Bon Vivant

7,2

Jouw recensie over het restaurant Bon Vivant

Henri V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede ontvangst en ruime kaart. Saté en hamburgers zijn niet voorradig, vreemd .
Toch goede keuze mogelijk en voor hoofd en nagerecht prima . Tournedos en Ribeye goed structuur, wel wat flauw en geen sausje of jus
Frieten zijn gespoten helaas

Verder hardwerkende medewerkers en doorloop eten goed
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten alleen jammer dat een paar gerechten op de kaart om 18.30 uur al niet meer voorradig waren. Vegetarisch gerecht gedateerd. Stond vorig jaar ook al op de kaart. Weinig variatie.
ED H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
gezellig interieur
goede, vriendelijke bediening
lange wachttijd dit keer
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Samen met vrouw en zoon hier voor het eerst gegeten en gebruik gemaakt van een "social deal" actie.

Vooraf op de website gekeken, hier valt mij het volgende op:
- op de website staat dat het een restaurant betreft, bij aankomst staat op het raam "bistro" en op de kassabon staat ook "bistro". Verwarrend.
- op de website staat een andere menukaart dan dat er in de bistro overhandigd wordt;
- er staat geen wijnkaart op de website ??

Er is geen interne bewegwijzering die aangeeft waar het toilet zich bevind, na enig zoeken wel een deur gevonden met daarboven een piepklein bordje met het woord "wc" , overigens zonder apart urinoir voor de mannen. De mannen wc is wel heel erg klein, je kan je er nauwelijks in bewegen. Er zou eerder een verbouwing
zijn geweest, toilet overgeslagen ??

Dan het eten.
Voorgerechten:
- de kaasfondue blijkt geen kaasfondue te zijn, maar een licht gesmolten camenbert met een (1) stukje brood;
- de "carpaccio" (ossenhaas ??) heeft dezelfde topping van tomaten/knoflook als de bruscetta's ? ijsbergsla erop ?. Lijkt mij niet bij elkaar horen; Bij een andere recensie was dit ook al aangegeven, maar ja, als je daar niets mee doet dan blijft het behelpen...…..

Hoofdgerechten:
- de bestelde rib-eye zou volgens de menukaart ca. 300 gram moeten zijn, haalt dat gewicht zeker niet. Misschien 190 gram ? Lijkt wel erg plat.
- de enchillada heeft een deegbakje en is geen enchillada (met zacht pannenkoekje) zoals het hoort en heeft dezelfde tomaten/knoflook topping als bij de carpaccio en bij de bruscetta's ?? Wel erg gemakkelijk voor de kok.

Verder was de smaak van het eten redelijk tot goed te noemen.
Karafje kraanwater (bij 4 glazen wijn en 3 andere consumpties) was geen probleem, prima !

Naar mijn oordeel was er te weinig bedienend personeel en was er tenminste 1 personeelslid onervaren te noemen.

Kortom: hier is nog wel veel verbetering mogelijk. Doe er iets aan !

Oh, ja, enkele gasten van de bistro stonden in/nabij de voordeuropening te roken. Rook komt dan naar binnen. Kan erg storend zijn voor andere gasten die zelf niet roken en/of die binnen zitten te eten.

Wanneer de social deal actie bedoeld is om meer gasten binnen te halen voor de toekomst, dan is dat voor ons zeker niet gelukt. Jammer. We komen niet terug.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben hier afgelopen dinsdag heerlijk gegeten. Het nieuwe meisje in de bediening was erg vriendelijk en deed enorm haar best ons het naar de zin te maken. En dat lukte!! Eten was goed! De ossenhaas saté is zeker een aanrader. Ook de kip saté was niet droog en smakelijk. Het grand dessert was top. Kortom een prima buurtrestaurant waar we zeker terug gaan komen!!
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Via social deal hier een tafel gereserveerd. De minikaasfondue was heerlijk, maar er zat maar 1 stuk brood bij. Zonde! De carpaccio was vooral veel tomatensalsa met ijsbergsla, dit nam de smaak van de carpaccio volledig weg.
We hoopten dat het hoofdgerecht onze verwachtingen waar kon maken.
Helaas, de hamburger was ook doordrenkt met de tomatensalsa, wat een heel nat onderbroodje veroorzaakte... Bwegh.... onderbroodje weggehaald, maar helaas; de hamburger zelf had maar heel kort de grill gezien en was volledig rood van binnen.
De kippendijspiesjes met spek waren lekker, maar het was weinig. 2 st
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vond het prijzig. 14,50€ voor 2 stokjes sate (wel ossenhaas) met minimaal groente. Maar smaak was goed.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goed eten
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voor het eerst na de verbouwing aten we bij Bon Vivant, het is ons erg tegengevallen. We hadden gereserveerd via Social Deal. Oke je betaald niet veel dus mag je niet te veel verwachten. Des al niet te min vonden we het geld gewoon niet waard. Dit zat hem o.a. in een vreemde gang van zaken rondom wat je nu wel en niet kon bestellen en de manier bediening. Sommige mensen van de bediening doen erg hun best voor de klant en proberen je een leuke tijd te bezorgen, andere daar in tegen gaven een ander gevoel. Daarnaast was wat we uiteindelijk hebben gegeten - op het voorgerecht na - echt onder de maat. Helaas teleurgesteld naar huis. Vaarwel Bon Vivant.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontzettend leuke en vriendelijke bediening! Laat dat voorop staan.
Carpaccio was matig. Teveel balsamico crema en ijsbersla ipv rucola.
Entrecote was top! Friet ook...salade was ook herlijk. Gegrilde groente iets te vet met teveel olijfolie, jammer.
Verder prima tent met lekker Pino Grigiowijn.
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs
Philippe T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bon Vivant. Meer dan 25 jaar komen wij er. Laatste paar jaar niet. Inmiddels nieuwe eigenaar en is BV niet meer BV. Het is nu een aardig restaurant, vriendelijke bediening etc .. maar niet meer grote borden met de lekkerste ribjes, varkenshaas met champignons en vooraf slakjes. Ik denk dat wij vanavond na al die jaren voor het laatst waren. Ik wens de nieuwe eigenaar mooie tijden maar verander de naam. De rest is al verandert.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We hebben hier goed gegeten op een rustige avond. De bediening was vriendelijk. Het restaurant zag er erg netjes uit.

