Bon Vivant

Kan beter
Lang
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Kelner Jesse heeft ons zeer vriendelijk bediend. Ondanks de nieuwe eigenaar is de kwaliteit van het eten nog steeds erg lekker. Gezellige ambiance! De inrichting is er zeer zeker op vooruit gegaan sinds de verbouwing / overname. Zeker de moeite waard. We komen gauw nog eens terug.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor het eerst sinds een jaar weer bij de Bon Vivant wezen eten. In dit jaar is er veel veranderd. Ze heeft een nieuwe eigenaar gekregen en het interieur heeft een flinke opknapbeurt gekregen.

Dit was ook wel nodig, nu oogt de ruimte fris en ruimer dan dat was. Het huiskamer gevoel is hiermee wel verdwenen.
Met de nieuwe eigenaar is het personeel ook vervangen, helaas niet te goede. 1 persoon in de bediening op zondag terwijl de halve zaak vol zat was niet bevordelijk. De wachttijden waren te lang tussen de gerechten. Een gemiste kans.

Dan het belangrijkste: het eten. Gelukkig heeft de nieuwe eigenaar het befaamde spareribs recept overgenomen. De overige gerechten waren ook van een goede kwaliteit. Helaas is de prijs wel iets omhoog geschoten, is het keuzemenu geschrapt en zitten de bijgerechten (patat/aardappels/groente/salade) niet meer bij het vlees, maar moet je die er bij bestellen.

Positief punt zijn de vega-gerechten en het kindermenu (en kinderstoelen!)

Dus nog niet geheel overtuigd, misschien over een paar maanden nog een keer proberen om te kijken of de nieuwe eigenaar zijn draai heeft gevonden.
X X.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten van het eten en van de sfeer en bediening! Een aanrader! Goede likeuren! Vooraleer tafel aan het raam!...............
Anouska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteravond wezen eten met vrienden. Blijven terug komen, bediening is super vriendelijk en het eten is prima. Prijs/kwaliteit is goed. Porties zijn ook prima. En je krijgt er genoeg extra's bij (patat, aardappeltjes, salade, groente, sausjes)
Wat ik zelf erg leuk vind zijn de amuses die je extra krijgt, dat geeft net dat beetje extra.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met 8 man wezen eten. Allemaal voorgerecht, hoofdgerecht en een grand dessert. Was allemaal goed. Bediening is ook prettig. Prijs is ook zeker niet te hoog voor dit soort restaurant.
shancarkids .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten met een groep van 12 mensen, waaronder 4 kinderen. Op de kaart staan gerechten waar wij blij van worden. Gewoon een goed stuk vlees of eventueel vis, precies wat je verwacht van een restaurant als dit. De garnituur erbij is ook prima. De bediening is gastvrij, gezellig en heeft verstand van zaken. Ook heel fijn is dat er rekening gehouden wordt met de kids. Vermaken moet je ze natuurlijk zelf, maar het is fijn als de bediening meedenkt met het serveren van het eten. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!
smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met 4 personen gegeten. Druk en gezellig. Gekozen voor 3 gangen keuze menu.
Entree combinatie van zalm en (lauwe)paling. Persoonlijk vond ik het een niet geslaagd gerecht. 2 stukjes paling en een beetje gerookte zalm met (te veel) kappertjes.
Hoofdgerecht spareribs, ook hier weinig vlees aan de botten. Wel lekkere frietjes.
Toetje coupe Bon Vivant was lekker, mascarpone slagroom, aardbei.
Bediening was prima in orde. Van mijn tafelgenoten vernam ik dat de Pinot Grigio goed was. Moest helaas zelf nog rijden.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vanavond na een karige wijnproeverij waar we geweest waren hier nog even binnengestapt om een hapje te eten. We werden heel vriendelijk begroet en mochten een plekje uitzoeken. Vooraf bestelden we een lekker wijntje en kregen er kraanwater bij. Wij hadden niet zo veel trek dus bestelden we alleen een hoofdgerecht. We kregen een heerlijke amuse vooraf. We gingen voor de kipsaté, hierbij zaten heerlijke dunne frietjes met mayonaise, verse gemengde sla en banaan, erg lekker. Een nagerecht kregen we niet meer op maar kregen van hun een amuse van een klein nagerechtje echt verrukkelijk. Na nog een wijntje stapten we weer op. Heel veel dank aan de vriendelijke serveerster, hier komen we zeker nog eens terug.
Verice .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Na meerdere keren hier al gegeten te hebben deze keer ook weer een leuke avond gehad. We hadden als vooraf zalm, paling, Hollandse garnaaltjes met advocado. Kleine porties, maar wel heel lekker. Hoofdgerecht kipsaté en entrecote met een gamba. Lekker, alleen de portie's lekkere patat mag van ons wel iets groter. Toetje was top. Pistache ijs en kaasplankje met een glaasje port. De bediening zoals elke keer dat we er zijn behulpzaam en vriendelijk. Al met al geen hoge culinaire strandjes, maar wel gezelligheid en lekker eten voor een leuke prijs!
ceeshond .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Me laten verleiden door de menu kaart
Om met een groep vrienden te gaan eten. Helaas kwam ik tijdens het voor gerecht er achter dat het niet gaat zoals moet.
Sjefs keuze, voor gerecht paté.
De groep was reeds klaar waarna men mijn toast kwam brengen -1 toast was half geroosterd.
Hoofdgerecht: hert.
Matig, erg droog.
Na gerecht: griesmeel, redelijk.
Hoofd gerecht van 2 vrienden was uitgeserveerd dus dacht het personeel zonder overleg we doen wat anders na gerecht van 2 andere vrienden kwam 10minuten later.

