Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Dinsdag t/m Zondag
- Diner 17:30- 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bonetti

Mirte G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuk restaurantje! Klein, maar fijn. Aardige bediening en kok. Soms alleen wat traag (dat kwam misschien door een nogal drukke groep in het restaurant). Voorgerecht en pasta's erg smaakvol. De tonijn vonden wij minder. Aan het toetje zijn we niet meer toegekomen, want de porties zijn echt enorm!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een 4 gangen menuutje voor € 27,50 met vrienden genomen
Mooie niet te grote porties. Alles prima van smaak alhoewel voor mij persoonlijk de tagliatelle iets meer niet mocht hebben, en de limoncello cake had iets sompiger mogen zijn, had leuk geweest met klein glaasje limoncello. Maar voor deze prijs was prima menu!
Nataly H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisteren hebben wij samen met goede vrienden gegeten bij Bonetti. Voor mij en mijn man de tweede keer (de eerste keer was in de zomer en zaten we buiten in hun gezellige buiten tuin: perfect!).
Wij hebben veel kunnen proeven. Starter: Anti pasti, voor 2 personen waarvan wij alle 4 hebben gegeten. Veel kleine gerechtjes, goed op smaak, en perfect te delen. Primi: twee gerechten buiten de kaart om, 1 x de pasta met champion en zwarte truffel en 1 x pasta met spekjes en zwarte trufel. Ook dit hebben we met elkaar gedeeld. De gerechten goed op smaak. Secundi: 1 keer de entrecot en 1 keer de tonijn. Wederom met 4 gedeeld. En ook goed op smaak. Heerlijke tonijn, en ook veel! Als dessert kozen 2 van ons voor Cantucci con vino santo (typisch Toscaans nagerecht met harde amandelkoekjes en een glaasje vino Santo (dessert wijn), om in te dopen). Ook dat was heerlijk. Van het huis kregen we nog een glaasje limoncello. De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Hoi Nataly, dank voor je mooie beoordeling!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten vol van smaak. Prettige bediening.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer lekker eten. Gezellig restaurantje, misschien een beetje krap. Goede bediening.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Je voelt je weer even op vakantie in Italië. Geweldig eten! Prima service. Interieur is misschien ietwat gedateerd maar dat doet niets af aan het eten
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bij Bonetti eet je heerlijk Italiaans. Ik koos dit keer een pizza met buffelmozzarella, die verrukkelijk smaakte. Als bijgerecht hadden we gegrilde groenten; ook heerlijk. Het flesje water was lekker, je kunt hier overigens ook een kosteloze karaf kraanwater krijgen.
We zaten eens niet in de mini buitentuin maar binnen, waarover ik me zorgen maakte qua geluidsniveau. Dat bleek nergens voor nodig; we konden elkaar prima verstaan. Terwijl het toch helemaal vol zat!
De bediening verliep vlekkeloos, zoals altijd. Ze lieten ons met rust, totdat we opkeken omdat we nog wat wilden bestellen; dan waren ze er in een mum van tijd.
Ik blijf hier graag komen!
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk italiaans eten voor een goede prijs en uitstekende bediening. Het is een klein pitoresk restaurant met italiaanse muziek en decoraties wat het een heerijk sfeertje geeft.
Dank voor je mooie beoordeling! :)
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Klein maar fijn! Met z'n viertjes hapje gegeten: 2 x pizza, 2 x verse pasta paddestoel/truffel. Smaakte allemaal heerlijk, je proefde en rook (truffel werd aan tafel over pasta geschaafd!) de verse ingrediënten. Wel minder grote porties dan elders, maar voldoende. Bediening vriendelijk.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellig op het terras, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Bij Bonetti eet je heerlijke, op en top Italiaanse gerechten, bereid op de juiste manier. Mijn vrienden zouden later arriveren vanwege een treinstoring, dus kreeg ik alvast een paar heerlijke bruschetta's. Zonder erom te hoeven vragen! Water uit de kraan serveren ze hier in een mooie karaf, wat ik ook heel netjes vind. Bij mooi weer kun je lekker buiten zitten, in een gezellige tuin. De bediening is snel, correct en echt Italiaans, het eten ook. Heerlijk genieten bij Bonetti!
Sandraveen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Overheerlijk gegeten eerst in tuin en daarna binnen. Super en gevarieerd eten met bijpassende wijn! We voelde ons terug in Italië. Een echte aanrader@
Dank voor je mooie recensie! We zien jullie graag weer terug!
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het is net alsof je even in Italie bent. De ambiance, het eten en de prijs zijn perfect. Heerlijk gegeten en heel belangrijk: goede wijn met een karaf kraanwater. Als laatste het Italiaanse nagerecht, een supergoede tiramisu. Fijn ook dat elke 2 weken de kaart verandert, want dan kun je jezelf elke keer weer laten verrassen! Benissimo!
Dank je Stella voor je mooie recensie. Het mooiste compliment voor ons is dat je je bij ons even in Italie hebt gevoeld; dat is precies wat wij willen! We hopen je snel weer te zien, a presto!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vriendelijke zaak maar rommelig. Prijs, kwaliteit is nog wel wat voor verbetering vatbaar. 5,50 voor een glas wijn is best aan de de prijs.

Hoi Yvonne,
Dank voor je feedback. Wij hebben ook wijnen per glas op de kaart voor € 4,- per glas. Hoewel dat goede wijn is, is de wijn die jij hebt gedronken van een andere kwaliteit, en ik wil ook graag wat wijnen uit het duurdere segment per glas kunnen aanbieden. Vandaar dat er ook wat duurdere wijnen per glas op het bord staan.
Vriendelijke groet, Inez
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Klein simpel restaurant met lekker eten eten en persoonlijke service
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gezellig en vriendelijk restaurant. Eenvoudige Italiaanse keuken. Kwaliteit is redelijk maar sommige gerechten zijn onder de maat.
Beste Mirjam, wat jammer dat je sommige gerechten onder de maat vond! Ik heb jullie er niet over gehoord, anders had ik jullie iets anders aangeboden. Kan je mij laten weten wat jullie gegeten hebben? Dan kan ik feedback geven aan mijn team. Je kunt mailen naar info@bonetti.nl, of bellen 06 39421056. Alvast dank, vriendelijke groet, inez herrebrugh
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima kwaliteit, maar niet verrassend
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Hier krijg je niet een groot bord met een klein liflafje dat mooi is opgemaakt, maar redelijk flinke porties smakelijk eten. We kozen voor het driegangen verrassingsmenu en gingen meer dan voldaan de deur uit.
Er werd serieus rekening gehouden met dieetwensen en er werd zonodig gezocht naar alternatieven.
Gezellige sfeer.
Aimee K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima eten! Voor niet al te veel geld.