Meer informatie over restaurant Bonaparte

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

7,1
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Dit restaurant is prettig voor grote groepen. Wij aten hier met 12 personen. De menukaart biedt enorm veel keuze, alleen vrij weinig vegetarische gerechten vergeleken met de vis- en vleesgerechten.
De porties zijn zeer royaal. Voorgerechten als de visproeverij, mosterdsoep en slakken waren oké. De gebakken champignons waren wel erg zwaar. Hoofdgerechten als zalm, vistrio, tournedos smaakten ook goed. De bediening was hartelijk, informeel en betrokken,
omaenopavanstan .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst was erg amicaal: ' de kachel staat al op oorlog'. Broodje als voorgerecht was lekker, maar na 5 happen werd her hoofdgerecht al geserveerd. Volgens de ober lag dit aan de keuken, maar dezelfde ober had het broodje gebracht. Misschien de keuken, maar ook zeker heeft de bediening niet goed opgelet. Erg jammer, van gezellig eten werd het tempo maken. We waren binnen een uur klaar. Ons werd wel een drankje aangeboden, maar de sfeer werd niet meer oké.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat hebben wij gisteravond een heerlijke avond gehad bij bonaparte. Uitstekende bediening. Ze stonden met z'n tweeen, maar runden met gemak de hele toko. De arretjescake is heerlijk, Bij de koffie krijg je een lekker glaasje met slagroom en likeur.
De weekaanbieding voor 9,95 ( deze week pepersteak) was mooi rood en de hoeveelheid was meer dan genoeg! Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op 20 oktober geluncht bij Bonaparte. Voor ieder van ons 2 broodjes kroket (met niet al te fris ogende salade) en allebei een cappuccino. We moesten hier voor € 23,40 betalen. 2 broodjes kroket kosten € 9,50. Veel geld. De radio stond veel te hard, uitermate irritant om het geklets van een radiozender aan te moeten horen. Kortom, te duur en slechte sfeer door die radio. Geen aanrader dus wat ons betreft.
LeukeBink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Onderweg naar huis moest ik ergens eten en we reden langs dit restaurant. Het ziet er leuk uit, het was best druk dus moet het niet duur en goed zijn. En inderdaad, Ik had een kipfilet, mijn vriendin ook en die was zo mals. De aardappelen en de rest er omheen was ook fantastisch. Je kan kiezen wat voor saus je bij de groente wilt en zo. De kwaliteit van het eten is helemaal top en de prijs van de weekaanbieding, ligt rond de €10,00, ook helemaal top. En daar heb je een complete maaltijd voor. Wat mij in het bijzonder opviel, is de bediening. Zij zijn spontaan, meedenkend, vrolijk en doen alles met een glimlach en ze zijn ook nog eens heel mooi. Zij zijn zo heerlijk zichzelf. Ik voel me daar thuis. De volgende keer als ik in de buurt ben, ga ik daar zeker naartoe. Echt een aanrader. Mijn vriendin was erg gecharmeerd van de jongen achter de bar, en ja, die is inderdaad ook mooi. En alhoewel het 60 kilometer uit mijn buurt is, denk ik er nu serieus over na om er vanavond weer naartoe te gaan.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Tijdens onze vakantie vier keer bij dit restaurant gegeten. Het was iedere keer heerlijk eten met fantastische bediening!
Petra1221 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten na vele reacties van anderen. Ik vond het voortreffelijk en voor herhaling vatbaar. Bediening keurig netjes en beleefd. Eten goed en zeker niet te weinig. Wij komen hier zeker nogmaals terug om ook van het mooie terras te kunnen genieten . Nette zaak en goed geolied personeel. Complimenten van onze kant aan jullie. En voor degene die het mij hebben aangeraden om daar een hapje te gaan eten. Dank jullie wel.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een heerlijk restaurant met eerlijk eten tegen een goede prijs.
Eten hier tijdens onze vakantie minstens 2x per week. Wij proberen graag alles uit maar onze voorkeur gaat uit naar de bij hun uitmuntende
"kip royaal" .
Ook de voordelige wekelijkse plate service vinden wij geweldig....je hoeft tenslotte niet altijd a la carte te eten . De peperbiefstuk en de varkenshaas zijn heerlijk mals en op deze manier erg betaalbaar.
De voor laatste keer dat wij hier aten heb ik iets van de viskaart genomen, een combi van heerlijke (ongepanereerde ) slibtong, zalm en gamba's , werd hier erg vrolijk van.
Onze laatste etentje was op 1 juli als afsluiting van onze vakantie, helaas werd mijn man net na het bestellen van het hoofdgerecht onwel.
De bediening toen gevraagd of ik alles kon annuleren en dat was gelukkig geen probleem.
En over service gesproken toen ik ging afrekenen voor de genoten drankjes kreeg ik gratis een warme maaltijd mee omdat ze het zo naar vonden dat wij zo onze vakantie moesten afsluiten.
Mijn man is zijn bed ingedoken en ik kon alsnog genieten van een heerlijke maaltijd in onze caravan.
Wij waren al fan van dit restaurant toen de vorige eigenaar er nog in zat en ik moet zeggen de nieuwe eigenaren doen het prima.
Ook de bediening is vlot en vriendelijk....wij komen volgend jaar zeker terug , dat gaat dan ons 14de jaar worden.

