Bondi Beachclub

Molenslag 2681 VP Monster Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bondi Beachclub

Allesetertje .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekkere gerechten, de gamba's en burger zijn heerlijk! Goede service en een mooi uitzicht! Ook mogelijk een voorgerecht als hoofdgerecht te krijgen.
Ernst .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag (1e paasdag) na een lange strandwandeling met 4 personen en 2 honden voor de lunch aangeschoven bij Bondi Beach. Sinds vrijdag zijn ze (eindelijk :-)) weer open, wat duurt de winter toch lang! Na het vriendelijk en hartelijk ontvangst werden de honden al van water voorzien en niet veel later stonden ook onze heerlijke hete koffie/cappuccino's op tafel. Ook voor de lunch is Bondi the place to be, van een prima uitsmijter met vers boeren bruinbrood en aangemaakte salade, een breke brood met aioli, weer dat lekkere bruine brood met oude Kaptein kaas met grove mosterd en een overheerlijk vers bruin broodje met gerookte Rib-Eye met truffelsaus.. heerlijk!
Wij zijn blij dat Bondi weer open is!
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Als je bij Bondi beach komt lijkt het net alsof je op Hawaii komt. Grote ligbedden en veel Hawaii achtige decoratie. Het eten is ook heel goed m.n. de Bondi Beach burger. Wel een min puntje vonden wij de ligging maar dat stukje lopen is het dan wel weer waard. In ieder geval voor een lekker dagje strand is Bondi Beach top!
Leo_en_Inge .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Hier hebben we al vaker geluncht. Altijd goed!

Gastvrij en vriendelijk!

Een heerlijke krokante kipsalade. Echt een aanrader!
Ook is de bondibeachburger heerlijk.

We gaan snel eens het diner proberen!
EvertM .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Gisteravond hier na een dagje strand heerlijk gegeten.
Mooie strandclub, waarvan de decoratie goed is gedaan.

We hadden na een dagje strand niet heel erg veel trek in een maaltijd met vlees e.d. en konden dus tot onze blijde verrassing ook kiezen voor een vegetarisch gerecht. Gevulde appeltjes met geitenkaas, honing en pijnboompitjes... ERG lekker! en mooi gepresenteerd. Bij dergelijke gerechten mis je het vlees totaal niet... echt heerlijk! (terwijl ik normaal echt een vleesliefhebber ben).

Ook hebben ze verse muntthee op de kaart staan (dat vind je ook lang niet overal) heerlijk verfrissend na een dagje strand!.

Ook de new-york cheesecake was erg lekker...

Kortom heerlijk gegeten, aanrader voor na een dagje strand in Monster!.
Adezoete .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Bondi beach heeft een leuke frisse kaart, voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Entourage ziet er goed en sfeervol uit. Heerlijk om te genieten van een mooie zonsondergang!