch hier gehad, alles piekfijn vers, lekkere wijn, schitterende binnentuin, charmant en uiterst vriendelijk personeel. Alsof je een klein beetje op vakantie bent in eigen stad! Absoluut de moeite waard!!!
Marie-jose Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De Service was uitmuntend, zeer hulpvaardig, attent, vriendelijk. We vonden een fles wijn niet lekker, geen probleem, hij liet ons twee andere proeven. Toen ik hem erop attent maakte dat hij twee thee niet had gerekend zei hij, nee hoor jullie gebruikte hetzelfde theezakje dus dat hete water reken ik niet. Het eten was lekker, de antipasti was heerlijk. De parmigiani vonden we ook lekker. De koffie mooi versierd en lekker. En dit pareltje was heerlijk rustig. Aanrader!
MarkAmber .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Lunch bij Bonetti, wat meteen opvalt is de vriendelijke prettig enthousiaste Italiaan die ons uitnodigend verwelkomd, een tafeltje voorstelt en daar direct een karaf water neerzet. De man zelf komt uit Sardinië, excuseert zich voor zijn gebrekkig Nederlands en stelt desgevraagd een, naar bleek, heerlijke wijn uit Puglia voor.
Leuk smakelijke diverse anti pasti voor twee om te starten en daarna een pasta. Huisgemaakte, super vers en waanzinnig smaakvol. Torta del giorna met 2 vorken en een sgroppino met 2 rietjes toe, en voldaan tegen een billijke rekening huiswaarts.
De ludieke 'missie' van Bonetti is Haarlem laten kennis maken met de Italiaanse keuken en geweldige eetgewoonten; wij steunen deze! Wie volgt?
salinas13 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Eten was heerlijk en de bediening was heel erg vriendelijk. Wij gaan er zeker nog een keer heen. Decor was iets minder, maar wel een gezellige sfeer.
kbunink B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
2 keer al heerlijk gegeten. Pasta en pizza allebei top. Nagerechten super lekker. Inrichting kan sfeervoller maar eten en bediening maakt alles goed. Kleine tafeltjes en iets wat scheef maar is ook wel weer de charme ervan. Gaan zeker weer een keer heen.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016

Lekker gegeten en aardige bediening maar de zit is minder comfortabel. Desondanks zou ik het restaurant zeker aanraden als je van heerlijk Italiaans eten houdt.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was uitstekend, je proeft dat alles vers is. Ook aanpassingen aan de standaard waren geen probleem. Meteen water op tafel, perfect. Heel gezellig restaurant, niet groot, mooie foto's aan de wand. Authentiek doet het aan. Leuke avond gehad.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eten zoals je in italie gewend bent. In korte tijd twee keer geweest. En ze snappen hoe dat werkt. Ze hadden buiten de kaart om een heerlijke vongole. Nog nooit zoiets geproefd.
Meubilair kan wat beter. Maar is wel erg italiaans.
Tot je weer buiten komt in regenachtig Haarlem.
Ik ga emigreren naar Italie.
Joost P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eerlijk gezegd was ik erg teleurgesteld in de Pizza Bonetti, die nota bene is vernoemd naar het restaurant. De pizza was nat en slap en smaakte hooguit naar tomatenpuree; ik heb er zout op moeten strooien. Hij was ook nog eens relatief duur, 12,50, en ik ken veel pizzeria's met goedkopere maar veel betere pizza's.
SchoutenaandeMaes .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
De verwachtingen waren, gezien de berichten op iens, vertrouwenwekkend.
Helaas.... De tafeltjes waren vies, zeer klein en krap, het eten redelijk maar niet bijzonder, de bediening slordig en vergeetachtig. Al met al waren we ff snel ook een behoorlijk bedrag kwijt. Prijs kwaliteit absoluut in disbalans. De mannen zingen en praten heel veel Italiaans, gezellig. Maar daardoor gaan ze voorbij aan de kwaliteit en komen ze zeer nonchalant over.
Beste heer Schouten,
Met grote verbazing las ik uw recensie. U was bij Bonetti om de verjaardag van uw zoon te vieren. Het zag er gezellig uit aan jullie tafel, en wij hadden allemaal de indruk dat jullie een leuke avond hadden. Geen moment heeft u geklaagd of anderszins laten merken dat er iets niet goed was. Sterker nog, bij het weggaan gaf u een hand en liet u 12 euro fooi achter. Omdat het de verjaardag van uw zoon was, hebben wij de toetjes van het huis aangeboden met sterretjes erop om het feestelijk aan te kleden. Dus het slordig en vergeetachtig kan ik mijn jongens niet in herkennen. En dat de tafeltjes klein zijn, daar heeft u een punt. Het pand is klein en grotere tafels passen er niet. Ik zou u in het belang van al mijn collega-restaurateurs willen adviseren om voortaan wanneer u ergens eet, direct uw misnoegen te uiten. Dan krijgt het restaurant een eerlijke kans om de problemen die u ervaart, voor u op te lossen. vriendelijke groet, Inez Herrebrugh

Reactie van proever:

Ondanks het feit dat wij elkaar vanmiddag ook telefonisch hebben gesproken heeft u kennelijk de behoefte om alsnog uw gelijk te halen. Ik begrijp dat ik dus niet duidelijk genoeg ben geweest in mijn beoordeling. Dat spijt mij. Wij hebben inderdaad een zeer gezellige avond gehad maar dat kwam niet door het eten. Ik gedraag mij altijd netjes en geef een hand en kleine fooi. Mag dat niet? Uw restaurant is leuk als het toevallig om de hoek zit, maar is een rit er naar toe (zoals wij hebben gedaan) niet waard. Wellicht had uw team een mindere dag en uitte zich dat in de diverse teleurstellingen, maar dat was wel onze ervaring. En ja, ik wilde de verjaardag van onze zoon niet verpesten. Daarom een keurige recensie via iens.

