Bond & Smolders Patisserie Chocolaterie

Voordelig
Erg kort
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vrijdag thee met taart gehaald bij Bond&Smolders.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van het gebak echt uitstekend. De meeste soorten gebak kosten rond de 3 euro per portie en de smaak van het gebak is zeer goed! Alles is erg vers en er is voldoende variatie! Prima thee ook.

Het decor is vrij simpel - het is echt een bakkerij waar je ook even kunt zitten met wat lekkers.

Absoluut een aanrader
Boha .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Koffie en gebak genoten bij Bond & Smolders. Tijdens ons dagje Utrecht kwamen we hier terecht. Een winkel vlakbij waar we waren gaf ons deze tip. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijke koffie. Nog zelden in Nederland zulk heerlijk gebak gegeten. Hond mocht ook binnen liggen bij ons tafeltje. Wordt een vast bezoek bij weer een dagje Utrecht.
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
De mooiste dag van september. Het is 25 tot 27 graden. Dit betekent een terrasje pakken.? We gaan naar Bond & Smolders Pattiserie. Hier hebben ze werkelijk fantastisch gebak en op een speciale manier opgemaakt.? Ook nu weer hadden ze heerlijk gebak. Regelmatig hebben ze iets anders en vandaag hadden ze vanille ivoir. Buiten op het terras gezeten en ons laten verwennen. Heerlijjk gebak, prachtig weer, dan is het echt genieten.
David I.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Gisteren even een dagje Utrecht, dan loop je nietsvermoedend zo binnen bij Bond en Smolders, hadden we allang eens eerder moeten ontdekken. Heerlijk gesmikkeld van het gebak; een tompouse (maar dan wel heel anders) en een cheesecake punt (bijna vingers mee op gegeten).
Team Bond en Smolders: ga zo door, we komen gauw weer eens langs vanuit Den Haag !!
Becfin .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Al vaak heerlijke taartjes gehaald hier, en gisteren besloten hier te lunchen.
Denkt dat we het toch beter bij de taartjes kunen houden voortaan,
de geserveerde vega-clubsandwich was voorzien van ijskoud beleg en de kaas leek net een plak karton, thee en chocolademelk waren ok.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Een favoriete plek om thee of koffie te drinken "met iets erbij" tijdens een dagje in de stad. We zijn er dan ook al vaak geweest. Bij B&S kun je voor niet al te veel geld een etagère met allemaal verschillende bite-size gebakjes krijgen. De bediening is wat ik zou omschrijven als praktisch. Geen gouden randje, maar wel aardig.

Verder, wat je krijgt is echt heerlijk. Echt een heel goede bakker. Aanrader!