Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Bonanza

Freek E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was prima maar we moesten erg lang op het eten wachten. 1 tafel is weggelopen en onze 3 buren en wij hebben een heletijd hongerig om ons heen gekeken.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heel attent personeel, lekker eten voor een goede prijs!!
De stoelen vond ik minder goed zitten en de w.c.'s ook niet zo over te spreken........
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We vroegen om een medium biefstuk, maar kregen hem doorbakken. Kapotte borden staat ook niet netjes. Was matig allemaal. Ijsje hebben we in de stad gehaald.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, Lkkr op terras
M.M. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Zeer jammer , toen ik uiteindelijk ging betalen dat ze melden dat ze niet mee deden met de AH actie, terwijl ik wel via de site geboekt hebt. Uiteindelijk na dat de bevestiging via mijn mail heb laten zien geloofde de bedrijfleider me. We hebben het wel gekregen. Eten was goed.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Altijd geweldig bij bonanza , heerlijk eten en de bediening super aardig en met extra attentie , top zoals ze verrassing hadden voor verjaardag van mijn zoon vandaag ,
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was een warme drukke dag en daardoor ook druk in het restaurant en op terrassen. De bediening heeft erg haar best gedaan om het de gasten naar de zin te maken, maar ik merkte wel de vermoeidheid en werkdruk bij hun. De gerechten waren vrij eenvoudig, en met name het vlees was wat aan de flauwe kant. De wraps daarentegen waren lekker. Ruimte is erg vol, weinig bewegingsruimte maar wel knus. Uiteraard veel dagjes mensen met kleine kinderen, daardoor weinig mogelijkheid om ontspannen te praten tijdens het eten.
Verder een prima eetgelegenheid voor een keertje.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ondanks een kapotte oven (er werd netjes gemeld dat het eten wat langer zou duren, en we kregen de keuze eventueel het hoofdgerecht te cancelen en ergens anders te gaan eten) en de stress die dit bij het personeel meebracht toch nog een vlotte bediening. Personeel bleef erg geduldig bij zeurende klanten, en bood zelf een nagerecht aan buiten de kaart (tafelgenoot lust geen ijs, alle nagerechten op de kaart waren met ijs).

Het eten was heerlijk. Royale porties vlees. Ook de bijgeserveerde salades waren ruim voldoende. Wij zijn best grote eters, maar hier was er zelfs friet en salade overgebleven.
Ina Alex W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij vinden het heel goed bij Julie maar voor mijn vrouw is het niet zo ze moet naar beneden naar de wc en voor de rolstoelen zijn de ingangen te hoog hoop dat juli daar eens naar kijken dat wij volgende jaar zonder problemen met de rolstoelen naar binen kan
Irma P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
prima gaan op of aanmerkingen genoten van lekkere weer en plekje in harderwijk aan de boulevard.....................................................................................
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
goed en vriendelijk personeel, wij komen geregeld eten omdat het gewoon gezellig is. het personeel is vriendelijk en het eten voortreffelijk!!!
Grada K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het lijkt ons handig als er op de tafel een mandje staat met vingerdoekjes en niet in de saus op het bord,verder is het prfect
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten!
Jasper P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Alles een voldoende maar niks beizonders. Vriendelijk personeel maar niks speciaals. Goed om een keer wat te eten maar niet om voor om te rijden.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijn man en ik moeten een glutenvrij dieet volgen en daar hebben ze een aparte kaart voor . Helemaal geweldig, zouden meer restaurants moeten doen.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel lekker eten.
Vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekkere steak alleen jammer dat je voor de mayonaise moet betalen
Aalt P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top restaurant voor herhaling vatbaar
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Terwijl het roch lang niet vol zat, duurde het wel erg lang voor we geserveerd kregen en er ontbrak een bijgerecht. Das jamner.

Verder is her eten hier goed, op de ietwat verbande en daardoor bittere gekarameliseerde uien na. Mooie porties, goede salades/friet en vlees prima bereid.
Luiz F.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig, leuke bediening en lekker eten ????