Wel koffie en een liqor van het huis maar dat is een minimale compensatie.

Zuidhof .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Bon Vivant.
Er was net een nieuwe menukaart en daar hebben
we twee menu's van uitgezocht nl. een kipgerecht en een varkenskotelet.
Dat was echt een succes.
De bediening was goed. Het is een gezellige restaurant om te zitten en je krijgt er voldoende eten.
Het is zeker een restaurant om terug te komen.
Zuidhof .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Bon Vivant.
Er was net een nieuwe menukaart en daar hebben
we twee menu's van uitgezocht nl. een kipgerecht en een varkenskotelet.
Dat was echt een succes.
Het is zeker een restaurant om terug te komen.
keesgroenendaal .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Bij Bon Vivant voel je je direct thuis mooie ambiance vriendelijk personeel Ik heb er gegeten met mijn vrouw en twee vrienden. Voor we bestelde kregen we een amuze zalm gevuld met kleine garnalen Mijn bestelling (voorgerecht) Trio vis zalm paling en garnaaltjes Met een heerlijke garnering hoofd gerecht pannetje grote mosselen
Met een woord heerlijk gegeten
Ik was kwijt voor vier personen 137€
henneke21 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Van tevoren voor een grote groep (15 man) gereserveerd. Omdat de tijd nogal beperkt was i.v.m. terugreizen naar diverse uithoeken in Nederland, hebben we gekozen voor een Tapasmenu. Vooraf was ons gevraagd of er een voorkeur was voor bepaalde dingen of dat iemand iets niet lustte of dat er vegetarische gerechtjes bij moesten zijn. Heel attent. Desondanks moest er toch op het laatste moment nog geimproviseerd worden omdat iemand niet vooraf z'n voorkeur had kenbaar gemaakt. Dat was geen enkel probleem. Grote klasse!!
De tafels waren leuk aan elkaar geschoven.... we werden heel gezellig ontvangen... . de voorafjes waren op het bezoek afgestemd, het eten was super... veel te veel van alles ....
Voor het nagerecht konden we uit drie gerechtjes kiezen.... Iedereen was zeer tevreden . Helaas hadden we geen tijd meer voor de koffie... Iedereen moest weer met de trein terug naar huis.... Een heerlijke Tapasavond in een gezellige en huiselijke sfeer.
LB18 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Over de hoeveelheid eten (het voorgerecht van de ossenhaaspuntjes met taugé kon makkelijk als hoofdgerecht doorgaan.) en de kwaliteit ervan niets negatiefs te melden, de smaak daarentegen was niet om over naar huis te schrijven. Dit had ik thuis ook kunnen maken.
De bediening deed hun best, maar de vragen of het smaakte kwamen erg gemaakt over. De reactie op ons antwoord leek wel ingestudeerd en ongemeend.
Positief punt van eten in de serre aan de voorzijde van het restaurant: je hebt geen zicht op / last van andere gasten. Negatieve punten: de tocht en de rooklucht die via het raam naar binnen kan komen als andere gasten eronder staan.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Amuse vooraf..lekker..3 gangen menu voor 17.50...trio van vis...kalfslever...en crème brulde na...goede wijn..het was super voor 57 euro..met zijn tweeën. .Zo kan t ook
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Gisteren met zijn 3en in dit gezellige, huiselijke restaurant gegeten. Eerst aan de bar gezeten en daar kregen we een aan lekkere amuse en de Carpaccio. Daarna aan tafel met biefstuk, Lamskoteletten en tonijn, allemaal van de gril uitgeserveerd met een grote salades, frites, groente en gebakken aardappeltjes. Buiten de lamskoteletten, die vond ik een 5, was het allemaal goed. Hier kan je betaalbaar lekker en vooral gezellig eten. We kregen nog een mooi glas Monbazillac - zoete witte wijn- van de baas.
Marc1974 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Gisteravond met een collega bij Bon Vivant gegeten. Het was zoals altijd weer heerlijk. Het ontvangst was gezellig, daarna een amuse van de chef, hierbij de huis Chardonnay en een Westmalle Trapiste voor mijn collega.

