Bon Vivant

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bon Vivant

Susan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vond het prijzig. 14,50€ voor 2 stokjes sate (wel ossenhaas) met minimaal groente. Maar smaak was goed.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goed eten
m .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Voor de verjaardag van mijn zoon hadden we hier gereserveerd via social deal. De Inrichting en sfeer is zeker gezellig te noemen. De bediening was vriendelijk en we voelden ons welkom. Het eten was lekker maar de porties vielen tegen. Als vooraf hadden we brood met smeersels besteld. 4 stukjes stokbrood kregen we welgeteld met 3 verschillende smeersels, tja dat is wel heel erg karig. Als voorgerecht lekkere gamba's en carpaccio die er te basic uitzag. Bij ons hoofdgerecht ribeye en entrecote zaten alleen stukjes paprika als groentenen en we kregen een klein bakje friet voor 3 personen. Met 2 puberzonen is dat in een paar happen weg...…. Als nagerecht aten we tropical tiramisu en "a whole lot of chocolate" maar als je dan een nagerecht ter grootte van een klein koekje krijgt laat dan "a whole lot" maar weg..... Kortom zeker gezellig maar de porties waren echt veel te klein.
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voor het eerst na de verbouwing aten we bij Bon Vivant, het is ons erg tegengevallen. We hadden gereserveerd via Social Deal. Oke je betaald niet veel dus mag je niet te veel verwachten. Des al niet te min vonden we het geld gewoon niet waard. Dit zat hem o.a. in een vreemde gang van zaken rondom wat je nu wel en niet kon bestellen en de manier bediening. Sommige mensen van de bediening doen erg hun best voor de klant en proberen je een leuke tijd te bezorgen, andere daar in tegen gaven een ander gevoel. Daarnaast was wat we uiteindelijk hebben gegeten - op het voorgerecht na - echt onder de maat. Helaas teleurgesteld naar huis. Vaarwel Bon Vivant.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontzettend leuke en vriendelijke bediening! Laat dat voorop staan.
Carpaccio was matig. Teveel balsamico crema en ijsbersla ipv rucola.
Entrecote was top! Friet ook...salade was ook herlijk. Gegrilde groente iets te vet met teveel olijfolie, jammer.
Verder prima tent met lekker Pino Grigiowijn.
Ben Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs
Philippe T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Bon Vivant. Meer dan 25 jaar komen wij er. Laatste paar jaar niet. Inmiddels nieuwe eigenaar en is BV niet meer BV. Het is nu een aardig restaurant, vriendelijke bediening etc .. maar niet meer grote borden met de lekkerste ribjes, varkenshaas met champignons en vooraf slakjes. Ik denk dat wij vanavond na al die jaren voor het laatst waren. Ik wens de nieuwe eigenaar mooie tijden maar verander de naam. De rest is al verandert.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We hebben hier goed gegeten op een rustige avond. De bediening was vriendelijk. Het restaurant zag er erg netjes uit.

