Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
di/zon van 15.00 tot 21.30

Evaanya .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Spareribs waren een beetje droog en weinig saus, waardoor je aan het vlees zelf niet de marinade kon proeven. Ze waren goed gaar zijn maar erg droog. Voor het geld wat we betaald hebben had ik iets meer verwacht.
lisetteve .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening.
Leuke sfeer, maar wel erg donker en tafels aardig dicht op elkaar, waardoor je soms slecht kan verstaan
jhooimeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten, inclusief glutenvrij, was heerlijk en goed verzorgd.
Over bediening enkele opmerkingen: vooraf gereserveerd en glutenallergie gemeld. Daarom was het vreemd dat wij tot tweemaal toe een bediende kregen die niet op de hoogte was en verder een andere collega moest laten komen om onze bestelling op te nemen.
Bij de afrekening bleek een onjuist voorgerecht te zijn berekend.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Gezellig restaurant! Top dat zij een speciale glutenvrije kaart hebben! Fijn om weer eens gewoon mee te kunnen eten.....
b.bakx .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Er heerste een zeer ongedwongen sfeer in het restaurant wat voornamelijk te danken was/is aan het vriendelijke personeel. En op de kwaliteit alsook op de de kwantiteit van het eten is niets aan te merken.
fvde .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gezellig in het thema gemaakt restaurant met goed eten en een prima bediening voor een heel schappelijke prijs.
Komen hier vast nog wel een keer terug
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Service is dramatisch. Serveersters staan met armen over elkaar en hebben het te druk met elkaar. Ik had een cowgirl steak medium rare besteld en wat ik kreeg mogen ze niet eens een steak noemen. Leek eerder varkensvlees zo lichtroze als het was en qua textuur. Daarnaast ook erg waterig. Nooit naartoe gaan!
hans758 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Geachte eigenaar Bonanza,
Een paar opmerkingen buiten het heerlijke eten wat u serveert.
- personeel wacht te lang met drank uitserveren (hier verdiend u juist extra aan)
- waarom draaien de Bonanza video's niet meer aan de wand? (maakte het speciaal)
- Country muziek past ook heel goed bij de sfeer.
- Sommige tafeltjes zitten wat ongemakkelijk i.v.m. beenruimte

Voor de rest is jullie restaurant een van de leukste die ik ken en ben er op Vaderdag zeker weer!! Succes en ga zo door.
fdebodt D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
zoals gebruikelijk; alleen jammer van de hindernisbaan buiten ( alles opengebroken) maar daar kunnen zij niets aan doen.
greetje1970 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk eten in een gezellige omgeving. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar! We hebben genoten van een leuke avond uit.
smitfox911 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Alles naar wens ,menu kaart okee ook voor de jongere kinderen.
service prima, wij hebben goed gegeten met ons vijven.
27 03 2016
aartjan47hhesseweg .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
gezellig en goede serves. Goede accommodatie om er goed te eten. Vriendelijk personeel die je rustig laat eten . Zonder je telkens lastigvalt met of het smaakt.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ruime keuze, vis en vlees of een mix daarvan, heel plezierig bediend en een leuke, gezellige omgeving.
Zitruimte tussen de tafels was wat krap.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Western aangekleed echter niet echt mexicaans meer op route 66 USA. Het eten kan beter daar een maaltijd geserveerd werd in een kistje daar vis snijden toch een probleem is. Hierover een opmerking gemaakt maar doen of hun neus bloed. Advies is serveer er een bord bij alle bijlage kunnen in het kistje blijven. Uit nood wanneer alles dicht zou zijn dan maar.
krntc .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gereserveerd op een zaterdag voor 11 personen.
De kwaliteit van de gerechten was erg verdeeld.
Medium rare steak was bij meerdere van ons gewoon doorbakken.
Na erover geklaagd te hebben werden ze weer meegekomen.
Vervolgens kregen we een nieuwe in stukken gesneden (?! ) terug, smakeloos en nog steeds te gaar.
Helaas ook geen lekkere zelfgemaakte frieten erbij die het leed konden verzachten.
Achteraf ook geen sorry in welke vorm dan ook.
Absoluut geen aanrader om hier te gaan eten.
Veel geld voor teleurstellende gerechten!
Ik realiseer me dat we met een grote groep waren.
Weet ook niet of dat de oorzaak was.
Maar ik had liever gehad dat ze ons een ander menu hadden aangeraden als ze het niet voor elkaar kunnen krijgen om biefstuk op de juist gewenste manier te serveren.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Erg gezellig decor voor kinderen erg aantrekkelijk
De spareribs zijn echt een aanrader en de garnalen chicken wings zijn ook heel lekker
De bediening is top
Een echte aanrader !!!!!!!
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Een jaar geleden daar heerlijk gegeten. Nu we weer in de buurt waren dachten we goed te doen om weer te kiezen voor dit restaurant. We zaten heerlijk buiten. Als voorafje de guacamole. Weinig moeite aan besteed, vermoedelijk gewoon een volledige zak chips omgedraaid inclusief alle kruimels. Het aantal hele tortillachips was op 2 handen te tellen.

Serveerster haalt lege flesjes van de tafel op, steekt ook meteen haar vinger in mijn flesje Spa rood wat nog voor 3/4 vol zit. Pas na onze reactie komt ze erachter dat het flesje niet leeg was. Ze zet het flesje terug en haalt haar vinger er weer uit. Geen excuses of een nieuw flesje.

We hebben besteld 1x spareribs en 2x four outlaws (sparerib, biefstuk, varkenshaas en kip). Spareribs waren goed, niet super maar vlees viel tenminste van het bot. De biefstuk was goed gebakken, alleen slecht van kwaliteit. Zat tegen kauwgom aan en niet gekruid. De kip was droog en de varkenshaas was doorbakken, net zo wit van binnen als de kip.

Je krijgt er gebakken aardappels bij en twee schaaltjes salades. De aardappels leken wel dubbel gefrituurd en de hoeveelheid voor ong 2 personen. De salades waren qua formaat voor 1 persoon en moesten we delen met z'n drieen. En voor een bakje mayonaisse mag je extra betalen.

Dankzij de gratis WiFi bij het restaurant kan je mooi op Iens kijken :-) Voor het dessert hebben we maar gepast gezien de reacties hier op Iens. Lekker een ijsje gehaald een stukje verderop.

Na een 1e goede ervaring was dit een ervaring die ons niet meer doet terug komen bij Bonanza.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Met zijn 5en hier gegeten. Service was wisselend, ene serveerster was goed de andere liet steken vallen. Bestellingen duurdere enorm lang. Ook de tijd tussen de gangen was veel en veel te groot. Eten was redelijk spare-ribs waren goed, brood leek daar in tegen weer oud. Sla al wat oud(bruin). Toetje leek fabriekswerk. Nee geen volgende keer wat mij betreft.
Geerco L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Toegankelijke menukaart met een goede prijs/kwaliteitsverhoudingen.
Vriendelijke bediening met erg aardige service (ook als blijkt dat je auto met een lege accu staat)
Adjesworld .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
De Warme tortillachips met jalapenos en kaas hadden wij als voorgerecht genomen. Portie was ruim voldoende voor drie personen. Bij het hoofdgerecht krijg je genoeg patat en salades bij.
Portie van het hoofdgerecht is hier ook weer ruim voldoende.

Het restaurant (met groot terras) is gevestigd langs de boulevard, wat mooie beelden oplevert bij zonsondergang.

Het interieur is mooi, schoon en is echt Western aangekleed.