Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag

Pat M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gisteren liep ik langs dit kleine restaurantje en dacht; ik probeer het gewoon of er nog plek is. Gelukkig was dat er. Al bij binnenkomst werd ik hartelijk en vriendelijk behandeld. Er werd uitgelegd dat ze vanaf nu iedere twee weken een nieuwe kaart hebben. Ik dacht eigenlijk dat het zo'n toeristische pizza/pasta hut was, maar niets bleek minder waar. Ik heb heerlijke crostini's gegeten en daarna een vitello tomato. Daarna had ik naar zeggen van de bediening ene gerecht uit het geboorte dorp van de chef die uit italie komt. Spiesjes met een soort lamsvlees. dit was echt zo enorm lekker dat ik twijfelde of ik nog een portie zou bestellen, maar ik hield graag wat ruimte voor de eveneens huisgemaakte tiramisou. (schrijf je dat zo?). al met al een heerlijke belevenis, een fijne keukenbridgade die zeer professioneel werkt. De keuken is open en je ziet dat er geproeft wordt en dingen worden gemaakt ipv opgewarmd.
Ook de wijn - ik had een karafje negroamare - is perfect en niet al te duur. Ik denk dat ik hier een twee wekelijks ritueel van ga maken, dan kan ik van alles proeven.
een absolute aanrader!
De eigenaresse vertelde ook dat ze in de zomer nog een gezellige patio tuin hebben aan de achterkant. Kan niet wachten op de zomer
Pat M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
een absolute aanrader!
Elias V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellige sfeer met vriendelijke en enthousiaste bediening.
De ruimte is een beetje krap, maar dat maakt het ook wel weer gemoedelijk.
Een teveel geserveerd dessert mocht gewoon genuttigd worden, zonder dat het op de rekening kwam.
Al met al een leuk avondje uit.
lilian N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
wat een waardeloze tent!! het gratis karaf water was te vies om aan te zien ook nog vieze wijnglazen. de pizza's kwamen ontzettend laat en waren echt vies hele natte kleffe bodem en weinig smaak. de tafel was erg krap en de stoelen zaten waardeloos. ik kom hier nooit meer terug
Goh mevrouw Nieswaag, wat gek dat u gisteren elke keer wanneer wij vroegen of alles naar wens was, hier niks over heeft gezegd, integendeel! U zat aan een viertje, met zijn tweeën, dat lijkt me toch niet echt krap. En dat in een overvolle zaak op Valentijnsdag. Over de pizza's heb ik u niet horen klagen, die waren schoon op. De karaf en de glazen checken wij altijd dubbel. Ik zie dat u iets heeft met krappe tafels, aan uw andere recensies te zien. Jammer dat u dit steeds zo slecht moet treffen!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren tijdens valentijnsdag verrast door mijn man met een romantisch etentje. Hij had uiteraard vergeten te reserveren, dus we maakten ons wat zorgen of we nog terecht konden. Het is natuurlijk een hele drukke dag. Gelukkig was het personeel erg flexibel en konden we nog een plekje krijgen.
Er was een leuk Valentijnsmenu beschikbaar dat kundig werd uitgelegd door de ober. Er werd verteld waar de gerechten vandaan kwamen en hoe het werd klaar gemaakt. Het water liep ons al in de mond.
We kozen voor een 4 gangen menu. Dat begon met een heerlijke Bresalo met een soort witte kaas erover heen. Daarna kregen we een risotto met aardbeiden, gevolgd door een buikspek van het varken. Allemaal stuk voor stuk heel erg lekker. We vroegen advies voor wat wijntjes erbij. Ook hier werd weer kundig op gereageerd zonder direct aan te komen zetten met een duur glas.
Het was gezellig druk, maar zowel de keuken als de mensen in het restaurant hadden de boel goed onder controle. Er werd op tijd gereageerd en geserveerd terwijl het restaurant bommetjevol zat.
Ook werden er nog een aantal van die fietsbezorgers van dieleveroe voorzien van bezorgingen, gewoon allemaal tussendoor.
Al met al hebben we een heerlijk spontaan avondje gehad, met heerlijk eten en drinken, en dat ook nog eens voor een normale schappelijke prijs. De ober liet ons zelfs de binnentuin nog zien waar we in de zomer zouden kunnen zitten. Ik hoop dat het snel mooi weer wordt zodat we daar snel weer kunnen genieten.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteren bij Bonetti gegeten met vrienden. Het eten was heerlijk. Pure Italiaanse gerechten en heerlijke wijn. En genoten van de fijne service!
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ouderwets lekker Italiaans gegeten. De antipasti vooraf waren gevarieerd, vers en lekker. Als hoofdgerecht hadden we entrecote (met gorgonzola) en buikspek. Beiden kwamen met een puree van aardappel en diverse groenten. Heerlijke combinatie!

Een speciale vermelding gaat nog naar de bediening. Die is vlot, vriendelijk en behulpzaam. Al met al, een heerlijke avond bij Bonetti.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Sfeervol restaurantje met heerlijk eten. Attente bediening.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
eerlijk gezegd hadden we er meer van verwacht al was de prijs/kwaliteitsverhouding goed wellicht 2 iets minder goed uitgepakte gerechten
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een prachtig echt Italiaans restaurant. Het is niet groot maar daardoor is het net alsof je in de woonkamer zit en er voor je gekookt wordt. Ik waardeer het echt dat alles is zoals het hoort in een Italiaans restaurant.
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een prima gelegenheid om goed italiaans te eten. Huiskamersfeer. Wel wat problemen met de afzuiging vanuit de keuken. Maar verse producten . Zoek je een intiem restaurantje met goed italiaans eten kun je hier prima terecht.
K M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Meer van deze zgn. trattoria verwacht.
Antipasti: veel van hetzelfde. Kleine hapjes zonder enige kleur en originaliteit. Smaken erg vlak.
Tortellini, cannelloni en tagliatelle: goede smaak, echter de ene portie was veel groter dan de ander.
Geen dessert genomen. Slechts een soort grappa. Ook daarvan mag je meer verwachten.