Een parkeerplek vinden was lastig.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Met vriendin hier heerlijk gegeten. Was vrij rustig waardoor we alle aandacht van de gastheer kregen. Leuke vlotte vent! Gerechten waren prima, alleen entrecote geserveerd is een soort deegschelp met daaronder groenten, maakte het snijden erg moeilijk. Gewoon goed eten op een normaal bord is ook prima! Heerlijk Malbec als wijn erbij. Prima gelegenheid om rustig te eten, zeker aan te bevelen.
Isabel Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In principe prima prijs-kwaliteit verhouding maar ik miste toch een aantal kleine dingen in de service waardoor ik minder heb genoten dan mogelijk was.
Heike W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Op aanraden van vrienden hebben wij dit restaurant gekozen en vooraf gereserveerd. Op deze avond waren er niet veel gasten maar dat maakte het niet minder pretig. We waren met zijn tweeën en kozen als voorgerecht de Bruschetta en de gamba;s in knoflokolie. Tot onze grote verrassing kwamen er vier rijjkelijk belegde bruschettas en heel veel gamba;s met een stuk verse boord waar men U tegen kon zeggen. Het smaakte fris en lekker gekruid. Ons hoofdgeecht werd de CHATEAUBRIAND met aardappelen, frietjes en groenten We bestelden nog een portie groenten bij omdat we dachten dan heb je wat meer groenten, maar dat was helemaal niet nodig, En ook hier weer de hoeveelheid waar we U tegen zeiden. Van dit gerecht had je makkelijk met zijn vieren kunnen eten! Het vlees was lekker mals, precies goed en heerlijk van smaak. De bijgerechten konden we niet op, het was gewoon te veel. Bij het eten dronken we rode wijn en deze paste precies bij dit menu. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje vond ik de achtergrondmuziek. Soort hotel-lounge muziek, persoonlijk had ik een andere genre gekozen. Het ambiente is gezellig en laagdrempelijk. Ik ga hier zeker nog vaker naar toe!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel tekort? 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Vlees met frites geen groenten!! Vlees uit de vriezer. Ossenhaas spies zou met pinda geserveerd worden. Maar die ontbrak ook. Kortom te duur te lang wachten! Dus nooit meer terug!
Josée V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Op 11 Augustus 2017 ons Robijnen huwelijk gevierd bij Bon Vivant! Wat een onvergetelijke avond is het geworden!! De feestelijke aankleding van Bon Vivant tot en met het heerlijke eten, in de vorm van een walking dinner was fantastisch!! De bediening zo geweldig! Niemand kwam iets tekort!! Wij hebben hier al vaker gegeten en altijd is het eten super lekker!! Bon Vivant team van ons krijgen jullie een dikke .........................10. Nogmaals heel erg bedankt voor de fijne avond!!!!!!!!!
Veronica R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Van de week voor het eerst bij de verbouwde Bon Vivant gegeten. Het is ons erg tegengevallen. Bij het voorgerecht was de carpaccio erg zout. Van het weekmenu was de tonijn niet meer in voorraad. De hoofdgerechten lieten bijna 2 uur op zich wachten. Het excuus was dat er een nieuwe kok in de keuken stond. Uiteindelijk moest 1 van de 2 bedienend personeel inspringen in de keuken.De Surf en Turf was koud, de franse friet hebben we nooit gehad. De bediening was erg vriendelijk maar niet accuraat. Ze hebeen met korting en een fles wijn getracht het goed te maken, maar toch gingen we met een kater (niet van de drank) naar huis.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Kelner Jesse heeft ons zeer vriendelijk bediend. Ondanks de nieuwe eigenaar is de kwaliteit van het eten nog steeds erg lekker. Gezellige ambiance! De inrichting is er zeer zeker op vooruit gegaan sinds de verbouwing / overname. Zeker de moeite waard. We komen gauw nog eens terug.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor het eerst sinds een jaar weer bij de Bon Vivant wezen eten. In dit jaar is er veel veranderd. Ze heeft een nieuwe eigenaar gekregen en het interieur heeft een flinke opknapbeurt gekregen.

Dit was ook wel nodig, nu oogt de ruimte fris en ruimer dan dat was. Het huiskamer gevoel is hiermee wel verdwenen.
Met de nieuwe eigenaar is het personeel ook vervangen, helaas niet te goede. 1 persoon in de bediening op zondag terwijl de halve zaak vol zat was niet bevordelijk. De wachttijden waren te lang tussen de gerechten. Een gemiste kans.

Dan het belangrijkste: het eten. Gelukkig heeft de nieuwe eigenaar het befaamde spareribs recept overgenomen. De overige gerechten waren ook van een goede kwaliteit. Helaas is de prijs wel iets omhoog geschoten, is het keuzemenu geschrapt en zitten de bijgerechten (patat/aardappels/groente/salade) niet meer bij het vlees, maar moet je die er bij bestellen.

Positief punt zijn de vega-gerechten en het kindermenu (en kinderstoelen!)

Dus nog niet geheel overtuigd, misschien over een paar maanden nog een keer proberen om te kijken of de nieuwe eigenaar zijn draai heeft gevonden.
X X.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Genoten van het eten en van de sfeer en bediening! Een aanrader! Goede likeuren! Vooraleer tafel aan het raam!...............
Anouska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteravond wezen eten met vrienden. Blijven terug komen, bediening is super vriendelijk en het eten is prima. Prijs/kwaliteit is goed. Porties zijn ook prima. En je krijgt er genoeg extra's bij (patat, aardappeltjes, salade, groente, sausjes)
Wat ik zelf erg leuk vind zijn de amuses die je extra krijgt, dat geeft net dat beetje extra.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met 8 man wezen eten. Allemaal voorgerecht, hoofdgerecht en een grand dessert. Was allemaal goed. Bediening is ook prettig. Prijs is ook zeker niet te hoog voor dit soort restaurant.
shancarkids .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten met een groep van 12 mensen, waaronder 4 kinderen. Op de kaart staan gerechten waar wij blij van worden. Gewoon een goed stuk vlees of eventueel vis, precies wat je verwacht van een restaurant als dit. De garnituur erbij is ook prima. De bediening is gastvrij, gezellig en heeft verstand van zaken. Ook heel fijn is dat er rekening gehouden wordt met de kids. Vermaken moet je ze natuurlijk zelf, maar het is fijn als de bediening meedenkt met het serveren van het eten. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!