Bon Sjef

Oude Markt 14 5038 TJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bon Sjef

Ontspannen eten en genieten van een typische Brabantse, no nonsens sfeer. Hier voelt het als thuis maar dan met de spontane en luchtige atmosfeer van het zuiden. Alsof je een huiskamer binnenstapt, die overigens met veel smaak is ingericht, en waar je altijd welkom bent. Eerlijke producten dus smaakvolle gerechten: dat is precies waar ze je graag blij mee maken. Alleen een borrel? Ook prima! Als je de borrelhapjes tenminste kunt weerstaan…….

Glas champagne

9,6

Jouw recensie over het restaurant Bon Sjef

Han V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We werden snel geholpen, hoefde dus niet lang te wachten. Bediening was erg aardig, en we werden pret geholpen. Eten was ook lekker. We komen zeker een keer terug.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg vriendelijk en mijn extra service ivm een verjaardag werd erg goed en leuk uitgevoerd! Het was erg lekker warm binnen, speciaal opgestookt, erg fijn en warm welkom!
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Bon Sjef. Amuse vooraf wrapje pikante kip. Erg smakelijk. Daarna ruime keuze in gerechtjes. De carpaccio en kleine salades die we hadden waren vers en heerlijk. Hoofdgerechten waren allemaal erg lekker en vers. Zeer vriendelijke bediening. Lang geleden dat we zo lekker hadden gegeten. Echt een aanrader.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik heb heerlijk gegeten, met op het menu een carpaccio van hert, en als hoofdgerecht gestoofd konijn. Vriendelijke service, vooraf de wijn proeven: kortom prima!
AEM D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij hebben hier meerdere malen heerlijk gegeten! Ook de service was erg goed! Naar mijn mening is Bon Sjef zeker een aanrader!
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige locatie en goed eten, genoeg te kiezen op de kaart maar ook weer niet al teveel, overzichtelijk dus. De garnalenkroketjes waren erg lekker.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima gegeten hier. We komen graag eens terug!
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Top kreeftensoep en ossenhaas met een heerlijke Teriyaki saus. Allebei helemaal top. Veel wijnen per glas voor betaalbare prijzen. Erg vriendelijke mensen. Echt een aanrader
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gisteren met vrienden bij Bon Sjef gegeten. Zeer vriendelijk ontvangst, mooi restaurant en overheerlijk gegeten. Hier komen we zeker nog terug. Een aanrader!
Toine V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Super bediening, volop aandacht, hartelijke, gemoedelijke sfeer. Eten boven verwachting.
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Eerste keer Bon Sjef en wat ons betreft zeker niet de laatste keer. Het weer was zonnig maar fris, dus we hebben vooraf lekker buiten gegeten, maar voor het hoofd zijn we naar binnen gegaan waar de tafel al klaarstond. Vooraf brood met smeersels, prima. Als hoofd had ik gebakken kabeljauw met pasta en pesto en heerlijke kreeftensaus. Zoon had prima rumpsteak en man had spaanse kip die wat hem betreft behoorde tot de lekkerste kip die hij ooit had gegeten (en dat zegt echt wat!). We hadden alledrie wel wat groente als bijgerecht. Bovendien bij mij pasta, bij zoon aardappelpuree en bij man krieltjes, maar toch kwam er nog een schaaltje met frieten en leuke tubetjes mayo. Daarnaast ook een schaaltje sla met dressing (die wel iets meer op smaak had gemogen. Met drank erbij nog geen 80 euro, dus prima prijs/kwaliteit wat ons betreft. We vonden de bediening ook heel vriendelijk en voorkomend.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor het eerst Bon Sjef bezocht. We werden bij binnenkomst snel en correct opgegevangen door de bediening. Leuke kaart en bediening is zeer behulpzaam als het gaat om hulp bij keuze van wijn of gerechten (niet alleen bij ons, zag het ook bij andere tafels gebeuren). Gerechten waren erg lekker en mooi opgemaakt, de charcuterie en de cote a l'os zijn aanraders. Verder alle wijnen ook per glas verkrijgbaar en biertjes van la Trappe, wat wil je nog meer?
Wij komen zeker terug!
koiclupke .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Als je van kreeftensoep houdt,dan ben je hier aan het goede adres.
Deze is hier geweldig,maar ook alle andere gerechten op de kaart zijn zeker de moeite waard.
Elke keer weer een verrassing wat de amuse is.
Heerlijk vers brood met een leuk klein kannetje olie bij het voorgerecht.
De oesters (seizoen) zijn groot en geweldig!
Sinds een paar weken is er een nieuwe kaart met een aantal nieuwe heerlijke gerechten.
Erg vriendelijke bediening.
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De kaart leek me niet zo spannend, maar omdat we een vrij tafeltje op het terras zagen toch hier beland. We werden positief verrast! Bediening erg vriendelijk en attent. We kregen een lekkere gazpacho als amuse (niet verwacht bij deze categorie eetgelegenheid). Mijn partner was lyrisch over de tomatensoep en mijn mosselen waren ook prima. Lekkere frietjes erbij met een geinig tubetje Zaanse mayo.
De rekening viel ook niet tegen, kortom we gaan hier vast nog eens terugkomen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerechten echt top! Hoofdgerechten mogen wat spannender wat mij betreft. Alles was wel lekker!! Service top! Meisje wat ons hielp was super vriendelijk.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We wilden even snel iets eten op een tussenstop en kwamen langs Bon Sjef. Daar waren we nog niet geweest aangezien ze nog niet zo heel lang open zijn, maar het heeft ons positief verrast!
Ons bezoek begon met een hartelijk ontvangst door de vriendelijke dame in de bediening. Er was keuze uit verschillende wijnen per glas en ook een glaasje water erbij was geen probleem.
Het broodje met verschillende smeersels bestond uit zowel wit als donker rustiek brood, gesneden in mooie dikke plakken. Daarna kregen we amuse van het huis voordat het hoofdgerecht arriveerde.
De gerechten die wij hadden besteld (kip en ossenhaas) werden geserveerd in diepe schalen waarin naast het vlees ook heel veel stukjes groenten zaten. Van blokjes pompoen tot selderij, van baby mais tot worteltjes: alles was even knapperig en lekker.
De kip was lekker mals en goed van structuur en ook de ossenhaas was mooi medium.
Het hoofdgerecht werd geserveerd met een bakje frietjes, een bakje salade én een schattig tubetje Zaanse mayonaise (wat natuurlijk de lekkerste mayo blijft)
We hadden helaas geen tijd meer voor een nagerecht, maar we gaan zeker nog eens terug naar Bon Sjef als we meer tijd hebben!