Bonetti

Kruisweg 43A 2011 LA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Bonetti

Leuke muziek, leuke mensen & écht Italiaans eten

Alsof je bij 'la mamma' thuis in de keuken zit te eten. Geniet van traditionele smaken in een knusse huiskamersfeer. In deze kleine trattoria met open keuken gaat een wereld aan smaken, geuren en kleuren voor je open.

Meer informatie over restaurant Bonetti

3 minuten lopen vanaf CS Haarlem.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Stationsplein, Lange Herenstraat 11

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag

Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Klein maar fijn! Met z'n viertjes hapje gegeten: 2 x pizza, 2 x verse pasta paddestoel/truffel. Smaakte allemaal heerlijk, je proefde en rook (truffel werd aan tafel over pasta geschaafd!) de verse ingrediënten. Wel minder grote porties dan elders, maar voldoende. Bediening vriendelijk.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellig op het terras, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Bij Bonetti eet je heerlijke, op en top Italiaanse gerechten, bereid op de juiste manier. Mijn vrienden zouden later arriveren vanwege een treinstoring, dus kreeg ik alvast een paar heerlijke bruschetta's. Zonder erom te hoeven vragen! Water uit de kraan serveren ze hier in een mooie karaf, wat ik ook heel netjes vind. Bij mooi weer kun je lekker buiten zitten, in een gezellige tuin. De bediening is snel, correct en echt Italiaans, het eten ook. Heerlijk genieten bij Bonetti!
Sandraveen .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Overheerlijk gegeten eerst in tuin en daarna binnen. Super en gevarieerd eten met bijpassende wijn! We voelde ons terug in Italië. Een echte aanrader@
Dank voor je mooie recensie! We zien jullie graag weer terug!
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het is net alsof je even in Italie bent. De ambiance, het eten en de prijs zijn perfect. Heerlijk gegeten en heel belangrijk: goede wijn met een karaf kraanwater. Als laatste het Italiaanse nagerecht, een supergoede tiramisu. Fijn ook dat elke 2 weken de kaart verandert, want dan kun je jezelf elke keer weer laten verrassen! Benissimo!
Dank je Stella voor je mooie recensie. Het mooiste compliment voor ons is dat je je bij ons even in Italie hebt gevoeld; dat is precies wat wij willen! We hopen je snel weer te zien, a presto!
Y K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vriendelijke zaak maar rommelig. Prijs, kwaliteit is nog wel wat voor verbetering vatbaar. 5,50 voor een glas wijn is best aan de de prijs.

