Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker eten en een vriendelijke bediening
diana S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
had besproken en wet bijten neer ge zet dat vond ik niet goed en servies goed is erg slecht binnen is het erg leuk om te zien maar de stoelen waar wij op moeten zitten waren erg slecht eten was goed maar ik ben niet te vrede over het buiten zitten en het servies goed en bestek is erg bot was erg jammer ben ik niet ge wend van Bonanza
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bonanza heeft een buitenterras waar je tot de late uurtjes zon hebt. Het restaurant serveert vis- en vleesgerechten van de grill -- en ze hebben altijd een lekker speciaalbiertje erbij in de aanbieding. Wij komen er graag als we in de buurt zijn.
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke zaak en met zo een bediening en kwaliteit van de gerechten, meer dan een aanrader. Komen zeker weer terug voor een verjaardagsmaaltijd en ook zeker een tussendoortje als we in Harderwijk zijn.
Gerco D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. kortom uistekend restaurant met zeer uitgebreide menukaart. Zeker een aanrader.
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super gegeten !! Echt een aanrader als je van vlees houd !
Gerjan R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gewoon goed!
Rudolft .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijk geholpen, snelle bediening en een leuke sfeer in het restaurant. Ook nog eens een uitgebreide kaart, helemaal top dus!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met zeven personen aan een ruime tafel gegeten. Na een vlotte bediening ons drankje en de bestelde gemixde bruin/wit stokbrood met tapenade/kruidenboter geserveerd gekregen. Heerlijk rustig kunnen bijpraten, nippen en eten van het het warme, verse stokbrood. Na drie kwartier kwam het hoofdgerecht voor zeven personen, terwijl alle tafelen bezet waren. Voor ons een prima tijdsduur. Veel verschillende gerechten aan onze tafel. Van elkaars gerecht geproefd. Steaks, spare ribs, vis en iedereen heeft gesmuld. Heerlijk ! Gezellige en rustige sfeer, kregen de tijd om na te tafelen. Wij komen snel terug.
Berrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zonder overdrijven gewoon erg goed. We zijn voor de Hoss Steak gegaan en kregen gewoon van buiten de kaart om gebakken champignons en uien bij de steak. Fantastische combinatie
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alles was prima totdat we koffie bestelden . Daarna werd ons duidelijk gemaakt dat we weg moesten omdat ze de tafel weer hadden gereserveerd!!!! Dat had ik ook .!!! Je mag er dus niet langer dan 90 minuten eten want dan moet je wegwezen! Leuke tent maar absoluut niet 1 om aan te bevelen of om nog een x heen te gaan.
Berjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten, De spare-ribs zijn een aanrader! Inrichting is ook erg mooi en ziet d'r gelikt uit. Personeel is ook erg gezellig!
gerdaavdbrink .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk eten, gezellig toetje voor de jarige job. Klein minpunt, soms moet je inderdaad klanten twee keer iets uitleggen. Ook al is dat nog zo irritant, dat hoor je niet te laten blijken. Verder alleen maar lof!
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag met 10 man daar wezen eten. Goede verhalen gehoord. De drankjes werden opgenomen en er werd gelijk gevraagd of we ook een stokbroodje wilde. We hadden bijna een infuusje nodig tegen de tijd dat we ons drinken kregen en vlak voor ons hoofdgerecht kwam, kregen we het stokbrood. Toen kwam ons eten op tafel...een van ons kreeg gewoon een kindermenu geserveerd, want zo was hey genoteerd voor hem, terwijl iemand anders bij ons aan tafel te horen kreeg dat ze dit niet mocht bestellen. Uiteindelijk mocht het dan wel... (eten is eten toch?!) De opmaak van de borden is minimaal en we gingen allemaal met honger naar huis. Geen aanrader dus!
atenhaaf .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zoals ook alle andere keren heerlijk gegeten
Een biefstuk zoals het gebakken moet zijn
Een goede gevarieerde kaart en echt super bediening
Vriendelijk, attent en proffesioneel
Tafels worden vlot afgeruimd, voldoende aandacht voor het drinken, probleempjes worden vakkundig en snel opgelost
Ook vervelende mensen krijgen diezelfde vriendelijke service
manouvellekoop .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Dit was onze 2e keer bij Bonanza en het eten was net zoals de eerste keer heerlijk. Helaas was bij 1 van de 2 gerechten de patat niet helemaal goed gebakken, maar ik weet zeker dat als we dit hadden gezegd dat we goeie nieuwe zouden krijgen. De service heb ik zeker niks over te klagen. En het decor buiten was prima, binnen ben ik niet geweest, daar was het te lekker weer voor ;)
arjanloorendejong .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Goed! Lekker eten, acceptabele prijzen. Goede bediening!! Top!! Vlees is super mals en je bent echt vol, als je daar weer weg gaat. Het ijs is ook puur vanille en dat proef je. Goede kwaliteit!
Evaanya .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Spareribs waren een beetje droog en weinig saus, waardoor je aan het vlees zelf niet de marinade kon proeven. Ze waren goed gaar zijn maar erg droog. Voor het geld wat we betaald hebben had ik iets meer verwacht.
lisetteve .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening.
Leuke sfeer, maar wel erg donker en tafels aardig dicht op elkaar, waardoor je soms slecht kan verstaan
jhooimeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten, inclusief glutenvrij, was heerlijk en goed verzorgd.
Over bediening enkele opmerkingen: vooraf gereserveerd en glutenallergie gemeld. Daarom was het vreemd dat wij tot tweemaal toe een bediende kregen die niet op de hoogte was en verder een andere collega moest laten komen om onze bestelling op te nemen.
Bij de afrekening bleek een onjuist voorgerecht te zijn berekend.