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Voorgerechten respectievelijk de slakken en de toast met paling. Zelf ben ik niet zo van de slakken, maar mijn geliefde wel. Doe mij de paling maar! En die was goed. Ondergetekende heeft één slak geprobeerd, die was goed schoon.
Als hoofdgerechten bestelden we respectievelijk sliptong en Hollandse biefstuk.
De sliptong kwam vermomd als Wiener Schnitzel. Als je van (veel) paneermeel houdt is dit echt een absolute aanrader. Wel jammer van de vis.
Aan de biefstuk zat vreemd genoeg weinig smaak, geen idee wat de kok ermee uitgespookt heeft. En dan de champignonsaus: niet doen! Geen smaak, vermoedelijk als gevolg van grote hoeveelheden bloem. Echt zielig voor de absoluut wél aanwezige champignonplakjes.
Erg positief: we werden bediend door waarlijk een schat van een dame! Een echte professional.

Desireetje .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zaterdagavond uitgenodigd door vrienden van ons om lekker een hapje te eten. We kwamen aan bij Bonaparte ,waar het best wel druk was. Gelukkig hadden onze vrienden gereserveerd ! Buiten en binnen was het zo goed als vol. De bediening vertelde direct bij het opnemen van de drankjes dat het iets langer kon duren met het opdienen van het eten ivm de drukte. Dit konden wij zeer waarderen en wij waren gezellig een avondje uit dus dat vonden wij niet erg. We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Bediening was erg vriendelijk en er was ook tijd voor uitleg of een praatje. Dit waarderen wij zeer. Wij komen hier graag nog een keer terug. Zeker omdat het restaurant en het terras warm aandoet en je er lekker kunt zitten op je gemak. Want als wij gaan uiteten dan nemen wij daarvoor de tijd en niet dat je met een uur of anderhalf weer buiten staat. Kortom het eten was goed en de bediening vriendelijk. Dank jullie wel voor een enorme gezellige avond,en zekers tot snel
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hadden wat te vieren , dus bonaparte proberen , was eerder al eens niet zo bijzonder geweest maar allé , een herkansing.
2 x weekschotel , kipsaté met patat en sla óf met gebakken krielaardappelen en warme groente, deze maal broccoli met kaas, heerlijk. (mijn vrouw wilde in haar toestand absoluut geen rauwe groente) Tenminste , dat leek ons, toen het bord na lang wachten eindelijk kwam lag er een hoopje overgare boontjes met erg veel nootmuskaat. We keken elkaar aan en toen de serveerster langs kwam even gevraagd wat er met de broccoli was gebeurt. Die was op . punt.
Toen ze onze teleurgestelde reactie zag, bood ze aan dan maar een bakje sla te halen , nee dus , zie boven, geen rauwe groente. Helaas was er wel een handjevol groente ,enigzins verlept, op ons bord gelegd en half over de saté van mijn vrouw, helaas , ze wilde toch geen rauw? Dit was duidelijk gecommuniceerd. Helaas waren de krieltjes al bijna koud en behoorlijk vet, en nog weinig ook , dus een bakje patat er bij besteld, (die kwam toen de rest al op was of niet gegeten werd) omdat we toch niet met een hongerig gevoel weg wilden te gaan. De saté was redelijk , zout , maar wel mals.
Jammer van de keuze voor Bonaparte. De bediening was erg luidruchtig , wel vriendelijk, maar zou beter in een cafetaria kunnen werken , erg amicaal met gasten en ging er zelfs mee op de foto of bij aan tafel zitten. Wellicht kende men de gasten , maar toch ....... We zijn erg teleurgesteld in Bonaparte , men rekent pittige prijzen voor erg kleine flesjes drinken en het verdere eten is ook flink aan de prijs. Wat mij betreft is Bonaparte gezakt voor zijn herkansing.
Ons zien ze niet meer terug.