Hoi Yvonne,
Dank voor je feedback. Wij hebben ook wijnen per glas op de kaart voor € 4,- per glas. Hoewel dat goede wijn is, is de wijn die jij hebt gedronken van een andere kwaliteit, en ik wil ook graag wat wijnen uit het duurdere segment per glas kunnen aanbieden. Vandaar dat er ook wat duurdere wijnen per glas op het bord staan.
Vriendelijke groet, Inez
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Klein simpel restaurant met lekker eten eten en persoonlijke service
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gezellig en vriendelijk restaurant. Eenvoudige Italiaanse keuken. Kwaliteit is redelijk maar sommige gerechten zijn onder de maat.
Beste Mirjam, wat jammer dat je sommige gerechten onder de maat vond! Ik heb jullie er niet over gehoord, anders had ik jullie iets anders aangeboden. Kan je mij laten weten wat jullie gegeten hebben? Dan kan ik feedback geven aan mijn team. Je kunt mailen naar info@bonetti.nl, of bellen 06 39421056. Alvast dank, vriendelijke groet, inez herrebrugh
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima kwaliteit, maar niet verrassend
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Hier krijg je niet een groot bord met een klein liflafje dat mooi is opgemaakt, maar redelijk flinke porties smakelijk eten. We kozen voor het driegangen verrassingsmenu en gingen meer dan voldaan de deur uit.
Er werd serieus rekening gehouden met dieetwensen en er werd zonodig gezocht naar alternatieven.
Gezellige sfeer.
Aimee K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima eten! Voor niet al te veel geld.
peterhaaster .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op een drukke zaterdagavond hadden we het geluk dat er toch nog een tafeltje vrijkwam, terwijl we niet gereserveerd hadden. Heerlijk gegeten. Vooraf gehaktballetjes alla nonna, en als hoofd de gevulde pijlstaart inktvis en de gevulde aubergine. Heerlijke verfijnde smaken. Lekker volle Italiaanse wijn uit Veneto erbij. Wat nieuw is, is dat ze nu elke 2 weken de kaart wisselen. Verteld werd dat dat de kok scherp houdt, en dat ze veel vaste klanten hebben die vaak komen eten. Altijd goede service en vriendelijke bediening. Reserveren is op weekend dagen verstandig want het is meestal vol. Aanrader!
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gisteren liep ik langs dit kleine restaurantje en dacht; ik probeer het gewoon of er nog plek is. Gelukkig was dat er. Al bij binnenkomst werd ik hartelijk en vriendelijk behandeld. Er werd uitgelegd dat ze vanaf nu iedere twee weken een nieuwe kaart hebben. Ik dacht eigenlijk dat het zo'n toeristische pizza/pasta hut was, maar niets bleek minder waar. Ik heb heerlijke crostini's gegeten en daarna een vitello tomato. Daarna had ik naar zeggen van de bediening ene gerecht uit het geboorte dorp van de chef die uit italie komt. Spiesjes met een soort lamsvlees. dit was echt zo enorm lekker dat ik twijfelde of ik nog een portie zou bestellen, maar ik hield graag wat ruimte voor de eveneens huisgemaakte tiramisou. (schrijf je dat zo?). al met al een heerlijke belevenis, een fijne keukenbridgade die zeer professioneel werkt. De keuken is open en je ziet dat er geproeft wordt en dingen worden gemaakt ipv opgewarmd.
Ook de wijn - ik had een karafje negroamare - is perfect en niet al te duur. Ik denk dat ik hier een twee wekelijks ritueel van ga maken, dan kan ik van alles proeven.
een absolute aanrader!
De eigenaresse vertelde ook dat ze in de zomer nog een gezellige patio tuin hebben aan de achterkant. Kan niet wachten op de zomer
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
een absolute aanrader!
Elias V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellige sfeer met vriendelijke en enthousiaste bediening.
De ruimte is een beetje krap, maar dat maakt het ook wel weer gemoedelijk.
Een teveel geserveerd dessert mocht gewoon genuttigd worden, zonder dat het op de rekening kwam.
Al met al een leuk avondje uit.
lilian N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
wat een waardeloze tent!! het gratis karaf water was te vies om aan te zien ook nog vieze wijnglazen. de pizza's kwamen ontzettend laat en waren echt vies hele natte kleffe bodem en weinig smaak. de tafel was erg krap en de stoelen zaten waardeloos. ik kom hier nooit meer terug
Goh mevrouw Nieswaag, wat gek dat u gisteren elke keer wanneer wij vroegen of alles naar wens was, hier niks over heeft gezegd, integendeel! U zat aan een viertje, met zijn tweeën, dat lijkt me toch niet echt krap. En dat in een overvolle zaak op Valentijnsdag. Over de pizza's heb ik u niet horen klagen, die waren schoon op. De karaf en de glazen checken wij altijd dubbel. Ik zie dat u iets heeft met krappe tafels, aan uw andere recensies te zien. Jammer dat u dit steeds zo slecht moet treffen!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gisteren tijdens valentijnsdag verrast door mijn man met een romantisch etentje. Hij had uiteraard vergeten te reserveren, dus we maakten ons wat zorgen of we nog terecht konden. Het is natuurlijk een hele drukke dag. Gelukkig was het personeel erg flexibel en konden we nog een plekje krijgen.
Er was een leuk Valentijnsmenu beschikbaar dat kundig werd uitgelegd door de ober. Er werd verteld waar de gerechten vandaan kwamen en hoe het werd klaar gemaakt. Het water liep ons al in de mond.
We kozen voor een 4 gangen menu. Dat begon met een heerlijke Bresalo met een soort witte kaas erover heen. Daarna kregen we een risotto met aardbeiden, gevolgd door een buikspek van het varken. Allemaal stuk voor stuk heel erg lekker. We vroegen advies voor wat wijntjes erbij. Ook hier werd weer kundig op gereageerd zonder direct aan te komen zetten met een duur glas.
Het was gezellig druk, maar zowel de keuken als de mensen in het restaurant hadden de boel goed onder controle. Er werd op tijd gereageerd en geserveerd terwijl het restaurant bommetjevol zat.
Ook werden er nog een aantal van die fietsbezorgers van dieleveroe voorzien van bezorgingen, gewoon allemaal tussendoor.
Al met al hebben we een heerlijk spontaan avondje gehad, met heerlijk eten en drinken, en dat ook nog eens voor een normale schappelijke prijs. De ober liet ons zelfs de binnentuin nog zien waar we in de zomer zouden kunnen zitten. Ik hoop dat het snel mooi weer wordt zodat we daar snel weer kunnen genieten.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteren bij Bonetti gegeten met vrienden. Het eten was heerlijk. Pure Italiaanse gerechten en heerlijke wijn. En genoten van de fijne service!
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ouderwets lekker Italiaans gegeten. De antipasti vooraf waren gevarieerd, vers en lekker. Als hoofdgerecht hadden we entrecote (met gorgonzola) en buikspek. Beiden kwamen met een puree van aardappel en diverse groenten. Heerlijke combinatie!

Een speciale vermelding gaat nog naar de bediening. Die is vlot, vriendelijk en behulpzaam. Al met al, een heerlijke avond bij Bonetti.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Sfeervol restaurantje met heerlijk eten. Attente bediening.