Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Ferry M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Gisteravond met z'n tweeën hier gegeten, zelf had ik de Hoss steak en mijn partner had de Peppersteak.
Mijn steak was taai, ik had gevraagd om medium rare maar het was duidelijk rare gebakken.
De saus moest ik er apart bij bestellen voor € 1,50.....
De salade was wel erg zuinig, twee kleine bakjes voor 2 personen, veel te weinig.
Bij de patat, ook best wel zuinig voor twee personen, kwam de mayonaise er nog apart bij voor € 1,00.
Al met al een tegenvaller dus en niet voor herhaling vatbaar.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Heerlijk gegeten echt een leuke en vooral een lekkere tent we hebben genoten. Ik raad iedereen aan om hier te eten. Het is echt de moeite waard!!!!!
John H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Eten prima. Leuke tent en leuke sfeer.
ALLEEN: Ik ben totaal niet bekend in Harderwijk. Dus de auto geparkeerd en gevraagd of ik op die plek waar ik de auto heb neer gezegt (duidelijk aangegeven) een parkeerkaartje moest kopen. Antwoord: Nee Meneer het is na 18:00 uur dus niet nodig. Na het eten lag er dus alsnog een bon onder de ruitenwisser. Contact opgenomen met Bonanza om aan te geven dat ze een fout hebben gemaakt. Ik kreeg allemaal shit over me heen. Kortom ik ben er klaar mee. Als je zo om gaan met je gasten en niet netjes je excuses kunt aanbieden verdien je ook geen gasten. Kortom je kan ze niet om hun woord vertrouwen.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Erg gezellig decor voor kinderen erg aantrekkelijk
De spareribs zijn echt een aanrader en de garnalen chicken wings zijn ook heel lekker
De bediening is top
Een echte aanrader !!!!!!!
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Een jaar geleden daar heerlijk gegeten. Nu we weer in de buurt waren dachten we goed te doen om weer te kiezen voor dit restaurant. We zaten heerlijk buiten. Als voorafje de guacamole. Weinig moeite aan besteed, vermoedelijk gewoon een volledige zak chips omgedraaid inclusief alle kruimels. Het aantal hele tortillachips was op 2 handen te tellen.

Serveerster haalt lege flesjes van de tafel op, steekt ook meteen haar vinger in mijn flesje Spa rood wat nog voor 3/4 vol zit. Pas na onze reactie komt ze erachter dat het flesje niet leeg was. Ze zet het flesje terug en haalt haar vinger er weer uit. Geen excuses of een nieuw flesje.

We hebben besteld 1x spareribs en 2x four outlaws (sparerib, biefstuk, varkenshaas en kip). Spareribs waren goed, niet super maar vlees viel tenminste van het bot. De biefstuk was goed gebakken, alleen slecht van kwaliteit. Zat tegen kauwgom aan en niet gekruid. De kip was droog en de varkenshaas was doorbakken, net zo wit van binnen als de kip.

Je krijgt er gebakken aardappels bij en twee schaaltjes salades. De aardappels leken wel dubbel gefrituurd en de hoeveelheid voor ong 2 personen. De salades waren qua formaat voor 1 persoon en moesten we delen met z'n drieen. En voor een bakje mayonaisse mag je extra betalen.

Dankzij de gratis WiFi bij het restaurant kan je mooi op Iens kijken :-) Voor het dessert hebben we maar gepast gezien de reacties hier op Iens. Lekker een ijsje gehaald een stukje verderop.

Na een 1e goede ervaring was dit een ervaring die ons niet meer doet terug komen bij Bonanza.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Met zijn 5en hier gegeten. Service was wisselend, ene serveerster was goed de andere liet steken vallen. Bestellingen duurdere enorm lang. Ook de tijd tussen de gangen was veel en veel te groot. Eten was redelijk spare-ribs waren goed, brood leek daar in tegen weer oud. Sla al wat oud(bruin). Toetje leek fabriekswerk. Nee geen volgende keer wat mij betreft.
Geerco L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Toegankelijke menukaart met een goede prijs/kwaliteitsverhoudingen.
Vriendelijke bediening met erg aardige service (ook als blijkt dat je auto met een lege accu staat)
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
het eten is erg lekker, bediening zeer netjes en het decor is heel erg western. zou er zo weer gaan eten.heb zelf de zalm met gamba`s genomen. die was heel erg lkkr, en m`n wederhelft had de four outlaws ,die waren ook erg lkkr. voor herhaling vatbaar.
Adjesworld .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
De Warme tortillachips met jalapenos en kaas hadden wij als voorgerecht genomen. Portie was ruim voldoende voor drie personen. Bij het hoofdgerecht krijg je genoeg patat en salades bij.
Portie van het hoofdgerecht is hier ook weer ruim voldoende.

Het restaurant (met groot terras) is gevestigd langs de boulevard, wat mooie beelden oplevert bij zonsondergang.

Het interieur is mooi, schoon en is echt Western aangekleed.

Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Heerlijk gegeten op het terras. Prima uitgebreide kaart. Als voorgerecht hadden we de nachos met kaas, creme fraiche, guacomole etc. Als hoofdgerecht biefstuk met brood en een kaassaus. Erg lekker. Bediening was ook erg attent en vlot.