Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
di/zon van 15.00 tot 21.30

Johan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ondanks een kapotte oven (er werd netjes gemeld dat het eten wat langer zou duren, en we kregen de keuze eventueel het hoofdgerecht te cancelen en ergens anders te gaan eten) en de stress die dit bij het personeel meebracht toch nog een vlotte bediening. Personeel bleef erg geduldig bij zeurende klanten, en bood zelf een nagerecht aan buiten de kaart (tafelgenoot lust geen ijs, alle nagerechten op de kaart waren met ijs).

Het eten was heerlijk. Royale porties vlees. Ook de bijgeserveerde salades waren ruim voldoende. Wij zijn best grote eters, maar hier was er zelfs friet en salade overgebleven.
Ina Alex W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij vinden het heel goed bij Julie maar voor mijn vrouw is het niet zo ze moet naar beneden naar de wc en voor de rolstoelen zijn de ingangen te hoog hoop dat juli daar eens naar kijken dat wij volgende jaar zonder problemen met de rolstoelen naar binen kan
Irma P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
prima gaan op of aanmerkingen genoten van lekkere weer en plekje in harderwijk aan de boulevard.....................................................................................
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
goed en vriendelijk personeel, wij komen geregeld eten omdat het gewoon gezellig is. het personeel is vriendelijk en het eten voortreffelijk!!!
Grada K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het lijkt ons handig als er op de tafel een mandje staat met vingerdoekjes en niet in de saus op het bord,verder is het prfect
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten!
Jasper P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Alles een voldoende maar niks beizonders. Vriendelijk personeel maar niks speciaals. Goed om een keer wat te eten maar niet om voor om te rijden.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijn man en ik moeten een glutenvrij dieet volgen en daar hebben ze een aparte kaart voor . Helemaal geweldig, zouden meer restaurants moeten doen.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel lekker eten.
Vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekkere steak alleen jammer dat je voor de mayonaise moet betalen
Aalt P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top restaurant voor herhaling vatbaar
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Terwijl het roch lang niet vol zat, duurde het wel erg lang voor we geserveerd kregen en er ontbrak een bijgerecht. Das jamner.

Verder is her eten hier goed, op de ietwat verbande en daardoor bittere gekarameliseerde uien na. Mooie porties, goede salades/friet en vlees prima bereid.
Luiz F.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig, leuke bediening en lekker eten ????
fdebodt D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
geweldig eten, voor goede prijs. Jammer dat het scherm bij de buitendeur niet helemaal dicht is. Tocht enorm
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
het eten was voortreffelijk, alleen duurde het 2de rondje drinken wat langer voordat het er was, voor de rest prima restaurant
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was super bediening was allert! Ik heb een glutenallergie en hier was een miscommunicatie geweest met de keuken. Bediening had dit gezien en kwam aan tafel aan geven dat het voor gerecht er zo aan zou komen. Dit kwam snel. Gewoon super ervaring
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Netjes en vriendelijke bediend. Lekker gegeten. Een aanrader.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig restaurant met goed en lekker eten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima eten, echt top qua prijs/kwaliteit. Jeugdige bediening die nog wat kan leren maar wel uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige sfeer en lekker gegeten