Erg rommelig van binnen en keuken zag er zelfs vies uit als je langs liep voor het toilet.

Bediening aardig. Hoofdgerecht duurde zeker 45 min, dat is te lang. En iets doen aan de geur van de keuken is zeker geen overbodige luxe.
beste heer Meijer, dank voor uw feedback. Ik begrijp niet helemaal waarom u 'zgn trattoria' schrijft, klinkt een beetje denigrerend, jammer. In elk geval hebben wij uw feedback ter harte genomen en wat meer kleur aangebracht in de antipasti. Tevens hebben wij ons grappa-assortiment uitgebreid. met vriendelijke groet, inez herrebrugh
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening'
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Afgelopen zaterdag spontaan terecht gekomen bij Bonetti. Het zag er vol uit maar de bediening liet me weten toch nog ene plekje te hebben. ze gaven netjes aan dat we wel op een bepaald tijdstip weer weg moesten zijn. daar houd ik van. duidelijkheid.
We begonnen met antipasto tapas. heel erg lekkere kleine hapjes. daarna had mijn partner een pizza en ik een heerlijk risotto met verse paddestoelen. mijn lievelings. het is een gezellig klein tentje met leuke italianen in de keuken. lekker druk en rumoerig. oh en heel belangrijk; heerlijke wijntjes. met goed advies ook. een aanrader voor iedereen vind ik. net echt italie
dspaander .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Warm, gezellig restaurant waar je vriendelijk wordt geholpen. Lekker eten! Zeker de moeite waard om een keertje naar binnen te stappen.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een drama. Je reserveert voor 7 personen; krijg je een tafel voor 5.
Je bestelt pasta; krijg je risotto.
Je wil liever geen vis; wat zit er op je bord: vis.
Tot twee keer aan toe staat de keuken blauw van verbrand eten en het eetgedeelte dus ook. NOOIT meer!!!
Beste Els. Wat jammer om dit nu te lezen, terwijl jullie vol lof de deur uitgingen. U had gereserveerd voor 5 personen; heb het nog even nagekeken in het reserveringssysteem van iens. Toen uw gezelschap binnenkwam, zat mijn zaak helemaal vol, behalve uw tafel voor 5. Uw vriendinnen zeiden me, dat er meestal wel 1 of 2 afvielen, en dat u daarom waarschijnlijk maar voor 5 had gereserveerd. Om u tegemoet te komen, heb ik 2 stoelen tevoorschijn getoverd en aangeschoven aan uw tafel, uw vriendinnen waren daar blij mee. U bestelde allemaal het verrassingsmenu met pasta. Op het menu staat aangegeven pasta/risotto als hoofdgerecht. Toen er risotto op tafel kwam, en u aangaf dat niet te lusten, hebben wij ondanks de drukte alles terug genomen en pasta voor u bereid. U was allen vol lof. En ja, het heeft een keer blauw gestaan. Maar niet van 'verbrand eten'; onze afzuigkap begaf het die avond. Bij het bakken van entrecote kwam wat rook vrij. We hebben de deur even open gezet, toen was het opgelost. Groet, Inez
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Die kleine Proseco flesjes kan je beter vervangen door een goede Italiaanse 0,75l fles.
Dagschotel (buikspek) was veel te zout, daar is duidelijk iets in de samenstelling misgelopen ( keuken moet meer proeven)
Voor de rest een klein gezellig Italiaans restaurantje met een heerlijke/eerlijke keuken
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gewoon hartstikke lekker eten voor een betaalbare prijs. De bediening is aardig en goed. Het is alleen ontzettend koud in het hele restaurantje als de deur opengaat.
Robbert M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Beetje raar. Had mijn zinnen vooraf op een pizza gezet, maar die ontbrak op de menukaart. Er van uitgaande dat ik me vergist had er verder niet naar gevraagd. Zie nu achteraf dat ze die wel hebben, maar op een aparte tweede kaart (die dus niet is uitgereikt). Kwaliteit van onze keuze (o.a. kwartel) was redelijk doch niet verfijnd.
Ontevreden echter over de wijn, we hadden twee glazen - wit en rood - beiden de duurste van de kaart (6,50 per glas). Of het was gewoon geen goede wijn, of beiden flessen hadden al heel lang open gestaan en daardoor geoxydeerd.
Beste Robbert,
Inderdaad reiken wij de pizzakaart uit wanneer mensen daar speciaal om vragen. Wij zijn geen pizzeria, maar doen de pizza's erbij als service. Wat jammer dat de wijn niet lekker was. Als je dat even gemeld had aan ons, hadden we dit zeker opgelost!! Wij hopen je toch nog een keer te mogen verwelkomen. Hartelijke groet, Inez
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik vond het eten op zich lekker, maar net niet bijzonder. Misschien daardoor net iets aan de dure kant, maar niet schokkend (80 euro voor 2 hoofdgerechten, een halve wijn, koffie en antipasti voor twee). De antipasti vond ik niet zo bijzonder, misschien niet de goede keus gemaakt. De tiramisu zag er erg goed uit, maar hebben we helaas niet meer genomen.

De kaart was wat aan de kleine kant, maar dat had ik vantevoren op zich al wel gezien.