Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Bart K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima eten, echt top qua prijs/kwaliteit. Jeugdige bediening die nog wat kan leren maar wel uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige sfeer en lekker gegeten
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten met vrienden. Veel keuze op de kaart. Prijs is ook goed en niet overdreven. Leuke ambiance. Komen vast weer een keer terug.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
No nonsense. Lekker gewoon. Goed. Vriendelijk. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten voordat we naar de film gingen. Best spareribs in town!
Gerechten worden naar wens aangepast. Vriendelijke bediening.
Jamie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op vrijdagavond een zo goed als leeg restaurant. Vreemd! Dat ben ik niet gewend... Het eten viel wat tegen na alle goede recensies gelezen te hebben en na een aanbeveling te hebben gekregen. Wel echt fijn dat er een salade bij het hoofdgerecht wordt geserveerd eveneens als een aardappelsalade en een grote bak friet. De service was goed, vriendelijk personeel en het is een mooi restaurant. Parkeren is alleen echt een drama maar daar kan het restaurant natuurlijk niets aan doen.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer nette prijs om uitgebreid te eten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer teruf
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten samen met onze kinderen, vriendelijk personeel!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Je kunt hier echt lekker eten, voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en een leuke aankleding van het restaurant
Bertina1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweldige eettent.
Super gegeten
Goede bedoening.
En prijs is ook goed zeker voor wat je krijgt.
We gaa hier zeker nog een keer eten.
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten. Het vlees was goed en mals. De porties waren (te) veel, wij konden het niet helemaal op in ieder geval.
Wat ik wel zonde vond was de tomatenketchup door de macho's. Salsa was lekkerder geweest.

We zaten in de serre waar het erg koud was. Ik zag meerdere gasten met hun jas aan zitten, dus die verwarming mag daar wel een paar graden hoger.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk we hadden allebij
Steaks voor mijn vriendin moest rose zijn en dat was die ook de bediening was netjes en correct het is voor herhaling vatbaar top. Voor mij een dikke 8
Prizillia M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuk Amerikaans geïnspireerd. Grote porties. Hele eerlijke en sympathieke serveerster, complimenten! Ik zat zo vol van mijn starter, welke heerlijk was, dat ik het hoofdgerecht niet meer kon eten. Hoofdgerecht was nog niet bereid dus kon het kosteloos geannuleerd worden. Service bleef uitstekend echt top. Lekker aan de boulevard.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat er van de vier borden drie met stukken eraf waren.
Eveneens de schalen met sla en friet.
Verder waren de spareribs heerlijk, en de andere gerechten ook.
We hebben al vaker bij Bonanza gegeten overigens was ook altijd perfect!!!!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Hebben er heerlijk gegeten met vrienden.
Jammer dat van de vier er drie borden waren waar echt stukken vanaf waren!!! Verder vriendelijk personeel e.d.. Ben hier al vaker geweest met familie grote klasse.
Perfecte timing met gerechten!!! Gr. Fijnproevers, Lelystad.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker eten en een vriendelijke bediening
diana S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
had besproken en wet bijten neer ge zet dat vond ik niet goed en servies goed is erg slecht binnen is het erg leuk om te zien maar de stoelen waar wij op moeten zitten waren erg slecht eten was goed maar ik ben niet te vrede over het buiten zitten en het servies goed en bestek is erg bot was erg jammer ben ik niet ge wend van Bonanza
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bonanza heeft een buitenterras waar je tot de late uurtjes zon hebt. Het restaurant serveert vis- en vleesgerechten van de grill -- en ze hebben altijd een lekker speciaalbiertje erbij in de aanbieding. Wij komen er graag als we in de buurt zijn.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke zaak en met zo een bediening en kwaliteit van de gerechten, meer dan een aanrader. Komen zeker weer terug voor een verjaardagsmaaltijd en ook zeker een tussendoortje als we in Harderwijk zijn.