Een parkeerplek vinden was lastig.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Met vriendin hier heerlijk gegeten. Was vrij rustig waardoor we alle aandacht van de gastheer kregen. Leuke vlotte vent! Gerechten waren prima, alleen entrecote geserveerd is een soort deegschelp met daaronder groenten, maakte het snijden erg moeilijk. Gewoon goed eten op een normaal bord is ook prima! Heerlijk Malbec als wijn erbij. Prima gelegenheid om rustig te eten, zeker aan te bevelen.
Isabel Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In principe prima prijs-kwaliteit verhouding maar ik miste toch een aantal kleine dingen in de service waardoor ik minder heb genoten dan mogelijk was.
Heike W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Op aanraden van vrienden hebben wij dit restaurant gekozen en vooraf gereserveerd. Op deze avond waren er niet veel gasten maar dat maakte het niet minder pretig. We waren met zijn tweeën en kozen als voorgerecht de Bruschetta en de gamba;s in knoflokolie. Tot onze grote verrassing kwamen er vier rijjkelijk belegde bruschettas en heel veel gamba;s met een stuk verse boord waar men U tegen kon zeggen. Het smaakte fris en lekker gekruid. Ons hoofdgeecht werd de CHATEAUBRIAND met aardappelen, frietjes en groenten We bestelden nog een portie groenten bij omdat we dachten dan heb je wat meer groenten, maar dat was helemaal niet nodig, En ook hier weer de hoeveelheid waar we U tegen zeiden. Van dit gerecht had je makkelijk met zijn vieren kunnen eten! Het vlees was lekker mals, precies goed en heerlijk van smaak. De bijgerechten konden we niet op, het was gewoon te veel. Bij het eten dronken we rode wijn en deze paste precies bij dit menu. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje vond ik de achtergrondmuziek. Soort hotel-lounge muziek, persoonlijk had ik een andere genre gekozen. Het ambiente is gezellig en laagdrempelijk. Ik ga hier zeker nog vaker naar toe!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel tekort? 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Vlees met frites geen groenten!! Vlees uit de vriezer. Ossenhaas spies zou met pinda geserveerd worden. Maar die ontbrak ook. Kortom te duur te lang wachten! Dus nooit meer terug!
Josée V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Op 11 Augustus 2017 ons Robijnen huwelijk gevierd bij Bon Vivant! Wat een onvergetelijke avond is het geworden!! De feestelijke aankleding van Bon Vivant tot en met het heerlijke eten, in de vorm van een walking dinner was fantastisch!! De bediening zo geweldig! Niemand kwam iets tekort!! Wij hebben hier al vaker gegeten en altijd is het eten super lekker!! Bon Vivant team van ons krijgen jullie een dikke .........................10. Nogmaals heel erg bedankt voor de fijne avond!!!!!!!!!
Veronica R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Van de week voor het eerst bij de verbouwde Bon Vivant gegeten. Het is ons erg tegengevallen. Bij het voorgerecht was de carpaccio erg zout. Van het weekmenu was de tonijn niet meer in voorraad. De hoofdgerechten lieten bijna 2 uur op zich wachten. Het excuus was dat er een nieuwe kok in de keuken stond. Uiteindelijk moest 1 van de 2 bedienend personeel inspringen in de keuken.De Surf en Turf was koud, de franse friet hebben we nooit gehad. De bediening was erg vriendelijk maar niet accuraat. Ze hebeen met korting en een fles wijn getracht het goed te maken, maar toch gingen we met een kater (niet van de drank) naar huis.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Kelner Jesse heeft ons zeer vriendelijk bediend. Ondanks de nieuwe eigenaar is de kwaliteit van het eten nog steeds erg lekker. Gezellige ambiance! De inrichting is er zeer zeker op vooruit gegaan sinds de verbouwing / overname. Zeker de moeite waard. We komen gauw nog eens terug.