Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met zeven personen aan een ruime tafel gegeten. Na een vlotte bediening ons drankje en de bestelde gemixde bruin/wit stokbrood met tapenade/kruidenboter geserveerd gekregen. Heerlijk rustig kunnen bijpraten, nippen en eten van het het warme, verse stokbrood. Na drie kwartier kwam het hoofdgerecht voor zeven personen, terwijl alle tafelen bezet waren. Voor ons een prima tijdsduur. Veel verschillende gerechten aan onze tafel. Van elkaars gerecht geproefd. Steaks, spare ribs, vis en iedereen heeft gesmuld. Heerlijk ! Gezellige en rustige sfeer, kregen de tijd om na te tafelen. Wij komen snel terug.
Berrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zonder overdrijven gewoon erg goed. We zijn voor de Hoss Steak gegaan en kregen gewoon van buiten de kaart om gebakken champignons en uien bij de steak. Fantastische combinatie
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alles was prima totdat we koffie bestelden . Daarna werd ons duidelijk gemaakt dat we weg moesten omdat ze de tafel weer hadden gereserveerd!!!! Dat had ik ook .!!! Je mag er dus niet langer dan 90 minuten eten want dan moet je wegwezen! Leuke tent maar absoluut niet 1 om aan te bevelen of om nog een x heen te gaan.
Berjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten, De spare-ribs zijn een aanrader! Inrichting is ook erg mooi en ziet d'r gelikt uit. Personeel is ook erg gezellig!
Gerdaavdbrink .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk eten, gezellig toetje voor de jarige job. Klein minpunt, soms moet je inderdaad klanten twee keer iets uitleggen. Ook al is dat nog zo irritant, dat hoor je niet te laten blijken. Verder alleen maar lof!
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag met 10 man daar wezen eten. Goede verhalen gehoord. De drankjes werden opgenomen en er werd gelijk gevraagd of we ook een stokbroodje wilde. We hadden bijna een infuusje nodig tegen de tijd dat we ons drinken kregen en vlak voor ons hoofdgerecht kwam, kregen we het stokbrood. Toen kwam ons eten op tafel...een van ons kreeg gewoon een kindermenu geserveerd, want zo was hey genoteerd voor hem, terwijl iemand anders bij ons aan tafel te horen kreeg dat ze dit niet mocht bestellen. Uiteindelijk mocht het dan wel... (eten is eten toch?!) De opmaak van de borden is minimaal en we gingen allemaal met honger naar huis. Geen aanrader dus!
Atenhaaf .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zoals ook alle andere keren heerlijk gegeten
Een biefstuk zoals het gebakken moet zijn
Een goede gevarieerde kaart en echt super bediening
Vriendelijk, attent en proffesioneel
Tafels worden vlot afgeruimd, voldoende aandacht voor het drinken, probleempjes worden vakkundig en snel opgelost
Ook vervelende mensen krijgen diezelfde vriendelijke service
Manouvellekoop .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Dit was onze 2e keer bij Bonanza en het eten was net zoals de eerste keer heerlijk. Helaas was bij 1 van de 2 gerechten de patat niet helemaal goed gebakken, maar ik weet zeker dat als we dit hadden gezegd dat we goeie nieuwe zouden krijgen. De service heb ik zeker niks over te klagen. En het decor buiten was prima, binnen ben ik niet geweest, daar was het te lekker weer voor ;)
Arjanloorendejong .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Goed! Lekker eten, acceptabele prijzen. Goede bediening!! Top!! Vlees is super mals en je bent echt vol, als je daar weer weg gaat. Het ijs is ook puur vanille en dat proef je. Goede kwaliteit!
Evaanya .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Spareribs waren een beetje droog en weinig saus, waardoor je aan het vlees zelf niet de marinade kon proeven. Ze waren goed gaar zijn maar erg droog. Voor het geld wat we betaald hebben had ik iets meer verwacht.
Lisetteve .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening.
Leuke sfeer, maar wel erg donker en tafels aardig dicht op elkaar, waardoor je soms slecht kan verstaan
Jhooimeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten, inclusief glutenvrij, was heerlijk en goed verzorgd.
Over bediening enkele opmerkingen: vooraf gereserveerd en glutenallergie gemeld. Daarom was het vreemd dat wij tot tweemaal toe een bediende kregen die niet op de hoogte was en verder een andere collega moest laten komen om onze bestelling op te nemen.
Bij de afrekening bleek een onjuist voorgerecht te zijn berekend.
Boertje1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Gezellig restaurant! Top dat zij een speciale glutenvrije kaart hebben! Fijn om weer eens gewoon mee te kunnen eten.....
B.bakx .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Er heerste een zeer ongedwongen sfeer in het restaurant wat voornamelijk te danken was/is aan het vriendelijke personeel. En op de kwaliteit alsook op de de kwantiteit van het eten is niets aan te merken.
Fvde .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gezellig in het thema gemaakt restaurant met goed eten en een prima bediening voor een heel schappelijke prijs.
Komen hier vast nog wel een keer terug
Bar2016 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Service is dramatisch. Serveersters staan met armen over elkaar en hebben het te druk met elkaar. Ik had een cowgirl steak medium rare besteld en wat ik kreeg mogen ze niet eens een steak noemen. Leek eerder varkensvlees zo lichtroze als het was en qua textuur. Daarnaast ook erg waterig. Nooit naartoe gaan!
Hans758 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Geachte eigenaar Bonanza,
Een paar opmerkingen buiten het heerlijke eten wat u serveert.
- personeel wacht te lang met drank uitserveren (hier verdiend u juist extra aan)
- waarom draaien de Bonanza video's niet meer aan de wand? (maakte het speciaal)
- Country muziek past ook heel goed bij de sfeer.
- Sommige tafeltjes zitten wat ongemakkelijk i.v.m. beenruimte

Voor de rest is jullie restaurant een van de leukste die ik ken en ben er op Vaderdag zeker weer!! Succes en ga zo door.
Fdebodt .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
zoals gebruikelijk; alleen jammer van de hindernisbaan buiten ( alles opengebroken) maar daar kunnen zij niets aan doen.
Greetje1970 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk eten in een gezellige omgeving. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar! We hebben genoten van een leuke avond uit.
Smitfox911 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Alles naar wens ,menu kaart okee ook voor de jongere kinderen.
service prima, wij hebben goed gegeten met ons vijven.
27 03 2016