Bon Sjef

Oude Markt 14 5038 TJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bon Sjef

Ontspannen eten en genieten van een typische Brabantse, no nonsens sfeer. Hier voelt het als thuis maar dan met de spontane en luchtige atmosfeer van het zuiden. Alsof je een huiskamer binnenstapt, die overigens met veel smaak is ingericht, en waar je altijd welkom bent. Eerlijke producten dus smaakvolle gerechten: dat is precies waar ze je graag blij mee maken. Alleen een borrel? Ook prima! Als je de borrelhapjes tenminste kunt weerstaan…….

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bon Sjef

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Met z'n drieën hier gegeten. De osso bucco die één van ons had was zo taai dat je er niet eens met een mes doorheen kwam. Het gerecht werd wel van de rekening gehaald en er werd gezorgd voor een vervangend gerecht, dat helaas wel kwam ruim nadat de andere 2 al uitgegeten waren. Ik had zelf wildzwijn filet, hier zat een grote pees in en het vlees was naar mijn mening te rauw. Helaas was dit voor ons een eenmalige kennismaking met Bon Sjef.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten en genoten! Een echte aanrader en toegankelijk voor iedereen. Prijs kwaliteit is goed.
Sfeer en ambiance is geweldig.
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
erg lekker, maar er zat wel teveel bot en vet in en aan het vlees van m'n OSSOBUCO. Vlees zij zeer gaar moeten zijn en was toch behoorlijk taai helaas.. volgende keer beter ;-)
Olaf-Judith E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier met kerst gegeten wat nooit helemaal een goed beeld geeft omdat je dan aan een menu vast zit.
Geen verrassende maar wel goede smaakvolle gerechten. Mooie opgemaakte borden. Prima bediening. Leuke informele sfeer. Kom ik zeker nog een keer terug
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker kerstsfeertje,leuk persooneel,goed advies. Kom zeker nog een keer terug.
Eten toppie.meer week ik niet te zeggen,
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mooie setting!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten van het menutje. Ook buiten het menu om leuke en verrassende combinaties. Er wordt goed ingespeeld op de vragen die je hebt. De wijntjes passen goed bij de gerechten. Top avond gehad.
Guido F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke bediening. Er is begrip voor speciale wensen. Verrassend goed en verzorgd menu.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg lekker gegeten voor een goede prins, gelukkig niet het zoveelste eetcafe maar wag beter. Alleen de spuitbusslagroom kan echt niet in vergeljjking met de kwaliteit van de rest. Irish coffee met de juiste halfgeslagen room, bijvoorbeeld.
Noël C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een goede ambiance, perfect in combinatie met schouwburg bezoek.
Natascha B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekkere amuse van het huis, heerlijk eten, goede sfeer en vriendelijk personeel! Ook op Facebook gemakkelijk en goed te bereiken!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De ontvangst was warm en we hadden een mooi tafeltje langs de balustrade. We hebben gekozen voor het 3 gangenmenu met een perfecte hertencarpaccio vooraf. De hoofdgerechten (het konijn en de eendenborst) waren allebei wat saai en wat veilig. Het zou iets meer uitgesproken mogen zijn. Dessert was erg lekker en de fles Rioja was ook heerlijk!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Samen met een vriendin gegeten..... erge leuke sfeer, bediening is goed en spontaan.
Het eten erg lekker en veel keus. Kom hier zeker terug.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Lekkere amuses en "koekje" bij de koffie, héérlijk zelfgemaakt.
We gaan er zeker vaker naar toe.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk ingerichte zaak. Aanrader is het konijn van opa.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prettige omgeving met een goede bediening. Hoewel het niet druk was, kreeg je niet dat gevoel alleen te eten.
Ossobuco was bijzonder. Een gerecht die ik zeer kon waarderen. Prijs / kwaliteit is goed.
Deirdre B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima diner, goede service, rustige, ingetogen sfeer.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We werden snel geholpen, hoefde dus niet lang te wachten. Bediening was erg aardig, en we werden pret geholpen. Eten was ook lekker. We komen zeker een keer terug.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg vriendelijk en mijn extra service ivm een verjaardag werd erg goed en leuk uitgevoerd! Het was erg lekker warm binnen, speciaal opgestookt, erg fijn en warm welkom!
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bon Sjef. Amuse vooraf wrapje pikante kip. Erg smakelijk. Daarna ruime keuze in gerechtjes. De carpaccio en kleine salades die we hadden waren vers en heerlijk. Hoofdgerechten waren allemaal erg lekker en vers. Zeer vriendelijke bediening. Lang geleden dat we zo lekker hadden gegeten. Echt een aanrader.