Bon Vivant

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bon Vivant

Heike W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Op aanraden van vrienden hebben wij dit restaurant gekozen en vooraf gereserveerd. Op deze avond waren er niet veel gasten maar dat maakte het niet minder pretig. We waren met zijn tweeën en kozen als voorgerecht de Bruschetta en de gamba;s in knoflokolie. Tot onze grote verrassing kwamen er vier rijjkelijk belegde bruschettas en heel veel gamba;s met een stuk verse boord waar men U tegen kon zeggen. Het smaakte fris en lekker gekruid. Ons hoofdgeecht werd de CHATEAUBRIAND met aardappelen, frietjes en groenten We bestelden nog een portie groenten bij omdat we dachten dan heb je wat meer groenten, maar dat was helemaal niet nodig, En ook hier weer de hoeveelheid waar we U tegen zeiden. Van dit gerecht had je makkelijk met zijn vieren kunnen eten! Het vlees was lekker mals, precies goed en heerlijk van smaak. De bijgerechten konden we niet op, het was gewoon te veel. Bij het eten dronken we rode wijn en deze paste precies bij dit menu. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje vond ik de achtergrondmuziek. Soort hotel-lounge muziek, persoonlijk had ik een andere genre gekozen. Het ambiente is gezellig en laagdrempelijk. Ik ga hier zeker nog vaker naar toe!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel tekort? 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Vlees met frites geen groenten!! Vlees uit de vriezer. Ossenhaas spies zou met pinda geserveerd worden. Maar die ontbrak ook. Kortom te duur te lang wachten! Dus nooit meer terug!
Josée V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Op 11 Augustus 2017 ons Robijnen huwelijk gevierd bij Bon Vivant! Wat een onvergetelijke avond is het geworden!! De feestelijke aankleding van Bon Vivant tot en met het heerlijke eten, in de vorm van een walking dinner was fantastisch!! De bediening zo geweldig! Niemand kwam iets tekort!! Wij hebben hier al vaker gegeten en altijd is het eten super lekker!! Bon Vivant team van ons krijgen jullie een dikke .........................10. Nogmaals heel erg bedankt voor de fijne avond!!!!!!!!!
Veronica R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Van de week voor het eerst bij de verbouwde Bon Vivant gegeten. Het is ons erg tegengevallen. Bij het voorgerecht was de carpaccio erg zout. Van het weekmenu was de tonijn niet meer in voorraad. De hoofdgerechten lieten bijna 2 uur op zich wachten. Het excuus was dat er een nieuwe kok in de keuken stond. Uiteindelijk moest 1 van de 2 bedienend personeel inspringen in de keuken.De Surf en Turf was koud, de franse friet hebben we nooit gehad. De bediening was erg vriendelijk maar niet accuraat. Ze hebeen met korting en een fles wijn getracht het goed te maken, maar toch gingen we met een kater (niet van de drank) naar huis.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Kelner Jesse heeft ons zeer vriendelijk bediend. Ondanks de nieuwe eigenaar is de kwaliteit van het eten nog steeds erg lekker. Gezellige ambiance! De inrichting is er zeer zeker op vooruit gegaan sinds de verbouwing / overname. Zeker de moeite waard. We komen gauw nog eens terug.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor het eerst sinds een jaar weer bij de Bon Vivant wezen eten. In dit jaar is er veel veranderd. Ze heeft een nieuwe eigenaar gekregen en het interieur heeft een flinke opknapbeurt gekregen.

Dit was ook wel nodig, nu oogt de ruimte fris en ruimer dan dat was. Het huiskamer gevoel is hiermee wel verdwenen.
Met de nieuwe eigenaar is het personeel ook vervangen, helaas niet te goede. 1 persoon in de bediening op zondag terwijl de halve zaak vol zat was niet bevordelijk. De wachttijden waren te lang tussen de gerechten. Een gemiste kans.

