Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag, woensdag, donderdag geopend van 17:30 tot 21:00 uur.
Vrijdag en zaterdag geopend van 17:30 tot 22:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Bonetti

Roel K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk klein restaurantje, informele sfeer, goede, vriendelijke bediening en lekker eten. aanbevolen!
Dank voor uw mooie recensie en graag tot volgende keer!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben gegeten. In de keuken konden ze het niet helemaal aan, waardoor het iets langer duurde. Maar het eten maakte dat weer helemaal goed.
Sandy L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De hapjes vooraf waren erg lekker.
Het stuk zalm was klein. Ik hoopte op warme (gegrilde) groenten ipv salade die ik in het voorafje had.
Vriendelijke bediening, goed uitleg over de gerechten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
leuk knus restaurant met een beperkte kaart maar met lekkere verse smaakvolle gerechten
en goede bediening lekker vlot geholpen leuk restaurant om een avondje met je partner of vrienden te zitten
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fijn knus restaurantje met prima eten, vriendelijke bediening
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuk dat de kok ook even het toetje kwam brengen.Toen konden we haar meteen complimenteren met het heerlijke eten.
We waanden ons even weer op vakantie in Italië!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Gemoedelijk, persoonlijk en ook nog eens goed eten. Heel fijn restaurant(je)!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Redelijk restaurant
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We komen regelmatig en zullen dat blijven doen. Prima eten. Echt Italiaanse sfeer. Vooral de antipasto Bonetti is buitengewoon en hoe lekker de andere voorgerechten er ook uitzien, iedere keer gaan we hier weer voor. De vernieuwde wijnkaart ziet er ook fraai uit en de Montepulciano, die we gisteren dronken was uit de kunst.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een beetje krap maar superleuk en gezellig!
Mirte G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuk restaurantje! Klein, maar fijn. Aardige bediening en kok. Soms alleen wat traag (dat kwam misschien door een nogal drukke groep in het restaurant). Voorgerecht en pasta's erg smaakvol. De tonijn vonden wij minder. Aan het toetje zijn we niet meer toegekomen, want de porties zijn echt enorm!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een 4 gangen menuutje voor € 27,50 met vrienden genomen
Mooie niet te grote porties. Alles prima van smaak alhoewel voor mij persoonlijk de tagliatelle iets meer niet mocht hebben, en de limoncello cake had iets sompiger mogen zijn, had leuk geweest met klein glaasje limoncello. Maar voor deze prijs was prima menu!
Nataly H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisteren hebben wij samen met goede vrienden gegeten bij Bonetti. Voor mij en mijn man de tweede keer (de eerste keer was in de zomer en zaten we buiten in hun gezellige buiten tuin: perfect!).
Wij hebben veel kunnen proeven. Starter: Anti pasti, voor 2 personen waarvan wij alle 4 hebben gegeten. Veel kleine gerechtjes, goed op smaak, en perfect te delen. Primi: twee gerechten buiten de kaart om, 1 x de pasta met champion en zwarte truffel en 1 x pasta met spekjes en zwarte trufel. Ook dit hebben we met elkaar gedeeld. De gerechten goed op smaak. Secundi: 1 keer de entrecot en 1 keer de tonijn. Wederom met 4 gedeeld. En ook goed op smaak. Heerlijke tonijn, en ook veel! Als dessert kozen 2 van ons voor Cantucci con vino santo (typisch Toscaans nagerecht met harde amandelkoekjes en een glaasje vino Santo (dessert wijn), om in te dopen). Ook dat was heerlijk. Van het huis kregen we nog een glaasje limoncello. De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Hoi Nataly, dank voor je mooie beoordeling!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten vol van smaak. Prettige bediening.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer lekker eten. Gezellig restaurantje, misschien een beetje krap. Goede bediening.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Je voelt je weer even op vakantie in Italië. Geweldig eten! Prima service. Interieur is misschien ietwat gedateerd maar dat doet niets af aan het eten
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bij Bonetti eet je heerlijk Italiaans. Ik koos dit keer een pizza met buffelmozzarella, die verrukkelijk smaakte. Als bijgerecht hadden we gegrilde groenten; ook heerlijk. Het flesje water was lekker, je kunt hier overigens ook een kosteloze karaf kraanwater krijgen.
We zaten eens niet in de mini buitentuin maar binnen, waarover ik me zorgen maakte qua geluidsniveau. Dat bleek nergens voor nodig; we konden elkaar prima verstaan. Terwijl het toch helemaal vol zat!
De bediening verliep vlekkeloos, zoals altijd. Ze lieten ons met rust, totdat we opkeken omdat we nog wat wilden bestellen; dan waren ze er in een mum van tijd.
Ik blijf hier graag komen!
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk italiaans eten voor een goede prijs en uitstekende bediening. Het is een klein pitoresk restaurant met italiaanse muziek en decoraties wat het een heerijk sfeertje geeft.
Dank voor je mooie beoordeling! :)
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Klein maar fijn! Met z'n viertjes hapje gegeten: 2 x pizza, 2 x verse pasta paddestoel/truffel. Smaakte allemaal heerlijk, je proefde en rook (truffel werd aan tafel over pasta geschaafd!) de verse ingrediënten. Wel minder grote porties dan elders, maar voldoende. Bediening vriendelijk.