Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag, woensdag, donderdag geopend van 17:30 tot 21:00 uur.
Vrijdag en zaterdag geopend van 17:30 tot 22:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Bonetti

Joris L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima maar niet bijzonder.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het leek ons een leuk klein tentje met goed eten, afgaand op de goede recensies. Deze zijn echter over het algemeen van langer geleden. De antipasti schotel voor 2 p. was erg simpel en geen €19,50 waard. Verse kruiden ontbraken. Ook de hoofdgerechten (2 x pasta) misten de echte Italiaanse smaak. De truffelpasta smaakte nauwelijks naar truffel, ook al was deze best prijzig met €18,50. Van beide pastagerechten was de pasta te gaar. Al met al redelijk amateuristisch en niet restaurant waardig. Heel jammer.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eerder heerlijk gegeten hier, maar de ziel leek er nu uit. En geen Italiaanse koks (meer?) in de keuken. In elk geval onze avond. En tagliatelle slierten horen niet te plakken, de basis van pasta koken lijkt me.
Beste heer van der Reep. Bedankt voor uw feedback. Pasta hoort niet te plakken, jammer dat u dit niet heeft gemeld toen ik vroeg of het allemaal naar wens was geweest. De ziel is er zeker niet uit hoor; mijn dochter en ik staan met veel toewijding en liefde te werken in onze trattoria!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was zeer smaakvol en de porties prima. Alleen de panacotta had beter gekund. De smaak was lekker maar het platte mengsel dat op onze borden kwam leek in niets op een echte panacotta. Jammer want er worden wel goede desserts gemaakt. De Tiramisu is een aanrader. Het restaurantje zelf is eenvoudig maar sfeervol. Alleen de half verlepte bloemen op tafel en de plant voor het raam zouden beter vervangen kunnen worden door mooie kunstbloemen want dat zou er veel verzorgder uitzien. Of gewoon weglaten.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk klein restaurantje, informele sfeer, goede, vriendelijke bediening en lekker eten. aanbevolen!
Dank voor uw mooie recensie en graag tot volgende keer!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben gegeten. In de keuken konden ze het niet helemaal aan, waardoor het iets langer duurde. Maar het eten maakte dat weer helemaal goed.
Sandy L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De hapjes vooraf waren erg lekker.
Het stuk zalm was klein. Ik hoopte op warme (gegrilde) groenten ipv salade die ik in het voorafje had.
Vriendelijke bediening, goed uitleg over de gerechten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
leuk knus restaurant met een beperkte kaart maar met lekkere verse smaakvolle gerechten
en goede bediening lekker vlot geholpen leuk restaurant om een avondje met je partner of vrienden te zitten
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fijn knus restaurantje met prima eten, vriendelijke bediening
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuk dat de kok ook even het toetje kwam brengen.Toen konden we haar meteen complimenteren met het heerlijke eten.
We waanden ons even weer op vakantie in Italië!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Gemoedelijk, persoonlijk en ook nog eens goed eten. Heel fijn restaurant(je)!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Redelijk restaurant
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We komen regelmatig en zullen dat blijven doen. Prima eten. Echt Italiaanse sfeer. Vooral de antipasto Bonetti is buitengewoon en hoe lekker de andere voorgerechten er ook uitzien, iedere keer gaan we hier weer voor. De vernieuwde wijnkaart ziet er ook fraai uit en de Montepulciano, die we gisteren dronken was uit de kunst.
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een beetje krap maar superleuk en gezellig!
Mirte G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuk restaurantje! Klein, maar fijn. Aardige bediening en kok. Soms alleen wat traag (dat kwam misschien door een nogal drukke groep in het restaurant). Voorgerecht en pasta's erg smaakvol. De tonijn vonden wij minder. Aan het toetje zijn we niet meer toegekomen, want de porties zijn echt enorm!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een 4 gangen menuutje voor € 27,50 met vrienden genomen
Mooie niet te grote porties. Alles prima van smaak alhoewel voor mij persoonlijk de tagliatelle iets meer niet mocht hebben, en de limoncello cake had iets sompiger mogen zijn, had leuk geweest met klein glaasje limoncello. Maar voor deze prijs was prima menu!
Nataly H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisteren hebben wij samen met goede vrienden gegeten bij Bonetti. Voor mij en mijn man de tweede keer (de eerste keer was in de zomer en zaten we buiten in hun gezellige buiten tuin: perfect!).
Wij hebben veel kunnen proeven. Starter: Anti pasti, voor 2 personen waarvan wij alle 4 hebben gegeten. Veel kleine gerechtjes, goed op smaak, en perfect te delen. Primi: twee gerechten buiten de kaart om, 1 x de pasta met champion en zwarte truffel en 1 x pasta met spekjes en zwarte trufel. Ook dit hebben we met elkaar gedeeld. De gerechten goed op smaak. Secundi: 1 keer de entrecot en 1 keer de tonijn. Wederom met 4 gedeeld. En ook goed op smaak. Heerlijke tonijn, en ook veel! Als dessert kozen 2 van ons voor Cantucci con vino santo (typisch Toscaans nagerecht met harde amandelkoekjes en een glaasje vino Santo (dessert wijn), om in te dopen). Ook dat was heerlijk. Van het huis kregen we nog een glaasje limoncello. De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Hoi Nataly, dank voor je mooie beoordeling!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten vol van smaak. Prettige bediening.
R. T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer lekker eten. Gezellig restaurantje, misschien een beetje krap. Goede bediening.