Dan het belangrijkste: het eten. Gelukkig heeft de nieuwe eigenaar het befaamde spareribs recept overgenomen. De overige gerechten waren ook van een goede kwaliteit. Helaas is de prijs wel iets omhoog geschoten, is het keuzemenu geschrapt en zitten de bijgerechten (patat/aardappels/groente/salade) niet meer bij het vlees, maar moet je die er bij bestellen.

Positief punt zijn de vega-gerechten en het kindermenu (en kinderstoelen!)

Dus nog niet geheel overtuigd, misschien over een paar maanden nog een keer proberen om te kijken of de nieuwe eigenaar zijn draai heeft gevonden.
X X.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten van het eten en van de sfeer en bediening! Een aanrader! Goede likeuren! Vooraleer tafel aan het raam!...............
Anouska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteravond wezen eten met vrienden. Blijven terug komen, bediening is super vriendelijk en het eten is prima. Prijs/kwaliteit is goed. Porties zijn ook prima. En je krijgt er genoeg extra's bij (patat, aardappeltjes, salade, groente, sausjes)
Wat ik zelf erg leuk vind zijn de amuses die je extra krijgt, dat geeft net dat beetje extra.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met 8 man wezen eten. Allemaal voorgerecht, hoofdgerecht en een grand dessert. Was allemaal goed. Bediening is ook prettig. Prijs is ook zeker niet te hoog voor dit soort restaurant.
shancarkids .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten met een groep van 12 mensen, waaronder 4 kinderen. Op de kaart staan gerechten waar wij blij van worden. Gewoon een goed stuk vlees of eventueel vis, precies wat je verwacht van een restaurant als dit. De garnituur erbij is ook prima. De bediening is gastvrij, gezellig en heeft verstand van zaken. Ook heel fijn is dat er rekening gehouden wordt met de kids. Vermaken moet je ze natuurlijk zelf, maar het is fijn als de bediening meedenkt met het serveren van het eten. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!
smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met 4 personen gegeten. Druk en gezellig. Gekozen voor 3 gangen keuze menu.
Entree combinatie van zalm en (lauwe)paling. Persoonlijk vond ik het een niet geslaagd gerecht. 2 stukjes paling en een beetje gerookte zalm met (te veel) kappertjes.
Hoofdgerecht spareribs, ook hier weinig vlees aan de botten. Wel lekkere frietjes.
Toetje coupe Bon Vivant was lekker, mascarpone slagroom, aardbei.
Bediening was prima in orde. Van mijn tafelgenoten vernam ik dat de Pinot Grigio goed was. Moest helaas zelf nog rijden.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vanavond na een karige wijnproeverij waar we geweest waren hier nog even binnengestapt om een hapje te eten. We werden heel vriendelijk begroet en mochten een plekje uitzoeken. Vooraf bestelden we een lekker wijntje en kregen er kraanwater bij. Wij hadden niet zo veel trek dus bestelden we alleen een hoofdgerecht. We kregen een heerlijke amuse vooraf. We gingen voor de kipsaté, hierbij zaten heerlijke dunne frietjes met mayonaise, verse gemengde sla en banaan, erg lekker. Een nagerecht kregen we niet meer op maar kregen van hun een amuse van een klein nagerechtje echt verrukkelijk. Na nog een wijntje stapten we weer op. Heel veel dank aan de vriendelijke serveerster, hier komen we zeker nog eens terug.
Verice .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Na meerdere keren hier al gegeten te hebben deze keer ook weer een leuke avond gehad. We hadden als vooraf zalm, paling, Hollandse garnaaltjes met advocado. Kleine porties, maar wel heel lekker. Hoofdgerecht kipsaté en entrecote met een gamba. Lekker, alleen de portie's lekkere patat mag van ons wel iets groter. Toetje was top. Pistache ijs en kaasplankje met een glaasje port. De bediening zoals elke keer dat we er zijn behulpzaam en vriendelijk. Al met al geen hoge culinaire strandjes, maar wel gezelligheid en lekker eten voor een leuke prijs!
ceeshond .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Me laten verleiden door de menu kaart
Om met een groep vrienden te gaan eten. Helaas kwam ik tijdens het voor gerecht er achter dat het niet gaat zoals moet.
Sjefs keuze, voor gerecht paté.
De groep was reeds klaar waarna men mijn toast kwam brengen -1 toast was half geroosterd.
Hoofdgerecht: hert.
Matig, erg droog.
Na gerecht: griesmeel, redelijk.
Hoofd gerecht van 2 vrienden was uitgeserveerd dus dacht het personeel zonder overleg we doen wat anders na gerecht van 2 andere vrienden kwam 10minuten later.