Als hoofdgerecht hadden we de Mixed Grill en de Spareribs. Ook weer erg vertrouwd lekker, wij kwamen bijna niet toe aan de bijgerechten, maar ook deze waren lekker en zeker voldoende. Er werd een paar keer gevraagd of ik genoeg spareribs had, en ik had zeker genoeg aan de gegeven portie, wat een service!

Een dessert kon er niet meer bij, afgesloten met een cappuccino en thee. Ook deze werden vergezeld met wat lekkers.

Ik kom snel weer terug!!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Gisteren heel gezellig en lekker gegeten bij Bon Vivant.

Leuke, goede en gezellige bediening, mooie restaurant en goed eten voor een betaalbare prijs.

Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat mijn biefstuk iets te gaar was, maar goed verder was al het vlees helemaal top en ook de bijgerechten waren heerlijk. Alles in overvloed en dus veel te veel uiteindelijk. Ook een leuke bierkaart waar je lekker uit kan kiezen.

Mijn avond was meer dan geslaagd en ik ga zeker nog een keer eten bij Bon Vivant
Lilly Maxime Florence M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Mijn vriend en ik hebben gisteren heerlijk gedineerd bij Bon Vivant. We hadden een cadeaukaart gekregen met kerst en die konden we nu fijn gebruiken voor een gezellig avondje met z'n tweeën. We kwamen binnen en werden netjes begeleid naar een tafeltje van onze keuze. De ambiance van het restaurant voelt warm en gezellig aan en het uitermate vriendelijke personeel was ook een zeker een aangename toevoeging hier op. De muziek was op een prettig volume waardoor je wel de sfeer voelt en dat het niet de gesprekken overstemd. Het voorgerecht dat wij kozen waren de gebakken mosselen en een vrachtwagenvol gebakken champignons. Het gebruik van het woord "vrachtwagenvol" was ook niet overdreven! Dit restaurant kan het beste omschreven woorden met het woord "royaal"! Als hoofdgerecht hadden wij beiden een Rib Roast van de grill besteld. Vol van smaak, geen poespas en serieus waar voortreffelijk! We kwamen haast niet aan de side dishes; een salade, gestoomde groenten, frites en gebakken aardappeltjes toe! Wij waren beiden verzadigd, maar als advies; houd een plekje vrij voor het toetje. Het chocoladetaartje wil je niet missen en is echt de kers op het hele geheel. Wanneer je het met het vorkje openbreekt komt druipt de vloeibare chocolade eruit.

Ik ben niet te beroerd om nog opbouwende kritiek te geven, echter ik heb niks te benoemen. Wij komen zeker terug! En nog een goed punt, na afloop geven ze klanten de mogelijkheid om opmerkingen voor het restaurant achter te laten, zodat ze zichzelf kunnen verbeteren. Alleen maar lof voor dit restaurant!