Bonanza

Strandboulevard Oost 6 3841 Harderwijk Nederland Kaart
31-341419292

Over het restaurant Bonanza

Sprookjesachtig van buiten, culinair van binnen

Bonanza is zo'n plek waar je niet zomaar voorbij loopt. Alleen al het sprookjesachtige decor van de voorgevel trekt je aandacht en de geuren van de grill verwarmen de straten. Ben je in voor een Western avond met vrienden of familie met een hoop vlees, lekkere small bites en een fijn wijntje voor erbij, dan ben je hier op het goede adres. Dit is een mooie afsluiting van je dagje Dolfinarium!

Meer informatie over restaurant Bonanza

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
di/zon van 15.00 tot 21.30

Jouw recensie over het restaurant Bonanza

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Erwin Jalapeno D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Epie S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vanavond gegeten bij Bonaza.
Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel, prima service!
Tatiana S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten is echt lekker. Helaas de bediening is duidelijk niet professioneel. Het restaurant was niet vol maar toch moesten wij lang wachten. De wijn in het glas schenken ging elke keer mis.
Bertjan H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer wisselende servicegerichtheid van het personeel. Niet scherp op glutenvrije verzoeken.
Gino D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Personeel was sagerijnig puffend en alles moeilijk waren niet erg aanwezig en moest je zoeken om wat te bestellen eten was goed !
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gereserveerd via deze site, blijkt bij binnenkomst dat ze niet mee doen met AH actie. Waar had ik dat kunnen zien hier op de site!!

met 7 personen gegeten, eten werd niet gelijktijdig opgediend. eten was overigens ook matig, koude biefstuk en de allemaal losse (oude) blaadjes in de muntthee. Positief is wel dat je kon aangeven wat je wel niet opgediend wilde hebben. Voorbeeld; Biefstuk zonder saus met alleen champions, ijs zonder chocolade saus/chocolade stukjes. bediening erg matig.
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima eten en gezellig
An M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ja wij zijn ook hier geweest mooi weer gevaren dus honger,alleen wat we kregen leek er niet op,Het vlees stond op tafel op mijn vuilnisbak deksel(ja dit leest u goed)lagen wat frietjes die wa ten zo van een ander bord geschoven ze waren oud en koud ,wat spul uit een potje en een bakje sla.Het tweede gerecht kreeg vlees en NIKS we moesten er om vragen waar de rest was,en ook die friet was oud en kou.we hebben dat gezegd en het antwoordt was owtja.Dus de verhouding prijs -kwaliteit nee slecht,het personeel kan er niks aan doen dat waren lieve meisjes,maar 2 flesjes fris 12 euro dus een totaal van 45 euro waat je alleen 400 gram vlees voor hebt vinden wij slecht
Lianne P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening had geen aandacht, zelf overal om moeten vragen. Lang moeten wachten op eten. Kwaliteit van het eten was ok, maar prijs te hoog in verhouding.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, bediening was goed, en vriendelijk.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Helaas erg teleurstellend. Ze waren ons vergeten (al eerder hier meegemaakt een jaar of 2 geleden). Toen we bij navraag waar het eten bleef eindelijk het eten kregen waren alle gerechten koud (ook al eerder meegemaakt hier) Het eten werd weer meegenomen en het vlees werd opgewarmd teruggebracht. Groenten waren nog steeds koud, vlees ook nog niet echt warm zoals het hoort. Glutenvrije gerecht werd in 2 etappes gebracht, toen het bord leeg was kwamen de frietjes pas. Er werd ons, na onze klacht, gratis desserts asngeboden, maar we hebben ruim 20 minuten gewacht op iemand die de bestelling zou komen opnemen. Die kwam niet, we hebben betaald (onder protest) en zijn vertrokken. Trouwens wel lieve bediening en excuses van hen gekregen, maar laatste keer geweest voor ons!
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Slechte bediening en we kwamen voor de spareribs die waren op..
In het verleden vaak met plezier gegeten maar nu echt een negatieve ervaring.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Er word niet echt rekening gehouden met een dieet. Ondanks dat ik had gelezen dat er een glutenvrij kaart was. Deze heb ik niet gezien.
Ik kreeg als voorgerecht de gebakken champignons zonder de saus.
Als hoofdgerecht had ik de zalm. Zonder saus. En eerst zonder patat. Omdat dat niet glutenvrij was. Nadat ik vroeg wat ik dan moest eten, kreeg ik uiteindelijk na 10 minuten mijn eigen patat. Ook kreeg ik geen groente. Dit voelde heel vervelend.
Het nagerecht was voor 2 personen ijs en 2 personen koffie. Het ijs was al gesmolten toen het geserveerd werd. En de koffie kwam pas 10 minuten later.
Ook waren er van een aantal borden stukjes af.
De prijs kwaliteit verhouding is totaal niet meer in balans.

Eerdere ervaringen waren prima hier, maar nu willen we niet meer terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
3 smaken spareribs besteld. Alle drie smaken dezelfde, bij de pittige ribs hebben ze alleen de pittige saus over goten. De ribs hebben weinig smaak en de frietjes waren slap. Niet voor herhaling vatbaar!
Freek E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was prima maar we moesten erg lang op het eten wachten. 1 tafel is weggelopen en onze 3 buren en wij hebben een heletijd hongerig om ons heen gekeken.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heel attent personeel, lekker eten voor een goede prijs!!
De stoelen vond ik minder goed zitten en de w.c.'s ook niet zo over te spreken........
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
We vroegen om een medium biefstuk, maar kregen hem doorbakken. Kapotte borden staat ook niet netjes. Was matig allemaal. Ijsje hebben we in de stad gehaald.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, Lkkr op terras
M.M. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Zeer jammer , toen ik uiteindelijk ging betalen dat ze melden dat ze niet mee deden met de AH actie, terwijl ik wel via de site geboekt hebt. Uiteindelijk na dat de bevestiging via mijn mail heb laten zien geloofde de bedrijfleider me. We hebben het wel gekregen. Eten was goed.