Wel koffie en een liqor van het huis maar dat is een minimale compensatie.

Zuidhof .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Bon Vivant.
Er was net een nieuwe menukaart en daar hebben
we twee menu's van uitgezocht nl. een kipgerecht en een varkenskotelet.
Dat was echt een succes.
De bediening was goed. Het is een gezellige restaurant om te zitten en je krijgt er voldoende eten.
Het is zeker een restaurant om terug te komen.
Zuidhof .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Bon Vivant.
Er was net een nieuwe menukaart en daar hebben
we twee menu's van uitgezocht nl. een kipgerecht en een varkenskotelet.
Dat was echt een succes.
Het is zeker een restaurant om terug te komen.
keesgroenendaal .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Bij Bon Vivant voel je je direct thuis mooie ambiance vriendelijk personeel Ik heb er gegeten met mijn vrouw en twee vrienden. Voor we bestelde kregen we een amuze zalm gevuld met kleine garnalen Mijn bestelling (voorgerecht) Trio vis zalm paling en garnaaltjes Met een heerlijke garnering hoofd gerecht pannetje grote mosselen
Met een woord heerlijk gegeten
Ik was kwijt voor vier personen 137€
henneke21 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Van tevoren voor een grote groep (15 man) gereserveerd. Omdat de tijd nogal beperkt was i.v.m. terugreizen naar diverse uithoeken in Nederland, hebben we gekozen voor een Tapasmenu. Vooraf was ons gevraagd of er een voorkeur was voor bepaalde dingen of dat iemand iets niet lustte of dat er vegetarische gerechtjes bij moesten zijn. Heel attent. Desondanks moest er toch op het laatste moment nog geimproviseerd worden omdat iemand niet vooraf z'n voorkeur had kenbaar gemaakt. Dat was geen enkel probleem. Grote klasse!!
De tafels waren leuk aan elkaar geschoven.... we werden heel gezellig ontvangen... . de voorafjes waren op het bezoek afgestemd, het eten was super... veel te veel van alles ....
Voor het nagerecht konden we uit drie gerechtjes kiezen.... Iedereen was zeer tevreden . Helaas hadden we geen tijd meer voor de koffie... Iedereen moest weer met de trein terug naar huis.... Een heerlijke Tapasavond in een gezellige en huiselijke sfeer.
LB18 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Over de hoeveelheid eten (het voorgerecht van de ossenhaaspuntjes met taugé kon makkelijk als hoofdgerecht doorgaan.) en de kwaliteit ervan niets negatiefs te melden, de smaak daarentegen was niet om over naar huis te schrijven. Dit had ik thuis ook kunnen maken.
De bediening deed hun best, maar de vragen of het smaakte kwamen erg gemaakt over. De reactie op ons antwoord leek wel ingestudeerd en ongemeend.
Positief punt van eten in de serre aan de voorzijde van het restaurant: je hebt geen zicht op / last van andere gasten. Negatieve punten: de tocht en de rooklucht die via het raam naar binnen kan komen als andere gasten eronder staan.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Amuse vooraf..lekker..3 gangen menu voor 17.50...trio van vis...kalfslever...en crème brulde na...goede wijn..het was super voor 57 euro..met zijn tweeën. .Zo kan t ook