Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-341419292
8 /10
129 recensies

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Bonanza

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag gesloten
di/zon van 15.00 tot 21.30

Services

Zeer goed
8 /10
  • 10
    20
  • 9
    24
  • 8
    46
  • 7
    15
  • < 7
    25
Eten
7,9
Service
7,6
Decor
8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
102/130 recensies

Jouw recensie over het restaurant Bonanza

Anita V.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was voortreffelijk en de bediening was ook uitstekend en het was een mooie nette restaurant
Stef M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Alles goed alleen jammer van het geluid in de serre wat o.a word veroorzaakt door de hoogte van het plafond en de gebruikte materialen
Mevr. A. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
  • Online gereserveerd
De tafels vonden wij erg plakkerig aanvoelen.
Willian B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Op zaterdag om 19.00 binnen. Eerst was de reservering niet bekend. Werden in een soort aanbouw gezet waar het tochte en electrische kachels stonden. Na 20 minuten nog geen drankjes besteld en geen kaart gehad ondanks meermaals vragen.

Uiteindelijk kregen we een drankje van het huis met excuses. Toen de serveerster kwam bleken de spareribs op! Zij ging even vragen of ze nog binnen kwamen. Toen ze na een kwartier nog niet terug was zijn we maar vertrokken.

Dit was vroeger een heel goed restaurant in Harderwijk. Dit jaar 2 hele slechte ervaringen gehad. Ons zien ze er niet meer terug!
H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Na lang wachten op het voorgerecht bleek de Honeyribs niet voorradig te zijn. Slechte communicatie tussen de keuken en bediening. Dus weer wachten. Het vleesgerecht was lauwwarm . Enkele gasten liepen boos weg omdat ze totaal niet werden geholpen. Anderen hebben meer dan een uur moeten wachten op hun hoofgerecht. Of ze hadden hun eten maar geen bestek. Helaas is Bonanza er erg op achteruit gegaan. Met een goede manager kan het stukken beter. De meiden doen hun best maar het was chaos.
Altin V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Erg lekker gegeten aan de boulevard van harderwijk
Lekkere T-bone met salade en friet
Gezellige tent goede bediening
Top
Trudy E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Beetje koud.
Hans V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Bediening was vriendelijk. Alleen was de bestelling na een half uur, wel met een drankje, nog niet opgenomen.
Bas D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Vooraf aangegeven en bij binnenkomst nogmaals dat het koemelk vrij moet zijn. Salade met yoghurt aangemaakt. Ik tweiffel aan de intelligentie van het personeel. Geen correcte levering en ze kunnen geen biefstuk bakken.
Erwin Jalapeno D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
  • Online gereserveerd
spareribs waren voortreffelijk
Epie S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Vanavond gegeten bij Bonaza.
Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel, prima service!
Tatiana S.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Eten is echt lekker. Helaas de bediening is duidelijk niet professioneel. Het restaurant was niet vol maar toch moesten wij lang wachten. De wijn in het glas schenken ging elke keer mis.
Bertjan H.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer wisselende servicegerichtheid van het personeel. Niet scherp op glutenvrije verzoeken.
Gino D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Personeel was sagerijnig puffend en alles moeilijk waren niet erg aanwezig en moest je zoeken om wat te bestellen eten was goed !
Bert V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gereserveerd via deze site, blijkt bij binnenkomst dat ze niet mee doen met AH actie. Waar had ik dat kunnen zien hier op de site!!


met 7 personen gegeten, eten werd niet gelijktijdig opgediend. eten was overigens ook matig, koude biefstuk en de allemaal losse (oude) blaadjes in de muntthee. Positief is wel dat je kon aangeven wat je wel niet opgediend wilde hebben. Voorbeeld; Biefstuk zonder saus met alleen champions, ijs zonder chocolade saus/chocolade stukjes. bediening erg matig.
Oscar M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Prima eten en gezellig
An M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ja wij zijn ook hier geweest mooi weer gevaren dus honger,alleen wat we kregen leek er niet op,Het vlees stond op tafel op mijn vuilnisbak deksel(ja dit leest u goed)lagen wat frietjes die wa ten zo van een ander bord geschoven ze waren oud en koud ,wat spul uit een potje en een bakje sla.Het tweede gerecht kreeg vlees en NIKS we moesten er om vragen waar de rest was,en ook die friet was oud en kou.we hebben dat gezegd en het antwoordt was owtja.Dus de verhouding prijs -kwaliteit nee slecht,het personeel kan er niks aan doen dat waren lieve meisjes,maar 2 flesjes fris 12 euro dus een totaal van 45 euro waat je alleen 400 gram vlees voor hebt vinden wij slecht
Lianne P.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Bediening had geen aandacht, zelf overal om moeten vragen. Lang moeten wachten op eten. Kwaliteit van het eten was ok, maar prijs te hoog in verhouding.
Diana V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten, bediening was goed, en vriendelijk.
Corine D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Helaas erg teleurstellend. Ze waren ons vergeten (al eerder hier meegemaakt een jaar of 2 geleden). Toen we bij navraag waar het eten bleef eindelijk het eten kregen waren alle gerechten koud (ook al eerder meegemaakt hier) Het eten werd weer meegenomen en het vlees werd opgewarmd teruggebracht. Groenten waren nog steeds koud, vlees ook nog niet echt warm zoals het hoort. Glutenvrije gerecht werd in 2 etappes gebracht, toen het bord leeg was kwamen de frietjes pas. Er werd ons, na onze klacht, gratis desserts asngeboden, maar we hebben ruim 20 minuten gewacht op iemand die de bestelling zou komen opnemen. Die kwam niet, we hebben betaald (onder protest) en zijn vertrokken. Trouwens wel lieve bediening en excuses van hen gekregen, maar laatste keer geweest voor ons!
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.