Fred W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op aanraden van mijn vrouw gegeten bij Bonaparte. Mijn vrouw was een aantal weken geleden geweest en was zeer onder de indruk, van het eten, de bediening en de entourage. Niets teveel gezegd. Ontvangst met een oranjebitter, erg leuk. Eten... heerlijk (weekaanbieding biefstuk) bediening zeer vriendelijk, entourage prachtig.
Buiten op het terras nog een kopje koffie gedronken en we zaten op een heerlijke loungebank. Kortom, we komen hier zeker terug als we weer een ritje over de veluwe doen...
Fred & Elly
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vorige week woensdag heerlijk zeetong gegeten bij restaurant Bonaparte, een vriendelijke goede bediening en een uitstekende kok, die het eten tot in de puntjes verzorgt, kortom een aanrader.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Onze ervaring bij Bonaparte. Vriendelijke bediening! Mijn partner bestelde als voorgerecht garnalen. Werd niet vermeld of gezegd dat deze nog gepeld moesten en dat was zeker voor mijn man een enorme afknapper. Heb ze voor hem gepeld maar omdat ze heet waren, was dat een hele klus. Als hoofdgerecht een biefstuk stoganoff was prima. Zelf bestelde ik trio van vis.
Prijs kwaliteit hiervan liet zeker te wensen over en was zeker geen €20,95 waard. Werd wel aangeboden om nieuw stukje zalm te brengen . De garnalen waren weer niet gepeld. Het dunne sliptongetje was ook niet te eten. Jammer, want wij wilden lekker dineren ter gelegenheid van onze trouwdag.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij aten schnitzel, cordon blue en tournedos. Alles was lekker en goed. Ondanks dat we het laatste tafeltje in het restaurant hadden werden we snel en goed geholpen, heel vriendelijk personeel.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk samen gegeten bij Bonaparte.
Bediening is super vriendelijk en doen erg hun best het naar je zin te maken.
Wachttijden zijn ons echt niet bekend want voordat je het wist stond je
eten al heet en wel voor je op tafel.
Heerlijk gegeten, ons biefstuk was precies gebakken als gevraagd en smaakte
voortreffelijk. De patat was goed heet en de salade heerlijk vers en goed op smaak.
Wij hebben heerlijk en gezellig gegeten !
GertJeannet .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2de kerstdag hier gegeten.
Maar oh help...laat ze alstublieft wat advies inwinnen!!
Geen verstand van wijnen, ( procecco van het huis, lauw) stokbrood met gewone! boter in een kuipje!
Een medium tournedos besteld die weldone werd geserveerd met een saus die niet zelf gemaakt is!
We bestelde een rode wijn en kregen meteen een fles die vol en krachtig moest zijn, maar niet heus! Verlepte groenten op het bord.
Zonde van zo'n leuk restaurant op een prima locatie met jonge ondernemers die denk ik van goede wil zijn!
Advies, neem de recensies serieus!
TonWouters .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vriendelijke bediening. Mooi interieur. Voorgerecht (kippannetje en voor mijn vrouw gamba's) prima in orde. Het hoofdgerecht viel erg tegen: aan de binnenzijde bevroren stoofpeer, taaie te koude kalfsoester en voor mijn vrouw eveneens taaie varkenshaas. De bediening vond dat ik dat te laat aangaf, haalde het hoofdgerecht welliswaar van de rekening maar straalde vervolgens non-verbaal ongenoegen uit. Een koude en in een normaal koffiekopje geserveerde dubbele espresso gaf toch wel aan dat het hier niet helemaal goed gaat. Vooral de keuken moet beter. Open staan voor feedback helpt ook.
henrietteharderwijk .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
nieuwe eigenaar: alles is opgeknapt zowel binnen als buiten.
de bediening is zeer beleefd en correct zeker een aanrader om er eens te gaan eten.
ben er al 2x geweest ( in 3 weken tijd ) en allebei de keren heeeeerlijk
1x filetlapje met geb.aardappelen en broccoli en ijs toe.
2x stroganoffsteak met geb. aardappelen en witlof en ijs toe en een cappacino koffie.

Als U gaat zult U hier geen spijt van krijgen!!!

gr. Jan en Henriette vd Kamp
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wij kwamen met 4 personen had s morgens gereserveerd mocht zelf een tafeltje uitkiezen dus het werd buiten waar het behoorlijk druk was. Na een half uur kwamen ze vragen om wat te drinken en wat later het gerecht besteld na ongeveer drie kwartier kwam het voorgerecht. niks mis mee wel irritant dat er elke keer gevraagd wordt voor het drinken.....toen wachten op het hoofdgerecht even vragen of dat eraan stond te komen tot mijn verbazing was dat niet doorgegeven.ffff geen excuus niks later we zaten daar vanaf half zeven en om half negen nog geen hoofdgerecht... dat het drinken door gaat is te raden... Weggegaan nooit meer komen......... voor zo,n groot terras grotere keuken meer personeel