Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag, woensdag, donderdag geopend van 17:30 tot 21:00 uur.
Vrijdag en zaterdag geopend van 17:30 tot 22:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Bonetti

Jean M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het was heel rustig.Veelkleurige plastic tafel kleedjes vielen wat uit de toon. Kwaliteit van het eten was goed, evenals de bediening
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een paar keer eerder geweest. Toen waren wij tevreden. Nu stuk minder, jammer. Deze keer zwart verbrande pizza’s gekregen die overigens wel vervangen werden toen wij het lieten zien. En deze gastvrouw was lang niet zo aardig als de gastvrouw waar we de vorige keer door werden geholpen. Ik zou aanraden om die weer in de bediening te zetten in plaats van de keuken. Maar misschien zijn de koks weg? Er kwam een hele Italiaanse familie binnen die uitbundig werd begroet en gekust door de gastvrouw. Er was ook iemand in rolstoel bij die pal achter mij werd gezet. Ik kon geen kant meer op. Daar is de zaak te klein voor. Laatste keer dat we hier hebben gegeten. Het is mij in de recensies van andere mensen opgevallen dat dit restaurant ook niet tegen kritiek kan. Dan moet je niet met Iens in zee gaan lijkt mij.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Herrliijkr authentieke gerechten in huiselijke sfeer.. grazi
Dank voor je mooie beoordeling en graag tot de volgende keer!
hartelijke groet,
Inez en Annabel
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima restaurant, waar we graag komen. PS Ik vind de antwoordkeuzes bij de vraag over wachttijd erg vreemd. "Hoog tempo" zou het meest positieve moeten zijn? De rest van de antwoordmogelijkheden klinkt ook niet positief, Je wilt toch gewoon gezellig tafelen, niet alles naar binnen schrokken?
ahj.vermeulen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Prima, echt Italiaans restaurant met heerlijke gerechten en prachtige wijnen. Rustige ambiance. Kom hier met mijn vrienden zeker terug.
Joris L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima maar niet bijzonder.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het leek ons een leuk klein tentje met goed eten, afgaand op de goede recensies. Deze zijn echter over het algemeen van langer geleden. De antipasti schotel voor 2 p. was erg simpel en geen €19,50 waard. Verse kruiden ontbraken. Ook de hoofdgerechten (2 x pasta) misten de echte Italiaanse smaak. De truffelpasta smaakte nauwelijks naar truffel, ook al was deze best prijzig met €18,50. Van beide pastagerechten was de pasta te gaar. Al met al redelijk amateuristisch en niet restaurant waardig. Heel jammer.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eerder heerlijk gegeten hier, maar de ziel leek er nu uit. En geen Italiaanse koks (meer?) in de keuken. In elk geval onze avond. En tagliatelle slierten horen niet te plakken, de basis van pasta koken lijkt me.
Beste heer van der Reep. Bedankt voor uw feedback. Pasta hoort niet te plakken, jammer dat u dit niet heeft gemeld toen ik vroeg of het allemaal naar wens was geweest. De ziel is er zeker niet uit hoor; mijn dochter en ik staan met veel toewijding en liefde te werken in onze trattoria!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was zeer smaakvol en de porties prima. Alleen de panacotta had beter gekund. De smaak was lekker maar het platte mengsel dat op onze borden kwam leek in niets op een echte panacotta. Jammer want er worden wel goede desserts gemaakt. De Tiramisu is een aanrader. Het restaurantje zelf is eenvoudig maar sfeervol. Alleen de half verlepte bloemen op tafel en de plant voor het raam zouden beter vervangen kunnen worden door mooie kunstbloemen want dat zou er veel verzorgder uitzien. Of gewoon weglaten.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk klein restaurantje, informele sfeer, goede, vriendelijke bediening en lekker eten. aanbevolen!
Dank voor uw mooie recensie en graag tot volgende keer!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben gegeten. In de keuken konden ze het niet helemaal aan, waardoor het iets langer duurde. Maar het eten maakte dat weer helemaal goed.
Sandy L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De hapjes vooraf waren erg lekker.
Het stuk zalm was klein. Ik hoopte op warme (gegrilde) groenten ipv salade die ik in het voorafje had.
Vriendelijke bediening, goed uitleg over de gerechten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
leuk knus restaurant met een beperkte kaart maar met lekkere verse smaakvolle gerechten
en goede bediening lekker vlot geholpen leuk restaurant om een avondje met je partner of vrienden te zitten
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fijn knus restaurantje met prima eten, vriendelijke bediening
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuk dat de kok ook even het toetje kwam brengen.Toen konden we haar meteen complimenteren met het heerlijke eten.
We waanden ons even weer op vakantie in Italië!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Gemoedelijk, persoonlijk en ook nog eens goed eten. Heel fijn restaurant(je)!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Redelijk restaurant
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We komen regelmatig en zullen dat blijven doen. Prima eten. Echt Italiaanse sfeer. Vooral de antipasto Bonetti is buitengewoon en hoe lekker de andere voorgerechten er ook uitzien, iedere keer gaan we hier weer voor. De vernieuwde wijnkaart ziet er ook fraai uit en de Montepulciano, die we gisteren dronken was uit de kunst.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een beetje krap maar superleuk en gezellig!
Mirte G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuk restaurantje! Klein, maar fijn. Aardige bediening en kok. Soms alleen wat traag (dat kwam misschien door een nogal drukke groep in het restaurant). Voorgerecht en pasta's erg smaakvol. De tonijn vonden wij minder. Aan het toetje zijn we niet meer toegekomen, want de porties zijn echt enorm!