anf 2e reactie van restaurant:

Mijn gelijk hoef ik niet te halen meneer Schouten. Bij Iens raadt men aan om altijd te reageren op negatieve recensies. Recensies op internet nemen een vlucht. Mensen geven lukraak cijfers die kant nog wal raken. Een 4 voor service bijvoorbeeld, maar geen moment laten merken dat er iets niet in orde was op de avond zelf. Een 4 voor service, maar wel een hand geven bij weggaan en 12 euro fooi achterlaten, achteraf op internet iemand de grond inschrijven. Vindt u dat echt netjes gedrag? Mijn team had geen mindere dag, ze waren vrolijk en attent en liepen te zingen. Het plezier straalde eraf. De jongen die u bediend heeft, heeft zich uw recensie persoonlijk erg aangetrokken. Dus daarom een keurige reactie van mijn kant terug. vriendelijke groet, Inez Herrebrugh
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk echt Italiaanse keuken, gezellige ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!! Inrichting is knus en huiselijk.
Margitansink .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wat een leuk ontdekking dit kleine restaurant om lekker Italiaans te lunchen. Het eten smaakte uitstekend. Voor wie eens anders dan een broodje bij de lunch wil.
Snef B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellige kleine italiaan. Knus restaurantje. Samen met mijn vriend wilde we gezellig een pizza aan eten. Online gereserveerd om 21.00(wel wat laat, maar kon niet eerder stond er) netjes om 21.00 ons gemeld. En werden aan het raam gezet met z'n tweetjes. So far so good. Fles rosé besteld en wat brood vooraf, want we hadden al wel trek. Dus snel de kaart erbij gepakt om een lekkere pizza uit te kiezen. Snel onze keuze gemaakt, we wilde allebei een pizza. De ober kwam onze bestelling opnemen dus wij gaven de pizza's door. "Oh een moment, ik moet even vragen of dat er nog wel is" De ober loopt richting de keuken en komt terug met de mededeling dat er nog maar 1 pizza is. Geen sorry of excuses, nee gewoon heel doodleuk er is nog maar 1 pizza. Dat had best wel even van te voren gemeld mogen worden. Wij waren eigenlijk in staat om weg te gaan, maar de fles rose en het brood hadden we al staan helaas.
Uiteindelijk mijn vriend zijn pizza gekregen en ik een pasta genomen. Wat ook nog eens een teleurstelling was. Half bordje met te harde spaghetti. Ik had nog honger toen weg gingen.
De pizza van mijn vriend was wel lekker.
Maar kom op... 1 pizza over om 21.15 in een pizzeria! Heel slecht!
Hier gaan wij nooit meer naartoe in ieder geval.
Beste Snef. Het spijt mij dat jullie zo'n teleurstelling hebben ervaren. In mijn herinnering hebben wij meermalen onze excuses gemaakt voor het feit dat er nog maar 1 pizza was. Tegen onze verwachting in was het vanaf lunch helemaal vol bij ons en bestelde iedereen pizza. Aangezien wij GEEN pizzeria zijn, maar trattoria, hebben wij niet onbeperkt pizza. Wij maken dagelijks alles vers, dus ook het pizzadeeg. En als het op is, is het op, en trekken wij geen vriezer open. Over de spaghetti: halve bordjes hebben wij niet. De spaghetti is vers gekookt, en omdat wij geen 'nederlandse' Italiaan zijn, maar een echte Italiaanse Italiaan, koken wij de pasta al dente. Nogmaals excuus voor jullie teleurstelling.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hebben een gezellige avond met goede service en lekker eten gehad. Ook de wijn was heerlijk. Bonetti is een knus restaurant met een echte gastvouw. De ruimte is wat krap maar ondanks dat zit je niet bij je buurman aan tafel. Hetgeen je wel vaak hebt in restaurants waar ze meer ruimte hebben. Het is niet echt goedkoop maar er worden biologische streekproducten gebruikt.
tanja-v .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Fantastisch authentiek Italiaans en supervriendelijke bediening. De ravioli porcini met vers geschaafde truffel was goddelijk!
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Echte Italiaanse pijpenla. Heerlijke authentieke gerechten, verse ravioli met truffel: heerlijk! Kleine tafeltjes, soort van huiskamerrestaurant. Geen heel uitgebreide kaart, wel allemaal even lekker. Neem de Barolo erbij, die maakt het helemaal af. Ook heel leuk voor een uitgebreide lunch, wat een lekkere plek is dit...
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Het was niet de eerste keer dat ik bij Bonetti heb gegeten en ook deze keer is het goed bevallen. De sfeer is prettig, het eten goed en de prijs kwaliteit verhouding prima. Het enige minpuntje dat ik voor deze keer heb was het vlees. We hadden het kerstmenu met lamsboutjes genomen. De lam was naar mijn smaak te dik gesneden en te lang gebakken waardoor het vlees niet zo mals was. Verder was het menu lekker. Ik kom zeker terug.
Margaretha55 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Goede sfeer, aardige bediening.
Wij hebben heerlijk gegeten, antipasta was verrassend goed en uitgebreid.
Wij komen graag nog eens terug!
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Authentiek Italiaans eten en vriendelijke, attente en gastvrije bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, ook qua wijn. Fijne, sympathieke zaak!